جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
آذری جهرمی:

مصوبه تعرفه جدید اینترنت فضا را رقابتی می‌کند

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 570450
وزیر ارتباطات گفت: مصوبه تعرفه جدید اینترنت فضا را رقابتی می‌کند و رقابت میان شرکت‌ها باعث کاهش هزینه برای مصرف کننده می‌شود.
مصوبه تعرفه جدید اینترنت فضا را رقابتی می‌کند
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره استفاده کاربران از اینترنت‌های غیرحجمی اظهار کرد: در مدل تعرفه جدید سرویس‌های کمتری در نظر گرفتیم که این تعرفه 12 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

وی افزود: این تعرفه جدید برای اقشار کم درآمد مناسب است و مصرف کمتری هم دارد همچنین این امکانات در بسته‌های موبایل وجود دارد که به صورت حجمی عمل می‌کند.

آذری جهرمی تصریح کرد: مدل حجمی در تعرفه‌های جدید وجود ندارد و دلیل آن هم مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات است؛ متاسفانه شرکت‌ها مدل بازار را تغییر دادند و عملا از اهداف طرح تخطی کردند.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: اگر احساس شود این تعرفه برای اقشار کم درآمد مناسب نیست در بررسی‌های آتی ممکن است مدل فروش حجمی را برای سرویس ثابت به عنوان سرویس جانبی در نظر بگیریم.

وی افزود:  این طرح نیاز به مطالعات بیشتری دارد و باید درباره آن تصمیم گیری کنیم با این وجود نگرانی خاصی برای افراد کم درآمد وجود ندارد، مدل تعرفه جدید اینترنت تصویب شده است.

آذری جهرمی با بیان اینکه مصوبه تعرفه جدید اینترنت فضا را رقابتی می‌کند، افزود: رقابت میان شرکت‌ها باعث کاهش هزینه و مصرف بیشتر از محتوای داخلی برای مصرف کننده نهایی می‌شود.

وزیر ارتباطات گفت: مدل‌های مقایسه‌ای در فضای مجازی منتشر شده اما مهمترین پیام این تغییر تعرفه، تغییر مدل اینترنت است که بر مبنای آن سرویس ثابت به سمت به صرفه شدن برای مصرف کننده پیش خواهد رفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *