جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

داماد ترامپ مامور اتحاد جهانی علیه ایران!

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 570503
«جرد کوشنر» مشاور و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی درباره مناقشه خاورمیانه اعلام کرد: ما معتقدیم که صلح قابل دسترسی است.
داماد ترامپ مامور اتحاد جهانی علیه ایران!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر،  مشاور و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادعاهایی را درباره ایران مطرح کرد.

«جرد کوشنر» مشاور و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی درباره مناقشه خاورمیانه اعلام کرد: ما معتقدیم که صلح قابل دسترسی است.

وی در ادامه سخنان خود در اجلاس سالانه مؤسسه «سابان» (Saban) در واشنگتن دی سی که به صورت سالانه توسط مؤسسه «بروکینگز» برگزار می شود، مدعی شد: در فرایند متحد کردن جهان برای اعمال فشار به ایران به پیشرفت های قابل توجهی رسیده ایم؛ با این وجود این روند نیازمند طی زمان بیشتری است.

مشاور و داماد رئیس جمهور آمریکا افزود: ترامپ هنوز تصمیم نهائی درباره انتقال سفارت به بیت المقدس اتخاذ نکرده است و همچنان در حال بررسی مسایل گسترده و مختلفی در این باره است.رئیس جمهور این تصمیم را خود خواهد گرفت.

«جرد کوشنر» درباره فرایند سازش نیز چنین گفت: ما رایزنی های صریح و بی پرده ای با دو طرف این ماجرا داریم که نتایجی را نیز با خود به همراه داشته است.

در این راستا خود شاهد نمونه هائی از اعتماد میان اسرائیلی ها و فلسطینی ها بوده ام؛ البته نه در میان رهبران آن ها. نمونه های زیادی را دیده ام که همکاری دو طرف روابط خوبی را در پی داشت.

هر دو طرف به رئیس جمهور ترامپ اعتماد دارند و این موضوع از اهمیت واقری برخوردار است.

به دنبال یافتن راه حل هائی هستیم که منشعب از منطقه بوده و تحمیل ایده ای را با خود به همراه نداشته باشد.

وی ادعا کرد: بسیاری از کشورهای منطقه به دلیل وجود ایران و داعش اسرائیل را بیشتر از ۲۰ سال گذشته به عنوان متحد خود می دانند. خیلی از کشورها تصور می کنند که ایران وقیح شده و هیچ کنترلی براقدامات خصمانه این کشور وجود ندارد.

رئیس جمهور درباره نیت خود پیرامون این مسأله با سفر به عربستان و اولویت بخشی به مبارزه با فعالیت های متخاصمانه ایران صریح عمل کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *