پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

دردسر جدید برای پرسپولیس

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 570871
بازیکن سابق پرسپولیس حکم قطعی شکایت خود را از پرسپولیس دریافت کرد.
دردسر جدید برای پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، آنتونی گولچ بازیکن کروات_استرالیایی که مدتی در تیم پرسپولیس حضور داشت اما در هیچ دیداری حتی نامش در لیست ۱۸ نفره هم نبود در نهایت به به دلیل نگرفتن مطالباتش و با استناد به ماده ۱۲ نقل و انتقالات فیفا از ایران رفت چرا که بر اساس این ماده اگر از تاریخ هر یک از اقساط قرارداد بازیکن، یک‌ماه تاخیر در پرداخت به وجود بیاید ، بازیکن می‌تواند مراتب را کتبا اعلام و ده روز بعد از آن قراردادش را یک‌طرفه فسخ و کلیه مبلغ قرارداد را مطالبه کند. او مستند به همین ماده جدا شد و از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد.

البته پرسپولیسی‌ها قصد داشتند که به دادگاه CAS  شکایت کنند اما آنها فقط تا ۹ آذرماه این فرصت را داشتند که مبلغی در حدود ۲۶ هزار فرانک سوئیس به حساب این دادگاه واریز کرده و به این حکم اعتراض کنند اما از آنجایی که این کار صورت نگرفت باشگاه پرسپولیس با حکم قطعی به دلیل شکایت این بازیکن باید مبلغی در حدود ۳۲۳ هزار یورو به این بازیکن که حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرد بپردازد.

به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال رایزنی با وکیل این بازیکن هستند تا بتوانند پرداخت این مبلغ را به صورت اقساط انجام دهند چرا که در صورت پرداخت نکردن این مبلغ، محرومیت‌هایی نظیر کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر این تیم را تهدید خواهد کرد.

گولچ در زمان مدیریت علی اکبر طاهری به پرسپولیس پیوست و بعد از ۷ بازی که حتی نامش در لیست ۱۸ نفره نبود و به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش به بهانه مرخصی از ایران رفت و دیگر بازنگشت.

این پرونده درحالی به این حکم رسید که طاهری بارها مدعی شده بود که از زمان مدیریتش در پرسپولیس بدهی از خود به جای نمی گذارد.

منبع: افکار

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تصمیمات کمیته انضباطی علیه پرسپولیس