سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۱۳۴
اطراف احمدی‌نژاد خلوت‌تر از همیشه است

ماجرای سرکشی‌های احمدی‌نژاد در مقابل رهبری

جنجال‌های سریالی؛ از پاستور تا نارمک
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 570926
بعد از ماجرای حضورش در انتخابات، حتی دیگر نامی هم از تبیین گفتمان انقلاب به زبان نمی‌آورد. بیشتر از گفتمان و انقلاب نام بقایی و مشایی را بر زبان می‌آورد. او همانقدر که در روزهای حضورش در پاستور جنجال ساز بود این روزها که بازهم ساکن محله نارمک است جنجال آفرین است.
ماجرای سرکشی‌های احمدی‌نژاد در مقابل رهبری
به گزارش جهان نيوز؛ «شناسنامه این فرد از مقابله با رهبری مشحون است» این جمله را دادستان کل کشور درباره فردی بر زبان آورده است که هشت سال بر صندلی اولین مقام اجرایی کشور تکیه زده بود. رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد که چند وقتی است فاصله‌اش با پرستیژ و جایگاه یک سیاستمدار را با سرعت بیشتری طی می‌کند، مقامات قضایی کشور را در کنار سیاسیون به واکنش واداشته است.

از نخستین واکنش های مقامات دستگاه قضا به رفتارهای احمدی‌نژاد سخن حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور بود. منتظری در جمع اعضای بسیج حقوقدانان گفت: آقای محترمی که ۸ سال مدیریت کشور را عهده‌دار بودی و امروز به صورت اوپوزیسیون قوه قضاییه درآمدی، اگر انتقاد درستی دارید بفرمایید. اینکه جمعی را دور خود جمع کنید و بد و بیراه به قوه بگویید و انواع اهانت‌ها و جسارت‌ها و تهمت ها و دروغ را بزنید، راه اصلاح است؟

دادستان کل کشور با اشاره به تخلفات احمدی‌نژاد در زمان ریاست قوه مجریه ادامه داده: «شناسانه این فرد از مقابله با رهبری مشحون است. قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند.»

اما آنچه دادستان کل کشور گفته داستان این روزها نیست که رئیس دولت های نهم و دهم در حرم حضرت شاه عبدالعظیم و تنها در بین جمع محدودی، روسای قوا را مخاطب ادبیات خاص خود قرار دهد؛ بلکه آغازش روزهایی است که در قامت یک «رئیس جمهور» رفت و آمد و مراودات سیاسی داشت و در همان قامت جنجال می‌آفرید.

ورود صریح رهبری به غائله ادغام سازمان حج با میراث فرهنگی
بر پایه گزارش خبرآنلاین، شاید اولین تحرک تنش آفرین احمدی نژاد آنجا بود که قصد داشت سازمان حج و زیارت را با سازمان میراث فرهنگی ادغام کند. هرچند ماجرای این اقدام احمدی نژاد نسبت به اقدامات سالهای بعدش در مقیاس پایین‌تری بود اما با مخالفت صریح رهبری پرونده چند روز بعد بسته شد. بعد از آنکه احمدی نژاد دستور ادغام سازمان حج و زیارت را صادر کرد، یار بهاری‌اش اسفندیار رحیم مشایی که آن روزها رئیس سازمان میراث فرهنگی بود رئیس سازمان را تغییر داد که البته اقدامش بی واکنش نماند. بعضی مراجع نیز به دستور احمدی نژاد واکنش نشان داده بودند.
حجت الاسلام محمد ری شهری، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز گفت: «از آنجا که موضوع حج و زیارت از شئون ولی فقیه است و بر اساس اطلاع واصله الحاق سازمان حج به میراث فرهنگی بدون اخذ نظر از مقام معظم رهبری انجام شده و حکم انتصاب سرپرست جدید نیز بدون هماهنگی با اینجانب صادر شده، این اقدام مبنای قانونی ندارد.» ورود رهبری به ماجرا یک روز بعد از آن بود رئیس دولت حرف مشایی را حرف دولت خوانده بود. رهبر در نامه ای به ری شهری نوشتند: «به جناب آقای رئیس جمهور موکد تذکر داده شد که الحاق این سازمان به مجموعه گردشگری شایسته نیست، مقرر گشت وضعیت به شیوه سابق باقی بماند.»

اولین بزنگاه احمدی‌نژاد؛ ولی فقیه یا مشایی؟
دومین رویارویی احمدی نژاد با رهبری کمتر از سه ماه بعد، هنگامی اتفاق افتاد که انتخابات برگزار شده بود و احمدی نژاد، رئیس دولت دهم می‌خواست اسفندیار رحیم مشایی را حالا معاون اول خود کند. این تصمیم با واکنش های زیادی رو به رو شد. آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع تقلید این اقدام را نامشروع دانست و تذکر داد که این انتخاب باید اصلاح شود. محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس وقت مجلس نیز از دستور رهبر انقلاب خبر داد که از مشایی نباید در هیچ پستی استفاده شود. با این حال احمدی نژاد در دوراهی نشان دادن اطاعت از ولی فقیه و مشایی، دومی را برگزید و تا انتشار رسمی نامه رهبری (که پیشتر به او ابلاغ شده بود) بر حفظ رفیق اصرار می‌کرد و حتی جلساتی برگزار می‌کرد تا در نهایت به معاون اولی مشایی ختم شود. با این حال بعد از انتشار نامه رهبری مشایی در متنی اعلام کرد از معاونت اول کناره گیری می‌‌کند. محمود احمدی‌نژاد اما با مشایی خداحافظی نکرد و او را به ریاست دفتر خود منصوب کرد.

احمدی نژاد صریح خانه نشین شد
خانه‌نشینی احمدی‌نژاد از کارهای معروف رئیس دهم بود. شاید زمانی که جریان اصولگرا در انتخابات 88 صریحا از احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند فکرش را نمی‌کردند که دستور ادغام سازمان حج و زیارت و سپردن آن مانند بهمنی می‌شود که بعدها مجبور باشند از نامزد مورد حمایت خود فاصله بگیرند. اواخر فروردین سال 90 حیدر مصلحی، وزیر وقت اطلاعات استعفا داد. احمدی نژاد استعفا را پذیرفت اما رهبر انقلاب خواهان بازگشت مصلحی به وزارت اطلاعات بودند. احمدی نژاد اما برعکس دفعه قبلی که سعی می‌کرد راهی پیدا کند که صریحا از دستور رهبری نافرمانی نکند، این بار به خانه رفت و یازده روز از او خبری نشد تا آنکه دیگران تایید کنند که او قهر کرده است.

احمدی نژاد شناسنامه اش را رو کرد
اگرچه احمدی نژاد قهر سیاسی اش را یازده روزه و در خفا انجام داد اما اقدام بعدی‌اش در رویارویی با رهبر انقلاب بسیار آشکار بود. اواخر تابستان سال 95 بود که سفرهای استانی احمدی‌نژاد با نام تبیین گفتمان انقلاب آغاز شد. اما تحلیلگران سیاسی می گفتند تبیین گفتمان انقلاب بهانه است و او انتخابات را نشانه گرفته است. خبرهایی شنیده می‌شد که او دیداری با رهبر انقلاب داشته و در آنجا از تصمیم خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده و از سوی رهبری نیز با پاسخ منفی رو به رو شده است. اما روندی که احمدی‌نژاد و یارانش پیش گرفته بودند بی‌اعتنایی به این خبر غیررسمی و گاه تکذیب آن بود. در نهایت نیز رهبر انقلاب در یکی از جلسات درس خارج فقه خود، به صراحت احمدی‌نژاد را از حضور در انتخابات نهی کردند و گفتند: «یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما که شما شرکت کنید.» احمدی‌نژاد هم بلافاصله نامه ای به رهبری نوشت و در آنجا اعلام کرد که در انتخابات شرکت نخواهد کرد. سفرهای استانی اش را ادامه داد اما در جایی نیز گفت که برای اطاعت از رهبری حتی از نامزدی هیچ کسی حمایت نمی‌کند. اما چهار سال بعد از تحویل دادن صندلی ریاست جمهوری یک نشست خبری برگزار کرد و در حمایت از نامزدی بقایی گفت: «هیچ دو نفری را در دنیا پیدا نمی کنید که مثل هم باشند به جز من، بقایی و مشایی» شاید وقتی محمود احمدی‌نژاد این جمله را می گفت دیگر کسی تصور نمی‌کرد با همه انتقادات و هجمه هایی که به خاطر یازده روز خانه نشینی به‌سویش بوده وارد انتخابات شود. اما او خیلی غیرمنتظره در سالن ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری شناسنامه اش را رو کرد. شناسنامه ای که به قول منتظری دادستان کل کشور از مقابله با رهبری مشحون است.

بعد از ماجرای حضورش در انتخابات، حتی دیگر نامی هم از تبیین گفتمان انقلاب به زبان نمی‌آورد. بیشتر از گفتمان و انقلاب نام بقایی و مشایی را بر زبان می‌آورد. از بین تمام حامیان هشت ساله اش تنها رفقایی انگشت شمار برای او مانده اند. رفقایی که این روزها هرکدامشان در قوه قضاییه با پرونده‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر رفقایش در دادگاه محکوم شوند، آنها را هم نخواهد داشت؛ آنچنان که در قبلا در بین جمعیت هزاران نفری سخنرانی می‌کرد و اکنون در حرم حضرت عبدالعظیم و جمع ده‌ها نفری.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جواب اونهایی که ۸ سال پیش زودتر از شماها احمدی نزاد را شناختند اما با انواع تهمتها توهینها زندان و حبس و حصر مواجه شدند را چه کسی می دهد. حالا یاد اون نامه معروف هاشمی به رهبری در شب انتخابات ۸۸ می افتم که اصولگرایان بجای پرداختن به محتوای نامه دائم دنبال این بودند که هاشمی چرا به رهبری سلام نکرد و اسم نامه را نامه بدون سلام گذاشتند تا هاشمی را تخریب کنند وبه محتوای آنچه هاشمی گفتند نپردازند. حالا باید گفت که با بصیرت و بی بصیرت کیا بودند
این مقابله هایی که نویسنده مقاله نوشته را برای همانی که از امام زمان برای احمدی نژاد خرج کرد بفرستید برای همان کسی که می گفت نامه های احمدی نژاد باید در کتابهای درسی آورده شود بفرستید. این مقاله را برای آنهایی که می گفتند احمدی نژاد دارای کرامات است و معجزه هزاره سوم است بفرستید.
Iran, Islamic Republic of
حالا که معلوم شده کیا بصیرت داشتند کسی درباره بصیرت نظری نداره؟
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
آههههههای چپ و راست...امشب مشهد مقدس رو نظاره گر بودین؟؟؟؟ صلی علی محمد یاور رهبر آمد
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد مثل هر كسي، مثل بنده و شما، ميتونه تغيير بكنه. اگر احمدي نژاد از اولش اينطور بود، چرا رفسنجاني ايشون رو استاندار كرد؟
علی
Iran, Islamic Republic of
مگر رییس جمهور خودش مستقیم استاندار تعیین میکنه؟ از طرف وزیر کشور تعیین میشوند. پس اگر اینطوریه همه مدیرهای میانی را هم نسبت بده به رییس جمهور دیگه.
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
تو تفسیراتو بزار واسه خودت و از آب گل آلود ماهی نگیر...
درسته ما با اصولگراها مشکل داریم ولی ی تا موی اصولگراها را با کل شما جنبش سبزی ها و اون اصلاحاتیا و کارگزارانی بی انصاف ک هشت ماه مملکت رو بردین لب پرتگاه عوض نمیکنیم...
شماه خودتون رو ت فتنه های مختلف نشون دادین..

در ضمن جهان نیوز عزیز فک کنم این نویسنده هاتون قرصی و چیزی مصرف میکنن.. به جای جوهر ،حقد و غضب و کینه از قلماشون میچکه..
هاشمی از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
دوست غزیز جناب آقای ذوالفقاری از شاهین شهر با عرض سلام اگر شما با جنبش سبزی ها مخالف هستی و با اصولگراها نیز مخالفی خوب برادر پس کدوم طرفی هستی ما اصولگراها ملاکمان ولایت فقیه است و هر کسی را تا وقتی در خط ولایت باشد از او حمایت می کنیم شما چی چرا با اصولگراها مشکل داری؟
United States
شما از عده ای دروغگو مثل ابوترابی فرد که به رهبری نسبت دروغ عدم استفاده از مشایی در هیچ پستی میدهند در حالیکه متن نامه امام المسلمین موجود است. شرمتان باد
Iran, Islamic Republic of
دروغ میگید. شما فقط از نظام و ولایت هزینه می کنید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی مشخص است که این سوال را را با صداقت می پرسی اما اشکال کار اینجاست که دیوار ها ذهن شما را بسته اند از نظر شما کسانی که که دیدگاه سیاسی دارند باید یا اصلاح طلب باشند و یا اصولگرا و اگر هیچکدام از انها نبودند پس حتما دشمنند و در خط منافقین و سلطنت طلبها و فراریان و ضد انقلابیون جای می گیرند .
اما حقیقت این است که زمانی که بحث بر سر واژه ها و مفهوم انها باشد اصلاح طلبی و اصولگرایی هر دو با ارزش و مقدسند اما بحث بر سر واژه ها نیست بلکه بر سر مدعیان ان واژه هاست امثال ما که سالهاست عدم صداقت به اصطلاح اصلاح طلبان برایمان ثابت شده دل خوش بودیم به اندک صداقت در وجود برخی از دوستان اصولگرا که انهم با برخوردشان با دکتر احمدی نژاد دود شده به هوا رفت الان جنابعالی بفرمایید امثال ما چه موضع سیاسی باید داشته باشند تا امثال جنابعالی تایید نمایند !!!
خودمونی بگم جمله کدوم طرفی شما هم خیلی ضایع بود البته ببخشید!!!!
هاشمی از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
جناب حسن آقا با شخصیت ها کاری ندارم اصولگرایی به عنوان یک تفکر را می گویم نه عملکرد شخصیت هایی که تحت این عنوان معروف هستند که البته خیلی از اونها مثل آقایان حداد و چمران و دیگرانی که نمی خواهم خیلی نام ببرم با اخلاص و سالم هستند ولی اینکه گفتم کدوم طرفی هستی چون به نطر بنده به معنی درست کلمه اصولگرایی یعنی به اصول انقلاب و بنیانگذار آن و ارزشهای واقعی اسلام معتقد بودن یعنی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم که قرآن می گوید. با این معنی همه دلسوزان انقلاب و دغدغه مندان حفظ راه امام و مبارزه با مستکبرین در چهارچوب اصولگرائی می گنجند البته بنده با همه دوستان مودبانه صحبت می کنم موفق باشید
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر برادر و هموطن عزیزم جناب هشمی از اصفهان.. دوست عزیزم، هموطن ایرانی و برادر ایمانی من.. من هم طبق نظر رهبرم میگم ک کاری به این چینشهای چپ و راست ندارم‌.. اتفاقا من منشع تمام مشکلات ما از حزب و حزب بازیه..

اصلاحات رو ک اصلا درموردشون صحبتی نکن لطفا.. این جماعت ۴۰سال خودشون رو کاملا نشون دادن.. من بارها تو همین سایت برادران عزیز جهان نیوزمون نوشتم ک تار مویی از ی اصولگرای واقعی رو با جماعت سبز و فتنه و اصلاحاتی عوض نمیکنم..

واما شما اصولگرایان ک نزدیکه ۶ساله به گفته خودتون پرونده درست کردین و بدون هیچ سندی اتهام انحرافی زدین و هم شرعا و هم عرفا و هم از لحاظ انسانی این کار علط است و.... در کل هزاران تهمت و بدوبیراه و توهین کردین این ۶ساله، حالا ک صدای محمود در اومده شتکی شدین؟؟؟؟؟؟
حسین
Netherlands
در یک مورد چینشها با شما موافقم. بقیه را بخوبی درک نکردم چون اصل مطلب تفرقه است و راه حل ورود نیروهای جوان و آلوده نشده است تحت امر رهبری که همه هم ایشان را (در کلام حداقل) تائید می کنند.
فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُون - امّا آنها کارهای خود را در میان خویش به پراکندگی کشاندند، و هر گروهی به راهی رفتند؛ (و عجب اینکه) هر گروه به آنچه نزد خود دارند خوشحالند!
هاشمی از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ذوالفقاری و جناب حسن آقا بنده وقتی میگم اصولگرا منظورم اون تفکر اصیل انقلابی و امامی است که در توده امت حزب الله هست اینکه فلان شخصیت یا بهمان شخصیت در قالب اصولگرا چه عملکردی داشته کاری ندارم اصولگرایی به عنوان یک راه یک تفکر یک دغدغه مندی نسبت به حفظ راه امام خمینی که می فرمود اگر به من خدمتگزار بگویند بهتر از این است که رهبر بگویند .این تفکر با سرمایه اجتماعی دهها میلیونی این پتانسیل را دارد که اگر یک مجموعه وزیر و وکیل و شخصیت سیاسی نتوانند این تفکر را درست نمایندگی کنند آن ها را کنار زده و دلسوختگان گمنام دیگری را به عرصه خدمت منصوب کند این سرمایه دهها میلیون نفری عقد اخوت با هیچ کس نبسته و سند ششدانگ ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس و دیگر پست ها را برای همیشه به نام هیچ شخص یا مجموعه ای نزده است دوستان عزیز این تفکر اصولگرایی و این انسجام اجتماعی اصولگرایان مهم است و باید حفظش کرد و نباید اسیر شخصیت ها شد اشخاص ممکن است در گذر زمان تغییر کنند ما ملاک ها ومعیار ها را باید حفظ کنیم و اشخاص را با آن معیار ها بسنجیم به این دلیل بود که تعجب کردم که شما فرمودید با اصولگراها مخالفم اصولگراها این جمعیت دهها میلیونی هستند نه آن چند شخصیت سیاسی آنها هر کدام پایشان را کج گذاشتند از گردونه خارجشان می کنیم این وظیفه ماست و نباید نا امید شویم و آیه یاس بخوانیم باید در صحنه فعال باشیم به هرکس به امید اصولگرایی رای دادیم و کج رفت یا راستش می کنیم یا میذاریمش کنار ... موفق باشید
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی شاید نتوانستم منظور خود را به خوبی بیان کنم اما با اظهار نظر بیشتر شما مطمئن شدم که شخصیت صادق و سالمی هستید و دیدگاهتان را کاملا قبول دارم اما نمی توانید نفس واژه را ببینید اما مفهوم و شخصیتهای مدعی انرا نبینید بنده از جنابعالی می پرسم دلیل اینکه سازمان مجاهدین خلق ایران تبدیل به سازمان منافقین شد که به درستی نیز اتفاق افتاد را باید در نوع و شکل و معنای واژگان جستجو کرد و یا حتی صداقت بسیاری از اعضای کشته شده قبل از انقلاب و یا فریب خورده بعد از انقلاب یا در عملکرد کثیف سران این سازمان !!!!!!؟؟؟؟؟ قطعا عاملی که باعث شد نام سازمانی که از پر معنا ترین و با ارزشترین واژگان درست شده بود تبدیل به سازمان منافقین گردد صرفا بی صداقتی ، ناجوانمردی ، خیانت ، جنایت و .... سران ان بود !!!
پس در زمانه ای که این واژگان حکم ظرفی را پیدا می کنند برای جا دادن مظروف خود صرف دیدن ظرف و ندیدن مظروف منطقی و عقلانی نیست
امروز بهترین تفکر و خط فکری که می توان بدان امید و ایمان داشت نه اصلاح طلبی و نه اصولگرایی است بلکه همانی است که مقام معظم رهبری هوشمندانه و شجاعانه در قالب واژه ای تحت عنوان « من انقلابی ام » به ان اشاره کردند که همان تفکر انقلابی گری است .
به نظر می رسد امروز باید نسلی وفادار به ارمانها و اصول انقلاب فارغ از این دسته بندی های ابلهانه سیاسی جهت احیاء گفتمان اصیل انقلاب تلاش کند البته شک نکنید احیاء این گفتمان مورد نظر بسیاری از سران دو جریان اصلی کشور نیست چرا که بسیاری از انان عافیت طلبی و چرب و شیرین دنیا را به هر چیز دیگری ترجیح داده اند!!!!همین
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز.. مشکل اصلی ما با اصولگرایان لینه ک خودشون رو شاخص گرفتن و هرکس از نظرشون تبعیت نکرد میشه منحرف.!
اصولگرایی یعنی امضای ننگنامه برجام در بیست دقیقه.. اصولگرایی یعنی دیدار احمد توکلی با سید حسن نصرلله زیرپای دولت احمدی نژاد رو خالی کردن ک این موضوع رو آقای کریمی قدوسی فاش کرد ..
اصولگرایب یعنی اینکه نزدیک به ۱۷۰ نماینده مجلس هشتم ک اکثریت اصولگرا بودن از محمود تشکر کردن ک خاوری تو دوره ایشون دوباره درحال فعالیته...
اصولگرایی یعنی وادادگی حزبی مثل رهروان و پیروان وموتلفه و...

شما ببین همین قالیباف در مورد اصوگرایی چ نظرات و انتقاداتی تو این چند وقت داده؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی عزیز. برادر ایرانی و اسلامی من..

ما نسبت به ارکان و اساس نظام انتقاد نداریم.. انتقاد ما به افرادی است ک دارن با سیاسی کاری و حقد و غضب و کینه علیه محمود و اطرافیانش و با نقض های مکرر حقوقی و انسانی حق ی عده رو تضعیع میکنن..

مگه همین رهبر عزیزی ک ازش دم میزنی،اردیبهشت سال ۹۰ اعلام نکرد ک جامعه نباید پر کرد از حرفهای پوچ و بی پایه؟؟؟ کوشن اون جنگیرها و رمالها دوست عزیز.. سندی دارین ک انقدر تهمت میزنین؟؟؟

رهبر این مملکت در مورد انحراف حوزه هم چندین بار بیاناتی ایراد فرمودند.. شما اصولگرایان کجا پیگیری کردین تاحالا و سینه چاک دادین؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همون كه مي گفتين معجزه هزاره سوم هست ؟
همون كه هاله نور داشت ؟
پس بصيرت چي بود ؟
بهتر نيست عذر خواهي كنين ؟
Iran, Islamic Republic of
از گندهایی که دولت هاشمی وخاتمی وروحانی به اقتصاد وفرهنگ مازدند شما عذر خواهی کردید؟؟وانتخاب احمدی نژاد آن روز بین بد وبدتر بود
Iran, Islamic Republic of
يعني شوراي نگهبان تو ايران يك بد و يك بدتر رو تاييد كرده بود؟ هيچ خوبي در ايران وجود نداشت؟
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
شما بد نیست ک سری به فضای سایبر بزنید و هاله نور رییس جمهور محبوبتون همون ک حقوق دان هستن و البه مدرک تحصیلیشون...

کلیپی تو فضای سایبر هست در مورد هاله نور رییس جمهور عزیزتون ک وقتی ببینی متوجه میشی ک تمام هاله نورهای قبل از این سوء تفاهمی بیش نبوده..
Iran, Islamic Republic of
آب که سربالا بره قورباغه های سبز هم ابو عطا می خوانند....غورباقه هایسبز از خوشحالی حمله به احمدی نژادنترکید!!
Iran, Islamic Republic of
اولا اگر احمدی نژاد چند سال بعد از 88 منحرف شد آنها همان موقع منحرف شدند و با دروغ تقلب سعی کردند جمهوریت را برچیده و دیکتاتوری را حاکم کنند.

ثانیا انتقادات آنها به احمدی نژاد این چیزها نبود ؟! اتفاقا آنها به نقاط مثبت احمدی نژاد انتقاد داشتند (پرکاری ، ساده زیستی، استکبارستیزی، سفرهای استانی ...). دغدغه آنها ولایت مداری احمدی نژاد بود ؟!

ثالثا لکه ننگ نامه هاشمی را با اشتباهات احتمالی احمدی نژاد نمیتوانید پاک کنید. هاشمی در آن نامه تلویحا گفته بود یا نگذارید احمدی نژاد انتخاب شود یا کشور را به هم میریزم ! (و به هم ریخت !) ضمنا در بند اول پاراگراف دروغ بزرگی را به احمدی نژاد بست... اینها در تاریخ ثبت است اما شما چشم و گوش بسته هر چه روسایتان بگویند تکرار میکنید ! یادتان هست در سال 88 موقع تبلیغات انتخابات گفتند 1 میلیون دلار گم شده(!) و هرچه احمدی نژاد گفت دروغ است کسی گوش نمیداد ؟! چه شد ماجرای آن یک میلیون دلاری که دیوان محاسبات مجلس علیرغم ناقص بودن گزارشش با اصرار هیئت رییسه در مجلس خواندند و آن بلوا را به پا کردند؟! چند ماه بعد از انتخابات دادستان دیوان محاسبات گفت پولی گم نشده و اختلاف حساب بوده !
هاشمی در بند اول نامه اش میگوید شاید دلیل این حرفهای احمدی نژاد لاپوشانی تخلفاتش و از جمله گم شدن 1 میلیون دلار باشد ! این مرد پربصیرت در نامه اش دروغ به این بزرگی گفته ! این شد بصیرت ؟!! آیا معذرت خواهی کرد ؟

اما در مورد حرفهای دادستان محترم :
من بهاری نیستم و بسیاری از رفتارهای آنها را نمی پسندم و انتقاد دارم ... اما هرچه میگذرد با رفتارهای شما به این نتیجه میرسم که شاید اندک انتقادات بنده به احمدی نژاد هم وارد نباشد و حق با او باشد ...
آقای دادستان ! برای مردم بگویید چگونه یک نفر را 7 ماه بدون تشکیل دادگاه زندانی کردید ؟! حتما چنین متهمی بسیار خطرناک بوده! اما وقتی کیفرخواست را میبینم نمیدانم گریه کنم یا بخندم که به خاطر چنین اتهاماتی یک نفر را 7 ماه بازداشت موقت کنند ! وقتی نمیتوانم رابطه درستی بین اتهاماتی که سخنگوی قضا میگوید با این بازداشت طولانی پیدا کنم آنوقت حرف آن بازداشت شده در ذهنم درست جلوه میکند : " به من گفتند بگو فلانی جاسوس است تا رهایت کنیم ... این پرونده الکی است ... حالاحالاها با شما کار داریم ..."
آقای دادستان! وقتی حرف بقایی را شنیدم که در دولت دهم به او گفته اید به دلیل این که احمدی نژاد مرا وزیر دادگستری نگذاشته دلخورم (!) به من حق بدهید به این رفتارهای شما شک کنم ! شاید بگویید او دروغ میگوید ! من دروغگویی او را ندیده ام ! آقای دادستان! آقای چاوز ملحد نبود بلکه مسیحی بود ! ضمنا احمدی نژاد مادر چاوز را بغل نکرد و بر گونه هایش بوسه نزد !
Iran, Islamic Republic of
داداش شما ادعا مي كني دروغگويي احمدي نژاد رو نديدي؟ نشنيدي تو قضيه هاله نور ميگه كل حضار در سازمان ملل بيست و هفت هشت دقيقه مژه نزدند؟! بعد تأكيد مي كنه اغراق نمي كنم چون داشتم نگاه مي كردم. (يعني همزمان كه داشتم متن رو از روي كاغذ ميخوندم تا اون ته سالن سازمان ملل رو ميديدم كه كسي مژه نمي زد!!) دروغگويي شاخ و دم داره؟ اينكه ايشان ادعا مي كنه در کشور ما سانسور وجود ندارد و مطبوعات آزاد هستند که هرچه می خواهند بنویسند دروغگويي نيست. اين سخن كه کشور ایران آزاد‌ترین کشور جهان است و ما اصلا زندانی سیاسی نداریم حقيقت دارد؟ يادتونه گفت ما تو ايران "آزادي مطلق" داريم؟!! (اينو بذارين كنار حرفايي كه الان در مورد دادگاه هاي ما مي زنه) اين ادعا كه از کشور‌های دیگر به ما مراجعه می‌‌کنند و از ما می خواهند تا ما تجربیات اقتصادی خود را در اختیارشان قرار دهیم را باور كنيم؟ يا اينكه يك دختر بچه ۱۶ ساله‌ای در منزل انرژی هسته ‌ای تولید می‌کند. تحقیق کردیم و پس ازحصول اطمینان, دستور دادیم ماشین با راننده و اسکورت در اختیارش قرار گیرد تا از آن برای عزیمت به سازمان انرژی هسته ای و برعکس استفاده کند. (حتماً ميدونيد اين خبر توسط هيچ مقام مسئولي تأييد نشد) يادتون هست كه توي آمريكا گفت ما در ایران به هیچ عنوان هم جنس گرا نداریم ماجرا از اساس کذب محض است. این مسائل مختص غرب است؟ فراموش كرديد كه گفت طبق آمار‌هایی‌ که من دارم فرار مغز‌ها از کشور صحت ندارد؟ اين دروغ كه نرخ تورّم نسبت به دوران قبل از من بسیار پایین تر است را چگونه توجيه مي كنيد؟ يادتونه گفت تحریم ها به لطف خدا در وضع مردم هیچ اثر بدی نداشته و مردم اصلا مفهوم تحریم را نمی دانند چیست!! يه زماني ادعا كرد الان می گویند فقط دو تا کشور قدرتمند در دنیا وجود دارد: یکی آمریکا و یکی ایران (8 آبان 89) و در 18 ديماه 88 گفت: "دولت در مطالبه خسارات وارده به ملت ایران در طول جنگ جهانی دوم جدی است و تا آخرین ریال این خسارت‌ها را از قدرتهای زورگو خواهد گرفت!" .... داداش! آقاي كاظمي وزير همين جناب دكتر ميگه احمدي نژاد در كنار محاسنش دو تا مشكل اساسي داشت يكي اينكه خيلي راحت دروغ مي گفت ("مثلا با من ظهر جلسه داشت و صحبت می‌کرد و شب در جای دیگری می‌گفت از صبح در اصفهان بودم. بعد طوری حرف می‌زد و توضیح می‌داد که حتی من هم قانع می‌شدم و با خود می‌گفتم که نکند حتما روز گذشته پیش ایشان بودم"!!) دوم اينكه حريم نگه نمي داشت. البته من معتقدم اشكالات ايشان خيلي بيش از اينها بود كما اينكه دروغهايش خيلي بيش از اينها بود.
مؤيد باشيد
Iran, Islamic Republic of
در مورد اينكه گفتم دكتر احمدي نژاد گفته اند "در ايران آزادي مطلق وجود دارد" لازم است بيشتر توضيح دهم. ايشان يكبار در كنفرانس خبري سه شنبه 6 شهريور 86 احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار شبكه‌ NRC هلند درباره ميزان آزادي در ايران گفتند: "در ايران آزادي كامل و مطلق وجود دارد و همه‌ شخصيت‌ها و گروه‌ها مي‌توانند آزادانه نظر خود را اعلام كنند". سپس يكبار هم در مصاحبه با شبكه PBC آمريكا گفتند: "در ایران آزادی مطلق برقرار است. افراد ، دیدگاه های خودرا مطرح می کنند و کسی به خاطر بیان دیدگاهش محدود نمی شود." (شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۷) و اما از همه مهمتر در كنفرانس خبري 24 خرداد 88 با خبرنگاران داخلي و خارجي بود كه فرمودند آزادي در ايران فراتر از مطلق است.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کمی فکر میکردید بعد مینوشتید ! ای کاش لااقل متن را درست میخواندی من در مورد بقایی گفتم که دروغگویی او را ندیدم ! اما شما ... !!!
البته که احمدی نژاد را دروغگو نمیدانم و این اتهام دروغگویی برای بدنام کردن او بود و دروغهای نجومی علیه او گفته شد و کسی گویندگانش را دروغگو ننامید ! همین ماجرای گم شدن 1 میلیون دلاری که هاشمی در نامه اش هم نوشت یک نمونه کوچکش است ... اما پاسخ موارد بچه گانه ای که لیست کرده اید :
1) هاله نور: حرفی بوده که در یک جلسه خصوصی گفته نه در جمع عمومی و بخش زیادی از آنچه گفته نقل قول دیگران است یعنی از یکی از سران و یکی از اطرافیانش نقل میکند که چنین بوده ! شما چطور میگویید که نقل قول احمدی نژاد دروغ بوده ؟! البته آخرش میگوید که «من هم این را احساس کردم که حاضران پلک هم نزدند» که حرف عجیبی نیست و نمیتوانید نسبت دروغگویی بدهید(ولو این که اغراق باشد)...
اما یک نکته مهم در این موضوع وجود داشت که کسی به آن نپرداخت و آن پخش فیلم جلسه خصوصی بود ! ایا این کار بی اخلاقی نبود ؟! کسانی که مدام دم از اخلاق می زنند آیا از خود پرسیدند حکم پخش فیلم جلسه خصوصی(که صحبتهای آن اقتضای همان جلسه را دارد) چیست ؟!
اما جلب است نظرتان را درباره هاله و هودج نورانی هاشمی و روحانی هم بگویید :
هاشمی :"من که سخنران بودم، احساس کردم جو کنفرانس قبضه شده و همه چشم‌های خود را بر روی متن سخنرانی دوخته‌اند. وقتی سخنرانی تمام شد، دست زدن حاضرین شروع شد و دیگر پایان دست زدن مشکل به نظر می‌رسید."
https://www.jahannews.com/phototitr/140565

اینم فیلم جالب هودجی تماما نوری که روحانی در بچگی دید(!):
https://www.mashreghnews.ir/news/724765

حالا چون شما اینها را ندیده اید و برایتان عجیب است این دو نفر هم دروغگویند ؟!

2) این که ایران آزادترین کشور است و زندانی سیاسی نداریم و ... پاسخ هایی بوده که در مصاحبه با خارجی ها داده شده و دروغ هم نبوده گرچه ممکن است کسی قبول نداشته باشد. آیا اگر حرف کسی را قبول نداشته باشید او را دروغگو میدانید ؟! یا فقط در مورد احمدی نژاد چنین است ...
در مورد خصوص زندانی سیاسی بسیاری از آنهایی که غربی ها میگویند زندانی سیاسی در واقع مجرم امنیتی اند و با برچسب های سیاسی و فعال حقوق و بشر و ... میخواهند ضمن فشار به ایران آنها را هم تبرئه کنند . ماجرای شبنم مددزاده همین چند سال پیش رخ داد :
http://www.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn=13951003000145
ضمنا ظریف وزیر خارجه فعلی دو سال پیش گفت زندانی سیاسی عقیدتی نداریم:
"ما افراد را به خاطر عقایدشان زندانی نمی‌کنیم.کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند، نمی‌توانند پشت عنوان روزنامه‌نگار یا فعال سیاسی پنهان شوند."
او را هم دروغگو میدانید؟!

3) ماجرای دختربچه 16 ساله و انرژی هسته ای هم دروغ نبود :
http://old.alef.ir/vdciuqa3.t1a3w2bcct.html?99650

4) کدام نرخ تورمش دروغ بود ؟! بگویید. نمودارها و آمارش همه صحیح بود ... مثلا درمورد تورم نرخ تورم متوسط چهار ساله را مقایسه میکرد ! آیا دروغ است !؟ بله ممکن است شما بگویید من این را قبول ندارم و معیار صحیحی نیست اما او دروغ نگفت ... داستان دروغهایی که علیه احمدی نژاد گفتند تا او را دروغگو بخوانند سر دراز دارد و میتوان کتابها در این باره نوشت . یادتان رفته گفتند برای پایین آوردن نرخ بیکاری تعریف بیکاری را تغییر داده و از 2 روز به 2 ساعت در هفته رسانده ؟! بعد معلوم شد اولا این تعریف 2 ساعت طبق یکی از توصیه های بین المللی است ثانیا در دولت خاتمی تغییر کرده ! روحانی هم که رای آورد علیرغم این که گفته بود آمارها را اصلاح میکنم اما نوبخت گفت این تعریف بین المللی است !!!
5) در مورد تحریم ها هم حرف غلطی نبوده چون تحریم های قبل از بانکی و نفتی واقعا تاثیر چندانی نداشت ضمن این که اثرگذاری تحریم به معنای تغییر رفتار ایران است که چنین چیزی اتفاق نیفتاد. اما تحریم های نفتی و بانکی را خود احمدی نژاد در جلسات مختلف به مسئولین گوشزد کرده بوده که مثل قبلی ها نیست. لابد شما انتظار دارید مثل جماعت اعتدالیون به دشمن بگیم تحریم ها کمرمون را شکسته و هیچی نداریم !
ضمنا جناب ظریف اوایل دولت یازدهم در مجلس گفت قطعنامه های شورای امنیت که لغو شود مابقی تحریم ها کاغذپاره ای بیش نیست !

6) در مورد حرف آقای کاظمی جالب است که چون ایشان علیه احمدی نژاد حرف زده شما حرف ایشان را قبول میکنید؟! آن هم وزیری که با احمدی نژاد به مشکل برخورده و جدا شده. جالب است که ایشان در این مصاحبه دو جا به احمدی نژاد نسبت دروغ میدهد یکی از آنها بین او و احمدی نژاد است که ما نمیتوانیم در مورد صحت آن نظر دهیم اما دومی در مورد مناظره است که میگوید گفتم احمدی نژاد دروغ میگوید در حالیکه حرف های احمدی نژاد تماما صحیح و با سند بود ! این که همسر آن طرف مناظره بدون طی روال قانونی دکتری گرفته و هیئت علمی شده ، دروغ بود؟! خود آن طرف با مدرک فوق لیسانس معماری هیئت علمی گروه علوم سیاسی(!) بود و رساله دکتری راهنمایی میکرد (!) بالای اتاقش هم زده بود :"دکتر ..." ! ... فرزند هاشمی هم که احمدی نژاد اسمش را برد دیدیم که محاکمه شد و به خاطر بخشی از اتهاماتش 10 سال زندان خورد ...
Iran, Islamic Republic of
7) و نکته بسیار مهم این است که کسانی که بزرگ ترین دروغ تاریخ کشور(تقلب در انتخاباتی با 40 میلیون مشارکت و 85 درصد مشارکت) را گفتند ، دیگران را متهم به دروغگویی میکنند ! و عده ای هم چشم بسته تکرار میکنند.
پرشورترین ، آزادترین و پرمشارکت ترین انتخابات کشور درحالیکه میتوانست قدرت ملی ما را مضاعف کند با دروغ دیکتاتورطلبانی که فقط زمانی که مردم به آن ها رای دهند جمهوریت را قبول دارند ، تبدیل شد به چالش کشور و ماهها کشور را به آشوب کشید و زمینه تحریم های سنگین دشمن علیه ایران را فراهم کرد ...
برای یادآوری بد نیست کلام حکیمانه آن روشنفکرترین زن ایران در دلیل تقلب را با هم مرور کنیم :
"يك سري نقاطي هستند كه اصلا مشخص است كه خودش ملاك تشخيص نادرست بودن نتايجي است كه وزارت كشور اعلام كرده است. مثلا آذربايجان و ترك زبان ها هيچ وقت فرزند خودشان را نمي گذارند كه به كس ديگري راي بدهند. خود من لر هستم و موسوي هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراين اهالي لرستان موسوي را نمي گذارند به آقاي احمدي نژاد راي بدهند. اين دو تا ملاك است و باقي موارد هم شبيه همين است"
چون لرها و ترک ها به احمدی نژاد رای داده اند ، تقلب شده ! تاکید هم میکند که بقیه اسنادشان هم مشابه همین مورد است !!!

در صداقت آن وزیری که علیه احمدی نژاد صحبت کرده همین بس که در احمدی نژاد را دروغگو میداند اما در مورد بزرگترین دروغ تاریخ کشور آن هم با چنین دلایل مسخره ای حرفی نمیزند ...
Canada
داداش خیلی خوشحالم که دست به قلم شدی تا جواب منو بدی. چون فرصتی شد که موضوعات مهمتری رو هم بگم. اول یک اشاره گذرا به استدلال شما در مورد اینکه آقای احمدی نژاد رو دروغگو نمیدونی:
1- در قضیه هاله نور، من حواسم جمع بوده و اون نقل قول از قول یکی از سران رو نگفتم که یکی بگه خوب درست یا نادرست نقل قول بوده دیگه. نه عزیزم، من قسمت دیگه ای از افاضات ایشون رو نقل کردم که اصلاً هم نقل قول نبوده و دقیقاً تجربه شخصی خود ایشون هست (مشاهده مژه نزدن حضار در حین خواندن متن از روی کاغذ!) و از نحوه پاسخگویی شما هم کاملاً مشخصه که بدون توجه به جمله ای که از قول ایشون نوشتم همون پاسخ از پیش آماده شده رو تکرار کردین تا خودتونو فریب بدین. چون اهل حقیقت با این شگردها فریب نمی خورن. از همه خنده دار تر اینه که شما گفتی اگه هاله نور دروغه پس هاشمی و روحانی هم دروغگو هستن! اولاً که فرض کنیم اینطور باشه. چه موضوعیتی داره؟ مگه من گفتم تو این مملکت فقط یک دروغگو داریم و اون احمدی نژاده؟ ثانیاً بنده اصلاً هاله نور یا توجه حضار رو که زیر سوال نبردم. بلکه شمردن مژه زدن حضار رو زیر سوال بردم.به ویژه که ایشون تأکید میکنه: "اینکه میگم مژه نمیزدن اغراق نمیکنم چون نگا میکردم!!!"
2- بالاتر نوشتم ایشون بارها گفته "ما در ایران آزادی مطلق (یا فراتر از مطلق!!) داریم" حالا به خبرنگار خارجی گفته یا داخلی فرق نمی کنه. دروغ دروغه و شاخ و دم هم نداره. حالا شما دوست داری دروغای مرادتو لاپوشونی کنی به خودت مربوطه من حرفی ندارم. جالبه که شما خودت میگی "بسیاری از آنهایی که غربی ها میگویند زندانی سیاسی در واقع مجرم امنیتی اند" خب پس همه شون نیستن دیگه. ایشون که آزادی رو مطلق می دونه و وجود زندونی سیاسی رو هم مطلق رد می کنه.
3- ماجرای دروغ تولید انرژی هسته ای تو خونه توسط دختر 16 ساله. تو همون لینکی که گذاشتین برخی کامنتهایی که خوانندگان مطلب گذاشتن به قدری دقیق و گویا است که من حیفم اومد چیزی اضافه کنم. این چیزی بود که هیچ مقام رسمی آموزش و پرورش یا سازمان انرژی اتمی حاضر به تأییدش نشد و در مورد این دروغ حرف بسیار است که مصدع نمی شوم.
4- خاتمی نرخ تورم رو 17.6 درصد تحویل گرفت و 10.4% تحویل داد و آقای احمدی نژاد 10.4% رو به 34.7% رسوند!! لذا بنده در این مورد دیگه بحثی ندارم. (ضمناً بنده ار مورد بیکاری صحبت نکردم که شما افاضات فرمودین. هر چند در آن مورد نیز نکات شایان ذکری وجود دارد که میگذرم)
5- اثر گذاری تحریمها: ادعای ایشان در مورد بی اثر بودن تحریمها مربوط به دیماه سال 90 است. افزایش تورم سال 90 نسبت به 89 از 12.4% به 21.5% یک انفجار بحساب می آمد. اما جالبتر صحبت ایشان در مهرماه 91 (سال پایانی دولت ایشان) است: «پس از گذشت ۵ سال از تحریم ها علیه ایران، اقتصاد اتحادیه اروپا در حال از هم پاشیدن است ولی اقتصاد ایران مسیر بالندگی و پویایی خود را طی می کند.»!!! (با تورم 34.7% و رشد اقتصادی منفی 5.6% !!!!)
6- سخن آقای کاظمی دو بخش داشت یکی دروغگویی آقای احمدی نژاد (که در بالا ثابت) شد و یکی بی حرمتی کردن ایشان (بحث نمایش عکس خانم رهنورد و تشکیک در مدرک تحصیلی ایشان در شرایطی که آقای احمدی نژاد 4 سال در مورد آن سکوت کرده و هیچ مخالفتی نکرده بود و در ضمن خانم رهنورد امکان پاسخگویی در آن مناظره را نداشت) فعلاً سخن ما در فقط مورد دروغگویی ایشان است که دلایل آن ذکر شد.
7- با توجه به اینکه بنده به آقای احمدی نژاد رأی داده و به آقای موسوی رأی نداده ام و با اتهام دروغ تقلب با نظام جمهوری اسلامی مقابله کرده ام دلیلی برای پاسخگویی به فرافکنی شما در بخش پایانی فرمایشاتتان نمی بینم.
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه با وجودی که جوابی نداشتید اما باز هم بر دروغگو بودن احمدی نژاد اصرار میکنید... بنده نگفتم و نمیگویم که حرفهای احمدی نژاد کاملا درست است بلکه حرف من این است که این که شما او را دروغگو میدانید نتیجه تبلیغات و دروغهایی است که علیه او گفته شده و دقیقا به همین دلیل بخشی از مصادیق همین صحبتها را از دیگران نقل کرده ام که حتی بدتر از حرفهای احمدی نژاد را هم گفته اند و میگویند اما آنها را دروغگو خطاب نمیکنند ! ضمنا امیدوارم حجت شرعی برای دروغگو نامیدن یک فرد داشته باشید ... چرا که وقتی یک فرد را دروغگو می نامید یعنی او عالما و عامدا مدام دارد دروغ میگوید ...
1) جواب بنده را ندادید و حرف خودتان را دوباره تکرار کردید ... من گفتم اولا جلسه خصوصی بوده ، ثانیا تجربه ای شخصی بوده و چون شما ندیدید دلیلی بر دروغ بودن آن نمیشود ... واقعا این که چنین موضوع کوچکی، دلیلی دروغگویی رئیس جمهورتان شده مسخره نیست ؟!
2) باز هم جواب ندادید... من گفتم نظر او این است شما ممکن است مخالف باشید اما دلیل بر دروغگویی نمیشود ...
3) اصلش دروغ نبوده اما با آب و تاب بیان شده و کار پیچیده ای هم نبوده ....
4) از کجا میگید احمدی نژاد تورم را به 34.7 درصد رساند ؟! مگر جز اماری است که خود او داده ؟! مگر نگفتید دروغ گفته ؟! شما در کامنتتان گفته بودید آمار دروغ داده ؟! حالا حرفتان را عوض کردید بدون معذرتخواهی!!!
5) مشابه حرفهایی است که دولتی های فعلی هم هم در گزارشاتشان میگویند و از نظر بسیاری از کارشناسان و مردم با واقعیت فاصله دارد ...
6)دروغگویی او را ثابت نکردید ... اما لفظش را تکرار میکنید ...

اما جواب این سوال مرا ندادید آیا هاشمی و روحانی و ظریف را هم دروغگو میدانید ؟! (با توجه به موارد اندکی از بسیارها که نقل کردم)

ضمنا نکته جالبی که بنده متوجه شدم این است که زمانی تبلیغات شدیدی روی دروغگو بودن احمدی نژاد بود و الآن هم هست اما وقتی رو در رو از کسی میخواستی دروغ هایش را بشمرد(وقتی کسی دروغگوست طبیعتا دروغ های بسیاری دارد!) نمیتوانست ... معمولا آن چیزی که بیشتر مستمسک قرار میدادند آمارها بود که معلوم شد صحیح بوده و دروغی نبوده ... بعد که طرف چیزی نمی تواند بیان کند برای به کرسی نشاندن حرفش استناد میکند به این موارد بچه گانه نظیر هاله نور و ... .
جالب است شما که آمارتورم احمدی نژاد را دروغ میدانستید خودتان به آمار تورم او استناد میکنید !!! آیا شما هم دروغگو هستید ؟!
Canada
سلام عزیز، یک نکته جالب در مورد طرفداران آقای دکتر احمدی نژاد همینه که اونا همین که یه متنی ببینن که به مرادشون انتقاد کرده یا ممکنه مبنایی برای انتقاد ارائه کرده باشه زود منفی میزنن و اگه تعریف کرده باشه مثبت میدن. نمونه اش چند تا کامنت بالاتر من سه نقل قول مستند در مورد ادعای "آزادی مطلق" در ایران توسط دکتر احمدی نژاد نوشتم. (حالا بگذریم که "آزادی مطلق" در هیچ نظامی پذیرفته و حتی امکان پذیر هم نیست!) به هر حال سه نقل قول نوشتم بدون هیچ تفسیری، اما عده ای آمده اند به همین جملات خبری منفی داده اند. چون وقتی کسی از مرادشان یه سوتی سنگین رو میکنه عصبانی میشن و اگه بهش فحش ندن حداقل منفی رو میدن! و اماپاسخ به بندهای کامنت شما نظیر به نظیر:
1- اینکه جلسه خصوصی بوده و کسی که این فیلم رو پخش کرده کار بدی کرده رافع اتهام دروغگویی آقای دکتر احمدی نژاد نمیشه. اون یه موضوعی است علیحده. اما دروغ بودن ادعای ایشان با توجه به جمله ایشان مشخص است. یکبار دقیقاً جمله را با هم مرور کنیم: "همه، حدود بیست و هفت هشت دقیقه تمام اون سران مژه نزدند! اینکه میگم مژه نزدند غلو نیست ها! اغراق نمی کنم چون نگاه می کردم" خب عزیزم ایشون داشته بیست و هفت هشت دقیقه یه متنی رو از رو میخونده، سالن سازمان ملل هم بسیار وسیع و بزرگ هست. ایشون در حالی که داشته این متن رو از روی کاغذ میخونده از کجا فهمیده که هیشکی توی سالن مژه نزده؟!! ممکنه بگیم خب بابا سخت نگیر دیگه، یه خورده اغراق کرده حالا، عرض می کنم پس اینکه میگه "غلو نیست، اغراق نمی کنم" دروغه.بگذریم.
2- اینکه ادعای آزادی مطلق در هر جای دنیا که باشه یک دروغ خیلی خیلی گنده اس شکی نیس. اینکه بگیم این نظر آقای دکتر احمدی نژاد بوده هیچ تغییری در موضوع ایجاد نمی کنه چون آزادی مطلق به هر حال امری ممتنع است.
3- لطفاً به توضیحات قبلی مراجعه نمایید. ضمناً ایشان در صورتی ادعا می کند این دختر خانم با اسکورت از منزل خارج می شود و باز می گردد که هیچکدام از شهدای هسته ای ما چنین اسکورتی نداشتند. (البته بعداً قرار شد داشته باشن)
4- در مورد تورم سال 91، اقوال مختلف است. 47% گفته اند. 42% هم گفته اند. اما آمار رسمی دولت 34.7% است و ما هم علیرغم دروغگویی آقای دکتر احمدی نژاد به توجه به قاعده فقهی "اقرار العقلاء علی انفسهم جایز" همان را در مورد ایشان مبنا قرار دادیم. ضمناً بنده هیچگاه آمار رسمی دولت ایشان را زیر سوال نبردم. صرفاً معتقدم ادعاهای (با آمار اشتباه نشود) غیر رسمی ایشان با آمارهای رسمی صادره از مراجع ذیربط متناقض است.
5- اخوی شما گفتید ایشون اون زمانی که گفته تحریمها بی اثرند وقتی بوده که تحریمهای بانکی هنوز شروع نشده بودن. بنده هم عرض کردم خیر. ایشان در سالهای 90 و 91 چنین ادعایی را تکرار کرده اند که تحریمهای بانکی از سال 89 به حد اعلای خود رسیده بود. این جمله را ایشان در سال آخر دولت دهم گفته است: «پس از گذشت ۵ سال از تحریم ها علیه ایران، اقتصاد اتحادیه اروپا در حال از هم پاشیدن است ولی اقتصاد ایران مسیر بالندگی و پویایی خود را طی می کند.»!!! (با تورم 34.7% و رشد اقتصادی منفی 5.6% !!!! طبق آمار رسمی خودشان!)
6- گفته اید من نتوانستم دروغگویی آقای دکتر احمدی نژاد را ثابت کنم. (در این مورد بحثی نیست) اما باید بگویم آیا روحانی، هاشمی و ظریف را دروغگو میدانم یا خیر؟ هر چند بنده معتقدم آنچه از قول این افراد ذکر کرده اید با آنچه از آقای دکتر احمدی نژاد عرض کردم متفاوت است. هم ماجرای سخنرانی هاشمی، هم هودج نور و هم تفاوت زندانی عقیدتی با زندانی سیاسی، اما چون حوصله بحث ندارم بیا فرض کنیم من بگویم بله بنده اینان را هم دروغگو میدانم. حالا مشکل دروغگویی آقای دکتر احمدی نژاد حل شد؟!
موید باشید
Iran, Islamic Republic of
همین بند آخر نشان داد که حق طلبی شما چه میزان است ... بنده فقط ماجرای هودج و هاله نور هاشمی و روحانی را نگفتم ... گم شدن یک میلیون دلاری که هاشمی در نامه اش آورده و هنوز هست و نمیتوانید انکار کنید را هم گفتم ... حرف ظریف را در مورد نبود زندانی سیاسی گفتم ... و گفتم که نمونه این موارد بسیار است : وعده 100 روزه روحانی که تکذیب کرد ، وعده 4میلیون شغلی که تکذیب کرد ، 20 سال مدرک دکتری نداشته و با عنوان دکتر نماینده مجلس بوده و خود را دکتر خوانده ، میگوید با برجام دنیا فهمید ما دنبال بمب نبودیم درحالی که در گزارش PMD آژانس ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح انفجاری هسته ای (ولو غیر سازمان یافته ) متهم کرده و به همین دلیل وزارت خارجه بیانیه داد ما قبول نداریم ! ، سال 93 گفت از رکود عبور کردیم چند ماه بعد معاون اول گفتم میخواهیم عبور کنیم ! سال 94 دوباره روحانی گفت عبور کردیم چند ماه بعد 4 وزیرش نامه زدند که وضعیت اقتصاد خیلی خراب است و داریم به بحران میرسیم ... البته سال 95 هم ایشان گفت از رکود عبور کردیم ...
من نمیخواهم بگویم این حرفهای اینها سند درستی حرفهای احمدی نژاد است ... میخواستم نشان بدهم که شما معیارتان حق نیست ... به همن خاطر حاظر نشدید با وجود حرف های خلاف واقع بسیاری که از این افراد وجود دارد (و اهمیت آن بسیار بیشتر از آن ادعاهای شما در مورد احمدی نژاد است) اظهار نظر صریح کنید ! و با جمله "فرض کنیم من بگویم اینان را هم دروغگو میدانم" از کنارش گذشتید...
البته من دوست ندارم شما با دروغگو خواندن دیگران بار گناهان خود را سنگین تر کنید چرا که همانطور که گفتم دروغگو خواندن شخصی حجت محکمی میخواهد و در حالیکه من موارد خلاف واقع بسیاری از این افراد دیده ام جرئت نمیکنم در نوشته ها و گفته هایم آنها را دروغگو بنامم. حد اکثر میگویم این حرفش خلاف واقع است ... اما وقتی بگویید فلانی دروغگو است یعنی این صفت را دارید به او نسبت میدهید یعنی عالما و عامدا دارد خلاف واقع میگوید ...
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به شناخت از احمدی نژاد داره، یه انتخاباتی برگزار شد اونا نتیجه انتخابات رو نپذیرفتند و مملکتو به آتیش کشیدند. احمدی نژاد با این رفتارهای بچگانش فقط جایگاه خودشو تضعیف میکنه نه جایگاه مملکت و رهبری رو. اما سران فتنه با فتنه ای راه انداختند مردم رو جون هم انداختند، امنیت ملی ما رو مخدوش کردند، باعث افزایش تحریم ها شدند، حالا شما مقایسه کنید خطر که احمدی نژاد و سران فتنه رو
Iran, Islamic Republic of
وقتی دادستان کل کشور می گوید احمدی نژاد کلکسیونی از دروغ و خلاف قانون است وقتی معاون اول قوه قضایی اورا لات سیاسی می نامد پس از کجا باید به صحت انتخاباتی که یک لات سیاسی و خلاف کار و ضدقانونی برگزار کرده اعتماد کرد.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
عموجان، الان رو گفته نه 8سال پیش. میزان حال فعلی افراد است. همان طور که آقای موسوی در زمان امام نخست وزیر بود و چند سال بعد فتنه گر شد. همان طور که آقای هاشمی استوانه نظام و یار امام بود و چند سال بعد جلوی رهبری ایستاد. همانطور که آقای خاتمی روزی رییس جمهور بود و چند سال بعد جلوی نظام ایستاد و چندین مثال دیگر
Iran, Islamic Republic of
درسته ميزان حال فعلي افراد است. اما در مورد موسوي بهتر است گذشته هم بررسي مجدد بشه زماني كه دكتر حسن آيت در مخالفت با وزارت موسوي در مجلس سخنراني كرد و قرار بود روز بعد مدارك خيانت موسوي را ارائه نمايد كه حين خروج از منزل با مسلسل آبكش شد و پوشه مدارك به سرقت رفت و بعد شهيد علم اهدا گوشه اي از مطالب را بيان كرد. و با بي بصيرتي نمايندگان و اعضاء حزب جمهوري بعداَ به نخست وزيري رسيد. و البته وضع گذشته احمدي نژاد رزمنده 8 سال دفاع مقدس استانداري خدمتگذار در اردبيل به گواه اهالي استان، 2 سال شهرداري موفق در تهران، رياست جمهوري نهم و دهم و حالا هم ساكن ميدان 72 نارمك (نه تجريش و نياوران و جماران و سعادت آباد در كاخ هاي آنچناني)و چند مطالبه به حق عموم مردم.
Iran, Islamic Republic of
کدام فتنه. عامل اون فتنه همان لات سیاسی دروغگو بود. منتها مشکل اینجاست که اعتراف به این موضوع برای اقایان هزینه دارد که نمی خواهند بپردازند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
عامل فتنه آقابان موسوی، کروبی، خاتمی، هاشمی و نوچه های آنها بودند
Iran, Islamic Republic of
آره ارواح عمت فتنه گر اصلی و بی بصیرت ترین شخص تو این مملکت احمدی نژاده که با این کارهاش برای رسیدن به قدرت حاضره حتی از اون کسی که نظرش به ایشون نزدیکتر بوده به راحتی آب خوردن عبور کنه
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی فتنه کاندیدای شکست خورده سال 84 بود.
Iran, Islamic Republic of
اگر به حرف انها گوش داده بوديد كشور دچار بحران نميشد واين همه اختلاس بوجود نمي امد و اين همه تحريم و برباد رفتن ٧٠٠ ميليارد درامد ارضي و ......
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز متوجه نشدید که سران شما با احمدی نژاد مشکلی نداشتند
مشکل آنها با نظام بود و ازشما بعنوان سیاهی لشکراستفاده کردند!
کشور هزارویک مشکل هم داشته باشه ( که منکرش نمیشیم ) اما مردم و انتخابات و احمدی نژاد و ... همه بهانه ای هستند برای تجدیدنظرطلبان که روزی روزگاری از داغ ترین انقلابی ها بودند اما حالا نوکر وعمله آمریکا!
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز نفهميدي كه احمدي نژاد صلاحيت تاييد نداشت ؟
سقا
Iran, Islamic Republic of
هاشمی با بصیرت در زمان ریاست جمهوریش اقای احمد ی نژاد رو استاندار اردبیل کرد،همین شیخ بابصیرت سال ۸۷برای انتخابات مجلس ایشون یعنی اقای احمدی نژاد روبعنوان رییس ستاد انتخاباتش در نارمک تهران انتخاب کردپس بحث بصیرت داشتن منتفی است کما اینکه ادم با بصیرت تو همه ی عرصه هابصیرت داره تو رابطه ومذاکره ،تو جریان فتنه و.....
اما اون نامه ی بی سلام.....
بعضی از خواص اگه در محضر امیر المومنین علیه السلام هم حاضر بشن تصور می کنن از چنان ذکاوت سیاسی وتشخیص دقیق بر خوردارن که میتونن به حضرت بگن اقا چه بکن وچه نکن ؟؟
خلوص و ولایت پذیری خواص وعامه به تعبیر مولا باید از معرکه ی امتحان بر بیاد ،عرصه ی انتخابات سال ۸۸معرکه ای غبار الود شد تا عیار خیلی ها محک بخوره ودریغا که خیلی ها عمار نبودن تا با همه ی وجود از ولی فقیه دفاع کنن،نگو نامه ی بی سلام یعنی بصیرت بگو تهدید و....
خلاصه رجس فتنه ی ۸۸با اب کوثر وزمزم هم از دامن اصلاح طلب ها پاک نمیشه
Iran, Islamic Republic of
ظرفیت احمدی نژاد همان استانداری اردبیل وفعالیت در دفتر تبلیغات هاشمی بود وآقای هاشمی هم برای اینگونه مسئولیتها او را قبول داشت ولی می دانست اگه او رییس جمهور بشه کشور را بهپرتگاه می برد .
...
Iran, Islamic Republic of
دیگه اینطوری تو جیه نکنی چی بگی دیگه؟؟؟!!!!!آخه مسأله ی هاشمی فقط این نبود ه که با این جنس تو جیهات غیر معقول امثال شما بشه گفت آره حق باشماست ،تو کارنامه ی ایشون مواردی از این دست که به هیچ وجه قابل تو جیه نیستن زیاده برادر ،بهتر ه سعی کنید بتی که ساختید رو بشکنید
Iran, Islamic Republic of
رهبری تا توانستند برای احمدی نژاد مایه گذاشتند واورا همه جانبه حمایت کردند ولی این نمک نشناس پاسخ محبتهای رهبری را اینگونه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
آقاي سقا، شما هنوز نميدوني استاندار رو وزير كشور انتخاب مي كنه نه رييس جمهور؟
Iran, Islamic Republic of
نه وفهمه!
سقا
Iran, Islamic Republic of
آنوقت وزیر رو کی انتخاب می کنه؟؟؟
یعنی رییس جمهور از استانداران چون به واسطه ی وزیر کشور انتخاب میشن خبر نداره؟؟؟؟؟
بحث بصیرت آقای هاشمی نسبت به آقای احمدی نژاد بوده نه روند انتخاب استانداران برادر.
به هر حال قبل از اینکه مردم واصول گراها آقای احمدی نژاد رو انتخاب کنن ایشون منتخب آقای هاشمی بودن حالا بی واسطه ی وزیر یا با واسطه ی وزیر.
شما پیچش مو رو ببینی به نتیجه ی بهتری میرسی.
Iran, Islamic Republic of
استاندار با پيشنهاد وزير كشور و تصويب هيات وزيران و امضاي طلايي رئيس جمهور! انتخاب مي شود.
Iran, Islamic Republic of
ما اگر روزی طرفدار احمدی نژاد بودیم و به او دوبار رای دادیم به خاطر این که او را در خط ولی فقیه می دانستیم بود الان هم به همین علت با او مخالفیم ملاک ما تبعیت از ولی فقیه بود مخالفت امروز ما با احمدی نژاد با مخالفت اصلاح طلبان و هاشمی با احمدی نژاد کلا فرق دارد که آنها از اول برای ما خط مشی شان که مخالفت با ولی فقیه و استقلال کشور است مشخص بود لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید در سال ۸۴ هاشمی در انتخابات رقیب احمدی نژاد بود و ما سخت برای احمدی نژاد تبلیغ کردیم و مخالف هاشمی بودیم و از این جهت پشیمان نیستیم در سال ۸۸ هم موسوی رقیب احمدی نژاد بود باز هم از احمدی نژاد حمایت کردیم باز هم پشیمان نیستیم بعدا احمدی نژاد تغییر رویه داد و بنای مخالفت با مصالح انقلاب و خط ولایت فقیه را گذاشت و ما اصولگرایان نیز راهمان را از او جدا کردیم
Iran, Islamic Republic of
مخالفت با ولی فقیه ؟! بله ! دروغ که حناق نیست برادر ! اتفاقاً حرف ما هم در اون موقع این بود که این بابا ادای مریدها رو درمیاره وگرنه ذاتاً به ولی فقیه اعتقادی نداره و دور نیست اون روزیکه جلوی ولی فقیه هم می ایسته که بدبختانه ایستاد ! پس توجه فرمودید ؟! حرف ما از اول این بود که این آدم برای رسیدن به مقام خصوصا‌ ریاست جمهوری حاضره دست به هر کاری و گفتن هر دروغی بزنه ! حالا هم خدا رو هزاران بار شکر که حرف ما ثابت شد مهم نیست شما قبول کنید یا نه ؟! تاریخ کار خودشو میکنه !
Iran, Islamic Republic of
به تاریخ مراجعه کنید .
Iran, Islamic Republic of
مجازات سران فتنه که مملکت را به آشوب کشیدند و امنیت ملی را تهدید کردند اعدام باید باشد نظام با آنها بسیار رئوفانه برخورد کرده است وگرنه حتما"اعدام می شدند .
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد شما نظر شخصی خود را بر اساس کینه بیان میکنید احمدی نژاد اگه همین الان کاندید شود بیش از هفتاد درصد آرا ملت را کسر میکند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سنگ بنای بی احترامی به رهبری از نامه بدون سلام هاشمی شروع شد واحمدی نژاد نیز این رویه را ادامه داد
Iran, Islamic Republic of
اولا توجه کنید که نگارنده در هیچ یک از دو دوره به اقای احمدینژاد رای نداده و همراه با او مخالف بودم . از طرف دیگر هیچگاه انهایی را که رای مردم را به هیچ گرفتند و بلوای سال 88 و بعد از آن را راه انداختند را حلال نخواهم کرد . اینکه صلاحیت سنجی افراد داوطلب ریاست جمهوری نقص داشته باشد یک مطلب است و سرریز جاسوسان و معاندین همراه با عقبه داخلی انها و یک عده ساده نگر به کف خیابانها برای کودتا و تغییر نظام که در سال 88 بوقوع پیوست و ان جریان نیز سوابق مشابه ولی کم شدت تر دیگری در گذشته داشت ، بحث دیگری است . مگر همانهایی که شما در نظر خود سنگ انها را به سینه می زنید کم جفا کردند ؟ کارهای محمد خاتمی چطور ؟ ببین اخوی بقول یکی از دوستان که ذیل این نظر نوشته بود "شما لطفا از آب گل الود ماهی نگیرید " اگر به حسابرسی باشد بایستی یقه خیلی ها را گرفت .
نه ان نامه کذایی مناسب ان شرایط بود و نه فلان سخنرانی نماز جمعه - که اتفاق من انجا بودم و ان وضع اسف بار هواداران سبز هردمبیل را دیدم - و نه بهمان موضع گیری ها در مقابل فتنه . ببینم حالا فرض کنید احمدینژاد را همان موقع رد صلاحیت کرده بودند . موسوی می امد خوب بود ؟ مگر متفکرین !!! شما هنوز هم که هنوز است از موسوی طرفداری نمی کنند ؟
شما به قیمت بروز یک خطا خطای بزرگتری را نادیده گرفته اید . دوستان احمدینژادی هم لطفا این توهم توطعه را فراموش کنند . حاج محمود تمامی این بلاها را بدست خود بر سر خویش اورده است . عمده تیپ هایی از مردم عادئی - ونه سیاسیون - که طرفدار اقای حاج محمودند اتفاقا ادم های بد نیتی نیستندکه هیچ اتفاقا دردمندندو جزو خانواده انقلاب . مواظب باشند از بدی های یک طیف اسیر بدی های یک طیف دیگر نشوند .
Iran, Islamic Republic of
سلام
بزرگوار اتفاقی نیافتاده
احمدی نژاد اسمش هنوز لرزه بر اندام بدخواهان می اندازد
احمدی نژاد هرچه هست قابل قیاس با طیفی که شما از اوحمابت می کنید نیست

احمدی نژاد کاری له مفت خورها کرد که هنوز کینه یزدی وابوسفیانی نسبت به او دارند
همان کسانیکه خون مظلومان را در حال حاضر می مکند 8سال خانه نشین شدند

ما احمدی نژاد سالهای 84تا 88را هیچگاه فراموش نمی کنیم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران در مقابل نظام ایستادند و لشکرکشی کردند و آشوب به راه انداختند. لطفا آدرس غلط ندهید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
مسعود
Iran, Islamic Republic of
امثال احمدی نژادها درمکتب هاشمی مشی سیاست کرده بودند که کار مملکت به این جا کشید
Canada
عدم پذیرش قوه قضائیه به برگزاری علنی بیش از 90 درصد دادگاهها نقض صریح قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حسین
Netherlands
احتراما: سرکش کسی استکه اقتصاد مقاومتی را تعطیل کرده و سفارت ان گلیس را باز گشائی و امور حیاتی / تاریخی را در بیست دقیقه و هنوز از آن دفاع می کند.
برای رضای خدا بیائیم عمل را ملاک قرار دهیم که دوصد گفته چون نیم کردار نیست
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد در همون سال اول وقتی سازمان برنامه و بودجه. را تعطیل اعلام کرد و گفت من خودم مهندس هستم و دخالت کرد در همه امور معلوم شد که میخواهد کشور را ویران بکنه و با خدعه ونیرنگ و اجرای کردن طرح رایانه صد در صد مشخص بود که فقط برای ویرانی ایران آمده است
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد و دوستان ایشان مثل آقایان بقای و مشایی در کشور مرتکب فسادهای بسیار شدن اند و این برای همگان محرز است ببنید آقای مشایی میگوید من نوار ظبط کرده ام تا اگر با من برخورد صورت گرفت آن را منتشر میکنم این یعنی که آقای مشایی از یکدفساد بسیار بزرگتر آگاهی دارد و آنرا دستاویزی قرار دادن آست تا اگر او را دستگیر کنند بسیاری دیگر از مقامات کشوری نیز باید دستگیر شوند وگرنه اگر تو مسلمان واقعی هستی برای چه ظلم و فساد به مردم را پیش خود پنهان میکنی و این کار را آقای بقایی و احمدی نژاد هم انجام میدهند بخاطر همین است که پا فشاری میکنند با برگذاری دادگاه علنی این آقایان و به این وسیله قوه قضاییه را به عقب میبرند تا جرت نکند به آنها نزدیک شود .أین خط و نشان هرگز هیچگاه آقای احمدی نژاد در دادگاه علنی محاکمه نخواهد شد این اتهاماتی که ما در دادخواست های که آقایان بقای و مشایی میخواهید اصل ماجرا نیست و فقط برای گمراه کردند افکار عمومی است که تا حد بسیاری هم موفق بوده اند
Iran, Islamic Republic of
آقای مشایی گفتند نواری ضبطکرده اند که اگر روزی مثل آقای بقایی محبوس شدند و از درون زندانبع نوان اعترافات حرفهایی بر خلاف نظرات کنونی از ایشان منتشر شد آن نوار انتشار یابد تا ابعاد ماجرا از سال 1390 که شروع برخورد قوه قضاییه با این افراد بوده روشنتر گردد؛ نه این که از فساد بزرگی خبر دارند و آن را گرو نگه داشته اند. لطفا حرفها را تحریف نکنید.
Iran, Islamic Republic of
شما فوق تخصص سفسطه کردند هستید
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها چون می دانند که تعداد قابل توجهی از افراد دنبال فایل اصلی صحبتها نمی روند و عین منظور و مقصود گوینده حرف را مستقیما دریافت نمی کنند، اینگونه محتوای صحبتها را تحریف می کنند تا تهمتهای خودشان را بر کرسی بنشانند و مردم تصور کنند که منظور گوینده همانی است که اینها دارند می گویند.
از تمام مردم حقیقت طلب تقاضا دارم به اینگونه نقل قولها توجه نکنند و حرفها را فقط از خود گوینده الیه بشنوند یا در سایت خود آن فرد مطالعه کنند.
رسول طاهری
Iran, Islamic Republic of
به نظرم خود صحبت های دادستان کل سرتا پا آمیخته با اهانت است و نوعی جرم تلقی می شود
Iran, Islamic Republic of
یه مرد توشون پیدا نمی شود که با عدالت ومنطقی حرف بزند....میکروفن یک طرفه دستشونه وهرچی می خواهند می گویند !!یه مناظره ساده سیمایی خیلی چیزها را روشن می کند!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی افراد فکر میکنند بخاطر خدماتی که احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش انجام داد، نباید به خطاهای او واکنش نشان داد. سیاست عمارگونه جهان نیوز در افشای ماهیت جریان انحرافی نشان میدهد که اتفاقا اصولگرایی یعنی پایبندی به اصول نه پایبندی به اشخاص، همین جهان نیوز که سالها از اقدامات مثبت احمدی نژاد حمایت میکرد، اکنون تمام قد درمقابل انحرافات او ایستاده است.
نه خدمات احمدی نژاد و نه ناکارآمدی دولت فعلی باعث نمیشود که بر تخلفات احمدی نژاد چشم ببندیم. متاسفانه رفتار امروز احمدی نژاد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، ای کاش کسانی که کورکورانه از او طرفداری میکنند، بجای اینکه طرفدار احمدی نژاد باشند طرفدار اسلام، ایران، رهبری و مردم بودند.
خدا میداند ولی شاید انحرافات امروز احمدی نژاد، تقاصی است که بابت حملاتش به مرحوم هاشمی میپردازد. مرحوم هاشمی هم با وجود سابقه انقلابی و خدمات بسیار، متاسفانه دچار انحرافاتی شد. شاید بخاطر طعنه ای که احمدی نژاد به او زد امروز خودش هم به همان سرنوشت دچار شده است.
جالب است که برخی از همان کسانی که در آن زمان میگفتند خدمات و سابقه هاشمی مانع مقابله با تخلفاتش نمیشود، امروز انتظار دارند بخاطر خدمات احمدی نژاد، خیانتهای امروزش نادیده گرفته شود. انگار که جمله "ملاک حال فعلی افراد است" فقط برای مرحوم هاشمی صادق بوده و شامل احمدی نژاد نمیشود! این نشان میدهد که متاسفانه بلای "شخصیت پرستی" چقدر دامنگیر جامعه ما شده که افراد از طبقات اجتماعی مختلف به آن دچار میشوند.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز نامه بی ادبانه هاشمی کجای دلمان بذاریم هاشمی قدیس شما همان کسی است که خانوادش در کشور ۸ ماه فتنه کردن و سکوت کرد
Iran, Islamic Republic of
تمام حرف های هاشمی درآن نامه درست از آب درامد
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
گاهی شیطون هم بیخ گوش آدم زمزمه هایی می کنه ممکنه علاوه بر وعده و وعید خبرهایی هم بده این ملاک دقیقی برای تصدیق و رد کردن بنی آدم نیست
ملاک روشنی راه ودرستی عمل در اطاعت از ولی خداست
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی خیلی ها هم در باره هاشمی وخانواده ش درست از آب درآمد!!
Iran, Islamic Republic of
فتنه 8 ماهش علنی بود ولی کور است کسی که تداومش را نمیبیند.
چپ و راست و کارگذار علیه خدمتگذار. و در واقع به نفع طایفه خود و علیه نظام.
بنظر این حقیر هنوز هم احمدینژاد بهانه است و گرنه نشانه همان اصل نظام است. به هوش باشیم.
استخر ابادی
Iran, Islamic Republic of
و هاشمی همان کسی است که بقول کلانتری رئیس سازمان محیط زیست روحانی، هاشمی عاشق آب بود و در آب مرد!
هیچ دقت کردید، هیچ نام و نشانی ازش نیست! انگار که اصلا نبوده!
یه اتوبان بنامش کردن ، طرف میخاد ادرس بده میگه اتوبان هاشمی، طرف مقابل میگه کی این اتوبان ساخته شده!
Iran, Islamic Republic of
شما هم طرفدار لاریجانی ها شده اید؟!!!
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم هر کی به محمود احمدی نژاد انتقاد داشت که طرفدار لاریجانی نیست
Iran, Islamic Republic of
کسی طرفدار لاریجانی ها نیست همه طرفدار عدالت هستند و این در همه دنیا هست و راه حل بسیار ساده ایی دارد و پر پایی دادگاه/ برگزاری این دادگاه به نفع نظام و کشور است بگذارید مفسدان بترسند از پایان کارهای خود .البته بعید میدانم آقای احمدی نژاد بخاطر ضررهای جبران نا پذیری که به کشور زده است محاکمه علنی شود
حسین
Netherlands
جسارتا این ضرر های جبران ناپذیر را فهرست کنید.تعطیل کردن اقتصاد مقاومتی ؟ بیست دقیقه ؟ قبیله گرائی ؟ ...
اشتباه نشود بعضی از رفتار هایش به عقل ناقص این حقیر سرا پا تقصیر غلط است ، اما این جنجالهای این دوره از ناچاری است. چند سال سکوت کرد و هجمه فقط زیاد شد.
حالا هم ما (ملت و امت) باید بفکر طرحی تازه باشیم این کشمکش زاینده درد های جدید است.
الحمدالله در بین هشتاد ملیون حتما نیروهای بهتر برای ریاست جمهور و مجلس ووو هستند.
اگر نیستند مسئولین فعلی نتوانسته اند نیروسازی کنند و باید بروند.
با توکل به خدای متعال حق بر باطل پیروز است
علی
Iran, Islamic Republic of
اشتباهات لاریجانی، عملکرد احمدی نژاد را تطهیر نمی کند. کلا این شیوه احمدی نژاد است که یک دوقطبی می سازد و آن را پررنگ می کند تا به بهانه نقایص طرف مقابل خودش بالا بیاید.
Europe
چپ راست کارگزارعلیه خدمتگزار
والامااگربقول شمااحمدی نژادعلناوایساده جلوی رهبری شرف داره به تزویزعده ای ولایت پندارباان تصویب های برجامی وقراردادهای محرمانه
Iran, Islamic Republic of
جهان هر روز یه تیتر راجع به احمدی نژاد داری دیگه!!!
بالاخره باید این تنور رو گرم نگه دارید دیگه
زنده باد صدای رسای انقلاب که از دهن احمدی داره بیرون میاد
درود بر مالک اشتر علی
Iran, Islamic Republic of
مالک اشتر ؟!
محموت ؟!
پیش بابا !
Iran, Islamic Republic of
بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن؟؟؟
چاوز هر چه که باشد از کسانی که برای سازش با آمریکا کلاه شرعی درست می کنند بهتر است. شما که کافر نیستید و ادعای مسلمانی دارید از خدا نمی ترسید که به احمدی نژاد تهمت بغل گرفتن مادر چاوز را می زنید؟
Iran, Islamic Republic of
شما بروید با کری شل قدم بزنید ودوستانتان تومجلس 20دقیقه ایی برجام را توپاچه ملت کنند!!
Iran, Islamic Republic of
یادشان رفته که ( فله ای های امید ) برای گرفتن یک عکس توی مجلس با (موگرینی ) داشتند خودشان را می کشتند و جر می دادند و همدیگر رو قلع و قمع می کردند تا بتوانند به این زنیکه نزدیک شوند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چه مسخره. خدمات و اطاعتهایش را از رهبری ندیدید
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را ببینید تا درست قضاوت کنید چه مثبت چه منفی
شریفی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس وقت مجلس نیز از دستور رهبر انقلاب خبر داد که از مشایی نباید در هیچ پستی استفاده شود.
مطلب فوق هرگز در نامه رهبری نبوده است و نسبت دروغ به ایشان میباشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
رهبری بعد از این قضیه در جلسه با قاریان قرآن اشاره می کنند که اگر کسی واسه یه مسئولیت مناسب نبود، دلیل نمیشه که جاهای دیگه ازش استفاده نشه و کلا ساقط بشه (نقل به مضمون)، بعد هم به آقای صفار هرندی گوشزد کرده بودن که منظورم از "کسی" مشایی هست.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم اینها نیست
خداوند عاقبت ملت ایران رو ختم بخیرکنه
قرارنبود اینطوربشه اما شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بی پرده نظرمو می گم.همون طور که تعاریف امام از مرحوم هاشمی و سابقه ی ایشون درانقلاب مانع از بیان اشتباهات ونقد تندش نیست.درمورد احمدی نژاد هم همین مورد خواهد بود.هی نگید احمدی نژاد پل ساخته.یا یارانه داده.خب مگه وظیفش غیر از این بوده؟؟؟ اینا حداقل کار یه مقام اجرایی در سطح ریاست جمهوریه.اگه الان روحانی ضعیفتر کارکرده معنیش اینه که اون هم مردوده.نه اینکه بگیم چون روحانی بدبوده پس قطعا احمدی نژاد خوبه.مهم اینه که ریاست جمهوریهایی که بعد از جنگ سرکار اومدن هیچ کدوم تمام وکمال در سطح نام فاخر جمهوری اسلامی نبودن.والبته همه با رای خود مردم انتخاب شدن. هیچ کدام هم قرار نیست به واسطه ی رایی که اوردن برای خودشون حاشیه ی امنیت متصور بشن.اگه اطرافیان هرکدوم فسادی داره باید باهاشون برخورد بشه.انحراف مشایی وبقایی کاملا واضحه.خط فکری اونا با اسلام ناب امام ورهبری زاویه داره.واین قابل انکار نیست.
Iran, Islamic Republic of
کرسنتی هاو توتالی هاوبرجامی های تقریبا هیچ وحالا مذاکره موشکی ها رو واینکه پرونده را از سردارسلیمانی بگیرید بدهید ظریف (تادودش کند)را فراموش نکن !!
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان شمااولا نه از الن بلکه از اواسط کار دولت نهم بر طبل مخالفت با احمدی نژاد میکوبی جریان هم برمیگرده به زاکانی عزیز که از قضا ایشون یه مدتی پرچم گفتمان سازی برای انقلاب راه انداخته بودند که الن نمیدونم کجا تشریف دارند !!!پس قبل از رو کردن سوابق دیگران به سابقه خودتون هم مراجعه کتید وثانیا اظهار نظرهای غیر اصولی وغیر کارشناسی وغیر اخلاقی مسئولین دستگاه قضا را بازگو کردن دهن کجی به این قوه محترم میباشد خواهشا اجازه دهید افکار عمومی فراموش کنند که از لسان بزرگان این دستگاه چه شنیدند وثالثا شما تا بحال گذرتون به دستگاه قضا نیفتاده تا ببینی چه اندازه فاصله داریم تا دستگاه قضای اسلامی وبجای مصلحت اندیشی هایی که هم ظلم به نظام اسلامی است وهم حاشیه امن درست کردن برای متولیان کم تدبیر این دستگاه مهم حاکمیتی است لطفا اگر دستتان بجایی بند است بفرمایید صریح و در یک دادگاه صالحه علنی همه کسانی که متهم اند از احمدی نژاد گرفته تا برادر رئیس جمهور وداداش جهانگیر خان دولت وبرادر فاضل رئیس محترم قضا وفرزندان مرحوم با بصیرت هاشمی !محاکمه کرده وهر کسی در هر مقامی ولباسی با هر میزان جایگاه اجتماعی اگر مرتکب اختلاس یا هر جرم دیگری شده یک بار برای همیشه اعتماد مردم به نظام ودستگاه قضا را برگردانیداین ولایتمدارانه ترین کاری است که آقا سالهاست از مسئولین این نهاد مطالبه میفرمایند ضمنا احتمالا احمدی نژاد اختلاساشو جایی دیگه پنهان کرده والا این زندگیش مث زندگی یه مختلس نیست السلام علی من اتبع الهدی ولا هوی ...
Iran, Islamic Republic of
حرص نخور هرچی خدا بخاد همون میشه.
سعید
Romania
میشه خواهش کنم ازتون تمام جملات حضرت آقا درباره احمدی نژاد و دولتش را هم بنویسید؟یا اصلا فیلم یا صوتش را در سایت بگذارید.بس نیست یکطرفه به قاضی رفتن؟انگار هر روز دنبال یک مطلبید تا احمدی نژاد رو بکوبید
Romania
عجب مفسرین و دست به قلمهایی داره این جهان نیوز نتیجه این تفاسیر فقط تفرقه و تفرقس
Iran, Islamic Republic of
جهان جان تازگی ها به احمدی نژاد زیاد فکر میکنی ها ! اگه خبر مبر تو چنته ات نیست تا می تونی به احمدی نژاد گیر بده آفرین
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
بنده ازنظر فکری تاحدی درجهت فکری اصولگرایان هستم ولی کاملا ازشون متنفرم چون یخورده دقت کنیم سیاه روترین افراد درحوزه اصلاح طلبان وجود دارن که حتی مورد تنفرخود اصلاح طلبانند ولی کوچکترین نظری بیرون نمیدن ولی اینطرف متاسفانه برعکسه وبرای همینه مردم حتی به ابله ترین هاازاصلاح طلبان رای میدن ولی به این طرفیانه وکاملا کاردرستی میکنن . الان همین جهان نیوز عزیز مرتب برعلیه احمدی نژاد مطلب مینویسه ولی اصلا به دزد بین المللی کشور یعنی شهردار محکوم سابق کرباسچی نمیپردازه وهمین باعث میشه که مردم دیگه کل این اصولگراهارو قبول نکنن انصافا احمدی نژاد درمقابل صدمه ولطمه ای که کرباسچی ودارودسته اون مرحوم به کشورزدن کاملا مثبته وطرفدارزیادی هم داره بخداقسم من به احمدی رای ندادم ولی همیشه ناراحتم چون دیدم یکتامرد ه مقابل اون امریکادوستان
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو بابا ، یه موی گندیده کرباسچی به هزاران فرد مورد نظر تو می ارزه که صدها و بلکه هزارها میلیارد تومان از اموال این ملت بدبخت را هاپولی کردند و همین الان هم دارند راست راست اوی مملکت راه میرن و به ریش تو و امثال تو می خندند که نمیتونی هر از بر را تشخیص بدی ! حیف که این سایت اینقدر آزاده نیست که هر حرفی را بشه نوشت
Indonesia
شما می شه یک نشونی از این میلیاردها اختلاسی که می گوئی را در زندگی احمدی نژاد بدهی؟؟ یک شرکت؟؟ یک کاخ در ایران و یا خارج از کشور به نام خودش یا فرزندانش اول بگو بعد شعارهای بند تنبانی بده همین آقای کرباسچی از سوی رفقایش متهم شده فهرست شورای شهر کنونی را با پول بسته است بهتر نیست به جای توهم واقعیت را بگویی
Iran, Islamic Republic of
چرا حضور مردم مشهد را پوشش نمی دهید . اینها ایرانی نیستند . حضور مردم مشهد جواب همه شما را داد اگر عاقل باشین
Iran, Islamic Republic of
این آقایونی که به احمدی نژاد گیر میدن برن بچه های خودشونو جمع کنن که رسوای عالمن. تا کی میخاین با چماق ایدئولوژی افراد رو بکوبین. هنوز نتونستید یک مورد دزدی و اختلاس اقتصادی علیه احمدی نژاد و خانوادش پیدا کنید. در حالی که خودتون و فرزنداتون میلیاردی رانت و اختلاس انجام میدین
Iran, Islamic Republic of
واقعا زشته ، بیکارید دیگه
بجای رهبری هم صحبت میکنید
بزرگتر از احمدی نژاد هم توانایی ایستادن در مقابل رهبر رو نداره با این تحلیل ها دارید به کجا میرید
رشتی
Iran, Islamic Republic of
اهای کسانی که سرمنافع شخصی به هم گیر میدهید مگر نمی‌دانید مشکل ربا بانکی و بیکاری قشر عظیمی از جوانان و اختلاف طبقاتی رانت خواری معضل جامعه اسلامی ایران است از خدا بترسید وحل مشکلات کنید هرچند حقوق بالا داشتن و راحت زندگی کردن مجال فکر ملت را از شماها گرفته
من قبلا طرفدار سرسخت جهان نیوز بودم ولی با تحلیل های ابکی و از روی غرض در مورد احمد نژاد داره حالم ازتون بهم میخوره دارید خودتون رو گول میزنید احمدی نژاد در قلب ملت جا دارد چه بخواهید چه نخواهید الان برو مشهد ببین چه خبره
Iran, Islamic Republic of
"و در این فرصت به همه مسئولان کشورمان تذکر می‌دهم که در تقدم ملاکها، هیچ ارزش و ملاکی مهمتر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست و همین تقدم ارزشی و الهی باید معیار انتخاب و امتیاز دادن به افراد و استفاده از امکانات و تصدی مسولیتها و اداره کشور و بالاخره جایگزین همه سنتها و امتیازات غلط مادی و نفسانی بشود،." صحیفه نور جلد 20 صفحه 333 . ایشان که میزان تقوی خوددش را نشان داد ، حالا مشخص نمایید کی و چقدر در جبهه حضور داشته ؟ تا ببینیم چگونه او رئیس جمهور این مملکت شد .
Iran, Islamic Republic of
جهاد در راه خدا منظورش جبهه جنگ نيست نابغه!
سید محمد
United States
گرچه ملاک حال فعلی افراد است و ما به عنوان پیرو ولی فقیه دیگر احمدی نژاد را به خاطر انحراف از خط ولایت قبول نداریم اما شخصا باور دارم که احمدی نژاد همینطور که الان هست هم بهتر از امثال موسوی و کروبی است حتی همین الان
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
این که بگوئیم احمدی نژاد خوبه یا بد ویا دیگران خوبند یا بد بی انصافی هست.وقتی به سنی رسیدم که میتونستم رای بدم تصاویری رو در تلویزیون دیدم که به ما گفتند باید به اینها رای بدیم یعنی یکی از اینها.به ما گفتند خوبه وماهم رای دادیم و حالا میگن بدن ورای ندین .به ما دیکته میکنید بعد میگید ملاک حال افراد هست؟خاتمی خوب بود یا بد؟ میرحسین خوب بود یا بد ؟ احمدی نژاد خوب بود یا بد؟ روحانی خوبه یا بد؟ شما علم بلند میکنید ما میشیم علمدار وقتی علم رو به زیر میکشید علمدارها رو به جان هم نیندازید.
Iran, Islamic Republic of
درمورد بصیرت مطلب بزارین خخخخخخخ خوب به جون هم افتادین شما اصولسوارها
Iran, Islamic Republic of
فعلن بسوزید
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
خشم و نفرت جهان نیوز همراه با اسراییل و منافقین از استقبال امروز مردم مشهد از یاور امام خامنه ای

درود بر خامنه ای سلام بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
کافیه ورزشگاه آزادی را جرات کنید به احمدی نژاد اختصاص بدهید تا ببینید چند هزار میایند در ضمن دیروز دیدار با رهبری هم ایشان تشریف داشتند بقول مردم مشهد هرچه میخوان بگن ما ایشون را قبول داریم
Saeedtehranipp@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
هرکی رییس جمهور میشه سعی داره از نفوذش برای تخریب مخالفانش استفاده کنه این اقا یون از روز اول که اومدن سعی در تخریب احمدی نژاد داشتن
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
مگه رهبری نگفتند که من نظراتم به اقای احمدی نژاد نزدیکتره؟ پس حالا چی میگید؟
علی رضایی
Iran, Islamic Republic of
به قول اقای شریعتمداری ..اصولگریان و اصلاح طلبان انگشت کوچیکه احمدی نژاد در اطاعت از رهبری و خدمت به مردم نمیشن...همین بسه واسه ما....یا علی
Iran, Islamic Republic of
شما جهان نیوزی ها پادوی لاریجانی ها شده اید
محمود
Iran, Islamic Republic of
ای کاش از روز اول اطرافش کسی نبود.‌. اتفاقا همین چپ و راستیا ۸سال دهن این بابا رو سرویس کردن.. بخاطر چی؟؟؟ بخاطر حسادت های مکرر...

احمدی نژاد انقدر فراجناحی عمل کرد ک به گفته زریبافان اول کار دولت نهم نزدیک ۶ماه از عارف اصلاحاتی درخواست کرد ک بشه معاون اولش...
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران همین هایی هستند که در سایت شما نظرات خود را در دفاع از احمدی نژاد میگذارند نه باندهای قدرت و ثروت
علی
Iran, Islamic Republic of
این فرد زمین سفت .......... که بصورت خودش بپا شد این افراد با حرکتهای احمقانه مملکت را این چنین کردند که می بینیم
Iran, Islamic Republic of
البته داستان رویارویی احمدی نژاد از اوایل دولتش و بابت داستان ورود زنان به ورزشگاه بود که علیرغم مخالفت شدید مراجع و پیغام رهبری ایشان توجهی نکرد و منجر به دستور صریح رهبری شد.چگونه که عده ای با وقاحت تمام مدعی هستند که احمدی نژاد امروز تغییر کرده و آن روزها متفاوت بوده.و بی بصیرتی خود را توجیه می کنند.
United States
چرا لیست سرکشی های روحانی را درج نمیکنید؟ یک موی احمدی نژاد در ۶ سال اول خدمتش به تمام اصلاح طلبها و سبزی ها می ارزد. یکی دوتا از خدمات دول هاشمی، خاتمی، و روحانی را برای مردم مستضعف نام ببرید در مقابل خدمات دولت احمدی نژاد. مواضع الان او را کسی تائید نمیکند.
Iran, Islamic Republic of
یار واقعی رهبری احمدی نژاد است. بقیه کاسبند.
Romania
جهان کی می خواهی آدم بشی این تحلیل های آب دوغ خیاری چیه از خودت در و کنی
Iran, Islamic Republic of
هر موقع دکتر احمدی نژاد حرف حق و درست زد و خواست دست دزدی یک عده را باز بکند انها خودشان را چسباندند به رهبری تا از اعتبار رهبری برای هیچی نداشتن از خودشان و فرار از جرم شان و دزدیهایشان برای خودشان ابرویی بخرند . اینها از کفار و منافقین بدترند . چرا دادگاهها رو علنی برگزار نمی کنند چون می ترسند گند کاریهایشان در بیاد !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مادر هوگو چاوز را محمدالبرادعی (اگر اشتباه نکنم) بغل کرده بود نه دکتر احمدی نژاد. عکسهای ساختگی و واقعیش هم موجود است.
تعجب میکنم از اینکه یک سری دروغها و فتنه ها هنوز هم کاربرد دارد!!!
دکتر اگرچه اشتباهات ریز و درشتی داشت اما وجودش و افکارش و اعمالش بر اساس مشی انقلابی و دینی بود. هنوز هم من به ایشان اعتماد دارم.
شاید 11 روز خانه نشین بود ولی وجودش تبعیت از رهبری بود. بالاخره این هم از اشتباهات ایشان بود.
Iran, Islamic Republic of
اگر اشتباه نکنم ایشان اولین نفری بودند که در سازمان ملل ندای اللهم عجل لولیک الفرج سر دادند.
از آن لحظه ایشان را شناختم و همیشه به دکتر با افتخار یاد میکنم. دکتر خطا داشت مثل هر آدم دیگری. شکی در آن نیست ولی بنیاد و اساس تفکر دکتر احمدی نژاد را در نظر بگیرید.
دعای فرج
Iran, Islamic Republic of
وقتی بخشی از دعای عهد که همیشه مقدمه اغاز صحبت دکتر احمدی نژاد است را در سازمان ملل خواند، در ایران خفاشان ظلمت نشین، از تشعشع آن نور جیغشان درامد!
این جماعت هزار چهره ذکر امام زمان عج را عوامفریبی عنوان کردند در حالی که خود عین عوامفریبی و استفاده ابزاری از اسلام و انقلاب و نظام و رهبری را سالها دکان چهار نبش قصرهای خود کرده اند!
و هروقت پای حساب کشی از انها و خانواده هایشان میرسد، منتقدین را متهم به ضد انقلاب و ضد نظام و جاسوس و غیره می کنند!
چرا چنین اند این بوقلمونهای سیاسی- مذهبی!؟
چرا همیشه خود را در هاله تقدس معرفی کرده که دیگران باید بر گردشان بچرخند و دست بوس باشند؟!
ترس ما آنست که زمان ظهور امام عصر عج ( روحی فداه)، این جماعت از خود راضی و منافق مدعی شوند باید ما تایید کنیم که نستجیر بالله آن کسی که ظهور کرده امام مهدی عج است!
این جماعت، بنای مشروعیت و انقلابی گری را خود معرفی کرده و اگر کسی ولو در انقلاب زحمتی هم کشیده ، زندانی هم بوده ، جبهه ای هم رفته اما مخالف رفتار و عملکردشان باشد، نه انقلابی است و نه بسیجی و رزمنده!
نفاق آخر زمان این چنین است!
در قصرها می نشینند و عمامه بر سر دارند اما امام عزیز ما در خانه آجری و محقر جماران و یک اتاق زندگی میکرد!
ثروتهایشان را به مردم معرفی نمی کنند اما داعیه ولایت مداری دارند! حال انکه امام خمینی عزیز کل دارایی و امولش را اعلام علنی به ملت کرد، از فرش مندرس تا زمینی که وصیت کرد وقف محرومین گردد!
داعیه استکبار ستیزی و پیروی از خط امام و شهدا دارند اما با تشّر امریکا و مهلت پایان مذاکره، 20 دقیقه ای برجام تصویب میکنند!
حال آنکه امام عزیز ما فرمود: امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند!
وزیران 1000 میلیاردی برایشان میشود برند جهانی و افتخار و جیک مجلس در نمی اید که از کجا آورده ای؟! سرمایه سالاران برمقدرات کشور حاکم شده اند و انقلاب بدست نا اهلان ونامحرمان و لیبرال مسلک ها مصادره شده حال آنکه امام خمینی عزیز ما فرمود :یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد.
و نیز فرمود:تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرالها بیفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین، اسلام این مردم بی‌پناه را از بین ببرند، تا من هستم از اصول نه شرقی و نه غربی عدول نخواهم کرد.
و نیز فرمودند: امروز عده‌ای با ژست تقدس مآبی چنان تیشه به ریشه دین و انقلاب و نظام می‌زنند که گویی وظیفه‌ای غیر از این ندارند.

"اللهم عجل لولیک الفرج"
علی از تهران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد،اگر به شما و امثال شما را به بازی نگرفت در عرف سیاسی ودست شما ورفقایتان که بدنبال سهم خواهی بودید الان تیر تهمت وافترا در کمان آماده دارید و هر از گاهی رها میکنید وظاهرا در دل میخندیداما کیست نداند که برخی منصوبین به دو دستگاه وبعضا سه دستگاه چه جنایتها در حق مردم روا نداشتند.
حال شیپور افرادی چون دادستان را در دست گرفته ودر آن میدمید.احمدی نژاداگر جایی دارای نقص بوده که اذعان داریم اما کیست نداند بسیار خدمات او وروحیه انقلابی ومردم داری اش مثال زدنی بوده وهست از عقاب الهی ذره ای پروا کنید
مهدی از مشهد.
Iran, Islamic Republic of
سلام
باز که دروغ گفتی فاسد نیوز.
سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مسجد راجع به گفتمان و پیامبر و ... بود
دروغگوی بازنده انتخابات چهار سال گذشته.
اگه راست میگی و شجاعت داری و حسود نیستی
متن و تصاویر سخنان دکتر را منتشر کن تا همه چیز مشخص بشه.
مرگ بر دروغگو.
صداقت
صداقت بهتر از وکالت است آقای منتظری ....شماها چطور می خواید در برابر خدا جوابگو باشید دیدید جایی واستون تره خورد نمیکنند رفتید در جمع بسیج حقوقدانان حرف میزنی تا یارگیری کنید!!!!!!!!!برو بفکر مردن وبقول خودتون شب اول قبرت باش چون این شبها فقط واسه مردم نیست که،واسه تو ،اژه ای ، لاریجانی ها و.... هم هست....