پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۵

واکنش آیت‌الله سیستانی به تصمیم جدید ترامپ

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 571150
آیت الله العظمی سیستانی اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
واکنش آیت‌الله سیستانی  به تصمیم جدید ترامپ
به گزارش جهان نيوز، آیت الله العظمی سیستانی اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش سومریه نیوز، آیت‌الله العظمی سیدعلی سیستانی با محکوم کردن اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتش از تل‌آویو به این شهر خواهان همبستگی امت اسلامی برای بازگرداندن قدس به فلسطینی‌ها شد.

اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور فرانسه در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان این مرکز رژیم صهیونیستی خشم کشورهای اسلامی و غربی و تمام کشورهای جهان را برانگیخت.

به نوشته ایسنا، سایت دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی به نقل از یک منبع مسئول عنوان داشت که این اقدام ترامپ احساسات صدها میلیون عرب و مسلمان را جریحه‌دار کرده است.

وی در ادامه افزود: این تصمیم باعث تغییر این واقعیت نمی‌شود که قدس یک سرزمین اشغال شده است و باید به صاحبان اصلی آن یعنی فلسطینی‌ها بازگردد.

این نخستین واکنش مرجعیت دینی در نجف اشرف در خصوص اقدام ترامپ به شمار می‌رود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترامپ رییس جمهور فرانسه؟؟؟؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ترامپ رئیس جمهور امریکا هست درست بنویسید
NOA
France
لطفا این جمله را در متن خبر تصحیح فرمایید
اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور فرانسه
Iran, Islamic Republic of
ترامپ ؟!
رئیس جمهور فرانسه ؟!
خب مجبوری پدر آمرزیده ! کار خبری کنی ؟!
قرارداد بصیرت افزائی رو میگم ! یادته ؟!
ناقلا خوب میدونه داره چکار میکنه در عوض تو هم هی جنجال، هی عربده کشی البته با ورژن لطیفتر !
Iran, Islamic Republic of
همچنان که بسیاری را خشمگین کرد بسیاری دیگر را هم خوشحال کرده است پس برای اینکه ما خوشحال شویم و آنها خشمگین و عصبانی باید بجنگیم و دوباره قدس را پس بگیریم و آنرا تحویل ساکنان واقعی آن دهیم