جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

انتقاد شدید منتجب نیا از احمدی‌ نژاد

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 570347
«باگذشت چند سال، بخشی از ماهیت مبهم این جریان و اطرافیان او برای همه در حال آشکار شدن است و البته به این معنا نیست که هنوز هم هویت واقعی آن‌ها مشخص‌شده باشد...»
انتقاد شدید منتجب نیا از احمدی‌ نژاد
به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و قائم مقام حزب اعتماد ملی با توجه به حواشی این روزهای احمدی‌نژاد و اطرافیان او درباره هدف از نگارش نامه به مقام معظم رهبری، گفت: قضیه آقای احمدی‌نژاد و دوستان او بسیار پیچیده بوده، هست و خواهد بود. این مسئله از دوره اول ریاست جمهوری او مطرح شد و اصلا مشخص نیست که دارای چه هویت و ماهیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: دری به تخته خورد و احمدی‌نژاد از موقعیتی استفاده کرد و با حمایت برخی از افراد و جناح‌های سیاسی هشت سال سرنوشت کشور به او و مجموعه زیردستش سپرده شد. باگذشت چند سال از آن روزها بخشی از ماهیت مبهم این جریان و اطرافیان او برای همه در حال آشکار شدن است و البته به این معنا نیست که هنوز هم هویت واقعی آن‌ها مشخص‌شده باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این رابطه اظهار داشت: باید تمام پژوهشگران، محققان، سیاسیون و دیپلمات‌ها دولت نهم و دهم موردمطالعه و بررسی قرار گیرند تا ریشه و اساس این جریان مشخص شود، اما آنچه دراین‌باره پنهان نمانده این است که مشکل گروه مورداشاره درد ملت، کشور و انقلاب نیست. آنان دنبال مطلب و موضوعی هستند که هنوز حداقل برای ما مشخص نشده، شاید برای مقامات عالی نظام و مسئولان آشکار باشد ولی برای ما روشن نیست.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه اضافه کرد: بلایی که احمدی‌نژاد و اطرافیان او به سر ملت آوردند و همه‌چیز را به هم ریختند ماند آفتاب روشن است و دیگر نیازی به تبیین و تشریح نیست. هر روز که می‌گذرد ضایعات زمان ریاست جمهوری او بیش از گذشته مشخص می‌شود و این ملت تاوان‌های سنگینی را باید تا ده‌ها سال آینده بپردازد.

منتجب نیا درباره مخاطب احمدی‌نژاد توضیح داد: احمدی‌نژاد و مجموعه نزدیک به او مخاطب خاصی ندارند به دنبال هدفی هستند که مجهول باقی‌مانده، مسلماً درصدد نیستند تا ریاست جمهوری یا ریاست قوه‌ای را در آینده به دست آورند.
 
رویداد 24
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قائم مقام حزبی دو نفره که رییسش به جرم اغتشاش و قانون شکنی در حصر است و قائم مقامش در علم دیگری سیر می کند
Iran, Islamic Republic of
جهان جان مطالب خوبی گفته. فکر کنم حداقل صد تا نظر با امتیازات بالا دشت کنی. فعلا این یکی را داشته باش:
همه چیز را به هم ریخته = خواب اشراف را بهم زده.
Iran, Islamic Republic of
شماها خودتان ...ید. حالا زبون در آوردید؟!!
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ! جناب منتجب نیا شما چرا ؟! مگه نمی بینی به محموت ظلم شده ؟! وقتی کسی حرف حق زد نباید جناحی برخورد کرد ! شما اگر با سخنان و ادعاهای او مخالفت داری نباید خارج از موضوع و این که هدف او معلوم نیست و و ،،، تخطئه اش کنید این نحوه برخورد دور از تقوا و عدالته از شما که درد کشیده و مبارز قبل از انقلابید بعید بود
Iran, Islamic Republic of
تو یکی دیگر ساکت باش . اگر قرار بود پستی بهت بدهند تا حالا داده بودند . این ناشی از بی عرضه گی و بی کفایتی توست و ربطی به دکتر احمدی نژاد ندارد .