پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۵۱
فرصتی که انتقال سفارت امریکا به قدس در اختیار ما می گذارد

ترامپ نابودی رژیم صهیونیستی را کلید زد!/ آقایان دیپلمات! نوبت شماست..

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 571067
حماقت ترامپ در صدور این فرمان سبب خواهد شد که صحنه درگیری شفاف تر شده و نیروهای منطقه ای در یک جبهه بندی صریح در منازعه بین اسلام و صهیونیسم بین الملل قرار گیرند. در این بین سکوت تأییدآمیز و یا همراهی دول مرتجع منطقه، ماهیت آنان را کاملاً برملا کرده و آنان را دچار بحران مشروعیت بی سابقه ای خواهد نمود.
ترامپ نابودی رژیم صهیونیستی را کلید زد!/ آقایان دیپلمات! نوبت شماست..
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین مهدی تبار:روحانی در دو روز گذشته بخشی از سخنان خود را به مسئله‌ی قدس و خباثت جدید رژیم صهیونیستی اختصاص داد. حرف‌هایی هم زد که انصافا پخته و دقیق بود اما باید توجه داشت در مسئله‌ای به این مهمی، صرف بیانیه‌خوانی مشکلی را حل نمی‌کند.

در شرایطی که تصمیم امریکا برای انتقال سفارت به قدس شریف، واکنش‌هایی را از سراسر جهان، از کشور‌های اسلامی چون ترکیه و اردن گرفته تا چین و روسیه و حتی انگلیس و فرانسه به‌همراه داشته، بسیار حیاتی است که دولت از تمام ظرفیت دستگاه دیپلماسی استفاده کند و با همه‌ی این طرف‌ها پای میز مذاکره بنشیند. مذاکره‌ای که ماحصل آن باید ارائه راه‌حلی مناسب و عملی برای واکنش به این ظلم آشکارای امریکایی ها باشد. شاید بتوان این‌را هم در نظر گرفت که با وجود انتقاد پاپ به اقدامات اخیر اسرائیل و امریکا در مورد قدس، دستگاه دیپلماسی حتی میتواند از ظرفیت مسیحیت در سطح افکار عمومی جهان هم برای محکومیت این اتفاق استفاده کند.

دولت باید بتواند با استفاده از تعامل با کشورها از طرفی و ایجاد فشار افکار عمومی به‌وسیله دیپلماسی عمومی از طرف دیگر، یا باعث لغو تصمیم خباثت‌آمیز جریان استکبار شود یا حداقل انجام آن‌را برای امریکا پر هزینه کند. امریکا، قطعا و یقینا پس از اقدام خود، به ارزیابی واکنش کشور‌های مختلف به‌خصوص دولت‌های جهان اسلام می‌پردازد تا هزینه‌ی دیگر اقدامات احتمالی خود را بسنجد. اتفاق فعلی اگر برای امریکا کم‌هزینه باشد باید منتظر خباثت‌های بزرگ‌تری هم باشیم.

با شکست داعش در بوکمال، بازوی‌نظامی کشور، وظیفه خود را در قبال جریان مقاومت انجام داده است. حال نوبت به بازوی دیپلماتیک کشور رسیده تا استکبار را در صحنه دیپلماسی نیز زمین‌گیر کند و علاوه بر این، موجب محکومیت اسرائیل در صحنه بین المللی هم بشود؛ البته اگر قصد و توان استفاده از این موقعیت را داشته باشند.

*ترامپ نابودی رژیم صهیونیستی را کلید زد!
در همین حال، حمیدرضا شاه نظری طی یادداشتی کوتاه نوشته است: ترامپ با فرمان انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و تعیین آن به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی، عملاً گام اول برای نابودی این رژیم غاصب را برداشت! اگرچه به ظاهر این فرمان بر اساس خواسته لابی صهیونیسم بوده و منافع این رژیم را در نظر دارد، ولی در واقع پس از سال ها در حاشیه قرار گرفتن آرمان قدس، بار دیگر آن را به مسأله اول مسلمانان تبدیل کرده و مقدمات جهت دهی و همگرایی نیروهای مسلمان به سمت آن را فراهم نمود. در واقع ترامپ با این اقدام، حماقت آمیزترین رفتار سیاسی خود را انجام داده و رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه نابودی قرار داد.

جنگ های نیابتی جریانات تکفیری با محور مقاومت، سبب بالا رفتن قدرت این محور و تغییر ژئوپلتیک منطقه ای به نفع این محور شده و رژیم صهیونیستی را در خطرناک ترین شرایط خود از زمان شکل گیری قرار داده است. از طرفی این تحولات سبب نزدیکی هر چه بیشتر محور ارتجاع منطقه ای به این رژیم شده و همین موضوع باعث اشتباه محاسباتی در آنان و صدور این فرمان توسط ترامپ گردیده است.

حماقت ترامپ در صدور این فرمان سبب خواهد شد که صحنه درگیری شفاف تر شده و نیروهای منطقه ای در یک جبهه بندی صریح در منازعه بین اسلام و صهیونیسم بین الملل قرار گیرند. در این بین سکوت تأییدآمیز و یا همراهی دول مرتجع منطقه، ماهیت آنان را کاملاً برملا کرده و آنان را دچار بحران مشروعیت بی سابقه ای خواهد نمود. به واقع می توان گفت که ترامپ با این فرمان، همزمان با باز کردن درهای جهنم به سوی رژیم صهیونیستی، فروپاشی دول ارتجاعی وابسته به خود را کلید زده و پایان رژیم های وابسته به خود را آغاز کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هفتاد ساله كه بحران مشروعيت داره و تا دو ماه ديگه نابود ميشه... خسته نشديد از اين حرفاتون
بعد هم جنگ ديني نيست كه اسلام و صيحونيسم باشه ، جنگ عرب و يهود سر زمينه و به پارسي ربطي نداره اين جنگ اگر هم يه ايراني عاقل و وطن پرست بخواد درست ببينه بايد طرف يهود باشه تا دشمن ديرين و متجاوز و وحشي عربي را از دم تيغ بگذرونه
البته خود خدا هم بگه شماها كه نمي فهميد
اول فکر می کردم خیلی بلدی اما حالا می بینم که سطح درکت تا جلوی دماغت بیشتر نیست/ کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
عرب وحشی و صهیونیسم وحشی دو روی یک سکه اند و هر دو ضد ایران
M.sh
Iran, Islamic Republic of
از ادبت معلومه که عقلت چقدره. نژاد پرست! بحث نژاد وقوم نیست، بلکه اون قبله اول ما مسلمانها هست. این وعده قران هست چه خوشت بیاد چه نیاد!
Iran, Islamic Republic of
هر چی بدبختی ایران و سایر کشورهای مسلمان منطقه می کشند زیر سر رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی است ولاغیر.
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
کاش پیرو راستین کوروش کبیر بودیم,کوروش کسی بود که علیه ظلم جنگ کرد,ودر برابر ظلم سکوت نکرد.
Iran, Islamic Republic of
پیرو‌پیامبر خاتم نشدند برخی کوروش پیشکش
ضمنا بقول یک استاد ادبیات:
اگر چنین فرد مهمی بوده پس چرا در هیچ کتاب تاریخی نامی و سرگذشتی از کوروش نیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خواننده محترم به جای این اباطیل چشمانت را ببند و در نظر بگیر ابوبکر بغدادیه و کشور داعشستان ! بحران مشروعیت رژیم غاصب هم همین مسیره
Iran, Islamic Republic of
اولا تو یا واقعا ... هستی یا خودت رو به حماقت زدی و یا مزدوری . اولا با این نوع کلامت معلوم هست یک نژادپرست فاشیست باستان پرستی پس حتما بهره ای از دین اسلام نبرده ای دوما این جنگ جنگ اسلام ناب محمدی و کفر هست و جبهه بندی این جنگ بر اساس عقیده است نه نژاد که شما هم که می خواهی خودت رو خیرخواه نشون بدی در جبهه کفری ما مسلمان هستیم و قدس قبله اول مسلمانان هست و کمک به مظلومین از هر دین و نژادی بر یک مسلمان که هیچ یک انسان واجب هست پس بر ما واجب است به مردم مظلوم تحت ظلم صهیونیسم کمک کنیم و درضمن بین ایرانیان و اعراب دشمنی دیرینی و پدر کشتگی وجود ندارد و تفکر شما هم با داعش فرقی ندارند اگر ایران می خواهد مستقل باشد باید در مقابل امریکا و اسرائیل باشد چون نه امریکا و نه اسرائیل قدرتی رو که در منطقه تحت فرمانشون نباشه و قدرتمندتر از اسرائیل باشه نمی پذیرند . و ان شا الله خدا شما نوکران صهیونیسم رو به راه راست هدایت کند .
Iran, Islamic Republic of
بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش زیک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
Iran, Islamic Republic of
تو فقط یک نژادپرست احمق نوکر و مزدور صهیونیست هستی یهود پرست
Iran, Islamic Republic of
با گذشت هفتاد سال هنوز که هنوز هست بحران مشروعیت دارد این رژیم آپارتایدی فاشیستی که نقطه اشتراک صهیونیست ها با شما پان آریایی ها نژاد پرستیتان هست . اگر حمایت های غربی ها نبود نه تشکیل می شد نه دوام می اورد و ان شا الله تا 23 سال آینده نابود خواهد شد و همچنین تفکرات شما
Iran, Islamic Republic of
پس به ایننتیجه میرسیم که ظلم همیشه پایدار است و ظالمان همیشه پیروز هستند تاریخ را نیک بنگرید درون آن چه میبیند لحظه ای مظلومان پیروز میشوند و باز یک عمر ظالمان حاکم میشوند تا ظهور حضرت حق بدرود
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل
حسین
Netherlands
تنها نظری که با اکثریت قاطع تائید شده و هیچ مخالفی ندارد.
لذا شایسته است دور همین نظر جمع شویم همگی بکیم : مرک بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
ما هیچ نفعی از رابطه با اسرائیل نداریم چون اسرائیل یک انگل هست که به دیگران نیاز دارد شما هستید که با افکار نژادپرستانه و جهالتتون نمی بینید که اسرائیل نه یک کشور هست نه یک دولت بلکه در حد یک پادگان بزرگ هست که هفتاد سال هست که نتوانسته حتی کل فلسطین رو اشغال کند همچین رژیم متزلل و جنایتکاری نه توان نابودی جهان اسلام را دارد نه لیاقت نابودی شرافت ایران را برای رابطه با او منفعت ملی ایران در رهبری جهان اسلام هست و الان به ادعای خود صهیونیست ها چهار پایتخت عربی تحت نفوذ ایران است چرا ما منافع خود را بخاطر صهیونیست های حکودک کش زالوسفت نابود کنیم و وارد رابطه یک طرفه منفعت مثل زمان طاغوت با صهیونیست های نژادپرست شویم به خاطر افکار فاشیستی و نژادپرستانه مشترک شما با صهیونیست ها !؟ منفعت ایران این نیست که رابطه خود را با یک و نیم میلیارد مسلمان بخاطر رابطه با ده میلیون صهیونیست نابود کند . و چهار پایتخت عربی را به سعودی ها بدهد و پایتخت خودش رو به صهیونیست ها .
Iran, Islamic Republic of
قراره با اتحاد با اسرائیل کدوم اعراب رو نابود کنید !؟ رژیم های عربستان و اردن و امارات و کویت و ... که همه دوست و هم پیمان اسرائیل هستن.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
شماهم خسته نشدین از طریقت باطل!؟ نه جنگ یهود هست نه جنگ عرب! بلکه مبارزه در راه حق ونابودی صهیونیزم جهانی که در راس انها امریکا وانگلیس هست. این غده سرطانی ورژیم نحس ونجس وسگ هار منطقه هم زاده همین صهیونهاست. والبته ما حتما قبله اول خودمون رو ازاد خواهیم کرد زیرا این وعده ایست که در قران امده ودر سوره اسرا، وبازهم صد البته که خداوند وعداللّه لا یخلف اللّه وعده هست! امثال تو نشستین بست تو خونه وبه فکر دو روز دنیاتون هستین ، به سربازای امام زمان عج اللّه چکار دارین!؟ شما که ککتون نمیگزه لااقل بزراین حاج قاسم ها کار خودشون رو انجام بدن.
والبته کسی که ندای مظلومی رو نمیشنوه از انسانیت به دوره. سوای ازاد سازی قبله اولمون ، این حرامیان دائم، در حال کشتارو قتل عام زن و کودک وپیرو جوان هستن.
تو کز محنت دیگران بی غمی، نشاید که نامت نهند ادمی!
علی
Iran, Islamic Republic of
این جذامی اصلا" دماغ هم ندارد که درکش به اندازه دماغش باشد.؟!
Iran, Islamic Republic of
حال جنابعالی چطوره آقای نتان یاهو؟
کارشناس ارشد روابط بین الملل
United States
دام پهن می کنید یعنی ادامه توطئه ترامپ؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
به نظرم قبل از اینکه اسرائیل و نابود کنیم اول باید امثال تورو نابود کنیم که با این افکلر مسخره ولی خطرناکت ازداخل تیشه به ریشه اسلام میزنی
Iran, Islamic Republic of
وقتی اسرائیل قبله اول مسلمین را اشغال کرده یعنی جنگ بین اسلام و صهیونیسم است .
حسین
Netherlands
چند بعد از ابعاد:
- تخصص دشمن بشریت در مدیریت ، آمار و نظر سنجی
- دنیا طلبی مسئولین بسیاری از کشور های مسلمان
- موفقیت مسئولین فوقالذکر در کنترل ملتهایشان ایجاد ایجاد تفرقه و عدم تشکل
- تضعیف فرهنگ و تغیر ارزشهای مردم منطقه
- بی تفاوتی مسئولین کشور های جهان به عدالت
- نفوذ صهیونیست ها در ساختار قدرتهای جهان
و اموری از این قبیل دلیل ریسک پذیری دشمن بشریت است.
نکته ای که شاید از همبستگی سیاست و اقتصاد می توان از دیگر کشور ها آموخت اینسکه در ینگه دنیا احزاب تغیر می کنند اما سیاستها ثابت اند. سه دهه گذشته در چین احزاب ثابت و سیاستها تغیر پذیر اند.
اوضاع ایران نه احزاب ثابت و نه سیاست :
فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُون - امّا آنها کارهای خود را در میان خویش به پراکندگی کشاندند، و هر گروهی به راهی رفتند؛ (و عجب اینکه) هر گروه به آنچه نزد خود دارند خوشحالند! -
نتیجه اینکه نابودی ظلم کلید خورده. صهیون بارها در طول تاریخ بعلت غرور زیادی و اتکاء بنفس کاذب تبیه شده اند. کاش نسل ما در تنبیه این ظلم سهیم باشد ان شاءالله.
Iran, Islamic Republic of
عربها در طول تاریخ وتا الان دشمنی خود را نسبت به ایرانیها ثابت کرده اند دشمن اصلی ما عربها هستند چه شیعه و چه سنی آنهایی که فعلا با ما دشمنی نمیکنند چون محتاج ما هستند همین و بس هشتاد درصد مردم ایران مخالف عربه هستند
Iran, Islamic Republic of
توهم زدید مثل همیشه شما نژادپرست های فاشیست که فکر خیال میکنید اکثریت مردم ایران مثل شما هستند تمام ما انسان هستیم و بخشی از مردم این کشور مثل خوزستان عرب هستند . و نه عرب برتر از عجمه نه عجم برتر از عرب ما مسلمانیم نه فاشیست و مهم عقیده مردم هست و تقوا و ایمان نه نژاد و رنگ پوست و اعراب انصارالله و حزب الله فایده و غیرتشون برای ایران از امثال تو نژادپرست آریایی پندار بیشتره
Iran, Islamic Republic of
یک سوال ؟ در جنگ ایران و عراق
فلسطین طرفدار ما بود یا عراق ؟
حسین
Netherlands
یک : جنگ صدام با ایران بود. شما نمی دانید که چقدر از مسلمین با چه مشکلاتی از عراق مظلوم فرار کردن تا برادران مسلمان خود را بفرموده قرآن نکشند.
دو : سوریه با ما بود.
سه : دل مسلمین خفه شده توسط رهبرانشان با ما هستند
Iran, Islamic Republic of
جواب من را ندادید ؟ من سوال کردم فلسطین با ما بود شما میگید سوریه با ما بود
حسین
Netherlands
با سلام ، متاسفم که پاسخ روشن نبود . مجددا سعی می کنم:
جنگ با صدام بود و خود مردم عراق تحت ظلم او بودند. غربیها به اندازه کافی مستند دارند . بی تردید ما هم همچنین مستند هائی دااریم ، در کنار بسیاری که در جنگ بودند و هنوز زنده اند و چیزی را فراموش نکرده اند..
سوریه ، اردن ، لبنان ،... وحتی ینگه دنیا مسکن فلسطینیها در شصت /
هفتاد سال گذشته هستند و حتی بعضی وقتها دولتهای این کشور ها بجانشان می افتند . در هر حال در دربدری هنوز از قبله دوم مسلمین از لحاظ اهمیت و قبله اول از لحاظ تاریخی دفاع می کنند.
دل مسلمین خفه شده با ما هستند (تا بحال ، چون افکاری پراکنده شده ، مثلا در لابلای همین نظرات می توان آنرا مشاهده کرد ، که بمقام ما لطمه می زند و ادامه آن افکار عمومی را نه تنها در جهان اسلام بلکه در بین متفکران غرب تغیر می دهد.
ضمنا تضاد بین مردم و دولتهای غیر مردمی بسیاری از کشورهای اسلامی مورد تائید خبرگزاریهای غربی نیز هست.
ائ شاءالله که راضی شده باشید. با درود مجدد
Iran, Islamic Republic of
منظور شما معلوم نیست از فلسطین چیست اون موقع و نه الان فلسطین یک حکومت واحد نداشته است . در جریان جنگ ایران و عراق، ایران و سوریه به هم نزدیک‌تر شدند و به دلیل اختلافاتی که با سازمان آزادی‌بخش فلسطین تحت ریاست یاسر عرفات پیدا کرده بودند، به حمایت از گروه‌های فلسطینی مخالف یاسر عرفات برخاستند . موضع یاسر عرفات نماینده کل مردم فلسطین نبود همون طور که با الهام از انقلاب ایران جنبش حماس و جهاد اسلامی تشکیل شدند که مخالف عرفات سازشکار بودند که با اسرائیل صلح کرد پس اینکه میگید فلسطین اصلا منطقی نیست چون یک حکومت واحد در فلسطین وجود نداره .
Iran, Islamic Republic of
فلسطین کشوری که حکومت واحد نداره . ریس جمهور نداره . مجلس نداره . وزارت خانه و وزیر نداره . اصلا میشه بعنوان کشور ازش یاد کرد ؟
این ها وقتی با خودشان مشکل دارند چطور میخوان جلوی اسراییل بایستند
Iran, Islamic Republic of
فلسطین اصلا دولت نداره که بتونه اعلام موضع کنه . درضمن یاسر عرفات ریس جنبش فتح رابطه خوبی با ایران داشت و دنبال ایجاد صلح بین ایران و عراق بود .
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شما نمیدانید روز اعدام صدام در فلسطین عزای عمومی اعلام شد و مجسمه یادبودی از صدام در یکی از میادین فلسطین وجود دارد
حسین
Netherlands
در همین ایران خودمان ، دولت انگل استان سیصد سال ظلم کرده. اما یک عده در مجلس مرجوم مدرس ، سفارتشان را بازگشائی کردند. پس تمام ایرانی ها اعم از مومن و مسلمان و غیر آن انگلو فیل هستند؟ عمومیت دادن به یک واقعه محدود را ، علم نمی توان بپذیرد.
Iran, Islamic Republic of
عزای عمومی ربطی به جنگ ایران و عراق نداشته چون صدام در زمان جنگ اول و دوم خلیج فارس با آمریکایی ها جنگیده بود و چند تا موشک هم سمت اسرائیل پرتاب کردش عده ای در جهان اسلام اون رو به عنوان یک چهره ضد آمریکایی و اسرائیلی تصور میکنن و اون مجسه و میدان در شهر تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین هست که روابط خوبی با عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی داره و در جبهه مخالف هم پیمانان ایران در فلسطین که جنبش حماس و جهاد اسلامی هست قرار دارد .
Iran, Islamic Republic of
هم پیمان ایران حماس هست ؟ ایشان که مخالف اسد هستند و رهبرانشان مدام به قطر و عربستان حضور دارند
Iran, Islamic Republic of
جنبش جهاد اسلامی و گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس مورد حمایت ایران هستند و اون اختلاف ایران با دفتر سیاسی حماس در رابطه با سوریه بود که با انتخابات داخلی حماس و پیروزی شاخه نظامی حماس اون مشکل حل شد . و شما چه انتظاری از ذفترسیاسی حماس دارید وقتی رئیس جمهور و عداه ای از سیاستمداران و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران اقدام به مخالفت به حمایت از اسد میکردند .
M.sh
Iran, Islamic Republic of
ما قبله اول خودمون رو ازاد میکنیم وهمچنین قبله دوم خودمون رو ! حالا چه بخواد ساکنان ان سرزمینها با ما بودند وهستند ویا نبودند ونیستند.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید آمریکا برای این کار اول نظر اعراب را تامین کرده است و این چندتایی هم که مثلا اعتراض کرده اند بیشتر نمایشی است . البته ترامپ نشان داد که بیشتر از تفکر اهل عمل است ولو اینکه عملش منطقی نباشد . بیش تر از 30 سال است که اعراب و اسرادیل و آمریکا دارند مذاکره می کنند برای صلح و کلهم جواب نداده است حالا ترامپ کلا نوع و صحنه بازی را عوض کرده است احتمالا 30 سال دیگر هم این مدل بازی ادامه می یابد در این 30 سال بعدی اسرائیل قدرتمند تر خواهد شد و مسلمانان هم هرچه بیشتر هم دیگر را خواهند کشت و تعداد دیگری از کشورهای اسلامی از مصر و سوریه و عراق گرفته تا خود عربستان تجزیه خواهند شد اما یک اصل هم چنان پابرجا خواهد ماند اعراب همیشه دشمن ایران و ایرانی باقی خواهند ماند .
Iran, Islamic Republic of
نه ایرانی پدرکشتگی با اعراب داره نه اعراب پدر کشتگی با ایران مشکل شما ه9ستید که بجای انسانیت انسان ها با افکار نژادپرستانه خود بین انسان های مسلمان نفرت پراکنی میکنید شما فرقی با داعش ندارید که بخاطر نژاد انسان ها آنها را تکفیر میکنید . درضمن رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و روز به روز ضعیف تر خواهد شد و نیروهای مقاومت چه عرب و ایرانی و ترک و هر نژادی با عقیده واحد از سپاه پاسداران حزب الله و انصار الله و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون و ... بر روی جنازه صهیونیسم و وهابیسم خاک مرگ خواهند ریخت .
M.sh
Iran, Islamic Republic of
ان شاء اللّه اسراییل ۲۳ سال بعد را نخواهد دید. ما ایمان به کلام رهبری داریم، چون قبلا ثابت شده . در اوایل جنگ ۳۳ روزه لبنان، وقتی سید حسن نصراللّه با رهبری عزیز تماس میگیرند واز او یاری وراهنمایی میطلبند، رهبری عزیز میفرمایند که ۳۳ روز تحمل کنید پیروز خواهید شد. بنده این کلام را دوسال بعد از جنگ ۳۳ روزه لبنان در مکانی شنیدم. وسال گذشته هم در سالگرد پیروزی جنگ ۳۳ روزه که سید حسن نصراللّه سخنرانی کرد وتلویزیون به طور زنده پوشش داد، همین مورد را بیان کرد! وامروز هم میگوییم به فرموده رهبری عزیز اسراییل ۲۵ سال بعد را نخواهد دید به توفیق الهی(والبته ۲سال از ان جمله تاریخی گذشت و۲۳ سال بعد را نخواهد دید.)
Iran, Islamic Republic of
ما اگر خیلی زرنگیم مشکلات خودمان را حل کنیم . اول مشکلات خودمان را حل کنیم بعد برسیم به مشکلات دیگران . ما که مسئول کل دنیا نیستیم . لبنان سوریه فلسطین قطر سومالی ونزوئلا و.... به ما چه
Iran, Islamic Republic of
به شما ربطی نداره مسئول شما جمهوری اسلامی هست و مسئول عراق و سوریه و لبنان و یمن و ... انقلاب اسلامی است علت مشکلات داخلی موفقیت های برون مرزی و صدور انقلاب نیست مشکلات داخلی نتیجه انتخاب های اشتباه و جوگیرانه مردم در انتخابات هاست که مسئولینی را با تفکرات غرب زده و اشرافی گرایانه سرکار آورده اند که با امکانات بی شمار و فراوان کاری جز خرابکاری نمی کنند و موفقیت های برون مرزی که امنیت داخلی و قدرت ملی جمهوری اسلامی را تامین کرده کار نیروهای انقلاب ناکام در انتخاباتهاست که با امکانات ناچیز هست ثمرات فراوانی را به ارمغان آورده اند پس نباید انقلابی ها بخاطر موفقیتشان در برون مرزی بخاطر ناکارآمدی لیبرال های غرب زده در داخل بازخواست شوند این غربزده های داخلی هستند که باید بازخواست شوند و مردم هم باید بجای طلبکاری نادم باشند و عبرت بگیرند .
Iran, Islamic Republic of
تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند آدمی
United States
چه انتظاری از بچه یهودهای داری؟
Iran, Islamic Republic of
واکنش شدید ظریف در فضاای مجازی را مگر ندیدی
Iran, Islamic Republic of
آره اینقد شدید بود که سی پی یو های سیستم های دنیا از کار افتاده بود😁
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. وزیر خارجه شما ، اگر روزی توییتر فیلتر بشه، میخواد چکار کنه!؟
هموطن
Iran, Islamic Republic of
از دیپلماتهای ما آبی گرم نخواهد شد، تجربه 4و نیم سال گذشته این موضوع را اثبات می کند....
ما منتظر همت و حضور و مطالبه حداکثری مردم خواهیم ماند تا ظلم و جور را ریشه کن کنیم انشاالله
هیچ کاری نکنن بهتره . اینا جاسوس داخلشونه
احسان ماجد
Iran, Islamic Republic of
۱-نظام جمهوری اسلامی باید از فرصت پیش امده نهایت استفاده را نموده وضربت کاری رابه ارتجاع عرب وارد کند ۲-ما باید اعلام کنیم تا امریکاییها از این تصمیم عدول نکنند از ورود ناوهای جنگی ونفتکش انها به خلیج فارس ممانعت خواهیم کرد
ما بعنوان ام القرای جهان اسلام باید پیشنهاد کنیم که فروش نفت به امریکامتوقف شود
۳-هردوپیشنهاد سبب تقویت موضع جبهه مقاومت وخلع سلاح یاوران دروغین فلسطین خواهد شد
۴-اینکار نقش رهبری ایران بر مسلمانان جهان رااثبات وباعث تقویت شیعیان در تمامی نقاط جهان خواهد شد