پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
گزارش ۱۰۰ روزه؛

مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 570339
به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه دنیای اقتصاد در یادداشتی با عنوان «گزارش به صدا و سیما» درخصوص گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور نوشت:
«درست است که رئیس‌جمهوری باید اقدامات و کارهای مثبت را برشمارد و از کابینه و وزارتخانه‌های خود که به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند، دفاع کند؛ اما این کار نباید با ارزیابی و داوری شخصی هم همراه شود. عباراتی شبیه: «صادرات ما خوب بود»، «این موضوع خیلی مهم است» که در هر بند و موردی تکرار می‌شد، اعداد و ارقامی را که رئیس‌جمهوری در ادامه سخنان خود ارائه می‌کرد و می‌توانست اثرگذار باشد، تحت‌الشعاع قرار می‌داد و بیننده را به یاد ضرب‌المثل «مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید»، می‌انداخت. تیم رسانه‌ای دولت آیا این نکات را به رئیس‌جمهوری متذکر می‌شود؟».
عناوین اخبار روزنامه دنیای اقتصاد در روز یکشنبه‌ ۱۲ آذر :
گفتنی است گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور با انتقادات گسترده کارشناسان مواجه شد.
برای نمونه، حسین راغفر-کارشناس اقتصادی حامی دولت- در واکنش به گزارش ۱۰۰ روزه روحانی گفت: «من به حدی از گزارش اقتصادی آقای روحانی عصبانی شدم که تلویزیون را خاموش کردم. شیوه بیان روحانی و گزارش او به مردم حکایت از این دارد که مسئولین هر روز با واقعیت‌های زندگی مردم فاصله می‌گیرند. این فاصله، فاصله زیادی شده است».
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *