پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۱

حسین شریعتمداری: نفهمیدیم چرا توقیف شدیم

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۳
کد مطلب: 570377
ديروز در مراسم توديع و معارفه مديرعامل جديد خبرگزاري فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان با اشاره به...
حسین شریعتمداری: نفهمیدیم چرا توقیف شدیم
به گزارش جهان نيوز؛ ديروز در مراسم توديع و معارفه مديرعامل جديد خبرگزاري فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان با اشاره به شليك موشك يمني به سوي ابوظبي و ضمن يادآوري توقيف دو روزه كيهان گفت: «شما ديديد كه امروز انصارالله به ابوظبي موشك زد كه البته قبلا پَر آن دامن ما را هم گرفت و ما هنوز هم نفهميديم اصلا به چه دليلي توقيف شديم. احتمالاً الان هم دادستاني بايد برود انصارالله يمن را توقيف كند به‌خاطر موشكي كه‌زده است! اما كسي با اين‌ كاري ندارد كه ميليون‌ها بي‌گناه در يمن كشته شدند.»
 
به گزارش جوان، او در ادامه با استفاده از همين موضوع در كنايه‌اي ديگر در مورد برجام گفت: «يك موشك براي ابوظبي كم است؛ بايد توازن رعايت شود، نه مثل برجام كه توازن در آن رعايت نشد و همه‌چيز را داديم و هيچ‌چيز نگرفتيم.» مديرمسئول كيهان‌ گفت: «كسي پرسيد موشك بعدي را يمن به كجا مي‌زند؟ گفتم من از كجا بدانم از عبدالملك حوثي بپرسيد! گفت تحليل‌تان چيست، گفتم يمن بايد موشك بعدي را به رياض بزند تا دوباره نوبت ابوظبي برسد.»
 
گفتني است روزنامه كيهان به دليل تيتر «شليك موشك انصارالله به رياض؛ هدف بعدي، دوبي» كه فرداي شليك موشك يمني به فرودگاه رياض، پايتخت عربستان تيتر يك روزنامه بود و به دليل آنچه اقدام عليه امنيت ملي عنوان شد، دو روز توقيف شد. آن تيتر البته نه جمله كيهان، بلكه نقل قول از سخنگوي انصارالله يمن بود. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هنوز نفهمیده چرا توقیف شده ؟
به خاطر بعضی چیز هایی که هنوز پس از سالها متوجه نشدیم ، به این روز افتادیم .
Iran, Islamic Republic of
ما هم نفهمیدیم زیرا ایشان و روزنامه اشان جزو روزنامه های غیر زنجیره ای هستند و توقیف و تعطیلی مال روزنامه های زنجیره ای
Iran, Islamic Republic of
نه خیر چون تمام مطالب کیهان مستند است و بی خودی از زنجیره ایها تعریف نکرده توقیف شده
Iran, Islamic Republic of
تعجب نکن

چیزهایی زیادی هستند که شناها نمیفهمید و باهاشون غریبه هستید

مثلا وطنپرستی یا غیرت یا شرف و ...
Iran, Islamic Republic of
ایشان فردی محترم و عزیز هستند فقط افکارشان با جمع کثیری از مردم زاویه دارد که ان هم هیچ ایرادی ندارد حسن ایشان این است که پرچمشان بالا است و اهل دودوزه بازی با کسی نیستند و حرفشان را رک میزنند البته به واسطه حمایتی که از ایشان میشود ولی ان هم از نظر اکثر مردم ایرادی ندارد مهم اینست که در روزنامه ای بخاطر بیان نظراتش بسته نشود
Iran, Islamic Republic of
کسی که حکمش توسط رژیم ستمشاهی اعدام بوده و بعد به حبس ابد کاهش یافته احتیاح به حمایت اشخاص و ...ندارد و رک است. کسی که از مردم نترسد و فقط از خدا حیا کند رک و صریح است. این از خصوصیات مردان خداست که وابستگی به دنیا ندارند و لذا نترس و شجاعند. عجیب است که عده ای طنز نهفته در بیان ایشان را نفهمیده اند یا نمی خواهند بفهمند. منظورشان این است که هر چه فکر کردم دلیل درست و قانونی برای این کار نیافتم یعنی بدون هیچ دلیل صحیحی این کار انجام شد. خدا نکند کسی به لجاجت بیفتد که حتی در روز روشن خورشید را انکار می کند.
Iran, Islamic Republic of
کثیر بودن معیار حقانیت نیست

اکثرهم لا یعقلون
Iran, Islamic Republic of
خود توقیف کننده ها هم فکر نکنم بدانند!
Iran, Islamic Republic of
خدا حافظ شما باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام به همان دلیل که مقامات دولت دهم و وکلایشان محاکمه میشوند
Iran, Islamic Republic of
دلیلش این است که اصلا توقیفی صورت نگرفت. گفتند خسته شدید بروید کمی استراحت کنید. وگرنه روزنامه و یا مدیرمسئولی غیر از شما بود حالا حالاها باید در بین دادگاهها و زندان رفت و آمد می کرد و لغو امتیاز و روزنامه هم تعطیل می شد. آری برادر حق داری که نفهمی چه اتفاقی افتاده است