کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای عکسی که از غربت شهید تیپ فاطمیون منتشر شد

14 آذر 1396 ساعت 16:05

همسر سید رضا حسینی، شهید مدافع حرم افغان درباره عکسی که در روزهای اخیر از وی و فرزندش در معراج شهدا منتشر شده است سخن گفت.


به گزارش جهان نیوز، همسر سید رضا حسینی، شهید مدافع حرم افغان درباره عکسی که در روزهای اخیر از وی و فرزندش در معراج شهدا منتشر شده است گفت: وقتی با ما تماس گرفتند و گفتند که پیکر همسرتان شناسایی شده ما را به معراج شهدا دعوت کردند. 

وی ادامه داد: من همراه پسرم، برادر همسرم و عمویش رفتیم آنجا. البته اقوام مان زیاد هستند، اما خودمان می‌خواستیم که خیلی شلوغ نشود و همه در روز تشییع بیایند و مراسم تشییع پرشور باشد، که همین طور هم شد و روز تشییع نه فقط فامیل ما که مردم عادی هم زیاد آمده بودند و خیابان خیلی شلوغ بود.

همسر شهید مدافع حرم افزود: آن روز وقتی ما به معراج شهدا رسیدیم وقتی پیکر سیدرضا را آوردند، اول یک مراسم روضه خوانی برگزار شد، بجز ما خیلی‌های دیگر هم به معراج شهدا آمده بودند از بچه‌های خود معراج هم بودند. آن موقع دور و بر ما خیلی شلوغ بود، بعد از ۴۰ دقیقه به ما اعلام کردند که خانواده یک شهید دیگر می‌خواهند برای خداحافظی بیایند اگر اجازه بدهید پیکر شهید شما را ببریم.

او در پایان گفت: من همان موقع خودم از آن‌ها خواستم که اجازه بدهند چند دقیقه با همسرم تن‌ها باشم، که موافقت کردند و ما به یک قسمت دیگر معراج رفتیم که سالن کوچکتری بود. آن لحظه هم در آن سالن، جز من و پسرم و پیکر همسرم کسی نبود. یا اگر کسی آمد من متوجه نشدم و نمی‌دانم که چه کسی عکس را گرفته است.


کد مطلب: 570889

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/570889/ماجرای-عکسی-غربت-شهید-تیپ-فاطمیون-منتشر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com