سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بخت 1.2 درصدی ایران برای فتح روسیه 2018

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 570864
بر اساس پیش بینی OPTA، ایران به اندازه دانمارک از 1.2 درصد شانس برای قهرمانی در جام جهانی برخوردار است.
بخت 1.2 درصدی ایران برای فتح روسیه 2018
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، بعد از قرعه کشی جمعه در مسکو و با توجه به حضور برزیل در گروه E با حضور تیم های سوئیس، کاستاریکا و صربستان، Opta به شاگردان تیته 14.2 درصد احتمال فتح جام و 22.5 درصد شانس برای رسیدن به فینال را داد.
 براساس پیش بینی Opta، برزیل برای تبدیل شدن به قهرمان جهان برای ششمین بار در روسیه 2018 از بخت مناسبی برخوردار است.


 
مدافع عنوان قهرمانی آلمان بخت دوم با 11.4 درصد است و این در حالیست که آرژانتین با 10.9 و فرانسه با 10.5، تنها تیم هایی هستند که بیش از 10 درصد احتمال قهرمانی دارند.
 
اسپانیا قهرمان جهان در سال 2010، با همسایه اش پرتغال در یک گروه قرار دارند و بازیکنان جولین لوپتگی 73.6 درصد شانس صعود دارند، رقمی که برای کریستیانو رونالدو و قهرمان اروپا به 55.6 درصد رسیده است.
 
انگلیس و بلژیک با یکدیگر در گروه G با ستارگانی از لیگ برتر جزیره همگروه هستند و پس از اسپانیا با 16.2 درصد، بلژیک به عنوان ششمین تیم با احتمال 8.2 درصد ممکن است راهی فینال شود.
 

 
انگلیس که در سالهای اخیر همیشه در جام جهانی ناکام بوده 4.7 درصد شانس رسیدن به فینال را دارد و این در حالیست که ژاپن 4.8 و کلمبیا 5.7 درصد احتمال دستیابی به این مهم را دارند.
 
روسیه میزبان در کنار مکزیک با 1.7 درصد، پانزدهمین شانس ها برای رسیدن به فینال هستند؛ اما میزبان از شانس 50.7 درصدی برای صعود از گروه A که شامل اروگوئه، مصر و عربستان سعودی است می باشد.
 
در این رده بندی ایران در کنار رقبایی مانند دانمارک و بالاتر از کره و عربستان، از 1.2 درصد شانس برای فتح جام جهانی برخوردار است.
 

 
وب سایت اپتا پیش بینی های خود را بر اساس عملکرد تیم ها در بازی های ملی و جام جهانی اخیر انجام داده است و عملکرد دفاعی و هجومی هر تیم بر اساس کارنامه آنها در مدت اخیر و به همراه چند متغیر خاص دیگر در جام جهانی، مورد بررسی قرار گرفته است.
 
قدرت خط حمله و دفاعی هر تیم برگرفته از نتایج مسابقات رسمی بین المللی در چهار سال قبل از جام جهانی به دست می آیند و علاوه بر این، نتایج تیم ها در جام های جهانی 2010 و 2014 نیز پارامتری برای این محاسبه بوده است.
 
چندین عامل دیگر نیز به عنوان متغیرهای ویژه جام جهانی در نظر گرفته شده است که شامل امتیاز میزبانی برای هم روسیه و هم کشورهای کنفدراسیون فوتبال اروپا بوده است. همچنین تیم هایی که از سال 1970 برنده جام جهانی شده اند نیز دارای مزایایی هستند که در این رده بندی مورد استفاده قرار گرفته است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *