سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۷
۶۲
حسن عباسی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علامه:

بنای قوای سه گانه براساس تثلیث پدر، پسر و روح القدس است!/ چه کسی فکر می کرد ژنرال های روسی زیر دست فرماندهان سپاه بجنگند/ علوم سیاسی یعنی پیرمردی در اتاق ساده بنشیند و 450 بار سران دنیا به دیدار او بیایند

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 570932
تفکری در دولت مدل اقتصاد کینزی را مناسب جمهوری اسلامی می‌داند
بنای قوای سه گانه براساس تثلیث پدر، پسر و روح القدس است!/ چه کسی فکر می کرد ژنرال های روسی زیر دست فرماندهان سپاه بجنگند/ علوم سیاسی یعنی پیرمردی در اتاق ساده بنشیند و 450 بار سران دنیا به دیدار او بیایند
گروه سیاسی جهان نيوز: رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: یک تفکر به دنبال مکتب اقتصادی کینزی بوده که هم اکنون در دولت فعلی مستقر است و رسما در کتاب امنیت ملی و نظام‌های اقتصادی ایران عنوان کردند الگوی اقتصادی مناسب جمهوری اسلامی مدل اقتصاد کینزی است.
 
به گزارش جهان نيوز، حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در مراسم روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد به بررسی مراحل پنج گانه حرکت جنبش دانشجویی در عمر 39 سال گذشته جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: اول انقلاب 150 هزار دانشجو در دانشگاه‌ها داشتیم و امروز بیش از 70 هزار استاد دانشگاه و در حدود 4 و نیم میلیون دانشجو در دانشگاه‌ها داریم که این مورد جز در دوره صفویه تا به امروز بی سابقه بوده است.

وی افزود: جامعه علمی هم اکنون در کشور ما شکل گرفته، نقش دانشگاه در حرکت علمی کشور یک حرکت بی بدیل است. قلب تپنده این جامعه علمی، جنبش دانشجویی است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد: عمر 39 ساله جمهوری اسلامی در دوران هیچ کدام از انبیا تکرار نشده است. اهل حق در دوره انبیا و ائمه نمی‌توانستند حکومت تشکیل دهند چون مردمی هم چون مردم زمان ما نداشتند و ما باید قدردان چنین مردمی باشیم.

وی اضافه کرد: تنها دوره کوتاهی سلیمان نبی و بعد از آن پیامبر اسلام و دوره بسیار کوتاهی هم حضرت علی در کوفه حکومت داشتند که از درون جامعه دینی سه جنگ به حضرت علی تحمیل شد و نهایتا ایشان را شهید کردند. بنابراین اولین بار است که جریانی دینی در تراز جهانی فرصت حکومت پیدا کرده است. جنبش دانشجویی و دانش آموزی در حرکت 39 ساله انقلاب اسلامی یکی از کلیدی ترین نقش ها را داشته است.

بر پایه گزارش فارس، عباسی گفت: بن مایه فکری و اعتقادی دانشگاهی به ویژه در علوم انسانی همان طور که رهبر انقلاب فرمودند با نگاه وحیانی و دینی در تعارض است لذا بستر دانشگاه، زمین فکر بیگانه است و در زمین بیگانه با قواعد خودی بازی کردن اقدام نامتقارن نام دارد ولی با چنین تعارضی ماهوی در طول این سال ها دانشگاه و مردم و انقلاب با هم همراهی داشته اند لذا اگر جنبش دانشجویی در دانشگاه حس تنهایی می کند به دلیل این تعارض ماهوی است.

وی ادامه داد: علوم انسانی غربی تجربه انسان سوسیالیست، مارکسیست و سکولار است انسانی که اصالت را به بشر می دهد نه به خدا.

عباسی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) فرمودند التقاطی فکر کردن خیانتی به اسلام و مسلمین است التقاط یعنی این که اسلام را با غیراسلام مخلوط کنیم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: امروز که سالگرد تصویب قانون اساسی در کشور ماست باید بگویم مبنای قوای سه گانه جمهوری اسلامی براساس تثلیث است. طراح قوای سه گانه منتسکیو بیان می کند که این تقسیم بندی را براساس تثلیث پدر، پسر و روح القدس اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: یعنی مبنای قوای سه گانه جمهوری اسلامی مال اسلام نیست لذا علت سقوط و مشکل پیدا کردن همه روسای جمهور و اغلب مسئولان چون روسای مجلس در ایران مربوط به اشکال افراد یا جمهوری اسلامی نیست بلکه مربوط به ساختار التقاطی حکومت جمهوری اسلامی است.

عباسی اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند علوم انسانی ما علوم انسانی غیرالهی است و مطلقا تثلیث در تمام رشته‌ها و نظریه‌هاست. بنابراین فقط این جنبش دانشجویی انقلابی ما نیست که حس مظلومیت و تنهایی دارد بلکه در چنین بستر غیرالهی علوم انسانی غربی، کل جریان انقلابی در کشور چنین حسی دارند.

وی ادامه داد: خروجی دانشگاه‌های ما در حوزه علوم فنی در حوزه صنعت و تکنولوژی خودش را نشان می‌دهد خروجی دانشگاه‌های علوم انسانی ما چون علامه باید در ساختار و مدیریت جامعه خودش را نشان دهد.

این استاد علوم استراتژیک افزود: اگر امروز اقتصاد ما دچار مشکل است مربوط به استادان حوزه علوم اقتصاد است چه طور ممکن است ما ژنرال هایی داریم که بدون یونیفرم نظامی ابر قدرت‌ها را در سوریه شکست می‌دهند چه طور ژنرال‌های ایرانی ژنرال‌های غربی از ناتو، رژیم صهیونیستی و… را شکست می‌دهند چون قاسم سلیمانی محصول دانشگاه نیست و با علم و تجربه انقلابی خودش می‌جنگد نه با علم و تجربه غربی‌ها.

وی افزود: اما در دانشکده‌های اقتصاد نمی‌توانیم علمی تولید کنیم که مشکل تورم و بیکاری را حل کند. علوم انسانی ما تا بالای 70 درصد متون ترجمه شده علوم انسانی غربی است.

عباسی تاکید کرد: بالای 90 درصد مشکلات جمهوری اسلامی مربوط به انحراف مبنایی قوای سه گانه است. در قرآن، خداوند دو بار تذکر می دهد که نگویید لا تقلوا ثلاثه چرا که این شرک است. پس چرا در فلسفه، زیست شناسی، علوم سیاسی، ارتباطات، تاریخ و حقوق تثلیث را می پذیریم لذا مشکل این دانشگاه این است که محتوایش غیردینی است و جنبش دانشجویی نیرویی بوده که سعی داشته این محتوا را دینی کند.

عباسی در ادامه افزود: نقش جنبش دانشجویی در عمر 39 ساله انقلاب اسلامی در 5 مرحله تعریف می‌شود. مرحله اول تسخیر سفارت امریکا یا همان لانه جاسوسی در سال 58 است که برگ برنده جنبش دانشجویی انقلابی بود و امام آن را تا حد انقلاب دوم نامگذاری کردند.

وی اضافه کرد: دومین مرحله دانشجویان خط امام به فرماندهی شهید علم الهدی بودند که همان زمان عده‌ای وارد جهاد سازندگی و جبهه‌ها شدند اما بعدا برخی پشیمان شدند و به انقلابیون پشیمان پیوستند.

عباسی گفت: مرحله سوم دانشجویان مبارز با سه ایدئولوژی کمونیسم، صهیونیسم و کاپیتالیسم محسوب می‌شوند. سال 67 که امام خمینی (ره) به گورباچوف رئیس جمهور شوروی نامه زد که به جنگ بیهوده با خدا پایان دهید توده‌ای‌ها و مارکسیست‌ها در ایران به این حرف امام خندیدند.

وی افزود: اما سه سال بعد شوروی پاشید در حالی که هیچ مارکسیست و کمونیستی فکر نمی کرد که شوروی به پایان خط برسد مثل همین بزرگی و ابهتی که امروز از امریکا در چشم مردم دنیاست. افقی که امام برای خودش در نظر گرفته بود را فقط جریان دانشجویی انقلابی باور داشت.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال افزود: امروز می بینیم که پوتین به عنوان یکی از سیاستمداران قدرتمند دنیا همراه قرآن به خدمت امام خامنه ای می رسد. اقتدار امروز پوتین از گورباچوف و استالین بیشتر است اما با تواضع به خدمت امام خامنه ای می رسد. چه کسی فکر می کرد روزی ژنرال های روسی در زیر دست فرماندهان سپاه در سوریه با امریکا و داعش بجنگند. استادان دانشگاه از گفتن این حقیقت وحشت دارند.

این استاد استراتژی ادامه داد: علوم سیاسی یعنی این که پیرمردی در یک اتاق ساده بنشیند و 450 بار سران دنیا به دیدار او بیایند. قدرت نرم و علوم سیاسی این است نه آن چیزی که به عنوان شهریار نیکولو ماکیاولی و یا نظریات توماس هابز در دانشکده ها تدریس می شود.

وی گفت: ایدئولوژی بعدی که نابود شدنی است ایدئولوژی صهیونیسم است. ایران امروز به مرزهای اسرائیل رسیده است و این موضوع جریان صهیونیستی را نگران می کند.

عباسی افزود: همان طور که مارکسیسم کنار رفت صهیونیسم هم زدوده خواهد شد. ایدئولوژی دیگری که پس از صهیونیسم از صحنه روزگار محو می شود ایدئولوژی لیبرالیسم و کپیتالیسم است. پس از جمع شدن این سه ایدئولوژی، تازه فرصت برای اداره جهان با ایدئولوژی اسلام فراهم می شود.

عباسی اضافه کرد: در کاپیتالیسم همه چیز در عالم کالاست و هر چه کالاست قیمت دارد از این لیوان آب و صندلی گرفته تا محبت پدر و مادر، طبابت طبیب، تا عشق و ادب. جوهره علوم انسانی غربی این تفکر است که همه چیز کالاست.

وی گفت: امروز در جامعه امریکا و هم چنین در جامعه ما همه پدیده ها کالا انگاشته می شوند و این خیانت کاپیتالیسم به دنیا است. لذا کسی که همه چیز را کالا می انگارد نمی تواند باور کند که مدافع حرم در سوریه بدون پول گرفتن می‌جنگد و شهید می شود و تهمت به شهدای مدافع حرم از چنین تفکری آب می خورد.

عباسی تصریح کرد: خود علامه طباطبایی که نامش بر دانشگاه شماست گفت اسم اعظم خدا بهاست و مصداق اسم اعظم خدا امام حسین(ع) است او بها داشت نه قیمت. لذا کاری هم که در کربلا کرد بها داشت نه قیمت.

وی گفت: اما امروز می بینیم برای ورود به مجلس و شورای شهر و دولت باید چند میلیارد پول بدهند و وقتی این گونه فردی وارد قدرت شود برای جبران هزینه ای که پرداخت کرده به دنبال رانت و منابع مالی و بیت المال است بنابراین ذات علوم سیاسی غربی لابی است برای این که به رای گذاشته شویم باید میلیاردی پول بدهیم. مقصر این قضیه دانشکده های علوم انسانی ما هستند که دست به تولید علوم انسانی بومی نزده اند و نعل به نعل علوم انسانی غربی را پیاده کرده اند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: محسن حججی برخواسته از فرهنگ دینی است کسی که زن جوان و فرزند خردسالش را می گذارد و به جنگ در سوریه می رود و شهید می شود و آرزویش این است که مثل امام حسین(ع) بشود وقتی که پیکر او به ایران برمی گردد کل فضا را مثل امام حسین متاثر می کند.

وی گفت: یکی هم جوانی که الگویش امام حسین(ع) نبود بلکه مسی بود و سعی کرد که همه چیزش را شبیه مسی کند ولی وقتی به دیدار مسی رفت مسی حتی او را تحویل نگرفت اما در جامعه ما استادان علوم انسانی رفتار جوانانی که به مسی توهین کردند را نشانه سقوط اخلاقی در جامعه ایران تفسیر کردند اما این استاد نگفت ذات ورزش فوتبال بی اخلاقی است و کسی که به فرهنگ آن دامن می زند بی اخلاق می شود.

عباسی افزود: مسی نماد کاپیتالیسم است و انسان طراز جامعه کاپیتالیستی افرادی چون مسی هستند. این استاد فلسفه، مقصر چنین رفتارهایی را بسط فرهنگ غلط در جامعه نمی داند بلکه می گوید چون جوان ما دانسی و نایت کلاب ندارد می رود در صفحه مسی به او فحش می دهد چنین برداشتی خروجی جامعه شناسی و فلسفه لیبرالی است. آیا تفکر حججی پرور امروز در دانشگاه یا حوزه علمیه تدریس می‌شود؟ نه.

وی ادامه داد: چهارمین مرحله سیر دانشجویی انقلابی، مطالبه عدالت است. دانشجوی انقلابی امروز به مبارزه با جریان سرمایه داری و تامین الگوی جایگزین سیستم لیبرالی مشغول است. همین جریان جنبش دانشجویی انقلابی عدالت خواه افرادی چون رفسنجانی و احمدی نژاد را به مجلس و دولت آورد اما بعد از آن خودش منتقد همین افراد در حوزه عدالت می‌شد.

عباسی ادامه داد: یک وجهه عدالت خواهی جنبش دانشجویی انقلابی تحول در علوم انسانی است. تنها دانشجویان انقلابی در زمینه تحول در علوم عموما و تحول در علوم انسانی خصوصا فعالیت می کنند و هیچ وزیر علومی تاکنون دغدغه اش تحول در علوم انسانی نبوده است.

عباسی تصریح کرد: 39 سال است که اقتصاد کشور به دست استادان اقتصاد است و آنها امروز باید جوابگوی وضعیت اقتصادی کشور باشند. یک تفکر به دنبال مکتب اقتصادی کینزی بوده که هم اکنون در دولت فعلی مستقر است و رسما در کتاب امنیت ملی و نظام های اقتصادی ایران عنوان کردند که الگوی اقتصادی مناسب جمهوری اسلامی مدل اقتصاد کینزی است بنابراین اسلام را پیاده نکرده اند.

وی ادامه داد: دولت قبلی هم با تیم اقتصادی دانشگاه علامه نظریه های فریدمن را پیاده کردند بنابراین هیچ کدام از دو جریان اسلام را پیاده نکرده اند اما همه ناکامی ها در اقتصاد را به گردن اسلام انداختند.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال اضافه کرد: مرحله پنجم حرکت جنبش دانشجویی انقلابی طرحی بود که امام خمینی (ره) به جوانان دادند و از آنها خواستند که خودشان را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنند البته لیبرال ها به این حرف جریان انقلابی بسیار خندیدند.

وی گفت: اما انسان آرمانی جریان انقلابی انسانی است که حاضر است سرش را بدهد تا اسلام پیاده شود هم چنان در مراحل تحقق این ایده امام خمینی است.

وی تاکید کرد: این تنها جریان دانشجویی انقلابی است که می تواند سه قوه را در مطالبه عدالت زیر سوال ببرد و بگوید قانون اساسی ایران باید از ساختار تثلیثی به ساختار قرآنی در بیاید.

عباسی ادامه داد: وقتی ادعای تمدن نوین اسلامی می کنند و می گویند کاخ سفید را حسینیه می کنند غربی ها این را باور می کنند اما جریان غرب گرا در ایران باور نمی کند. مجله ویک عکس قاسم سلیمانی را در تخت خواب عمو سام در کاخ سفید به شکل طعنه گونه ای ترسیم می کند.

وی گفت: امروز اقتصاد لیبرالی در کشورهای غربی به بن بست رسیده است و 62 تریلیون دلار بدهی روی دست جهان مانده است و کشورها با بدهی بالا که در صدر آنها امریکاست در مرحله فروپاشی اقتصادی قرار دارند اما استادان اقتصاد در دانشگاه‌های ایران از اظهار چنین مطالبی سر باز می‌زنند.

عباسی افزود: بیشترین بدهی مربوط به کدخدایی است که توسط لیبرال ها و دانشگاهیان در ایران عظیم شمرده می‌شود. «مایک ملونی» کارشناس اقتصادی در ایالات متحده عنوان می‌کند که تورم امریکا 400 درصد است و هر کشوری که مبنای پولش دلار امریکا باشد تورم امریکا را جذب می‌کند و تورم در امریکا صفر می شود.

وی تصریح کرد: در طول سال‌ها و ماه های گذشته رهبر انقلاب به جدایی پول کشورها از دلار امریکا بارها و بارها تاکید کرده اند هم اکنون چین و روسیه بزرگترین قرارداد نفتی شان را مبتنی بر طلا بسته اند و از این مبادله کنار گذاشتند. اگر دلار امریکا حذف شود امریکا می‌پاشد.

این استاد علوم استراتژیک اضافه کرد: بنابراین تمدن نوین اسلامی ادعای تنها جریان انقلابی در ایران نیست، ریچارد واتسون آینده شناس امریکایی در ترند گذاری 2050 می گوید که در سال 2035 قدرت از غرب به شرق می رود و ایران جزو قدرت های برتر جهانی است چرا که تنها ایران است که می تواند الگوی جایگزین برای جهان ارایه کند.

وی گفت: هم چنین می‌گوید یکی از مصیبت های جهان امروز بدهی است و تنها راه چاره اش مدل مالی اسلامی است این حرف را تنها دانشجوی مومن انقلابی باور دارد کسی که در سوریه می جنگد، در اردوی جهادی به محرومان جامعه رسیدگی می‌کند و در رشته‌های دانشگاهی به تولید علم توحیدی می‌پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دکترینال ایشان. فقط در بازی با کلمات است و عده‌ای از دوستان أین مدل بازی با کلمات را دوست دا رند
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
خب دولت ابادی و اژه ای شما رو هم فردا پاتو میکشن دادگاه...

جناب عباسی متاسفانه روح شخص مونتسکیو تو وجود خیلی از مدرسین و اساتید مبانی علوم اسلامی و انسانی ما رسوخ کرده...
این حرف سالیان دراز رهبر این مملکته ک هی میگه بیشتر قوائد و مبانی و دکترینی ک داره تو این مملکت دیده میشه از علوم انسانی عربی گرفته میشه ن مبانی اسلامی..

ما آگاهیم جناب عباسی ولی کو گوش شنوا؟؟؟ به عنوان مثال باید رفت دید ک توی همین قوه قضاییه و مقننه ما چ نگرشها و مبانی تو عمل داره اجرایی میشه و هرکی هم داره حرف میزنه و انتقاد میکنه بهش تهمت ضد نظام و خنجر به دست و انگلیسی و صهیونیسم میزنن..
Canada
با سلام خدمت جهان نیوز.
پیشنهاد می کنم از ریچارد واتسون برای بازدید از ایران دعوت بعمل آورید و کنفرانس مشترکی با دکترینال حسن عباسی ترتیب دهید. ایشان توضیح دهند که مدل مالی اسلامی ایران با اینهمه فساد وابستگان مسئولین نظام چگونه میتواند الگوی جهان باشد؟ و آقای دکتر عباسی هم توضیح دهند ایران چگونه کاخ سفید را حسینیه می کند؟
چون نظربه پردازیهای ایشان جملگی مبنای علمی ضد تثلیث دارند.
Iran, Islamic Republic of
خواستی یه چیزی بگی که نگن لالی؟!!
محمود
Iran, Islamic Republic of
کاربر ۱۴:۰۹ ۱۵/۹/۱۳۹۶
تو رو کی ادب یادت داده ک با این لحن صحبت میکنی؟؟ لال تویی....

حالا منتقد هر کی میخوای باش. این چ لحنیه ک داری؟ هرکسی رو باید در حد شخصیتش باهاش حرف زد..
تو اول اسمتو بنویس بعد خودتو وارد بحث کن
آلهاشم
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب داری مودبانه جواب بده . . چرا ناسزا !؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام را بگو که به اندازه فردوسی پور طرفدار داره ! خخخ.
Iran, Islamic Republic of
شما با سایت صراط نسبتی دارید؟
حسین
Netherlands
جناب عباسی نمی دانید که تا چه حد به شما ارادت داشته و دارم ، اما طرح هر سه نکته در عنوان این خبر صلاح/صحیح نیست .
مثلا اینکه چهار صد و پنجاه ... الخ این در شان ایشان نیست ( دور از سنتهائی مثل تواضع متضاد با غرور و کبر) که گفته شود .مطمئن نیستم که ایشان راضی باشد.
سه قوه یکی نیست و تفکیک قوا در قانون اساسی روشن بیان شده. جسارتا حتی اشاره به فلسفه تثلیث هم.
اگر بشما بگویند که ژنرال ایرانی زیر دست ... خوشتان می آید؟ رئیس جمهور روسیه همین اوخر با امام دیدار کرد و اینگونه صحبتها نفوذ و محبت را کم می کند.
با عرض پوزش و التماس دعای خیر
Iran, Islamic Republic of
دکتر عباسی یک استراتژیست تحصیلکرده و خبره است و نظریه تثلیث در جمهوری اسلامی رو بدون فکر بیان نکرده اما بنظرم در این سخنرانی موضوع بخوبی طرح و تبیین نشده!
اما یه انتقادی هم به ایشون وارده! اینکه لحن مناسبی در صحبت‌هاشون ندارن. این حرف که روسیه زیر دست سپاه بوده، تعبیر مناسبی نیست. چنین کنایه‌ای رو در برنامه جهان‌آرا هم در تقابل با روسیه داشت که تداوم بیان بی‌پروای عقایدشون ممکنه موجب حساسیت دولتمردان اون کشور بشه و در مقاطعی روی تصمیماتشون تاثیر منفی بذاره.
اینگونه نظرات رو اونهام که در برخی موارد رقیبمون محسوب میشن در مورد ما دارن اما میدونن جای مطرح کردنش در اتاق‌فکرها و اندیشکده‌های محرمانه است، نه جلوی تریبون دانشجویی!
Iran, Islamic Republic of
جهان جان لطفاً اين كامنت منو چاپ كن تا طرفداراي استاد عباسي پاسخ منو بدن. ممنون. قبول دارين اينها قسمتي از گفته هاي ايشونه يا نه:
- با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند!!!!
- هدف باب اسفنجی تربیت لیبرالیسم است. هفت گناه کبیره مسیحیت در قالب هفت شخصیت اصلی این انیمیشن آمده است. این مسأله روی ناخودآگاه کودک اثر می‌گذارد و او فقط همین هفت گناه را بد می‌داند و دیگر نمی‌فهمد که زنا، ربا و هم‌جنس‌بازی هم گناه کبیره است، چراکه انیمیشن‌های غربی این‌چنین نمی‌گوید. (در نتيجه ما بايد براي بچه ها كارتونهايي بسازيم كه بچه كاملاً شيرفهم بشه كه زنا كار بدي است!! همجنس بازي نيز كار خوبي نيست!! و رباخواري مردود است!!)
حالا جالبه يه نگاهي به هفت گناه كبيره مسيحيت بندازيم تا معلوم بشه ايشون چقدر دقيق صحبت كرده:
1- Pride: غرور، تکبر و خودپسندي
2- Greed: طمع (ربا نيز ذيل "طمع" نكوهش شده است)
3- Lust: شهوت – تمایل افراطي یا نامشروع جنسی (زنا و همجنسگرايي)
4- Envy: حسادت
5- Wrath: خشم و غضب
6- Gluttony: شكم پرستي (مستي نيز ذيل آن نكوهش شده)
7- Sloth: تنبلي و كاهلي (در زندگي و عبادت)
يعني اتفاقاً آنچه حسن عباسي معتقد است در گناهان كبيره مسيحيت مغفول مونده، ذيل همين گناهان قابل تعريف است. حالا يه نگاهي هم به اين سخنراني جديد ايشون مي اندازيم:
- "مبنای قوای سه گانه جمهوری اسلامی مال اسلام نیست لذا علت سقوط و مشکل پیدا کردن همه روسای جمهور و اغلب مسئولان چون روسای مجلس در ایران مربوط به اِشکال افراد یا جمهوری اسلامی نیست بلکه مربوط به ساختار التقاطی حکومت جمهوری اسلامی است."
(جون من عنايت فرمودين؟ ايشون ميگن اينكه بني صدر و خاتمي و احمدي نژاد و روحاني و هاشمي و كروبي و موسوي دچار مشكل شدن تقصير خودشون نيس كه، مربوط به "ساختار التقاطي حكومت جمهوري اسلامي"هستش!!!)
- "در دانشکده‌های اقتصاد نمی‌توانیم علمی تولید کنیم که مشکل تورم و بیکاری را حل کند [چون] علوم انسانی ما تا بالای 70 درصد متون ترجمه شده علوم انسانی غربی است." (عه، پس چرا اونا با همين علوم انساني غربي هم تورم رو مهار كردن هم بيكاري رو؟!!)
- "علوم سیاسی یعنی این که پیرمردی در یک اتاق ساده بنشیند و 450 بار سران دنیا به دیدار او بیایند. قدرت نرم و علوم سیاسی این است نه آن چیزی که به عنوان شهریار نیکولو ماکیاولی و یا نظریات توماس هابز در دانشکده ها تدریس می شود" (اولاً با توجه به اينكه امام(ره) از 29 ارديبهشت به جماران عزيمت كردند و در طول 9 سال اقامت در اون اتاق 450 بار سران دنيا با ايشان ملاقات كردند يعني هر هفته يكي از اين سران بين المللي با ايشون ملاقات داشتند. بگذريم. شما معتقدي توي دانشگاههاي ما نظريه حكومتي ماكياول بعنوان الگو تدريس ميشه؟ اين تن بميره اينجوري فكر مي كني؟!)
- (شاهكارش اينجاس!!) "علامه طباطبایی که نامش بر دانشگاه شماست گفت اسم اعظم خدا «بهاء» است و مصداق اسم اعظم خدا امام حسین(ع) است او «بهاء» داشت نه قیمت. لذا کاری هم که در کربلا کرد «بهاء» داشت نه قیمت" (از كجاش بگم؟ اول اينكه مرحوم علامه كي همچين چيزي گفته بود. برخي منحرفين معتقدن كه آيه «و لله الاسماء الحسني فادعوه بها» آيه را اينجودي خوندن "فادعوه بهاء" و نتيجه گرفتن اسم اعظم خدا "بهاء" هست! بله به عبارتي فقط بهاييان معتقدن اسم اعظم خدا "بهاء" هست!! تو ويكي پديا در مورد «اسم اعظم» نوشته: «بهائیان اسم اعظم الهی را واژه «بهاء» می‌دانند. «اسم اعظم» نشان برجسته و علامتی از دین بهائی است.»!!! به قول فاميل دور من ديگه حرفي ندارم!)
راستي در مورد تفسير كارتون "ميگ ميگ" يا رودرانر (Road Runner) چيزي نگفتم خودتون سرچ كنين و بخونين. (البته اگر 18+ هستين!)
حسین
Netherlands
متن بسیار پر محتوئی تهیه کردید( گذشته از جون منو جون تو ... ). کاش جناب عباسی شخصا پاسخ می داد.
دیرو در همین خبرگزاری تحقیقی بود در مورد سلطه کارتون های خارجی (سپایدر ، بت من...) بر روی کودکان. از بچه می پرسید : رستم را می شناسی ؟ اگر رستم با سپایدر جنگ کند... پاسخ کودکان اثبات استحاله فرهنگی بود(یعنی از یک چیز به چیز دیگری تبدیل شدن).
چندین مستند هم توسط خود غربیان در مورد مثلا والت دیسنی و آثارش موجود است که در صورت علاقه می توانید ببینید.
لذا در این نکته نمی توانم با ایشان مخالف باشم. اما نظرم را در جای دیگری در همین صفحه منعکی کرده ام می توانید مراجعه کنید.
در هر صورت نظرتان را دوست داشتم.
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
خیلی مخلصیم حسین آقا
Iran, Islamic Republic of
حسین آقای عزیز تفکیک قوا که در قانون اساسی آمده مربوط به قوای سه گانه مجریه مقننه و قصائیه است در حالی که آقای عباسی قوای نظامی را گفته
احمدی از ایلام
Iran, Islamic Republic of
صحیح می فرمایند.
در یک حکومت و حاکمیت توحیدی تراز؛
اولا قوا در طول یکدیگرند نه منفک از هم و در عرض هم
ثانیا بین قوا باید رابطه امام و مأمومی برقرار باشد نه آن که در عرض هم باشند
ثالثا قوا مجموعا باید پنج عدد باشند نه سه عدد که آن پنج قوه به ترتیب عبارت اند از :
قوه ی عقل (یا همان امام جامعه)
قوای فکری
قوای قلبی
قوای حسی و ارتباطی
قوای عضوی
آفرین به آقای عباسی ...
Iran, Islamic Republic of
ببين دوست عزيز كي نيروي زميني و قواي محسوس سوريه رفت تو سوريه كه بخواد زير دست سپاه باشن؟
آنها بمب باران كردند بهاي جاني خيلي خيلي كمي دادن
بچه هاي ما سلاخي شدن و حالا پوتين تيكه بزرگ كيك رو ميبره
به قول برژنف ما روس ها از زمان تزار تا آخر دنيا اگر ١ بديم ١٠ ميگيريم
علی
Iran, Islamic Republic of
روس ها زیر دست ما بودند؟؟ چه کسی این را به شما گفته اقای دکترینال متوهم که ادم نمیدونه از دست این ذهن سر تا متوهم شما به کجا فرار کنه. کی بود که رفت التماس روس ها کرد که اگر نیایید و وارد نشوید سوریه از دست میره و میفته دست امریکاییها. بعد میگویید ژنرال های روسی زیر دست ما بودند. البته دروغ گفتن که توی این مملکت هیچ مشکلی نداره انگار. مثل اب خوردن.
Iran, Islamic Republic of
من خیلی به آقای عباسی ارادت داشتم ولی انگار ایشونم داره ریپ میزنه روسها کجا زیردست ما جنگیدن روسها اصلا در جنگ تن به تن شرکت نکردن نیروهای سپاه و حزب الله کارهای چریکی رو انجام دادن ضمنا روسیه وقتی به طور عملی و نه فقط در حد سازمان ملل وارد جنگ سوریه شد که بخاطر جزیره کریمه اوکراین تحت تحریمهای شدید قرار گرفت خواست از برگه سوریه به نفع خودش بهره برداری سیاسی کنه نه مثل نیروهای ما که جان و پول و همه جور کمکی به متحدشون کردن عباسی اگر این و نفهمیده واقعا باید بره یه بار دیگه جنگ سوریه رو بررسی کنه
سید
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما خبر دقیق را بیان کنید که در عراق و سوریه چه گذشت؟ این جه عادتی است ؟ که هرچه موافق نظر شمانباشد . باید هو شد !!؟؟
یاس
Iran, Islamic Republic of
آقای علی آقای عشق غرب
شما که جایی فرمودین خیلی مستدل ومستند حرف میزنیدمیشه بفرمایید طبق کدوم اسناد وباکدوم استدلال می فرمایین رفتیم به دست وپای روس ها افتادیم؟؟؟؟؟
خود روس ها که معتقدن سردار سلیمانی یک سردار بی نظیر وطراز اول تو دنیاست صحبت های سفیرروسیه رو درباره ی سردار رشید ما حتما شما نشنیدید وگرنه والبته در صورت داشتن کمی انصاف در این مورد تجدید نظر می کردین.
دوم اینکه اگه ما رفتیم التماس روس ونقش روس ها اینقدر پر رنگ بوده تو سوریه چرا رییس سیا نامه رو به سردار سلیمانی دادن ونه روس ها؟؟؟؟؟
آخه چرا اینقدر خودتون رو صاحب تشخیص میدونید وبقیه رومتوهم؟؟؟؟؟
توهم حرف های شماست که اینقدر سطح پیشرفت وترقی کشورخودتون رو پایین میدونید.
علی
Iran, Islamic Republic of
کی بود که خیلی بیخبر رفت روسیه (بعد خبرش درز کرد) که پوتین را متقاعد کنه وارد جنگ سوریه بشه؟؟ یادتون رفته؟ روسیه نبود ما میتونستیم از پس داعش بربیایم؟ بگذریم از اینکه خیلی های دیگه هم کمک کردند.
باباجان ارزش سردارهای ایرانی به این نیست که ژنرال های روس زیر دست انها باشند یا نباشند. قضیه این است که دروغ نگوییم. با دروغ و به فقط حرف نمیتوانیم برای خودمان اعتبار کسب کنیم. اینها اعتبار نیست. این حرف را فقط و فقط این اقا زده. خود سرداران سپاه هیچ وقت چنین ادعایی نکردند. حالا اگر ژنرال های روسی زیر نظر سرداران سپاه نباشند چیزی از ارزش های سرداران ما کم میشود که این اقای عباسی خودش را مجبور میکنه چنین دروغ هایی را بگوید؟
این آقا خدای تئوری توطئه است. یعنی این چیزهایی که در مغز این اقا میگذره خیلی خیلی عجیبه. سر تا پا توهم. از افاضاتش راجع به کارتون یوگی و تام و جری بگیر تا حرف هایی که راجع به مقالات علمی میزنه و اینکه حتی یکبار گفت چه معنی داره پایان نامه های ما مراجع انگلیسی داشته باشه.
یاس
Iran, Islamic Republic of
مگه سردار هر جا میره تو بوق وکرنا می کنه که حالا سفرش به روسیه رو از قبل محضر شما اعلام می کردن ،از لحاظ امنیتی ایا درسته که اعلام بشه اونم برای سرداری که بد خواه زیاد داره؟؟؟؟
دوما شما که مستند حرف میزنی از کجا میدونه رفتن سردار سلیمانی جهت چی بوده؟؟؟
از این گذشته روس ها از کی بخاطر طرح ریزی وکمک تو عملیات نجات جان خلبان سوخو ۲۴شون که توسط ترکیه مورد هدف قرار گرفته بود تشکر کردن؟؟؟؟؟
خب روس ها که اینقدر زرنگن بدون مشورت با سردار ما عملیات نجات رو انجام میدادن .
اتفاقا برای ما خیلی مایه ی افتخاره که سرداران ماهم سربازهای امریکایی رو وقتی غلط اضافه بکنن می گیرن هم باعث افتخاره که ژنرال های روسی با مشورت اونها کار کنن.
Iran, Islamic Republic of
در هر صورت اگر حمایت هوایی روس ها نبود ما نمی توانستیم بر داعش غلبه کنیم و تیکه بزرگ کیک را هم ما بردیم زیرا همه کشورهای غربی از سردار قاسم سلیمانی بعنوان فاتح میدان نام می برند.
Iran, Islamic Republic of
مسی شاید ندیده بودش پس اگر اینطور بوده مواظب تهمت باشیم. نقدهایمان را ملایمتر بگوییم
Iran, Islamic Republic of
و جهان نیوز ساده لوح که همه کامنتها رو پخش میکنه

عموجان اگه نمیدونی بدون
ضد انقلاب آدرس یه سری از اخبار رو عمله هاش میده میریزن تو این اخبار با فحش و کامنتهای مخالف گند میزنن به خبر
مثلا این خبر شما و کامنتهای زیرش
سایتهای انقلابی ساده لوح و از همه جا بیخبر هم انگار با خودشون رو در بایستی دارن همه شون رو پخش میکنند تا ملت به ریششون بخندند

هر کی هر مزخرفی میگه رو چرا آخه پهش میکنید و خودتون رو مضحکه میکنید؟
Romania
چرا عصبانی میشین?!خب جواب بدین البته اگه جواب دارین.احتمالا کسی ک مثل شما فک نکنه حق زندگی هم نداره درسته?!چشمانتون رو باز کنین دیگه دنیای دیکتاتوری تموم شده شماهام اگه بخوایین این رفتارها رو ادامه بدین فقط منزوی تر میشین.بنظر میرسه از بزرگترین نشانه های ظهور همینه
Iran, Islamic Republic of
زست منطقی بودن به خودتون نگیرید که اصلا بهتون نمیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ژنرالهای روسی زیر دست سرداران سپاه می جنگیدن؟؟؟!!!ازدکتر عباسی انتظار بیشتری داشتیم. خود حاج قاسم هرگز چنین چیزی نگفته تا حالا.چطور جناب عباسی به این مورد پی بردن؟
هاشم
Iran, Islamic Republic of
طرّاح عملیات ها و شروع آن و پایانش دست کی بود ؟ . اگر منصفانه نگاه کنید مطلب بدستتان میآید .
Iran, Islamic Republic of
هر چی هستش جنسش خیلی خیلی خوبه!!
رضایی
Estonia
متاسفانه ساختار کنونی کشور یک کمدی تراژدی تمام و کمال هست! افراد اراجیف گوی متملق در این سیستم تئوریسین یا به قول خودشون "دکترینال " میشوند و نتیجه اش چیزی هست که امروز میبینم! کشوری از هر نظر ورشکسته ،بی قانون ،در اوج فساد مالی و اخلاقی ،وابسته و...و باعث آبروریزی و سرافکندگی ما ایرانیها در هر جای دنیا!
پابرهنه
Iran, Islamic Republic of
اراجیف گوی متملق تویی که از طرف اربابان آمریکاییت داری حرف میزنی
دکتر عباسی را در خود غرب و اندیشکده های غربی به نام تئوریسین جهان اسلام و ایران می شناسند
علی
Iran, Islamic Republic of
اقا سندش را بیار تا روش بحث کنیم. همینجوری خود گویید و خود خندید. کجا گفته شده غربیها این را به عنوان تئوریسین جهان اسلام میشناسند. اقا دلیلی مدرکی چیی بیار تا ببینیم. در خود جهان اسلام هم همچین ادمی را نمیشناسند. نکنه فکر کردید جهان اسلام معادل با ایرانه.
سقا
Iran, Islamic Republic of
نیست حالا خودت خیلی باسند حرف میزنی برای حرف های بقیه هم دنبال سند ومدرکی.
Iran, Islamic Republic of
چقدر غرور آمیزه که پابرهنه انقدر تسلط دارین به دیدگاه غرب و اندیشکده هاشون! تئوریسین جهان اسلام!!! از یوگی راستی خبری نداری؟!!
Canada
شما برای این ادعا که ایشان به را نام تئوریسین جهان اسلام در اندیشکده های غربی می شناسند داری؟؟

توی وبسایت کدوم اندیکشده اسم ایشان به عنوان تئوریسین جهان اسلام مطرح هست؟؟
توی کدوم کنفرانس از ایشان به عنوان تئوریسین جهان اسلام یاد می شه؟؟

بی سند و مدرک حرف نزنیم
Iran, Islamic Republic of
دکتر عباسی خیلی از حرف هاش باحاله ولی فقط باحاله مثلا تویه سخنرانی به عباس آخوندی لیبرال واداده تاخت که مانمی گذاریم تفکر لیبرالیستی او حاکم شود ولی تو واقعیت او دوباره وزیر شد واز دست حسن عباسی کاری هم برنیامدوبی خودی حرص خورد!!تو برجام هم خیلی حرف های درست زد ولی تو 20دقیقه تصویب شد پس چه فایده !!
Iran, Islamic Republic of
کشور ورشکسته نیست؟ بابای راننده وانت من هم می تونه این همه اختلاس کنه ؟ موسسات مجاز بانکی پول دارند پول مردم را بدند؟ سهام شرکتهای بانکی بورسی بالا 2 ساله بسته ؟ اگر ورشکسته نبود می بستند؟ فساد را می بینی ؟ حقوق تامین اجتماعی 1200 پر پرش هست با 1200 میشه زندگی کرد؟ بابک زنجانیها چرا بوجود میان ؟ چون کشور تو تحریمه و دولت نمی تونه به سادگی کار کنه مجبور بابکه و ضرابها پیدا کنه !!! مرد باش شب که می خوابی اون وجدان خوابت را بیدار کن و مردان گور خواب و معتادان اتوبانی و کودکان کار و زنانی که بخاطر پول مجبور به تن فروشی هستند را تصور کن !!!!!!یا حق
Iran, Islamic Republic of
قرار است یک بار دیگر میلوش فورمن فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته را در وصف دکتر حسن عباسی بسازد .
Iran, Islamic Republic of
خوب عزیز من نرو گوشه کنار دنیا که سر افکنده نباشی
ببینم مگه حاج حسن بعد ۵ سال هنوز عزت و به پاسپورت ایرانی برنگردونده ؟ دیگه سرافکندگی واسه چی؟
ناصر
Netherlands
عدالت اقتصادی واجتماعی ستون و پایداری ودوام یک حکومت است که در سایه تولید ملی و جامعه تولیدی استوار باشد،نه در جامعه ای که مصرف کردن را ارزش اجتماعی میداند(دارندگی و برازندگی)و روشنفکر ان بعد از اعطای کسب دکترا مدیحه سرای سیستم سرمایه و سود شود،جهان نیوز ازاد منشی و ازاد اندیشی شما هم برای من ثابت شده است خدا شما را بیامرزد
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان دیگه داری رد میدی. آخه یعنی چی که چون قرآن گفته نگویید 3. پس قوای سه گانه مشکل داره. مگه تو دین نیومده علم را بگیرید ولو از کافر و منافق و .. . خوب این هم ریشه علمی و عقلی داره. اگه مشکلی هم داره با دلیل عقلی رد کنید و جایگزین بیارین. نه اینکه آسمون ریسمون به هم ببافین
Iran, Islamic Republic of
آقای عباسی با این صحبتها فقط طرفدارانت و از دست میدی روسها بخاطر تحریمهاشون وارد جنگ میدانی در سوریه شدن که برگه ای در برابر آمریکا داشته باشن سه چهار ساله که روسها اومدن تو سوریه و نیرو پیاده کردن هرگز هم از جان گذشتگی سربازان ما رو نداشتن اونا فقط بمباران هوایی کردن به محض دریافت چراغ سبز از آمریکا هم پشت سوریه رو خالی میکنن آمریکاییها هم پشت کردها رو خالی میکنن ما مردم خاورمیانه کی میخوایم درس بگیریم وقتی استاد دانشگاهمون اینجوری تحلیل میکنه وای به بقیه ...
علی
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا ببینید مملکت به چه روزی افتاده و چه قحط الرجالی شده که این اقا که ذهنش سر تا پا توهمه, شده تئوریسین و استاد دانشگاه. حالا من نمیدونم ایشون دکترا اصلا داره یا نه و کی گرفته. چون یکبار یک کلیپی دیدم که ایشون خودش گفت من مدرک دکترا به اون معنای متداولش که همه میگویند ندارم. برا خودش یک عنوان اختراع کرده به نام دکترینال. و کلا عادت داره توهم های عجیب غریب بزنه. این اقای تئوریسین هر دفعه میخواد برای حرفش دلیلی بیاره میگرده میگرده ببینه چه کسی را میتونه در غرب پیدا کنه که یک حرفی یه جایی زده باشه و بتوانه از اون حرف به عنوان پشتوانه ادعای خودش استفاده کنه. فقط اسامی مختلف را عنوان میکنه. بابا جان در همون مغرب زمین پر از اندیشمند و تئوریسین مختلف با نظرات مختلفه. ایشون میگرده یکی را پیدا کنه که بتواند ازیک قسمتی از نظریات اون استفاده کنه. خوب دهها اندیشمند دیگه هستند که نظراتشون کاملا متفاوته. این هم ازاستاد دانشگاه ما.
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
مملکت فعلاافتاده دست رفقای شما که از چنان واقع بینی بر خوردار بودن که فقط با تضمین امضاء کری صنعت هسته ای رو به ثمن بخس دادن رفت.....
علی
United States
باز خدا را شکر که این عباسی و امثال اون فعلا تصمیم گیرنده نیستند. اگه مملکت دست امثال این اقا بیفته که دیگه هیچی. یک عالم مفروضات غلط و با اینها میخواد به نتایج درست هم برسه.
در ضمن ما که غنی سازی اورانیوم میخواستیم باید از اول اول درست مثل بچه ادم رفتار میکردیم و مخفی کاری نمیکردیم تا به این روز گرفتار نشیم. ازیه طرف فحش و مرگ بفرستی به این و اون و از طرف دیگه هم بخواهی هر کاری دلت بخواد بکنی. نمیشه که. مرد حسابی مملکت به خاطر غنی سازی اورانیوم شما داشت کمرش میشکست از زور تحریم ها. همه فهمیدند. حتی بزرگااان مملکت. دیگه هیچ چاره ای دیگه نبود جز همین مذاکرات و نرمش قهرمانانه. و الا معلوم نبود الان وضعمون چجوری بود. اون موقع که زمان معجزه هزاره سوم جیک جیک مستونتون بود باید فکر اینجا را هم میکردید.
سقا
Iran, Islamic Republic of
مفروضات غلط یعنی اینکه ذهنیت یه بنده خدایی این باشه که امریکا میتونه با فشار یه دکمه صنعت دفاعی ما رو نابودکنه وبعد رهبری باشنیدن این حرف بگن بعضی از مسولیین رو باید ببرن تور دفاعی تا واقعیت مملکت وتوان بالای کشور خودش رو بشناسن ، همین بنده خدا با این میزان از واقع بینی وتسط به زبان انگلیسی(که وندی شرمن گفته اینها تفاوت فلان کلمه با بهمان کلمه رونمیدونستن)برجامی رو تنظیم می کنه که چیزی جزءخسارت محض نیست
باز همین تیم واقع بین وکار درست تمام تعهداتش رو یکجا انجام میده در حالی که رهبری فرمودن گام به گام ودو طرفه تعهدات صورت بگیره ،خب البته از نگاه این دوستان امضای اقای کری تضمین بود ،ادم از سطح واقع گرایی اینها در حیرت میمونه.
شما جدی جدی باورت شده ما مخفی کاری داشتیم؟؟
شما که حرف بزرگان مملکت رو برای نرمش قهرمانانه شنیدی احتمالا باید اینم شنیده باشی که ما درفکر ساخت بمب اتمی نیستیم چون حرامه ،
نشنیدی برادر؟؟؟؟؟
شما که اینقدر از شعارها دلت بپره ومیگی باید از اول مثل بچه ادم میرفتیم پیش کدخدا تا اینقدر تحریم نشیم و.....میدونی اقای صادق خرازی لیست رفقای اصلاح طلب شما که از امریکا خواستن ایران رو بیشتر تحریم کنه دارن؟؟؟

حالا از اینا که بگذریم در د اینجاست که بعد این همه قدم زدن وخندیدن وخودکار رو با قتدار پرت کردن و تفهیم اینکه هیچ وقت یه ایرانی رو نباید تهدید کردو چهار سال معطلی کشور متوجه شدن مذاکره با امریکا دیوانگی است .
بزرگان مملکت همیشه فرمودن به آمریکا خوشبین نیستن ،امریکا بد عهد است ونمیشه به اون اعتماد کرد ولی خب بعضی ها از سر واقع بینی به این نتیجه رسیدن که چون اوباما باهوش ومودب است
مذاکره با اون فرق داره.
تحریم کمر مملکت رو نشکست ،غرب زده ها کمر ملت رو می شکنن خود امریکا واروپایی ها بارها گفتن تحریم ها اثرش رو از دست داد ه بود ولی بعضی ها احتمالا فکر کردن لابدامریکا هم الکی میگه و واقع بین نیست‌.
خلاصه برجام اونها رو به انچه می خواستن نزدیک کرد وما هم اینجا باید امثال شما رو از خواب وخیالی که اسمش رو گذاشتین واقع بینی در بیاریم .....
Iran, Islamic Republic of
علی جون حالا هسته ای رو بتن ریزی کردیم و مادر تحریمها را تحویل گرفتیم یعنی دو سرسوخت شدیم .
Iran, Islamic Republic of
علی جان مشکل از نرمش قهرمانانه نبود که رهبر عزیز گفتند مشکل از اونایی بود که این نرمش رو درست اجرا نکردند یعنی نرمش بود ولی قهرمانانه نبود یک طرفه انجام دادند که رهبر بارها تذکر داد که باید متوازن حرکت کنید یک قدم شما یک قدم طرف مقابل ولی طرف ایرانی نمی دانم به چه علت اینقدر عجله داشت تا جایی که اونها از ما قول گرفته بودند ده تن مواد غنی شده رو به ۳۰۰ کیلو برسونیم ولی دوستان ما به ۹۷ کیلو رسوندن یعنی نرمش قهرمانانه در عمل به نرمش ذلیلانه رسید و اتفاقا رهبر نیز در یک جلسه هیات دولت با ایشان این مورد رو گوشزد کردند و به دولت انتقاد کردند که عجله کردید
United States
والله دورانی که هسته ای هم داشتید دیدیم ! برای مردم بدبخت عادی هسته ای اب میشه یا نون؟ دوران هسته ای شما باعث شد امثال زنجانی و مهافرید و دوستان اختلاسگر فعال بشن ! هسته ای هسته ای با پول نون مردم !
اول ببین این نفراتی که اسم بردی محصول و نطفه کدام دوران بودند؟/کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
اگر غنی سازی 20 درصد توسط شهید شهریاری انجام نمی شد یک میلیون نفر بیمار نیازمند به رادیو دارو دچار مشکل می شدند زیرا که صفحه سوخت برای راکتور تحقیقاتی تهران به ما نمی دادند و تحریم بودیم .
علی
Iran, Islamic Republic of
کی همچین حرفی را به شما خورانده. چرا دروغ میگویید. راکتور هسته ای تحقیقاتی تهران برای تولید رادیودارو در زمان شاه ساخته شد. و سوختش در زمان جمهوری اسلامی هم تا قبل از این بساط هسته ای به ایران داده میشد. یعنی این همه هزینه غیر قابل براورد به کشور تحمیل شده که اورانیوم 20 درصد غنی شده داشته باشیم برای رادیودارو. خوب اینکه به ایران داده میشد از قبل با هزینه ای به بسیار بسیار کمتر. شما طوری میگویید که انگار تا قبل ازاین ماجراها در این رادیودارو تولید نمیشد. معلومه که تولید میشد و سوختش هم به ایران داده میشد. تا قبل از این داستان هسته ای هیچ مشکلی در این زمینه نبود.
سقا
Iran, Islamic Republic of
ما هم کنجکاویم بدونیم شما کجا این حرف ها رو به قول خودت بهت میخورنن؟؟؟؟
خب هسته ای که رفت به باد فنا ،الان میگن موشک هاتون!!!!!!
طبق نظرات علی اقا چون ما تو هسته ای بچه ی خوبی برای کدخدا نبودیم باید تنبیه میشدیم که با برجام تنبیه مفصلی شدیم که نگو ونپرس.....
حالا
میشه بفرمایید گیر موشک هامون چیه علی اقاکه صداشون اینبار برای موشک های ما به گوش میرسه؟؟؟؟؟؟
علی اقا
اقا علی برادر من ،اصل غرض ومرض نظام سلطه خلع سلاح کردن ایران هست چرا؟
چون ما زدیم تو گوش امریکا واز کشور بیرونش کردیم ومیگیم امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه .
Iran, Islamic Republic of
البته برجام هم که به قول حسن آقا قرار بود هم آب بشه هم نون هم چیزهای دیگر جز تحریم های چند برابر چیزی عاید همین مردم بد بخت که می فرمایید نکرد
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
احسنت . راه نجات ما این است که در همه شئون زندگی اعم از فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی به آموزه های اسلام عمل کنیم.
Iran, Islamic Republic of
بابا جهان نیوز ! به فکر آبرو و اعتبارت باش !
این بابا با دروغهای شاخداری که میگه آبرو برای اصولگرا جماعت نمیذاره !
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم مثل جناب زیبا کلام نه تخصص در فلسفه دارند نه اقتصاد بعد نظر هم می دهند.
Iran, Islamic Republic of
کشتی گیر ایرانی علی رغم میلش مجبور می شود کشتی 3به 2 برده را به فرمان مربی اش وا بدهد و کشتی گیر بی اصل و نسب و بی معرفت روس و مربی های بی فرهنگشان وقتی می بیند حریفش مخصوصا واداده کشتی گیر ایرانی را مثل بوغلطون از دمشق تا سن پطرزبورگ روی زمین فیطیله پیچ می کند و ما را تحقیر می کند مزه همان حقارتی را در دل گرفتیم که تیم فوتبال سوریه آمد ایران و مساوی دادند به اش اما موقع رفتن نانجیبانه زبانشان را نشان دادند به ما ، تلخ خندش این است که مربی ایرانی می گوید اگر روس را می بردیم و در مقابل اسرائیل بازی نمی کردیم کشتی گیر روس حذف می شد و با توجه به قدرت روسها در فدراسیون بین المللی کشتی ، روس ها تلافی می کردند . حالا استاد نظریه یوگی و دوستان دم از کار کردن فرمانده روس زیر نظر فرمانده ایرانی می زند .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چرا وقیحانه دروغ به خورد مردم می دهید.
در جنگ سوریه ایران پیاده نظام بوده و روسیه از تکنولوژی خودش استفاده کرد.
شما به دروغ می گویید ژنرال های روسیه زیر نظر فرماندهان سپاه.
به خدا شما مایه تمسخر مردم شده اید.
همه شماها را مسخره می کنند.
Iran, Islamic Republic of
من موندم کدوم آدم رندی این بابا رو ول داده وسط میدون و داره به ریش همه مون می خنده ؟! آخه لا مروت ها ! به فکر آبرو و حیثیت خودتون نیستید به فکر آبرو و اعتبار این خراب شده باشید. نمی گید اکه این حرفها رو کسی به روسها برسونه این بابا تیکه بزرگش گوششه ؟!
Iran, Islamic Republic of
آتیش نگیری الهی ! نمیگی این کلمات قلمبه و سلمبه کاپیتال ، ژنرال و دکترینال کار دستت میده ؟! صد بار نگفتم بعد از دیدن کارتون فقط باید یه قُل دو قُل بازی کنی ؟!