جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

«سعد حریری» رسما از استعفای خود صرف نظر کرد

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 570884
​نخست وزیر لبنان در پایان جلسه دولت، اعلام کرد که او به قسم ریاستی که خود پایبند است و رسما از استعفای خود صرف نظر کرده است.
«سعد حریری» رسما از استعفای خود صرف نظر کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، المیادین نوشت: سعد الحریری نخست وزیر لبنان اعلام کرد که دولت او به قسم ریاستی که ادا کرده پایبند خواهد بود و رسما از استعفای خود صرف نظر کرده است.

نخست وزیر لبنان در بدو ورود به لبنان بعد از سفر مشکوک به عربستان اعلام کرده بود به درخواست «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در مورد استعفای خود بازنگری خواهد کرد.

نخست وزیر لبنان تأکید کرد که دولت متعهد است تا خود را از هرگونه درگیری در منطقه و امور داخلی کشورهای عربی کنار بکشد و افزود که سیاست خارجه این کشور مستقل است و دولت او از حضور نیروهای سازمان ملل  در لبنان حمایت می کند.

نخست وزیر لبنان همچنین تأکید کرد که دولت به توافق «طائف» پایبند خواهد بود و لبنان به دنبال بهترین روابط با کشورهای عربی است. حریری گفت: لبنان خود را از آتش بحران های منطقه دور نگاه خواهد داشت.

کابینه دولت لبنان هم از تصمیم نخست وزیر این کشور برای عقب نشینی از استعفای خود تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *