پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۰۴

علی مطهری: احمدی‌نژاد باید دادگاهی شود

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 570976
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: باید دادگاه علنی تشکیل شود تا احمدی‌نژاد به تخلفات و کرده‌های خود در هشت سال دوران ریاست جمهوری پاسخگو باشد.
علی مطهری: احمدی‌نژاد باید دادگاهی شود
به گزارش جهان نيوز؛ علی مطهری در سفر به اردبیل در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با تشکیل این دادگاه ابعاد مختلفی از اقدامات غیرقانونی دولت احمدی‌نژاد و اتهامات وارده مشخص شده و قطعا قوه قضائیه به عدالت رای خواهند داد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد در حد یک اپوزیسیون است، خاطرنشان کرد: صاحبان فرقه زنبیلیه در حدی نیستند که آنها را در کشور اپوزیسیون بدانیم.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در مورد موضوع حصر نیز گفت: دولت روحانی تلاش‌های جدی را در حل مشکل حصر آغاز کرده که قطعا در یک روند آرام و تدریجی به نظر می‌رسد این مشکل حل شدنی است.

مطهری با بیان اینکه نگاه مقامات عالی کشور به این موضوع تغییر یافته است، اضافه کرد: به نظر می‌رسد مسئولان به دنبال حل این موضوع هستند و در آینده قطعا با راهکاری مناسب مساله حصر حل خواهد شد.

وی به حرکت‌های آغاز شده در حل این مشکل نظیر چهار ملاقات اخیر با مهدی کروبی اشاره کرد و گفت: احساس می‌شود با تغییر نگاه مسئولان آنها به دنبال حل مساله هستند و بسیار دوست دارم به دور از فضاسازی‌های رسانه‌ای و برخی از تبلیغات این موضوع در عین آرامش و در یک محیط آرام حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول طاهری
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری همین الان یعنی ساعت شش بعد از ظهر یک سر به مشهد بزنید تا حد و اندازه هر کس را بدانید
Iran, Islamic Republic of
خداوند بیامرزد پدر ایشان را پدر و پسر هر دو شجاع بودند و هستند آن زمان هم پدر آیشان تنها روحانی بود که با جرات مواضع خود را بیان میکرد مصاحبه‌های ایشان را دوستان دوباره گوش کنند تا علت شهید شدند ایشان برای همگان آشکار شود آنزمان هم آقای شهید مطهری بیشترین مخالف را داشتند برای آنکه برای بیان نظرات خودشان پشت سر کسی پنهان نمی شدند و سند حرفهای خود احمد و اصغر نبودند و تمام اندیشه های ایشان براساس اسلام و قرآن بود نه اشخاص .حال پسر هم همان راه پدر را میرود شجاع و نترس
Iran, Islamic Republic of
عجب شجاعتی بنازم
Canada
وقتی منتقدین احمدی نژاد میشوند حسن عباسی و علی مطهری باید هم مردم اینطوری دور احمدی نژاد حلقه بزنند. این یکی دکتر نیست و دکترینال است و آن دیگری تز دکتری در زمینه کف گرگی به مخالف می نویسد.
و قس علیهذا زیبا کلام (ببخشید دکتر زیباکلام).
Iran, Islamic Republic of
این شجاعت چرا فقط خرج سوپر سرمایه داران در حصر شده؟
چرا ما از این شجاعت شمه ای هم در حمایت از حق فقرا و قشر مستضعف جامعه ندیدیم؟
یعنی در مملکتی با 16 میلیون حاشیه نشین، یک نطق پیش از دستور هم سهم این جامعه بزرگ نمیشد؟ سهم مسکن مهر نشینان نمیشد؟ سهم مالباختگان نمیشد؟ سهم آموزش و پرورش در حال اضمهلال ما نمیشد؟
اصلا این مطهری نماینده کیه؟
Iran, Islamic Republic of
شجاعت در کلام رو از پدر به ارث برد


اما در محتوای کلام خیر که پدر شخصی مدبر بود که امام فرمود مطهری پاره تن من است و علامه طباطبایی در غم ایشان نایی برای صحبت نداشت

اما علی مطهری با شجاعت تمام سنگ کسانی رو به سینه میزنه که رسما معتقدند اسلام به درد حکومت نمی خوره و باید از روش لیبرال در حکومت تبعیت کرد
Iran, Islamic Republic of
پدر و پسر در دو جبهه مخالف اند. 180 درجه
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری میشه بفرمایید خودتون چرا به احمدی نژاد رای دادید خودتون اعلام کردید ۸۴ و ۸۸ به احمدی نژاد رای دادید شما که سیاسی بودید اگه واقعا احمدی نژاد و اصلح نمیدونستید نباید بهش رای میدادید
Iran, Islamic Republic of
مواضع علی مطهری درباره رفع حصر و حمایت از فتنه گران دشمن شاد کن است اگر شهید مطهری زنده بود تو دهن این پسر می زد که آب در آسیاب دشمن نریزد.
Iran, Islamic Republic of
مثالی از شجاعت پدر بزنید.
Iran, Islamic Republic of
کمی به خودت زحمت بدم اگر اهل مطالعه نیستی نوار و فیلم سخنرانی های أین استاد بزرگ را گوش بده
Iran, Islamic Republic of
شما لطفا پدر ایشان را وارد ابن موات نکنید که این پسر متاسفانه راه پدر را که ادامه نداد بلکه بیراهه را انتخاب کرد
Iran, Islamic Republic of
چون ایشان شهید شده است جرات ندارید کتابهای ایشان را بخوانید یا نظریات فقهی ایشان را بشنوید من هیچگونه فرقی بیان نظریان شهید مطهری و پسر ایشان در رفتار و کردارشان نمی بینم
Iran, Islamic Republic of
آنوقت آقای مطهری با چی جی گاهی بشه اگه احمدی نژاد دادگاهی بشه؟
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
]
:point_up_2:🏻:point_up_2:🏻:point_up_2:🏻:point_up_2:🏻:point_up_2:🏻:point_up_2:🏻:point_up_2:🏻
چندي است علي مطهري با ولع حريصانه اي و در مورد هرچيزي كه بتواند در صدر خبرها ديده شود، مواضع خاصي ميگيرد كه تظاهر به شجاعت را در آنها ميتوان وجه مشترك اصلي دانست. اينكه مقصود ايشان و امثال ايشان از اين مواضع چيست موضوع پيچيده اي نيست كه ميتوان درجاي خود بدان پرداخت لكن در مورد "شجاعت" قماشي چون علي مطهريها و صادقي ها و ميرحسين ها و ... كه ظاهرا واقعيت اين امر براي برخي مشتبه شده است بد نيست روايتي از تاريخ عرض كنم؛

"در صدر اسلام و دوران حکومت خلفای اول، دوم و سوم، عدم بیعت با خلیفه را خروج از اسلام تلقی و تبلیغ کردند، اما همین که نوبت به حکومت حضرت علی علیه‌السلام رسید، عدم بیعت نوعی شجاعت محسوب شد. در میان این شجاعان، پسر خلیفه‌ی دوم به نام «عبدالله بن عمر» به خاطر نام و سابقه‌ی خلافت پدرش زبانزد بود. او در تمامی 5 سال حکومت آن حضرت، حاضر به بیعت نشد (البته افراد ديگري از قبیل مغیره بن شعبه، سعد بن ابی وقاص و ... چنين كردند) و می‌گفت: هنوز دارم فکر می‌کنم و تصمیم نگرفته‌ام. تا آن که پس از شهادت ایشان و گذشت چند دهه، جلادی به نام «حجاج بن یوسف» والی شد. وی قتل عام بسیاری کرد و حمام خونی به راه انداخت. یاران و شیعيان علی علیه السلام و به ویژه سادات را سر سفره غذا گردن می‌زد و سپس فلزی داغ بر رگ‌ها می‌چسباند تا خون خارج نشود و شهید دست و پا بزند و می‌گفت: حالا به اشتها آمدم، غذا را بیاورید... عبدالله بن عمر که شدید وحشت کرده بود، شبانه به خانه او رفت و با اصرار و التماس به محضرش رسید. او که مشغول عیش و نوش بود، پرسید: برای چه این وقت شب مزاحم شدی. گفت: ای خلیفه‌ی خدا! آمده‌ام بیعت کنم. حجاج گفت: شبانه؟! خوب صبح می‌آمدی. پاسخ داد: قربان، اگر تا صبح زنده نمانم، جواب خدا را در قیامت چه دهم؟! حجاج هم برای تحقیر بیشتر او گفت: حال ندارم بلند شوم و دست بدهم، با پایم بیعت کن و پایش را به سوی او دراز کرد. او شصت پای حجاج را بوسید و پس از حمد و خوشحالی از حصول توفیق بعیت، خارج شد. و از آن پس معروف شد که «هر کس با دست علی علیه السلام بیعت نکند، عاقبت با پای حجاج بیعت می‌کند».

خلاصه آنكه شجاعت داشتن و شاخ و شانه كشيدن در مقابل امامي سليم النفس و كساني كه ميدانند دربرابرشان در امان هستند و تازه در نقطه مقابل هم مورد تفقد والطاف دوستان قدرتمند داخلي و خارجي قرار ميگيرند شجاعت نميخواهد بلكه كمي محاسبه گري مادي و شم سياسي ماکیاولیسمي ميخواهد كه البته خيليها دارند...
Iran, Islamic Republic of
حد و اندازه هر کس به اندازه ایمان و تقوا او میباشد دوست عزیز
علی
Iran, Islamic Republic of
والا فیلمش را دیدیم. مگه چه خبر بوده؟؟ احمد نژاد دیگر هیچ اینده سیاسی نخواهد داشت. یعنی اینقدر منفوره که اگر راست هم بگه هیچ کس باورش نداره و دورش جمع نمیشود. اخه این چند نفر مردمی که دورش جمع میشوند که نشد طرفدار. در مقابل 80 میلیون ایرانی ( حالا بگیریم 50 میلیونی که میتوانند رای بدهند) اصلا هیچه. عددی به حساب نمیاد. والا بخدا بشمریدشون. ببینید چند نفرند. اینقدر تعداد کمه که قابل شمارشه
Indonesia
آقای مردم شناس شما می فرماتید هیچ مس طرفدارش نیست بعد می فرمایید این چند نفری که دورش جمع می شوند که طرفدار نیستند ببخشید بالاخره هیچ کس یا چند نفر؟؟ در ضمن بفرمایید تمام آن کسانی که ادعا می کننند مردم هوادار آنان هستند بدون محافظ بیایند میان مردم تا ببینیم کدام یک راست می گویند آنی که در قبل و بعد از ریاست جمهوریش هیچ شرکتی به نام خویش ندارد یا آنانی که با منبری بودن شروع کردند و الان سینه چاک سرمایه داری هستند
علی
Iran, Islamic Republic of
اقا شما فارسی زبانی؟؟ کلمات محاوره ای فارسی را میدانی؟ شاید لازم باشه برات یاداوری کنم که وقتی در اینجور مواقع گفته میشود هیچ کس نه به معنای تحت الفظی کلمه که یعنی واقعا صفر. منظور تعداد قابل توجه. و الا هر کسی وسط یک میدون تریبون دست بگیره و حرف بزنه بالاخره چهار نفر دورش جمع میشوند. دیگه اگر رییس جمهور 8 ساله مملکت چهار تا طرفدار نداشته باشه که دیگه هیچی. حالا دوباره نیا بگو اینها که چهار نفر نیستند هزار نفرند. احمدی نژاد امتحان خودش را پس داده. طرفدار قابل توجهی هم نداره. کجاند اون طرفدارانی که زمان ریاست جمهوریش هر جا میرفت براش میومدند. از دوحال خاارج نیست. یا اینکه اون موقع انها را به خاطر اینکه رییس جمهور بود براش جمع میکردند و یا اینکه اون تعداد را از دست داده. حتی رهبری هم دیگه از احمدی نژاد راضی نیست. فقط باید تحملش کرد همین.
Iran, Islamic Republic of
اگر دکتر احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت نمی شد حداقل 25 میلیون رای می آورد و برنده انتخابات بود.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز نظر خودتو به رهبری ربط نده یجوری حرف میزنی انگار رهبری نظرشون با شما هماهنگ می کنند اخه این چه حرفی تحمل کن انگار در این در این زمانه زندگی نمی کنیدها
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم آرزوی خود و شارون ملعون را بیان فرمودید یا واقعیت را.
من که آنجا نبودم، بر اساس چند تصویر هم قضاوت نمیکنم. شما که میل دارید بر اساس چند تصویر قضاوت کنید، کلاهتان را بالاتر بگذارید.
میتوانید تحقق وعده شارون را هم جشن بگیرید.
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
بله حالا همه باهم جیییغ و دددسسستتتت و هووررررررراااااا.. ی کلام هم ازززز...

جناب مثلا نماینده ملت، شماها فعلا بخاطر اون ابر فتنه تاریخی ک هشت ماه مملکت رو نابود کردین و ماحصل اون شد تحریم؛ داعش و ننگنامه برجام و مشتقاتش،... شما و اون اصلاح طلبان سبز نمای فتنه خووو باید تا سالهای سااااااااال سکوت اختیار کنین.چون خط تاثیر فتنه ای شماها پایه گذارش بودین و اون غریق استخر، خیمه دار اصلیش،،، شماها فعلا مهر بر دهان بکوبین..

فک کردین میتونین ذهن جامعه رو منحرف کنین تا به مقاصد شومتون ازجمله رفع حصر جانی های جامعه، اف ای تی اف،نابودی صنعت موشکی، اجرایی کردن ۲۰۳۰ و .... و در کل حذف نیروهای انقلاب رو اجرایی کنین.. ولی زهی خیال باطل..
همیشه شما اصلاحاتیا این آیه قرآن رو زمزمه کنین ک:
وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ..
Iran, Islamic Republic of
صواب نیست که فتنه را به آن 8 ماه محدود کنیم. 9 دی فقط فتنه را از کف خیابان جمع کرد وگرنه فتنه با شدت ادامه داشته و دارد.
خاصیت فتنه هم این است که تشخیص حق و باطل را مشکل می کند. نمیشود با اطمینان گفت کسی آگاهانه از فتنه گران است یا نا آگاهانه در زمین فتنه گران بازی میکند. آنچه جایش خالیست بصیرت است.
هومن
Iran, Islamic Republic of
در رفتارهای شانزده ساله ی علی مطهری که بنگرید، می بینید خود او از چیزی یا کسی به شدت واهمه دارد و می ترسد، و این محاکمه بشود - محاکمه بشود او نوعی فرار به جلو است. من فکر می کنم خود علی مطهری باید محاکمه بشود.
Iran, Islamic Republic of
مطمن باش او از محاکمه هیچ باکی ندارد چه علنی و چه غیر علنی او مثل پدرش رک گو و نترس است اگر پدر ایشان را شهید کردند بخاطر رک گو بودند و نترس بودن بود
Iran, Islamic Republic of
رک گو هست (برای منافع جناحی) ولی اون حقی که تو ازش شنیدی چی بوده یک بار برای همه بگو
Iran, Islamic Republic of
دریک کلمه علی مطهری از عدالت وحشت دارد والسلام
Iran, Islamic Republic of
بله عدالت مدل شما را همه ازش ترس و واهمه دارند مطمن باش اگر شهید مطهری و شهید بهشتی الان زنده بودند با شکایت شما و عدالت شما بقیه عمر را یا در حصر یا در پشت میله های زندان بودند
Iran, Islamic Republic of
شهید بهشتی :
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

شهید بهشتی هرگز اهل مصالحه و مذاکره با آمریکا نبود
Iran, Islamic Republic of
برای آنکه ایشان نه سال امامت جماعت مسجد در شهر بزرگ هامبورگ بود و طرز تعامل با دنیا را بلد بود
هومن
Iran, Islamic Republic of
سال ها با بصیرتی که آن را از دست نداده بود، گرگ بودن نظام سیاسی غرب را از نزدیک حس کرده بود، به همین خاطر از شدیدترین هواداران ولایت فقیه در ایران بود و نقش اساسی در آماده سازی این قانون داشت، و جالب این بود که اقامت او در آلمان، او را ولایتی تر کرده بود، نه مثل آن معممی که اقامتش در آلمان و تعاملش با غرب، او را به یکی از سران فتنه تبدیل کرد!
والا بسیاری از مطرب ها و رقاص ها و رقاصه ها، دهه ها است که در غرب ساکنند و اگر صرفا سکونت در غرب افتخار باشد، آن ها هم مفتخر ترند و هم به قول یکی، بیشتر اهل تعامل!
Iran, Islamic Republic of
بله این اقا باید بر احمدی نژاد بتازد چون میداند احمدی نژاد از این آقا کلی پروند دارد یک قلمش انحصاری کردن نشر استاد مطهری که درمجلس محترم هم قانون شد این فقط یک مورد
Iran, Islamic Republic of
اقا ديديم جمعيت انبوه ٥٠ نفري رو تو عكسهاي بسته
Iran, Islamic Republic of
آره ولی اول باید برای تو دادگاه تشکیل بشه
خصوصیات مطهری:
یه وقت به سپاه می پره!
از منافقین دفاع می کنه و معتقد باید از اونها عذرخواهی کردبه ساحت مقدس امام رضا توهین می کنه! و معتقده «چيزي به نام حريم امام رضا(ع) وجود ندارد؟!»
آزمایش های موشکی رو موشک پرونی اعلام می کنه
از عکس سلفی نمایندگان با موگرینی دفاع می کنه
از حقوق های نجومی دفاع می کنه
از فتنه گرها دفاع می کنه
مدام دنبال رفع حصر و فتنه جدیده
هیئت عالی حل اختلاف قوا رو زیرسوال می بره!
احترام پدرش رو نگه نمی داره و میگه « یه روزی شهید مطهری رو به نام من می شناسن»
از خانم مینو خالقی کشف حجاب کرده دفاع می کنه
از نظر ایشون کتاب های شهید مطهری حریم دارد (و کسی نباید نزیدک آن بشود چون لیلقت نشر آن ها را ندارد و با دادن طرح با فوریت انحصار طلبی و رانت خواری رو قانونی می کنه) ولی امام رضا علیه السلام حریم ندارد.
مواضع سران فتنه رو با ادبیاتی دیگر مرتب تکرار می کنه
مرتب به شورای نگهبان حمله می کنه
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم داداش گل گفتی .
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد پشتوانه مردمی 50 میلیونی دارد که تو دهن شما می زنند.
Iran, Islamic Republic of
خود احمدی نژاد معتقده 50 درصد مردم با او هستند
یعنی 25 میلیون
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
جمعیت ایران حدود 85 میلیون نفر می باشد و پنجاه درصد آن 42.5 میلیون می شود. البته من کاری به ادعاهای 50 درصد یا غیره ندارم ولی لطفا ریاضیات جدیدی ابداع نکنید
Iran, Islamic Republic of
بر اساس نظرسنجیها بیش از هفتاد درصد مردم ایران طرفدار احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهین کرده باید محاکمه و مجازات بشود ان شاءالله .
Iran, Islamic Republic of
سخنانتان خيلي منصفانه نبود. علتش رو عرض مي كنم:
- مطهري از منافقين دفاع نكرده. اين سخن وي است: "در جنایتکار بودن منافقین و گروه فرقان که شاخه ای از منافین بودند و پدر بنده را به شهادت رساندند تردیدی نیست و این مطلب روشنی است... کل حرف من این بود که وقتی سوالی در اذهان مردم مطرح می شود بهتر است که مسئولان به جای شعار دادن اینکه منافقین جنایتکار هستند، توضیح بدهند. اینکه آنها جنایتکارند موضوع روشنی است. بیایند توضیح بدهند که در اجرای حکم امام در سال 67 با احتیاط عمل شده،‌ حکم شرعی بوده است و ظلمی هم به کسی نشده است و یا اگر احیانا کسانی اعتراض دارند، اعلام کنند تا بررسی شود و اگر خسارتی وارد شده جبران شود تا به این ترتیب پرونده بسته شود." (شما به اين مي گوييد دفاع از منافقين؟!)
- منظور مطهري حريم امام رضا(ع) از نظر قانوني بوده. سخن وي اين است: «درباره اجرای کنسرت‌ها در استان‌های مختلف نباید تفاوت قائل شد، زیرا کشور که حکومت فدرالی نیست و اینگونه نیست که بگوییم خراسان رضوی دارای خودمختاری است و قوانین خاصی بر آنجا حکومت می‌کند.» «معنی ندارد بگوییم که یک استان از قانون مستثنی است» «این موضوع از کجا آمده است؟ چنین چیزی اصلا معنی ندارد. اگر یک کنسرتی اشکال شرعی دارد، در هیچ جا مجاز نیست و نباید اجرا شود و اگر اشکال شرعی ندارد، برای همه شهرها قابل اجراست.» (سخن مطهري را قبول ندارم اما آن را توهين به امام رضا(ع) هم نميدانم)
- آزمايشهاي موشكي را موشك پراني نام گذاشت. (وي اظهاراتش را در اين خصوص تبيين و البته به عبارتي اصلاح كرد)
- دفاع از سلفي با موگريني: متن سخن وي اين است:"نحوه سلفی گرفتن یکی از نمایندگان خوشایند نبود که او هم عذرخواهی کرد." (فقط يكي از نمايندگان سلفي گرفت و الباقي صرفاً عكس گرفتند نه سلفي) "این‌که چند تن از نمایندگان اصلاح‌طلب و اصولگرا ... بعد از تمام شدن جلسه رسمی تحلیف رئیس‌جمهور چند جمله‌ای با او سخن گفته و با او عکس گرفتند حادثه‌ای نبود که مستحق این همه نکوهش باشد." وي سپس توضيح كاملي در خصوص علت تجمع در آن منطقه از سالن و عكس منتشر شده داده است.
- دفاع از حقوق نجومي: سخن وي فقط در مورد حقوق مديران بانكها بود با اين توضيح كه: "در دولت دهم دست مدیران عامل بانک‌ها را بازگذاشته بودند تا حقوق های خود را افزایش دهند. به همین دلیل این مسئله از لحاظ قانونی ایرادی نداشت اما از لحاظ وجدانی و اینکه فاصله حقوق‌ها بسیار شده بود، ایراد داشت. هرچند این مصوبه برای دولت قبلی بود اما دولت فعلی باید آن را زودتر اصلاح می‌کرد"
- دنبال رفع حصر و فتنه جديد است: وي مي گويد آنچه در رابطه با حصر اتفاق افتاده با قانون اساسي مغاير است. اين به معني طرفداري از فتنه گران يا قصد برپا كردن فتنه نيست.
- دفاع از كشف حجاب مينو خالقي: ايشان اصلاً از خانم خالقي دفاع نكرده و گفته شوراي نگهبان حق ندارد بعد از تأييد صلاحيت افراد و خاتمه انتخابات و شمارش آراء، مجدداً منتخبين را احراز صلاحيت كند بلكه چنانچه به خلافي برخورد كرد وفق قانون، بايد آن را به مجلس اطلاع دهد تا نمايندگان در تأييد يا ابطال اعتبارنامه منتخبين آن را مدنظر قرار دهند.
- انتقاد از قوه قضاييه، سپاه و شوراي نگهبان جرم نيست.
Netherlands
خوشتیپ تموم این داستانسرایی که کردی جزو حسن هاشه
Iran, Islamic Republic of
پس بگو مشابه فائزه هاشمی است
Iran, Islamic Republic of
خدا بگم چکارت کنه
Iran, Islamic Republic of
کارهای الان احمدی نژاد کپی کارهای چندین و چند ساله امثال مطهریه و امثال مطهری الان مخالف واقعی احمدی نژاد نیستند و خیلی هم خوشحال اند. فقط ظاهر سازی می کنند.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
صاحبان فرقه کف گرگیه درچه حدی هستند
Iran, Islamic Republic of
اول فتنه گرها و کودتاچی های سال 88.
Iran, Islamic Republic of
باشه دادگاهی بشه
به این شرط که دادگاهش علنی باشه
اگر هم اسم از فتنه گران پرده نشین برد، حاضر به حضور و پاسخگویی باشند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز و علی مطهری( مدافع سرسخت فتنه ۸۸) پیوندتان مبارک
فرهنگ
United Arab Emirates
من با جهان نیوز عقد اخوت ندارم . در عین حال از بی ربط گویی بشدت ازرده میشوم . این چه وضعیتی است که هرچه بفکرتان می رسد می نویسید؟ اخر یک چیزی بگید که بشود . جهان نیوز کی و درکجا از فتنه 88 پشتیبانی کرده است؟ اینکه اینها نظرمطهری را جاپ کرده اند یعنی تبلیغ برای فتنه ؟ برعکس آن صادق نیست ؟
این اقای مطهری ثبات ندارد . علتش ضعف بینش عمیق وی است . ضعف بینش مزمن نیز میتواند طیف وسیعی از علل را در بربگیرد . والله اعلم .
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست من..

تهمت به خبرگزاری نزن ک میگی پیوندت با فلانی مبارک.. جهان نیوز یا هر نیوز دیگه رسالتش ثبت و انتشار خبر هست. حالا هر خبری ک باشه.
Iran, Islamic Republic of
فقط اخبار منفی چرا سایر خبر های دکتر را پخش نمی کند جهان نیوز و فتنه پیوندتان مبارک
دوست عزیز پیوند فتنه گران احمدی نژادی و سبزیها باید گفت جهان نیوز را من رصد می کنم می بینم که چقدر به نفع احمدی نژاد مطلب می زنه تازه باز هم مدعی هستید بابا عجب رویی دارید شما . از طرف دیگر انحرافیون شما را هم منحرف کرده اند چون بین ولایت و یک فرد قدرت طلب اما با پوشش انقلابی گیر کرده اید و طرف فرد را گرفته اید و خنده دار قضیه اینجاست که خود را ولایتی هم می دانید ./ کمال بالایی
مجید
Iran, Islamic Republic of
بخا طر پسر خاله باید هر کاری کرد مبادا پیگیر حقوق نجومی باشیدیا با بدهکاران هزاران میلیاردی حرفی بزنید از اول ماموریت شما احمدی نژاد بود....
Iran, Islamic Republic of

پسرت کجاست جناب مطهری؟؟ یه کم توضیح بفرمایید..
شما که نمیتونی خانوادت و اداره کنی در حد این هستی که اظهار نظر بکنی؟
Iran, Islamic Republic of
این حرم قدرت است و فقط در حال چرخش است و مدت نزدیک به نیم قرن است که افراد تکراری را در پستهای تکرای میبینیم همه با هم فامیل هستند و تمام اتفاقات در این حرم خانوادگی میافتد و خودشان هم مشکل را حل میکنند شما نگران بچه های اینان نباش
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد محاکمه بشه بعد شما از رفع حضر خائنین و مزدوران 88 خشوند بشی؟
کی نوبت به محاکمه شما می رسه؟
کی نوبت به محاکمه مسببین ننگ برجام می رسه؟
کرسنت؟
2030؟
اختلاس 12 هزارمیلیاردی از صندوق؟
پر روها
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز آقاي مطهري به همين خيال باش...
به دلايل واضحي حكومت جرات برخورد با احمدي نژاد رو نداره بالاخره سال ٨٨ براش لشگركشي كرد و خون ريخته و خون داده
بعد هم در يكشري شهرها واقع بينانه احمدي نژاد پايگاه اجتماعي وسيع دارد و حكومت خودشو ديگه نمي تونه با اون بدنه در بيندازه چون پايگاه اجتماعي ديگر ندارد ... طيف اصولگرا كه پادگاني و سفارشي و انتصابي هستند پايگاه مردمي ندارند تو اين انتخابات ها هم ديديم
Iran, Islamic Republic of
اقا و یا خانم نظردهنده
خود تو و انهایی که بتو رای داده اند بکلی ابروی احمدینزاد را بردید . نظر شما نشون می ده که اصل تمامی این قضایا و انهایی که بتو رای داده اندچیز دیگری است . بقول معروف یاد ان شعار مشهورتان افتادم که میگفت انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است .
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این خزعبلات را تا کی باید اهانت به احمدی نژاد را ادامه می دهید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز !
اکثر مواقع درمقاله های مربوط به دکتر احمدی نژاد،بنده فقط نظرات رو میخونم نه مقاله ها رو!چون دوستانی که نظر میدهند اکثرا بصیرت وشعوری بالاتر از تحلیگران شما دارند !نمونش همین اظهار نظر مطهری !اصلا حرفهای این آدم ارزش شنیدن داره ؟!
Iran, Islamic Republic of
آفرین دوست عزیز من هم مثل شما وفقط کامنتهای مردم رومی خونم
افرین خدایش منم همین کار رو میکنم
Iran, Islamic Republic of
الان تو از طرف دامادتان علی لاریجانی وادار به اظهار نظر شدی ؟؟؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالم از این قوم وخویش بازی ها بهم می خوره !!درست مثل صدر اسلام شده !!فامیل بازی نه عدالت !!
Iran, Islamic Republic of
خودت هم می دانی که عددی نیستی و داری نون خون بابات رو می خوری .
ویس
Iran, Islamic Republic of
پس سران فتنه چی آیا نباید محاکمه شوند که فقط به حصر آنها گیر دادی ....
Iran, Islamic Republic of
منافقین ازکفار بدترند امام خمینی‌‌
Iran, Islamic Republic of
رفرنست خیلی جدیده
اینو 1400 سال پیش قرآن گفته
Iran, Islamic Republic of
خیلی زشته جناب وکیل الدوله
داری ردای پدر و به دوش می کشی
اما محتوایی در ردا نمی بینیم
Iran, Islamic Republic of
هر وقت سران فتنه که مملکت را به آشوب کشیدند و امنیت ملی را تهدید کردند محاکمه و مجازات شدند دکتر هم محاکمه خواهد شد !
هومن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد باید راجع به فتنه محاکمه شود، اما گناه او این است که چرا با علم کردن حلقه ی انحرافی، باعث مشروعیت و سپس روی کار آمدن دوباره ی فتنه گران شد.
Iran, Islamic Republic of
اقای لیست فله ای امید باید بدانی که بزرگ تر های شما اعم از دامادتان و منصوبین به ایشان اگر تاحالا کوچکترین چیزی خلاف از دکتراحمدی نژاد توانسته بودند در بیاورند الان ان را پیراهن عثمان کرده بودند .
Iran, Islamic Republic of
بالاخره خلاف پیدا کردند !!!!!!
به گفته دادستانی بوسیدن تابوت کافر ملحدی مثل هوگو چاوز بزرگترین خلافی است که در مملکت اتفاق افتاده !!!
محاکمه کنید.
علی برکت الله !!!
Iran, Islamic Republic of
با چه ژست غمگینی داره آواز میخونه
Iran, Islamic Republic of
سلام. جناب مطهری کوتاه بیا به حصر رضایت بده.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز دلارهای انگلیسی را به خوردن فحش های ملس ترجیح داده ان شاالله گوشت بشه به تن زن وبچه هاتون
سید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودش هم با علی مطهری برای محاکمه دکتر احمدی نژاد هم نظره منتها سیاسی برخورد میکنه و سعی میکنه حرف دلش رو از زبون امثال مطهری بزنه...پیوند اصولگرا و اصلاح طلب و صهیونیزم و آمریکا و غرب و ارتجاع عرب در اتفاق نظر در ضدیت با مرد بهاری مبارک باد
Iran, Islamic Republic of
اگه شما طرفدار فتنه نیستید چرا سفر دکتر به مشهد را پوشش ندادید مگه ایشان در این سفر سخنی علیه منافع کشور گفتند جهان نیوز و فتنه پیوندتان مبارک چون تمام تحرکات فتنه گران را پوشش میدهید ولی یک خبر از جریان انقلابی پخش نمی کنید اما بدانید همیشه در بر روی یک پاشنه نمی چرخد
علی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد خوبیه جناب مطهری ما منتطریم بصورت علنی این دادگاه برگزار بشه. البته شما که این قدر پیگیر حقوق مردم هستیداگه لطف کنید پیگیر برگزاری دادگاه علنی برادر داماد خودتون جناب فاضل هم باشیدوالبته مباحث دیگری هم هست که نمیخام زحمتتون زیاد بشه فعلا همینو پیگیری کنید تو دورهمی خانوادگی تون خیلی خوب میشه ما منتطریم حاج علی...
ر
Iran, Islamic Republic of
شما کدخدایی؟
Iran, Islamic Republic of
چه آوای نغزی چه بانگ هَزاری ... چرا نکته گویی به آهنگ زاری؟
تو کز این رعایا، دو تا رأی داری ... شهنشاه منطق!!!، کجا ره سپاری؟
تو رک گو، تو حاشا، تو سلطان، تو پاشا ... تو بر فقر مردم، به حال تماشا
تو در حصر مانده، به توجیه اغراض ... تو بر قالی هر، سلیمان به سودا
به ریسیدن و بافتن، تکیه داری ... درختی ز نفرت، به هر سو بکاری
رسیدی به جایی، که جز خود نبینی ... ز انعام پایین، ترین رتبه داری
قجر زنده گردان، مشاهیر میران ... به قداره بندی، میان دار میدان
به صولت خمیر و به جرأت گریزان... تکان داده فرشی به باد لویزان
سبک مغز هرگز نباشی که پر شد ... تو را کاسه سر ز سنگی که دُر شد
به دستان جاهل به خفتی مسکین ... از این دُر که داری جهان فول و پر شد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز همین رفقای مطهری نبودند که بخاطر انتقاد شما از دولت شش ماه در کاسه کوزه تونو بستن مطهری رو همه شناختن کسی که بخاطر رای به اصلاحات پناه آورد اصلا این بشر همین الان ضد و مخالف رهبر وبا ولایت نیست پس چرا تو انتخاب ریاست جمهوری اینهمه تغلب شد صداش در نیومدچون خودش هم اصلاحاتی ولی همین آقا تو انتخابات های قبلی خودشو جر داد و گفت سپا تو انتخابات دخالت داشته
Iran, Islamic Republic of
تو اگر عرضه داری برای اینکه مردم بدا نند که تو هم ادمی کاری بکن که برادر اختلاس گر داماتان (فاضل لاریجانی) محاکمه بشه .
Iran, Islamic Republic of
خواهس می کنم استقبال مردم مشهد را ببینید.
یونس
Iran, Islamic Republic of
نفرمایید آقای مطهری
خواهش میکنم فکر ابرو اون کسانی که هشت سال از ایشون پیغمبر ساختن حالا غیبشون زده هم باشید
Nabati
Iran, Islamic Republic of
مطهری از آب گل آلود ماهی نگیر چون ماهی ندارد درست است که احمدی نژاد منحرف شده است و سزایش را خواهد دید این دلیل بی گناهی سران فتنه نمی شود کی می خواهی بفهمی از این بزرگتر نمی شوی ساده لوح هستی مثل منتظری
Iran, Islamic Republic of
هروقت جنابعالی بخاطر بی ادبی تنبیه شدی احمدی نژاد باپای خود به دادگاه میرود
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر جهان نیوز منافق فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
خودت باید دادگاهی بشی!تهمت زن!
Romania
جهان نیوز بازتاب دهنده خواست صهیونیستها
مرگ بر ضد ولایت فقیه=جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
بعد از محاکمه خاتمی انشاءالله
United States
اول باید تو رو دادگاهی کرد که ببینیم چیکار کردی که ۱۸۰ درجه خلاف جهت پدرت میری. بعد تو صف دادگاهی شدن اون قدر طولانی هست که به احمدی نژاد نوبت نرسه. نقدو بچسب. یکی با شعار اقتصاد الان تو قدرته و قیمت دلار و وقضعیت اقتصادی داره کمر مردمو میشکنه حضرت عالی تشریف دارین. برعکس یه وقت دیگه که زیادی مثل امروز حرف میزدی.
سید
Iran, Islamic Republic of
جالبه...اصولگرا و اصلاح طلب و آمریکا و صهیونیزم و ارتجاع عرب و نجومی بگیران همه در مورد بر محاکمه و برخورد با احمدی نژاد متفق القولند...چقدر زیبا میگوید خداوند بزرگ در قرآن کریم: و أکثَرهُم لا یَعلَموُن...واقعا عجب لقبی داده اند به آقای دکتر احمدی نژاد: بت شکن انقلاب، خمینی کوچک...
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهري شايد محاكمه شما در درجه اول حق شماست ولي بدليل مسئوليت شما و روابط فاميلي كه داريد نمي توانند يا نمي خواهند جلوي شما بايستند. هر انتقادي كه از احمدي نژاد داريد خود شما هزار برابر آن را شما داريد . احمدي نژراد مشكلات زيادي داشت اما به امثال شما مي ارزد.
سید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزیها....دیدید شما هم مصداق و اکثرهم لا یعلمون هستید... چرا نظرم رو منتشر نکردید؟
زنده باد بهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
بابا تو دیگه خیلی ز مسیر منحرف شده ای فکر می کردیم که شما و امثال شما فقط علاقمند این فرد هستید اما حال می بینیم که شما هم پیرو مکتب باطل و متوهم کنیا شده اید. / برو بیشتر فکر کن و حرف های سنجیده بزن /کماب بالایی
ف. ستوده نیا
Iran, Islamic Republic of
باسلام از هر کی که بخواهی دفاع بکنی .مسئله ای نیست .از جمعشان یک کنکور بگیرید ببینید که می تونه .بدون استفاده از سهمیه .قبول بشه؟
Iran, Islamic Republic of
تو خودت هم می دانی که عددی نیستی و داری نون خون بابات رو می خوری.
Iran, Islamic Republic of
تو اگر عرضه داری برای اینکه مردم بدا نند که تو هم ادم هستی لااقل کاری بکن که برادر اختلاس گر داماتان (فاضل لاریجانی) محاکمه بشه .
ali
Iran, Islamic Republic of
دو کلمه هم از اقازاده
Iran, Islamic Republic of
از کسی که 20 دقیقه را هم در تصویب برجام زیاد می دانست چه انتظاری داری
مهمان
هر وقت تورا دادگاهی کردند احمدی نژاد را هم دادگاهی میکنند تو از اسم پدرت استفاده کردی و وارد مجلس شدی تو آبروی پدرت را برده ای .
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری شما از جون احمدی نژاد چی می خواهید
شما را باید محاکمه کنند که از فتنه گران (کروبی-موسوی)حمایت کردید هم اینهایی که در روز عاشورعابه ساحت مقدس ونورانی امام حسین اروحنا له فدا جسارت کردنند .ما ملت حزب الله از شما نمی گذریم.