پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اظهارات رستمی پس از حذف از مسابقات جهانی

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 570593
کیانوش رستمی پس از حذف از جدول مجموع و دوضرب مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: من در این مسابقات تلاش کردم مدال بگیرم و دل مردم را شاد کنم اما زانویم با من یاری نکرد و شرمنده شدم.
اظهارات رستمی پس از حذف از مسابقات جهانی
به گزارش جهان نيوز، کیانوش رستمی پس از حذف از جدول مجموع و دوضرب مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: من در این مسابقات تلاش کردم مدال بگیرم و دل مردم را شاد کنم اما زانویم با من یاری نکرد و شرمنده شدم.

او ادامه داد: من سه ماه تمرین کردم و مصدومیت قدیمی هم از ناحیه زانو داشتم که دو روز مانده به مسابقات تشدید شد. من فکر می کنم خیلی مواقع شکست بهتر از پیروزی معمولی است.

رستمی از برگزاری جلسه با علی مرادی خبر داد و گفت: بعد از مسابقه جلسه دو ساعته با رییس فدراسیون داشتم و قرار شد بعد از بازگشت به تهران در اسرع وقت درمان زانویم را پیگیری کنم تا دوباره روند کسب مدالم ادامه داشته باشد. به مردم هم قول  می دهم که در مسابقات جهانی سال آینده یک سوپرایز برایشان داشته باشم.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *