جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تا پایان سال باید ۶ میلیارد دلار صادر شود

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 570543
استاندار تهران با بیان اینکه تعهد ما برای صادرات استان تهران تا پایان سال جاری 6.1 میلیارد دلار است، گفت: باید در زمان باقی برای تحقق این رقم تلاش بیشتری کرد، در حالی که در 6 ماه اول سال 1.7 میلیارد دلار از برنامه عقب هستیم.
تا پایان سال باید ۶ میلیارد دلار صادر شود
به گزارش جهان نيوز، محمد حسین مقیمی استاندار تهران گفت: امروز دولت و مجموعه مجلس یک جهت همراهی را انتخاب کرده‌اند و این دو مجموعه اختلاف نظر و دیدگاه در رابطه با صادرات و اجرایی کردن مسایل صادرات ندارند و هر دو هم جهت و هم راه هستند. 
 
مقیمی اظهار داشت: از آن طرف هم بخش خصوصی و اتاق بازرگانی با بخش دولت همراه و هم جهت است و بنابراین با توجه به همراهی این دو مجموعه و شرایط نباید وضعیت صادرات این گونه باشد. 

استاندار تهران بیان داشت: اگر در این شرایط نتوانیم مشکلات سر راه صادرات را حل کنیم، پس چه زمانی  می‌توانیم مشکلات صادرات را حل کنیم.

وی افزود: اینکه در این جلسات فقط راجع به مشکلات صحبت کنیم و راجع به تعهدات کمتر صحبت کنیم، ما را به جایی نخواهد رساند. ما مشکلات را در اتاق گفت وگو دولت و بخش خصوصی حل خواهیم کرد و مجموعه مشکلات را شما می توانید از طریق تشکل‌ها در شورای گفت وگو مطرح کنید و بنابراین از طریق این شورا می‌توانیم به جمع بندی در این زمینه دست یابیم. 

مقیمی با بیان اینکه تعهد ما برای صادرات از استان تهران تا پایان سال جاری 6.1 میلیارد دلار است، گفت: باید در زمان باقی برای تحقق این رقم تلاش بیشتری کرد، در حالی که در 6 ماه اول سال 1.7 میلیارد دلار از برنامه عقب هستیم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *