پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

در‌کشمکش‌درونی‌این‌هنرمند‌حجاب‌‌پیروز شد+عکس

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 570498
امل حجازی با انتشار یک ترانه جدید که در ستایش حضرت محمد، پیامبر مسلمانان، خوانده، با حجاب کامل در برابر دوربین ظاهر شده و عکس اصلی صفحه فیسبوک خود را هم تغییر داده است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، امل حجازی، یکی از موفق‎ترین خوانندگان زن دنیای عرب در چند دهه گذشته، امسال با اعلام بازنشستگی و تصمیمش برای ادامه زندگی چون یک زن مسلمان معتقد، میلیون‌ها نفر را در کشورهای عربی شگفت‌زده کرده است.

خانم حجازی نخستین آلبوم خود را در سال 2001 منتشر کرد و یک سال پس از آن با آلبوم جدیدش،زمان، به صدر ستارگان پاپ لبنان پیوست.
 
او در پایان دهه اول قرن بیست و یکم به یکی از بزرگترین هنرمندان دنیای عرب بدل شد.

آلبوم زمان او یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های تاریخ موسیقی به زبان عربی است.

امل این آلبوم را در سال 2002 منتشر کرد اما ماه سپتامبر گذشته با اعلام تصمیمش برای بازنشستگی از دنیای حرفه‌ای موسیقی، میلیون‌ها نفر را شگفت‌زده کرد.

او در فیسبوک نوشته:«پروردگار بالاخره دعای من را اجابت کرد... سال‌ها بود که من میان علاقه عاشقانه‌ام به هنر از یک سو و ستایش و پرستشم برای نزدیکی به عقاید دینی‌ام، در کشمکش بودم.

من این کشمکش درونی را سال‌ها در خودم داشتم تا بالاخره خداوند پاسخ نیایش‌های من را داد».

این ستاره دنیای پاپ در فیسبوک یک عکس با حجاب از خود منتشر کرده و آن را تصویر اصلی صفحه خود کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *