پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۷۲
دکتر زاکانی در دانشگاه شهید بهشتی:

وادادگی دولت آقای روحانی در شرایط مختلف را شاهد بودیم/ آقایان در کرمانشاه یک غبار روی تنشان نَنشست!/ برداشت هاشمی از انقلاب بسیار سطحی بود/ احمد‌ی‌نژاد شعار عدالت را مطرح کرد ولی دچار سطحی‌نگری شد

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 570892
نماینده سابق مردم تهران گفت: در مقام الگو هم دولت روحانی به دنبال الگوهای توسعه غربی است و باوری به این که ما خودمان هم بتوانیم کاری انجام دهیم، ندارند.
وادادگی دولت آقای روحانی در شرایط مختلف را شاهد بودیم/ آقایان در کرمانشاه یک غبار روی تنشان نَنشست!/ برداشت هاشمی از انقلاب بسیار سطحی بود/ احمد‌ی‌نژاد شعار عدالت را مطرح کرد ولی دچار سطحی‌نگری شد
به گزارش جهان نيوز، دکتر علیرضا زاکانی امروز مراسم گرامی داشت روز دانشجو و اکران مستند قائم مقام که با عنوان بازگشت از نیمه راه برگزار شد گفت: در این مدت 5 سالی که دولت دست روحانی است او در مقام اندیشه درک درستی از اسلام ناب و مکتب امام ندارد هم چنین او در مقام باور هم یک عنصر سلطه پذیر است و اصلا چارچوب ها و پارادایم های جهانی را باور دارند.
 
وی افزود: در مقام الگو هم دولت روحانی به دنبال الگوهای توسعه غربی است و باوری به این که ما خودمان هم بتوانیم کاری انجام دهیم، ندارند. 
 
نماینده مردم سابق تهران در مجلس گفت: در مقام عمل هم در دولت روحانی شاهد یک بی عملی هستیم که این بی عملی را در زلزله کرمانشاه دیدیم. 
 
زاکانی تصریح کرد: در سال 89 هلال احمر بالای 500 هزار چادر و بالای یک میلیون پتو داشت. مجموعه های وابسته به هلال احمر که روز به روز چادر تولید کرده و در انبارها گذاشته اند پس حتما الان باید تعداد چادرها بیش از 500 هزار تخته باشد اما چه طور می شود که کرمانشاه در تقسیمات کشوری پشتیبان استان های کردستان و همدان است با یک زلزله نمی تواند امکانات حداقلی مورد نیاز را تامین کند و دچار مشکل می شود این جا یک بی عملی را مشاهده کردیم.
 
وی بیان کرد: دوستانی که به کرمانشاه رفته بودند می گفتند وقتی جلسه تشکیل شد همه با یک حالت اتو کشیده وارد مجلس شدند. شما مدیران کل و مسئولان هر استان هستید حداقل گردی از این غبار باید روی تنتان بنشیند اما به خاطر بی عملی چنین چیزی را مشاهده نکردیم. 
 
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان این که یک بی عملی و وادادگی در شرایط مختلف را در دولت روحانی شاهد بوده ایم تصریح کرد: به اعتقاد من همین مسائل هم به استقلال و هم به عدالت به صورت فاحش ضربه و آسیب زدند و آزادی را هم بد معنا کردند البته اصلا به آن هم قائل نیستند از طرفی پیشرفت را نیز در کشور دچار یک رکود ساختند.

زاکانی در ادامه با اشاره به اینکه انحرافات از انقلاب اسلامی در چهار ساحت اندیشه، باور، الگوگیری و عمل اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: برای اینکه دقیق‌تر صحبت کنیم می‌توان چهار عنصر را به این میزان‌ها ارجاع داد و آنها را به محک کشاند که آن چهار عنصر مسئولان کشور، جریانات سیاسی،‌ نخبگان و جنبش دانشجویی است.

وی با اشاره به برخی مکاتب معارض با انقلاب اسلامی تصریح کرد: لیبرال سرمایه‌داری خدا را تماشاگری بیش نمی‌بیند و خود را حاکم بر همه چیز می‌بیند و جامعه را نیز جمع جبری انسان‌های لذت‌جو می‌شمرد و همچنین طبیعت را هم در جنگ خود می‌داند.

*شش گروه از ابتدای انقلاب مقابل حضرت امام بودند
زاکانی با تأکید بر اینکه امکان ندارد که در پارادایم دیگران فکر کنیم ولی در آن پارادایم به انحراف کشیده نشویم، خاطرنشان کرد:‌ شش گروه از ابتدای انقلاب رقیب حضرت امام بودند و همواره سعی کردند که خود را در مقابله با ایشان قرار دهند.

وی با اشاره به سلطنت‌طلب‌ها به عنوان اولین گروه معارض با امام خمینی (ره) گفت: سلطنت‌طلب‌ها امام را مخل چپاولگری خود می‌دیدند و دلیل آن نیز این بود که امام نیاز استقلال‌طلبی از سلطه‌جویی بیگانه و آزادی از سلطه ستم‌شاهی را به جامعه فهماند و به مردم گفت که باید این دو مشخصه استبداد و استکبار را حل کرده و از بین ببریم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ادامه داد: رقبای دیگر امام متحجرین و انجمنی‌ها، منافقین، ملی‌ مذهبی‌ها، ملیون و مارکسیست‌ها بودند که هر کدام به نحوی به معارضه با اندیشه‌های امام پرداختند.
زاکانی با بیان اینکه دو جریان در داخل انقلاب تاکنون با هم رقابت کرده‌اند که در دهه شصت چپ و راست نامیده می‌شدند، تصریح کرد: چپی‌های آن روز عمق اندیشه امام را فهم نکرده بودند ولی باور امام را در اندیشه جهانی طوطی‌وار تکرار می‌کردند.

*یک پایه از دادن جام زهر به امام چپ‌ها بودند
وی افزود: چپ‌ها در مقام الگو نیز دچار مشکل بودند و در مقام عمل نیز دچار تأخیر زمانی شده بودند و برای مثال می‌بینیم که در حوزه اقتصاد مهندس موسوی علناً می‌گوید که نمی‌توانیم به توصیه‌های امام عمل کنیم، لذا یک پایه از دادن جام زهر به امام همین گروه چپ‌ها بودند.

وی با تأکید بر اینکه جریان راست ریشه و عمق اندیشه داشت ولی این فهم به اندازه فهم حضرت امام از انقلاب نبود، خاطرنشان کرد: فلذا می‌بینیم اگر چپ‌ها فرمایشات امام را طوطی‌وار تکرار می‌کردند جریان راست در جاهایی مانع از کارهای امام می‌شدند فلذا تشرهای امام را به این جریان در مقاطعی شاهد بودیم.

زاکانی با اشاره به مشکلات فکری جریان چپ پس از دهه هفتاد خاطرنشان کرد: بعد از دهه هفتاد جریان سطحی اول انقلاب دچار یک بازگشت شد و کار به جایی رسید که اساس اسلام را به سخره گرفتند و گفتند ما باید جذب جامعه جهانی شویم و مسیری را طی کردند که تجدیدنظرطلبی کف آن بود.

وی با بیان اینکه جریان راست در دهه هفتاد خود را تنظیم کرد ولی نتوانست همپای تراز انقلاب بالا بیاید، گفت: جریان راست که با تغییراتی عنوان اصولگرایی را به خود اختصاص داد آورده‌هایی داشته ولی ما از آن راضی نیستیم چون کافی نیست.

*بهزاد نبوی و امثال او امکانات کافی برای جنگ ندادند
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه 90 درصد اثرگذاری کشور دست دولت است و همین مسئله را در جریان جنگ شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: پایه خوراندن جام زهر به امام را بدعملی نسبت به تعهدات دولت وقت نسبت به جنگ رقم می‌زند و برای مثال بهزاد نبوی و امثال او امکانات کافی برای جنگ ندادند و مسئولان حاضر نشدند امکانات دولت را به جنگ اختصاص دهند.

زاکانی با اشاره به نگاه مرحوم هاشمی رفسنجانی به انقلاب اسلامی تصریح کرد: هاشمی باورهای امام را نداشت و برداشت او از انقلاب اسلامی بسیار سطحی و جزیی بود.

وی با اشاره به قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و اثرگذاری آن خاطرنشان کرد:‌ شاهد بودیم که روسیه در مبارزه با داعش با جمهوری اسلامی همراهی کرد و چند سال پیش نیز حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس با رئیس‌جمهور روسیه دیداری داشت. 

زاکانی در همین راستا افزود: حاج قاسم سلیمانی در آن جلسه به پوتین گفته بود که باید در نقطه آغاز با داعش جنگید و این نکته‌ای اساسی و منطقی است که به آن اشاره کرده بود و می‌توان در جواب کسانی که جنگ در سوریه را نفی می‌کنند همین پاسخ را داد.

وی ادامه داد: در سطح دوم می‌توان به اهمیت نقش‌آفرینی ایران در معادلات منطقه اشاره کرد و همچنین در سطح بعدی می‌توان یک نزاع جهانی را مطرح کرد که در این نزاع ایران نمی‌تواند عنصری بی‌تفاوت باشد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به دولت‌های نهم و دهم و عملکرد آنها تصریح کرد: آقای احمد‌ی‌نژاد شعارهای عدالت را مطرح کرد ولی در مقام اندیشه دچار سطحی‌نگری و اغراق‌گونه شد و این نشان می‌دهد که فهم صحیحی از انقلاب اسلامی نداشتند.

زاکانی با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم در مقام عمل اقداماتی انجام دادند که بر مبنای شعارهای اولیه‌شان بود، خاطرنشان کرد: ولی در نهایت آنچه دوشیده بودند را با یک لگد ریختند و برای مثال اگر شعار عدالت داده بودند برای خود و اطرافیان خود حریم تعریف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر اشاره اتان به خاکی بودن عمامه مقام معظم رهبری است والله اگر معظم اله راضی به مجیزگویی شما باشد .
Italy
برداشت سطحی وعمقی یعنی چه جناب خود انقلابی پنداشته! یک سئوال! پیروزی ماندلا را در افریقای جنوبی بخاطر دارید ؟ سیاهان سیصد سال در یوق بودند! به سیاق بلشویک ها وبرادران! اگر می خواستند رفتار کنند نباید یک سفید زنده می ماند! ماندلا چه کرد؟ به کل ملت بعنوان سرمایه نگریست!وبا مودت افریقایی ها وافریکن ها افرقای جنوبی سر براورد! شما برداران مستقر در اعماق انقلاب سذ بذاورده از روستا ها چه؟ هرکه با ما نیست بر ماست! وچنان شد که چنین شد! هشت یک ملت مجبور به رحل اقامت درماوای دگر گردید! وبازهم...... راز خلفت تنوع مخلوق وزیست انها برقانون مستطر! هر زمان درک شد که هیچ ادمی به ذات شیطان نیست! مودت برقرار خواهد شد! شب به خیر!
آدمیزاد
Colombia
آفریقای جنوبی مثال بی ربط و چرندی است ،سیاهان هنوز هم در زیر یوغ هستند و مقصر آن خودشان اند ماندلا در واقع یک تروریست مارکسیست بود ،
علی
Iran, Islamic Republic of
ماندلا تروریست مارکسیست بووود؟؟؟؟؟؟ اره تو خوبی و امثال تو که جز کشتن و اعدام مخالف هیچ چیزی در ذهن ندارید. تو اصلا در حدی نیستی که راجع به ماندلا بخواهی اظهار نظر کنی.
بختیاروند
من بش منفی دادم . اما تو هم لازم نکرده در مقابل هم وطن خودت موضع دشمنانه بگیری بخاطر نلسون ماندلا
Iran, Islamic Republic of
جالب است هاشمی 20 سال برای بوجود آمدن این انقلاب مبارزه کرده، بارها زندان رفته ،شکنجه های وحشت ناک تحمل کرده،با پوست واستخوان خودش انقلاب را درک کرده وتا سر حد جان از آن حمایت وحفاظت کرده ،فرمانده جنگ بوده،بالاترین مسئولیتها بعد از انقلاب بعهده داشته ،نزدیکترین فرد به بنیانگذار نظام بوده ،حالا یکی مثل زاکانی بیاید بگویدنگاه هاشمی به انقلاب سطحی بوده!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا برداشتش سطحی بود
وگرنه نمی گفت نیروی نظامی باید کم بشه!!!
Iran, Islamic Republic of
یادتان باشه اولین موشکها را هاشمی وارد کرد وصنایع موشکی را در داخل فعال کرد.
بختیاروند
موشک هارو بغیر از محسن رضایی دیگه هیچکس درشون دخالت نداشت . حتی امام
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مرحوم هاشمی در فتنه 88 برخلاف جریان انقلاب حرکت کرد و نظام را تا لبه پرتگاه برد.
Iran, Islamic Republic of
بفرما هاشمی یکنفره انقلاب کرد. خدا پدرت را بیامرزد اگر نفس قدسی امام راحل نبود هاشمی و بقیه هفت کفن پوسانده بودند و پهلوی ها هنوز سرکار بودند.
مهم انقلابی ماندن است
Iran, Islamic Republic of
یعنی هنوز هم کینه محبوبیت هاشمی تو دل این جماعت هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینا دیگه چه جمهعتی هستند.؟؟؟؟؟؟؟؟هاشمی که رفتارهای احمدی نژاد رو پیش بینی کیکرد سطحی نگر بود ولی شماها 8سال از اون طرفداری کردید و تا حد قدیس بالا بردینش ،درست فکر میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا که




/////
ایمان
Iran, Islamic Republic of
یادتون رفته اقای زاکانی توی مجلسی که شما عضوش بودین برجام بیست دقه ای تصویب شد
لطفاحرافی نکنید جناب زاکانی نه شما اصولگرایان نه اون اصلاح طلبان غمخوار ملت نیستین یکی از یکی بدترین...
مردم ایران فقط یه غم خوار دارن اون هم سید علی هستش که تونسته تشکیلات نظامی رو که مستقیما زیر نظرشه به درجه متعالی پیشرفت برسونه...
درود برخامنه ای
Iran, Islamic Republic of
دوتا خبر بخون بعد حرف بزن
زحمات زاکانی رو تو کمیسیون یادت رفته که لاریجانی همه رو به باد داد
Iran, Islamic Republic of
شاید حکم حکومتی بوده که در عرض بیست دقیقه اصولگرایان آن را قبول کرده اند
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی و حمید رسایی و نبویان و زارعی و چند نفر دیگه از نمایندگان از مخالفان اصلی برجام بودند اما لاریجانی برجام را به مجلس تحمیل کرد.
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد سطحی نگر بود فقط همین!!!!! اقای زاکانی شما چطور؟ واقعا باعث تاسف است عاقبت چشمان بسته برخورد با مانع است
سفیدان
Iran, Islamic Republic of
شما اصولگرا ها، میشینید پشت میز، فقط سخنرانی و ادعا میکنید، ولی احمدی نژاد هم در گفتار و هم در عمل طرفدار مستضعفان بود، شماها که چند دوره نماینده بودید خدا وکیلی، بفرمایید چندتا مصوبه به نفع مستضعفان تصویب کردید؟ انصاف هم خوب چیزیه ها!!
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی کاش کمی هم از وادادگی جریان اصولگرایی که در نهایت منجر به رای آوردن روحانی در دور دوم شد میگفتید واقعا اصلح تر از رئیسی نداشتید ؟! از همه بدتر اینکه بعضی برای ۱۴۰۰ هم رئیسی رو پیشنهاد میدن رئیسی انسا بزرگوار و شایسته ای بود ولی خیلیا برای ریاست جمهوری قبولش نداشتن
Iran, Islamic Republic of
جمنا و این مزخرفات به درد انتخابات نمی خوره
Iran, Islamic Republic of
برداشت هاشمی از انقلاب بسیار سطحی بود؟ جملات امام را درباره هاشمی و انقلاب و زنده بودن نهضت به یاد بیاورید شاید کمی شرم کردید
سید
Iran, Islamic Republic of
بله سطحی بود
جملات امام ربطی به سطحی بودن نداشت
ناظر به خلوص هاشمی بود
Iran, Islamic Republic of
همان امام (ره) فرموده بودند که ملاک حال فعلی افراد است .
Iran, Islamic Republic of
جای آن است که خون موج زند در دل لعل! کار به جایی رسیده که زاکانی درباره برداشت سطحی هاشمی از انقلاب جولان می دهد! با این حد از خودبزرگ بینی فاتحه اصولگرایی را باید خواند
Iran, Islamic Republic of
كما اينكه خونده اند ! ميترسم با چنين طرز تفكر زياده خواه و انحصار طلبانه اى فاتحه نظام را بخونيم ! خدا نياره اون روز را .
Iran, Islamic Republic of
آیا کسی که نامه بی سلام والسلام به مقام معظم رهبری نوشت دچار خود بزرگ بینی نشده بود ؟!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه برداشت عمیق شما از انقلاب احمدی نژاد بود ونتیجه برداشت هاشمی از انقلاب پیشبینی عاقبت امثال احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد عاقبت بخیر خواهد شد اما کاخ نشینان به بهشت نمی روند.
Iran, Islamic Republic of
توهم دوتا خبر بخون بعد اضافه بگو
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی خیلی دلش میخواد جایگاهی بین بزرگان پیدا کنه اما نمیتونه
Iran, Islamic Republic of
از جمنا چه خبر؟ راستی شمارو چرا رد صلاحیت کردند؟ ظاهرا نسخه احمدی نژاد برای معروف شدن جواب داده. میشه به صورت بزرگان مثلا همین هاشمی چنگ انداخت تا به چشم اومد
Iran, Islamic Republic of
بزرگان ؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز! این آقا در حد تیتر شدن نیست
Iran, Islamic Republic of
صاحبشه بابا ! تيتر كدومه ؟!
Iran, Islamic Republic of
خوبی؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینکه از این دولت ابی گرم نمیشه همه درست است . اما بدان که تو به اندازه انگشت کوچک دکتر احمدی نژاد هم نیستی .
Iran, Islamic Republic of
انگشت كوچيكه كدومه ؟! در حدّ ..... !
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تموم شده بابا
خوابی
Iran, Islamic Republic of
دوستان سعی کننده بی اخلاقی نوشتاری نکنند و فقط نظرشان. ا بنویسند این بندگان خدا که دارند اکثر پیغام ها را زمانی حتی کسی جرت گفتنش را نداشت منتشر میکنند پس کمی انصاف هم بد نیست
Iran, Islamic Republic of
هیسسسسسسس....
شریف
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی همه بدند و شما و دوستان خوب؟
کجا دولت نهم و دهم برای اطرافیانش حریم تعریف کرد؟ این شما راست های مدعی و چپ های بلا نسبت شما کثیفند که در رسانه های شان برای دوستان و هم پالگی های شان حریم قائلید !
چرا در رسانه های شما از تخلف های طیف سیاسی خودتان هیچ مطلبی نمی زنید؟ ( همتون از چپ و راست)
اما هی به دکتر احمدی نژاد گیر دادید که مثلا اونو از دید مردم بندازید ولی زهی خیال باطل.شاید با زد و بند او را از انتخاب شدن محروم کنید ولی از دل مردم هرگز
Iran, Islamic Republic of
حتی اونایی که به روحانی رای دادن امیدی بهش ندارن
Iran, Islamic Republic of
نمیخاین احمدی رو بیخیال بشین. عجب شری هستی جهان. تفرقه نکن بسه
ولی
Iran, Islamic Republic of
یعنی آقای زاکانی عمیق می اندیشد وآقای هاشمی سطحی ؟مثل آنکه بگوییم مالک سطحی اسلام را درک کرد وووو...عمیق
Iran, Islamic Republic of
خجات بکش . فهم ناصحیح شما از مسایل باعث شد انقلاب که به مسیر خود برگشته بود دوباره منحرف بشه .شما اصول گراهای نادان که هیچ وقت نفهمیدین کی و چه وقت و چگونه باید اظهار نظر کنین . حالا که نفوذ عوامل دشمن تا حساسترین پست های نظام رخنه کرده . باز به جای شناخت صحیح دشمن( موردی که رهبری بارها تذکر داده اند) توپخانه رو طرف نیروهای انقلاب گرفتین . اینکه فسادهای سازماندهی شده در این مملکت اعتماد عمومی رو به نظام تضعیف کرده از ضعف قوه قضاییه است اینکه مجلس کاملا با باند بازی و لابیگری هیچ ارزشی برای ارمانهای انقلاب قایل نیست و در خدمت قبیله و دار ودسته صاحبان زر و زور قرار گرفته, نباید مورد انتقاد دلسوزان انقلاب قرار بگیرند؟ چه کسانی در حال خیانت به انقلاب هستند شما که فکر می کنین دفاع از لاریجانی ها به دفاع از ارزشهای انقلاب ارجحیت دارد و انها را معادل نظام فرض کرده اید یا انهاییکه برای دفاع از رهبری و شهدا و امام در وقت مقتضی سکوت و در وقت دیگر فریاد می زنند .
رزمنده جانباز
Iran, Islamic Republic of
شما کی می خواهی دلت رو از کینه توزی نسبت به شخصیت بزرگ هاشمی پاک کنی!
شما اصلا در برابر هاشمی رفسنجانی هیچ به حساب می آیی.
خجالت آور بلکه تهوع آوره این چرندیاتی که راجع به هاشمی گفتی.
برداشت هاشمی از انقلاب سطحی بود؟ کجای کاری؟
یا خدای ناکرده جاهلی که بعیده پس حتما دلت بیماره . جواب تو و امثال تو رو مردم با اقبال به هاشمی داده اند تو کوچک تر از اونی هستی که بخواهی قد علم کنی.
Iran, Islamic Republic of
اى بابا برادر رزمنده ! ايشون خيال ميكنه فقط خودش رزمنده بوده براى اين نظام، خدايا تو خود شاهد باش كه منهم كه بيش از چهل ماه در جبهه بودم از اين طرز تفكر خطرناك اعلام برائت ميكنم و مثل اين رزمنده عزيز هاشمى را از ياران صديق و دلسوز امام راحل ميدونم كه در حقش خيلى جفا كردند.
پس در ولایت مداری تو باید شک کرد؟!/ کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
بعضیها جمله میزان حال فعلی افراد هست رو فراموش کردن مگه هاشمی کی بود ،یعنی از منتظری هم بیشتر برای انقلاب زحمت کشید مگه امام در مورد منتظری نگفت حاصل عمر من بودید ،ایا سوابق یک فرد میتونه تا لحظه مرگ همراه اون باشه ،اگه اینه پس سیف السلام زبیر رو چطور باید در تاریخ معرفی کنیم ،هاشمی در طول ریاست جمهوریش دهن هر منتقدی رو کاهگل میگرفت حالا هم یه عده از اون یه قدیس ساختن وهر کس یه نقدی کنه سریع براشفته میشن،بهتره یه بار دیگه فیلم نماز میت اقا رو روی جنازه هاشمی ببینید الهم عفوک عفوک عفوک ،بنده خدا از بس این جمله رو تکرار کرد که خسته شد ،اصلا جام زهر رو چه کسانی دادند امام، داستان مک فارلین چی بود ،فضاحت الجزایر وگروگان های لانه جاسوسی وازاد سازی یک طرفه اونا زیر سر کی بود ، این اواخر هم که می گفت دنیا دنیای مذاکره هست نه موشک اگه زنده میموند معلوم نبود بتن ریزی دیپلماتیک ایشون و دارو دسته شون تا کجاها میرفت خدا خودش رحم کرد
Iran, Islamic Republic of
یه ملت از هاشمی کینه دارن
خصوصا فتنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
ما دیدیم یه ملت کی ها هستند یعنی دو سه درصد کینه توز رو ملت فرض می کنند. لابد مثل کبک سرت رو تو برف کرده بودی و نخواستی سیل جمعیتی رو ببینی که زیر پیکرش جمع شده بودند لابد کور بودی و ندیدی هاشمی رای اول مردم تهران شد لابد کور بودی و ندیدی احترام مردم رو به ایشون . بله کور دلان بیمار دل هیچ وقت بینا نخواهند شد و حاضرند حتی تاریخ کمتر از یک سال درگذشت این مرد بزرگ رو وارونه جلوه بدن این اوج وقاحت و کینه توزی یه عده اقل دو سه درصدی داعشی فکر امثال شماست که اجازه نمیدهید ایران پیشرفت کنه و مردم زندگی کنند. تمام هنر شما اینه که ایران رو ویران کنید که متاسفانه کردید حالا از روی کینه و جهل حرف های نیش دار می زنید آدرس غلط می دید ای دشمنان خدا و ملت!
Iran, Islamic Republic of
حداکثر 10 هزار نفر در تشییع جنازه آمده بودند زیاد شلوغش نکنید.
Iran, Islamic Republic of
مرحوم هاشمی اگر اقبالی بین مردم داشت در انتخابات مجلس ششم در سال 78 نفر سی و یکم نمی شد و در انتخابات سال 84 از احمدی نژاد شکست نمی خورد.
Iran, Islamic Republic of
اونوقت همراه شماها بود که نفر سی ام شد
Iran, Islamic Republic of
نقش ممتازوبی بدیل هاشمی،قبل از پیروزی انقلاب وبعد از انقلاب بخصوص در مدیریت جنگ وسازندگی کشور بر هیچکس حتی جناب زاکانی پوشیده نیست امثال زاکانی حتی بعد از مرگ هاشمی هم برای بزرگ شدن وبه چشم آمدن نیاز دارند از او نام ببرند وبه نام او آویزان شوند تا بلکه بتوانند خود را در جامعه مطرح کنند ،اقای زاکانی باید بدانید نیروهای نمک نشناس وسوء استفاده کن از نام دین، مثل امثال جنابعالی از چشم نیروهای انقلابی افتاده اید واقبال مردمی خود را بطور کامل از دست داده اید.
Iran, Islamic Republic of
مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با اجرای سیاست اقتصاد نئولیبرالی در 8 سال ریاست جمهوریش باعث افزایش شدید فاصله طبقاتی و افزایش فقر و شکل گرفتن یک طبقه فوق سرمایه دار با استفاده از رانت در جامعه شد و همین مدیران نجومی بگیر هم از دولت ایشان در بدنه نظام شکل گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
جهان جون عزیزم چرا نظر منو منتشر نکردی ؟! تو رو خدا نمایش بده شاید زاکانی جواب داد
امین
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا در پیامرسان ایرانی سروش کانال بزنید. من و تعداد زیادی از دوستان تلگرام نداریم. تشکر
Iran, Islamic Republic of
نامزد همیشه رد صلاحیت شده رییس جمهوری ، اسطوره انقلاب را سطحی نگر معرفی میکند.
Iran, Islamic Republic of
اسطوره انقلاب شهید حججی ها و شهید تهرانی مقدم ها و سردار سلیمانی ها هستن نه حاکمان اشرافی !
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال هاشمی فداکاری وایثارگری نکرده بودند چه زمینه ای برای پیدایش و اسطوره شدن حججی ها وجود داشت؟
Iran, Islamic Republic of
اگه ببات در قید حیاته ،ازش بپرس هاشمی کیست
Iran, Islamic Republic of
از بابام پرسیدم گفت مدارس غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد و پذیرش دائمی معاهده NPT و ارابه مرگ پراید و تورم 50 درصدی و چندین برابر شدن نرخ دلار و مسکن و بنزین دستاورد 8 سال دولت هاشمی رفسنجانی بود.
Iran, Islamic Republic of
آیا بهت نگفت هاشمی دست راست امام بود وهمه مشکلات کشور در سالهای اولیه انقلاب توسط او رتق وفتق می شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر از من بپرسی اینارو هم اضافه می کنم. راه انداختن سبزی فروشی توی پادگانهای شهری، ایجاد دولتسواران مرفه بر دوش مردم فقیر، ایجاد امپراطوری مالی خانوادگی
Iran, Islamic Republic of
اقای ذاکانی به واقع یک انقلابی است، سطحی نگری را کسایی دارند که با این همه شواهد و مدارک متقن زنده و تاریخی، هنوز مثل اوایل اسلام بیشتر از جلوی بینی خود را نمیبینند، معاویه و عمر و عاص های این زمان را دیده و باز هم دنباله روی آنها هستند.
Iran, Islamic Republic of
خود تو با این سن و سال چه کار عمقی انجام دادی ، حرف زدن اسونه
اصغر
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی برفرض همه آنچه که گفتی راست باشدیک کلام بگوخودت دراین سالها چه کارمثبتی برای این مردم مستضعف وبرای این مملکت انجام دادی تورییس ستادانتخاباتی جناب حدادبودی چندتارای جمع کردی چرانتوانستی درآن انتخابات ازمیان سه کاندیدای به اصطلاح اصول گرا ائتلاف کنی ویکنفرراانتخاب کنی
Iran, Islamic Republic of
باید اضافه می کردی سطحی نگردی و فساد گسترده در همه سطوح جامعه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را مردم دوست دارند. بعضی ها حسادت می کنید.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتراگه مردم به شمارای ندادن کاملا بحق بوده چون درهمین سخنانتون همه ادما رو ناحق میدونین شما انصافا احمدی نژاد رو دررده اون افتضاح طلبان قرار ندید چون خواسته وناخواسته بالاخره درردیف خوتونه واتحاد وهمبستگی روازطرف مقابل یادبگیرید ومعلومه که اصلاح طلبان کاملا بربرخی اعضاشون کاملا مخالفن ولی نمیاد درجلورقیب برعلیه هم حرف بزنن ولی شماها نه پس تشخیص مردم کاملا درسته
Iran, Islamic Republic of
اینجوری درسته که همه بد و خائنن فقط این آقا زاکانی خوب و دلسوز نظام و عمیق فکره!