کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاثیر افزایش سن روی فوق ستاره؛

اعتراف جالب مسی در مورد نیمکت نشینی

16 آذر 1396 ساعت 12:13

لیونل مسی تاکید کرد مشکلی با نشستن روی نیمکت در بازی های اخیر بارسا نداشته است.


به گزارش جهان نیوز، بعد از قطعی شدن صعود بارسا والورده تصمیم گرفت در بازی با یووه و اسپورتینگ مسی را نیمکت نشین کند که ستاره 30 ساله مشکلی با این تصمیم نداشته است.
 
نیمکت نشینی برابر یووه و اسپورتینگ: "من متوجه شده ام که فصل طولانی است و برخی دوره ها از دیگر مقاطع فصل اهمیت بیشتری دارند. چند سال پیش بدن من چنین چیزی را احساس نمی کرد، اما حالا احساس فشار می کنم. گرچه نیمکت نشین بودن سخت است؛ اما درک می کنم که این بهترین تصمیم بوده است."
 
 

 
 
شرایط آرژانتین در جام جهانی: "من فکر می کنم که زمان کافی برای بهبود در بازی های آینده و قبل از جام جهانی خواهیم داشت و ما یک ماه برای آماده سازی و مهیاسازی همه چیز برای این بازی ها را داریم.
 
آرژانتین زیر نظر سامپائولی چند بازی خوب انجام دادیم؛ اما فراموش نکنیم او مدت زیادی نیست که سرمربی تیم ملی شده و فشار برای کسب پیروزی، بخشی از شرایط تیم در آن مقطع بود.
 
شرایط با توجه به حضور بازیکنان جوانی که تجربه چنین اوضاعی را در عرصه ملی نداشتند، آسان نبود؛ اما این درست است که اگر ما بخواهیم قهرمان جهان شویم باید شرایط را بهبود بخشیم، زیرا در حال حاضر تیم هایی مثل برزیل، آلمان، فرانسه و اسپانیا بهتر از ما هستند."

منبع:ورزش3


کد مطلب: 571113

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/571113/اعتراف-جالب-مسی-مورد-نیمکت-نشینی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com