جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

350 گزارش ورزشی برای جام جهانی 2018

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 570211
یک تلویزیون اینترنتی «آیو» برای مسابقات جام جهانی 2018 بسته ویژه ای تدارک دیده است.
350 گزارش ورزشی برای جام جهانی 2018
به گزارش جهان نيوز، برنامه های پیش روی مسئولان تلویزیون اینترنتی «آیو» با حضور مدیران این شرکت اعلام شد.
 
مهدی سعیدی به عنوان مدیر تولید و تامین محتوای این تلویزیون عنوان کرد: کار ما از 28 اسفند 95 آغاز شد و ما این رویکرد را داشتیم که رویدادهای خارجی را که کمتر در دسترس عموم قرار دارد، به نمایش بگذاریم. نمی‌خواستیم یک شبکه تخصصی ورزشی باشیم، بلکه رویکرد سرگرمی را در دستور کار داشتیم. برنامه ما این است که مردم یک بسته کامل از ورزش، فیلم و انیمیشن را داشته باشند.

همچنین حامد جوادزاده مدیر این شبکه با بیان گزارشی از عملکرد 6 ماه اخیر گفت: 350 گزارش مسابقات ورزشی داشته‌ایم که 204 مورد فوتبال، 41 مورد بسکتبال، 36 مورد تنیس، 21 مورد والیبال، 14 مورد سوارکاری، 13 مورد بوکس، 5 مورد دوچرخه‌سواری و 14 مورد نیز سایر رشته‌ها بوده است.

در بین گزارشگران و مجریان که در کنار هم می‌نشینند، از داوران بین‌المللی، مربیان، بازیکنان حرفه‌ای و حتی مسئولان فدراسیون‌ها و انجمن ها نیز بهره می‌بریم. برگ برنده ما شیوه و زبان گزارش، تعاملی و سرگرمی بودن است.
وی در خصوص برنامه‌های مدنظر برای جام جهانی 2018 گفت: در حال آماده کردن یک بسته کامل و منظم هستیم که به زودی اعلام خواهد شد.

سعیدی در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم برگزاری مناظره علی کریمی و مهدی تاج در تلویزیون، آیا می‌توانند این مناظره را برگزار کنند؟ گفت: اگر رئیس فدراسیون حاضر به مناظره باشد، حتماً این کار را خواهیم کرد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *