جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۴۰

شریعتمداری: به امیرالمؤمنین(ع) هم اعتراض می‌کردید؟!

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۸
کد مطلب: 570029
شخص یا جریانی را در نظر آورید که مواضع پسندیده و مردمی دارد و تمام تلاش خود را در خدمت به خلق‌الله، دفاع از محرومان، مقابله با ستمگران و دشمنان ملت و... به کار می‌گیرد.
شریعتمداری: به امیرالمؤمنین(ع) هم اعتراض می‌کردید؟!
به گزارش جهان نيوز؛ حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: دیروز، روزنامه‌های زنجیره‌ای با تیترهای درشت در صفحه اول خود و یادداشت و گزارش در صفحات دیگر به سراغ آیت‌الله مصباح‌یزدی رفته بودند و کینه‌های دیرینه‌ای که از روشنگری‌های ایشان در سینه داشتند را یکجا بیرون ریخته بودند. مدعیان اصلاحات با ‌اشاره به مواضع اخیر احمدی‌نژاد و تیم همراه وی، به آیت‌الله مصباح اعتراض کرده‌اند که چرا از او حمایت کرده بود!؟ ماجرای این اعتراض به اندازه‌ای مضحک و خنده‌دار است که فقط در چنته زنجیره‌ای‌ها که به تحلیل‌های قهوه‌خانه‌ای عادت دارند، و فقط به فرموده می‌نویسند یافت می‌شود. بخوانید؛
 این دو حالت را در نظر بگیرید و سپس قضاوت کنید که برخورد کدام طیف با هر یک از این دو حالت، عاقلانه و برخاسته از شعور بوده و کدامیک کم‌شعوری کرده‌اند!؟
حالت اول- شخص یا جریانی را در نظر آورید که مواضع پسندیده و مردمی دارد و تمام تلاش خود را در خدمت به خلق‌الله، دفاع از محرومان، مقابله با ستمگران و دشمنان ملت و... به کار می‌گیرد. در این حالت آیا کسانی که از او حمایت می‌کنند قابل سرزنش و ملامت هستند یا کسانی که به دشمنی با وی بر می‌خیزند!؟
احمدی‌نژاد در آغاز کار اینچنین بود و به همین علت مورد حمایت اردوگاه انقلاب قرار گرفته بود و افراد و جریاناتی که با انقلاب اسلامی زاویه داشتند و زندگی‌های ‌اشرافی و رانت‌خواری‌های خود را در خطر می‌دیدند و نیز جماعتی که با قدرت‌های بیگانه زد و بند داشتند به مقابله و دشمنی با او برخاستند. حالا، کدام طیف باید از اقدام خود شرمنده باشند؟ بدیهی است که اردوگاه انقلاب به اقدامی عاقلانه و منطقی و خداپسندانه دست‌زده است و مدعیان اصلاحات و کاسه‌لیسان غرب باید به خاطر دشمنی آن روز خود از خجالت آب شوند! البته اگر مفهوم خجالت را بشناسند!
حالت دوم- همان شخص یا جریان سیاسی را در نظر بگیرید که تغییر مسیر داده و به انحراف کشیده شده است. در این حالت آیا عقل و شرع و منطق و شعور حکم نمی‌کند که با روش و منش انحرافی و خسارت‌آفرین او مقابله شود؟ و این دقیقا راهبردی بود که اردوگاه انقلاب در مقابل آن مسیر زشت و پلشت به کار گرفت و نشان داد که قبیله‌گرا نیست و تابع حق است.
اما مدعیان اصلاحات هیچیک از اعضای حزب خود - بخوانید قبیله خود- را حتی بعد از آنکه دست به فساد آشکار اقتصادی، دزدی اموال‌عمومی، جاسوسی و دهها خیانت و جنایت دیگر زده بودند، نه فقط طرد نکردند بلکه با کمال وقاحت به حمایت از آنها نیز پرداختند که فهرست آن هم به درازا می‌کشد. فلان مفسد اقتصادی محکوم به اعدام شده را «کارآفرین»! و نابغه اقتصادی که باید از وجود او استفاده!! شود نامیدند، از جاسوسانی که به جرم خود نیز اعتراف داشتند حمایت کردند، دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را ذخیره‌نظام!! معرفی کردند و...
 باید از مدعیان اصلاحات و حمله‌کنندگان به حضرت آیت‌الله‌مصباح پرسید؛ برخورد حق‌طلبانه ایشان در حمایت از مسیر مردمی اولیه احمدی‌نژاد و طرد و نفی مسیر انحرافی بعدی و کنونی وی قابل ملامت است یا برخورد قبیله‌گرایانه شما که غیر از منافع حزبی و قبیله‌ای و آلاف و اولوف‌های خود به هیچ مسئله دیگری نمی‌اندیشید!؟
خدای متعال بر درجات حضرت امام(ره) - همان امامی که اصرار دارید نظرات ایشان را تحریف کنید- بیفزاید که در همین زمینه می‌فرمودند «چه کسی گفته حرف مرد یکی است»!؟ و توضیح می‌دادند که همواره حق ملاک گفتار و عمل است، یعنی دقیقا همان که آیت‌الله مصباح‌یزدی به آن عمل کرده‌اند و نیز دقیقا برعکس آنچه که مدعیان قبیله‌گرای اصلاحات عمل کرده و می‌کنند!
نمونه‌هایی از این دست در تاریخ اسلام به فراوانی دیده می‌شود و فقط به عنوان مثال؛ حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام در معرفی زبیربن‌عوام، یعنی همان کسی که باتفاق طلحه جنگ جمل را علیه حضرتش بر پا کردند می‌فرماید : «مَا زَالَ الزُّبَیْرُ رَجُلاً مِنَّا أَهْلَ الْبَیْتِ... زبیر یکی از مردان ما اهل‌البیت بود». یعنی حضرت امیر علیه‌السلام در آن هنگام که طلحه و زبیر در جبهه حق بودند از آنها دفاع جانانه
- و نه عادی و معمولی- می‌فرمودند و پس از آنکه از اردوگاه حق خارج شدند با آنان به مقابله و مقاتله نیز پرداختند. حالا باید از مدعیان اصلاحات پرسید؛ شما اگر در دوران امام علی علیه‌السلام بودید به حضرت اعتراض نمی‌کردید که چرا در آغاز از طلحه و زبیر حمایت کرده‌اند!؟ با این دیدگاهی که امروز دارید به یقین آن روز هم به امیرالمؤمنین علیه‌السلام اعتراض می‌کردید! نمی‌کردید!؟ مگر نه‌اینکه حق همیشه حق و باطل همیشه باطل است؟
همین جا ‌اشاره به یکی از مواضع سخت آیت‌الله مصباح علیه جریان انحرافی و فرقه‌گونه احمدی‌نژاد را که بعد از مشخص شدن انحراف آنان مطرح کرده‌اند ضروری می‌دانیم:
«اگر یک روز دیدیم که سیدعلی‌محمدباب دیگری به دست خودمان و با ثمره خون شهیدان و مقاومت‌های فراوان به وجود آمده است، ‌ تعجب نکنیم. حال اگر کسی ریاست، پول و سوابق داشته باشد و خدمات دولت نهم و دهم نیز در اختیار او قرار گیرد و چه بسا رئیس‌جمهور هم بگوید؛ هر چه دارم از او بوده است! چه تأثیراتی می‌تواند داشته باشد...امروز یک مقام رسمی کشور، بیاید و مطرح کند که دیگر دوران تعریف از اسلام و شعار اسلامی گذشته است، پلورالیسمی می‌باشد که در گذشته سایه آن را نیز با تیر می‌زدیم...» -22 اردیبهشت 1390
 
و بالاخره این نکته نیز گفتنی است که مگر احمدی‌نژاد امروزه - و نه دیروز که شما در عمران و آبادانی و خدمت به مردم انگشت کوچک او هم نمی‌شدید- چه مواضعی دارد که شما مدعیان اصلاحات ندارید!؟ و آیا در میان مواضع امروز او می‌توانید به موضعی اشاره کنید که با مواضع شما تفاوت و اختلاف اساسی داشته باشد!؟ آیا نباید به خاطر مواضع دیروزتان خجالت بکشید و برای اعتراض امروزتان به اردوگاه انقلاب و حق‌جویان- و نه قبیله‌گرایان- شرمنده باشید!؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در آغاز چنین بود اما بعداً چنان شد !
عجب ! به همین سادگی ؟! چون اون موقع خوب بود و الان بد شد ۰۰۰۰۰ ! عجیبه بخدا ، چطور از خودت خجالت نمی کشی ؟! الآن که یک بچه شش - هفت ساله هم میدونه محموت در مسیر ضلالته ۰ میخوای اشتباهات خودت و هم خطی هاتو توجیه کنی ناسلامتی شما علمای اسلام بودید، بزرگان جناح باصطلاح اصولگرا بودید این بابا رو به خدا و امام زمان وصل کردید، داستانها براش سرودید ،ادعا کردید امام زمان داره به جونش دعا میکنه ، اون یکی رفیق شیادش به جایگاه نبوت نشوندش و آیه الله جنتی رسماً اعلام کرد به این بابا الهام میشه ! حالا مقایسه کنید با فحش هائی که معاون اول قوه قضائیه بهش داد : لات گردن کلفت ! دهن هرز ! عادت به دروغگوئی ! یا اون یکی ادعا کرد : لُپ مامان چاوز رو ماچ کرده ! یادتون میاد میرحسین یه کلمه راجع به این بابا گفت چه قشقرقی براش به با کردید ؟! جهان شاید منتشر نکنه چون شدیداً به ضررشه اما همین که خودشون بخونند کافیه !
هومن
Iran, Islamic Republic of
به نظرم یا شما حالت خوب نیست، یا مشکلی، چیزی داری، یا عادت داری اول کامنت می ذاری بعدا مطلبو می خونی که در هر سه حالتش نظرت مثل خودت کم اهمیت و قابل چشم پوشیه.
از این که فتنه ی 88 پیروز نشد عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
Iran, Islamic Republic of
از خوبی های صبر اینه که وقتی غبارها فرومینشیند سره از ناسره بهتر تشخیص داده می شوند گرچه این صبر 8 سال به طول بیانجامد اما روسیاهی به ذغال می ماند پس از زمستان . حالا غبارها نشسته و رو سیاهی زغال معلوم شده ، احمدی نژاد همون سال 88 هم ذغال بود اما راستی گراها و اصول دوستان خودشان را به کوچه علی چپ زدند و حاضر شدند مملکت را به لبه پرتگاه ببرند اما موسوی را در ردای ریاست نبینند حتی اگر این وسط 800 میلیارد دلار با دکل و بی دکل گم بشود حاصل آن معجزه هزاره سوم و هاله نور و امداد غیبی شد مسکن مهر که به یک فرت مثل لگوی اسباب بازی ریخت بقیه اش هم که سر پاست تابوت های عمودی بیشتر نیست . آنچه شما فتنه 88 نامیدیش اعتراضی مدنی بیش نبود اگر مدیریت می شد خالا کاسه رسوایی از بام افتاده و سران اصولگرا یکی یکی برائت می جویند از احمدی هاله به دور سر ، کار به جایی رسیده که یکی از حضرات بنامشان می گوید " گمانم احمدی نژاد روانگردان مصرف می کند " .بله برادر زمستان رفت و روسیاهی به ذغال ماند .
Iran, Islamic Republic of
پیروزی فتنه گران ۸۸ را مگر به خواب ببینید تا زنده ایم نخواهیم گذاشت عمله های آمریکا در این مملکت اظهار وجود کنند نخواهیم گذاشت جنبش سبز فتنه، بار دیگر قد علم کند این پنبه را از گوشتون بیرون کنید ما مرد جنگیم و البته دنبال جنگ نیستیم ولی اگر احساس خطر برای جمهوری اسلامی کنیم تا پای جان ایستاده ایم ملت ایران به بنی صدر رای دادند ولی وقتی فهمیدند با ولی فقیه (امام خمینی )زاویه دارد او را مثل دستمال کاغذی مچاله کرده و به دور انداختند در سال ۸۸ نیز در برابر فتنه گران ایستادند مردم نه با کسی عقد اخوت و برادری بسته اند نه با کسی رودربایستی دارند همین مردم حدود ۲۵ میلیون به احمدی نژاد رای دادند ولی لازم باشد به وقتش با او تسویه حساب می کند آیت الله منتظری را هم امام خمینی یک روز گفت حاصل عمر من است ولی وقتی دید بلندگوی منافقین و دشمنان شده او را از مقام جانشینی خودش برکنار کرد از این موارد در تاریخ زیاد بوده کمی تاریخ را مطالعه کنید
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی در انتخابات بازنده شد. همچنین در اخلاق و دموکراسی و ولایت مداری و احترام به رای مردم بازنده شد
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز شما ها که فکر می کنید اختلاف میرحسین با احمدی نژاد بود سخت دراشتباهید!
مشکل میرحسین با نظام بود و احمدی نژاد فقط بهانه بود چرا یا نمی فهمید یا خود را به تجاهل می زنید؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
دروغ نکوییم.
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که دکتر محمود احمدی نژاد همیشه در مسیر حق و عدالت حرکت کرده و می کند .
Iran, Islamic Republic of
دیدی که جهان حرفا تو منتشر کرد فکر کردی با این چهار کلمه حرفت آسمون و زمین اصولگرایان رو زیر و رو کردی نه کسی از این حرفا واهمه ای نداره ولی فکر نکنین حالا در وضع فعلی موسوی و کروبی بهتر از احمدی نژادن احمدی نژاد هنوز به درجه پستی و خیانتکاری اونا نرسیده خاتمی و موسوی و کروبی با نظام اسلامی کاری کردن که طلحه و زبیر با امام علی علیه السلام کردن یعنی عملا بر علیه جمهوریت و اسلامیت نظام قشون کشی کردن جمهوریت نظام یعنی انتخابات را زیر سوال بردن سفارش تحریم های فلج کننده را به دشمنان ایران دادن و گفتن تحریم هایی که تا حالا بوده ضعیف بوده و باعث میشه ایران در برابر اون تحریم ها واکسینه بشه و غربی ها رو امید وار کردن بله ما اصولگرایان زمانی از احمدی نژاد حمایت کردیم چون در مسیر ولایت فقیه بود حضرت امام خمینی فرمودن میزان حال فعلی افراد است هر کسی در گذر زمان ممکن است تغییر کند مثل حر که اول سرباز یزید بود بعد تغییر رویه داد و اومد تو لشکر امام حسین عکسش هم در تاریخ زیاد بوده انقلاب به قول مقام معظم رهبری هم ریزش دارد هم رویش امام علی علیه السلام نیز شریح قاضی را به عنوان قاضی منصوب کرد ولی همان شریح با ابن زیاد همکاری کرد و امام حسین علیه السلام را واجب القتل اعلام کرد پس اگر شما اون زمان بودی چی می گفتی حتما یا به امام علی ایراد می گرفتی یا فتوای شریح را در مورد امام حسین تایید می کردی کمی تاریخ اسلام مطالعه کنید و همینطوری قضاوت نکنید
مریم
Iran, Islamic Republic of
من که نفهمیدم چی گفتی شریعتمداری جون ولی درود بر هرچی احمدی نژادیه
این مرد چه وقیح است
Iran, Islamic Republic of
وقیح همفکران امثال شماست که غیر از فحاشی منطقی ندارید.
Iran, Islamic Republic of
ببینید چقدر قشنگ با دین بازی می کنند و خرجش می کنند. آخر شما جماعت حقه باز چه ربطی به امیرالمومنین(ع) دارید؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی_نژاد اسناد زمین خواری لاریجانی ها را منتشر کرد.
... مبنی بر تصرفات غیر قانونی اراضی در منطقه ورامین ...
Iran, Islamic Republic of
امام رضا(ع): هرگاه حاکمان دروغ بگویند باران نمی‌بارد.
(میزان الحکمة، جلد ۳، صفحه ۲۸۶)
Iran, Islamic Republic of
این که کدام جریان به طرف غرب وامثال این حرفها گرایش دارد امروز وجه خودرا از دست داده
امروز دزد وغارتگران را باید دید به کدام طرف گرایش دارند واز اونها صحبت کرد از کسانی که مبلغ حقوق آنها از 180 میلیون نیز فراتر می رود این برای من یک شهروند مهم است .
هومن
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حسین
Iran, Islamic Republic of
جانبازان اعصاب و روان ‎مظلوم ترین قشر رزمندگان جنگ هستند که امروز نان و آبی برای هیچ رسانه ای ندارند، کسی هم سراغشان نمیرود!
فدا شدند تا امروز کسی قربانی جنگ نشود! اما...
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری در روزنامه وزینشان همیشه منولوگ هستند و جای یچ اعتراض و یا حاشیه ای بر سخنانشان وجود ندارد و هنگامی که در روزنامه یا جایی دیگر به آن اعتراض می شود به سرعت و طوفانی بر سر معترضان فرود می آیند و سخنان خود را هم وحی منزل می دانند
اما در ارتباط با ایه الله یزدی ایشان دانشمندی فیلسوف واهل علم هستند که بر ایشان هم همین ایراد وارد می باشد و علی رغم اینکه خیلی درس خوانده هستند ولی متاسفانه سعه صدر ندارند اگر از ایشان پرسیده شود که بر اساس کدام معیار ها این فتاوا را صادر کردید در باره گروهی از مسلمانان مطمئنن پاسخ خواهند داد که این استنباط من است یعنی خود قاضی شده اند و خود شاکی و خود حاکم که برای شخصیتی مانند ایشان در سطوح عالی علمی بلا شک اشکال است که این باعث هجوم عده کثیری از مغرضین و معارضین با دین باه ایشان گردیده و وهن علما را داشته است
اما در مورد احمدینژاد دادگاههای یک طرفه در تمام روزنامه های چپ و راست وغرب و شرق ساخته شده است و متاسفانه هیچ مرجعی هم به ایشان و همراهانش اجازه پاسخگویی نمی دهد انگار که همه اینها ارث پدرشان را ا ز او می خواهند در حالی که در تمام این پنج سال که از حاکمیت دولت او گذشته کثیری از انحرافات اخلاقی و ارتشاء و دزدی و فروش مال غیر و خرید رای و دروغ گویی و انحرافات از دین از اشخاصی که حتی در لباس دینی هستند و دین فروشی می کنند مشاهده می شود و اینها در سراسر کشور عیان هست
اما این چه سری است که یک نظر از یک شخصی که در لباس دین نیست و تازه سخنش هم در تریبونهای عمومی نبوده اینقدر سنگین هست و ذنب لایغفر که تمام تریبون داران به ان هجوم می آورند ولی اینطرف هزاران دروغ از زبان شخص دیگری که اتفاقا لباس دین داری پوشیده و ازهمه تریبونهای رسمی و غیر رسمی پخش می شود همه خفه خون گرفته اند وهیچ امبایی شنیده نمی شود
مرتضى عباسى
Canada
خجالت بكش از اين قياس بيربط سردار توهم و قلم!!!
امام على عليه السلام را با مصباح يزدى مقايسه ميكنى؟!!!چطور به خودت جرات همچين مقايسه اى را ميدهى؟
البته يادم نبود! همسر شما در دوران معجزه هزاره سوم معاون وزارت بهداشت بود و الان خانه نشين شده ، در ان دوران جريده نامتبوع شما به اجبار در ايرلاينها و ادارات مختلف توزيع شده و الان روى دستت باد كرده اما مژده بر تو كه نوروز نزديك هست و مردم براى پاك كردن شيشه هايشان حتما روزنامه تو را خواهند خريد مطمئنا حرفها و چرندياتى كه ميگى بخاطر سوزش از اين موضوع ها هست. نهايتا پيشنهاد ميشود اب را دقيقا در موضع سوختگى بريزى نه بالاتر و نه پايينتر!
سرور
Iran, Islamic Republic of
بزرگ شما در دوران غرور و تبختر خرداد 76 گفت اگر دین در مقابل آزادی بایستد شکست می خورد. کسی که با سفسطه گرایی و قومیت گرایی به دنبال هتک شیوخ دینی است آیا بعید است اگر در دوران صدر اسلام به سر می برد به معصومین(س) خرده بگیرد؟
مگر آن زمان نبودند؟ اینها هم فرزندان طریق همانها هستند.
کسی قیاس نکرد بین مصباح یزدی و حضرت امیر علیه السلام.قیاس بین نادانهای آن زمان و این زمان بود.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مگر در همین عصر نگفتند؟ اصلاحات چی ها به رسول الله ص ایراد گرفتند و گفتند که امام حسین ع قربانی خشونت جدش در جنگ بدر شد. حکم قصاص را محکوم کردند. اعلام کردند که علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد. و هراران اراجیف دیگر
Iran, Islamic Republic of
مردم از زردنامه های زنجیره ای افساد طلب برای پاک کردن شیشه استفاده می کنند که دائما"مشغول دروغگویی هستند.
Iran, Islamic Republic of
تو بسوز که حسین آقا همه رشته هاتونو را پنبه کرد از جمله برجامتون کرسنت تون توتال وووو را افشا کردواز غرب هیچی بدست نیاوردید جز تحقیر همون شیطانی که سنگش را به سینه می زنید!!
مرتضى عباسى
Canada
من خدارو شكر وسط بهشت نشستم و دارم از زندگى لذت ميبرم. عرضه دارى به فكر خودت باش بدبخت
کیوان
Romania
درود بر حاج حسین شریعتمداری عزیز که همواره استدلالهای منطقی و مستدل و مستند او حجت را بر حق جویان تمام می کند. اونهایی هم که دنبال حق نیستند در مقابل استدلالهای منطقی حاج حسین جز حرف مفت نمی زنند. اهل باطل از حاج حسن عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
Iran, Islamic Republic of
حسین شریعتمداری در راست و دروغ به هم بافتن شهره روزگار است. تمام حرفش این است که احمدی نزاد و تیمش ان روز تشخیص دادند در مسیر انقلاب بوده و راه درست می رود از او حمایت کردند و چون احمدی نزاد امروز منحرف شد پس باید از او تبری جست.
1- جناب شریعتمداری مشکل انجاست که شما هم ان روز و هم امروز اشتباه می کنید و بقول خودتان بصیرت لازم را نداشتید. شماها برای جا انداختن اشتباهتان احمدی نزاد را آسمانی کردید به امام زمان وصلش کردید چرا که تنها هدفتان مقابله با اصلاحطلبان و مردم بود. بزرگان شما او را نذر کرده امام زمان نامیدند و دارای کرامات . شماها از اعتقادات دینی مردم سواستفاده کردید و برای پیشبرد اهدافتان از دین برای فریب مردم استفاده کردید. همان موقع مردمانی و فعالانی که به احمدی نزاد و دارو دسته اش اعتراض می کردند انها را امریکایی و اسرایلی نامیدی و هرچه تهمت و افترا بود به انها زدید. با استفاده از معاون جنایت کهریزک یعنی سعید مرتضوی به همراه معاون محکوم و زندانیش حیدری فر فعالان سیاسی و جوانان مملکت را با انگ براندازی و اقدام علیه امنیت ملی در دادگاههای صدنفره به زندانهای طویل المدت محکوم کردید. جرم انها این بود که به همراه مردم معترض بصیرتشان بیشتر از جنابعالی و دوستانت بود مردم او را 8 سال زودتز از جنابعالی شناختند اما شما و دوستانتان با همان تفکر قبیله گرایی که داشتید از احمدی نزاد دفاع کردید تنها زمانی که احمدی نزاد 11 روز دربرابر رهبری خانه نشینی کرد تازه به یاد مخالفت با او افتادید. تازه برای فرار از پاسخگویی به مردم داستان جریان انحرافی را مطرح کردید و گفتید که این کارها از احمدی نزاد نیست بلکه از اطرافیانش است. شماها باورتان نمی شد که این احمدی نزاد است که دارد ان کارها را می کند . اوج بی بصیرتی شما انجا بود که احمدی نزاد بصراحت می گفت شماها را قبول ندارد و نظر تیمش همان نظرات دولت و احمدی نزاد است اما چون شماها در انتخابتان و در مورد احمدی نزاد اشتباه کرده بودید شهامت برگشتن از نظرتان را نداشتید. شما همچنان مشغول امریکایی و اسراییلی خطاب کردن منتقدان ایشان بودید.
2- اشتباه الان تان هم این است که وقتی به اشتباهتان پی بردید بجای پاسخگویی به افکار عمومی و معذرت خواهی دارید فرار بجلو می کنید. دوباره دارید از ائمه و امیرالمومنین خرج می کنید تا شاید خود و دوستان اصولگرایتان را تطهیر کنید همانهایی که می گفتند احمدی نزاد نذر کرده اما زمان است و احمدی نزاد دارای کرامات است و نامه هایش در کتابهای درسی باید نوشته شود و یا ان یکی می گفت خواب دیده که امام زمان گفته احمدی نزاد ریس جمهور می شود . از اعتقادات دینی مردم اقای شریعتمداری کی سو استفاده کرده و توهین کرد شماها و دوستانتان و یا دیگران؟ شماها الان هم شهامت عذر خواهی ندارید و از مردم بخاطر ان همه توهینها و زیر سوال بردن اعتقادات مردم عذر خواهی نمی کنید چرا چون که اصلا اعتقاد دارید که شماها و دوستانتان عین انقلاب و اسلام و خدا و پیغمبرید و شماها اصلا اشتباه نمی کنید . شماها بدروغ و بغلط خود را خط شاقول انقلاب و اسلام می دانید و هرکه را که با شما ها زاویه داشته باشد با انواع و اقسانم توهینها از میدان بدر می کنید و منحرف می دانید. اتفاقا اقای شریعتمداری منحرف و ... شما و امثال شماها هستید که تمام دوستداران انقلاب را مورد تهاجم و تهمت و توهین قرادادید.اقای شریعتمداری در قاموس شما عذرخواهی از مردم وجود ندارد.
3- اقای شریعتمداری اگر الان اصلاحطلبان ویا مردم عادی می گفتند که مثلا فلان اصلاحطلب نذرکرده امام زمان است و دارای کرامات همین جنابعالی و دوستانتان انها را وسط میدان توپخانه اعدام می کردید اما چون خودتان این حرفها را درمورد احمدی نزاد زدید تنها می گویید که ان موقع در خط و با ما بود از او حمایت کردیم اما حالا که از خط ما منحرف شد اوراطرد می کنیم. ازاین استدلال واهی تر نمی توان بیان کرد . اقای شریعتمداری راه چاره ان همه حمایتها تنها یک عذرخواهی ساده است که شما و امثال شما شهامت ابراز ان را ندارید.
در تاریخ خیلی ها بودند که لقب داشتند اما منحرف شدند . احمدی نژاد یم وقتی خوب و در خط بوئد رهبر هم تایید می کرد قرار نیست که تا ابد و در هر شرایطی که فرد قرار داشت دائم مجیز او را بگویند و به و چحچه کنند از این اتدلالات سخیف دست بردارید . اگر شریعتمداری دروغ و راست را به هم می بافد و شهره است تو از کجا فهمیدی مگر اینکه خودت از خوانندگان پرو پا قرصش بوده باشی. عذر خواهی ندارد مگر شما در زندگیت کارهایی نکرده ایی که امروز با بیاد آوردن ان می خندی و انکار می کنی پس باید برای هر کدام از این کارها باید عذر خواهی کنی؟/ کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
گفتن کامنت نه انشاء ده صفحه ای. فقط خودت میخونیش باور کن
Iran, Islamic Republic of
درسته معمولا کسی این طولانی ها را نمی خواند کم گوی وگزیده گوی !!
سید حجت
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شما نمی توانی بفهمی پیرو خط فکری علی بودن یعنی چه، چون فکر می کنی هر کس علوی شد باید مانند علی علیه السلام معصوم هم باشد.
وقتی توانستی بین این دو تفکیک کنی می توانی بفهمی که می توان خود را به امیر المومنین متصل کرد منتها از خطوط کلی فکر و شخصیت علیه السلام نباید فاصله گرفت.
احمدی نژاد دو مرحله دارد همانطور که زبیر دو مرحله دارد، همانطور که بسیاری از ما دو مرحله داریم. گاهی علوی هستیم و گاهی می شوییم ضد فکر علی.
این مطلب بسیار ساده است آقای فهیم.
احمدی نژاد پیرو علی را باید حمایت کرد و احمدی نژاد خلاف علی را باید انداخت کنار. کما اینکه خاتمی هم همینگونه است.
Iran, Islamic Republic of
شما واقعا وصل به غیب هستید، چگونه چیزی را آنروز فهمیدید که آقای مصباح نفهمید.
برگردیم به همان سال تبلیغات احمدی نژاد: آن روزها که وی تبلیغ ریاست جمهوریش را شروع کرده بود، شما چه ایرادی داشتید بگیرید. آن زمان جز حرف های بدون اشکال و سابقه استادی دانشگاه احمدی نژاد چه چیز اشتباهی داشت که می خواهید آن را بگویید.
انسان عاقل بر اساس واقعیات باید تصمیم بگیرد نه امور توهمی و غیبی.
اگر دلیل قانع کننده داشتید همان زمان می گفتید، ولی چون از او خوشتان نمی آمد به تهمت و افتراء رو آوردید. و این کارها را همه افراد منافق و دورو بلدند انجام دهند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ببین اون روز که از احمدی نژادحمایت می کردیم چون ۱۸۰درجه در مقابل دشمنان ایستاده بود و خار چشم اصلاح طلبان و آقازاده ها و آقا ها بود بود و الان که از او برگشته ایم چون کمی مثل شما شده الان نوبت شماست از او حمایت کنید همیشه اینطوری بوده زمانی که انقلابی ها از آیت الله منتظری حمایت و تمجید می کردند مخالفین هزار تا جوک برای او ساخته و نقل می کردند وقتی او در برابر امام و انقلاب با لجبازی ایستاد و امام او را برکنار کرد(از مقام قائم مقامی رهبری)ضد انقلابها طرفدار او شدند ... در تایخ ۳۹ ساله انقلاب از این موارد زیاد دیده ایم حاج حسین شریعتمداری به حق سرباز انقلاب است و با سلاح قلم با رشادت در برابر توطئه های داخلی و خارجی ایستاده است خدا حفظش کنه خسته نباشی سردار عرصه فرهنگ خسته نباشی حاج حسین عزیز
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که حالت اول در مورد احمدی نژاد بطور کامل صدق نمیکرد اما بعضی تشخیص ندادند و حالا باید مسئولیت عدم تشخیص خود را برعهده بگیرند چون بسیاری از سرمایه ها و جوانی تعداد زیادی از هموطنانمون و ... در این 8سال سوخت و باید آنانی که باعث و بانی بودن پاسخگو باشن این توجیهات و خود را ب پیغمبر و خدا وصل کردن نمود عوام فریبی دارد.درست و منطقی بگین چرا تشخیص ندادید علی رغم هشدارهای زیادی که در این باره داده شده بود
Iran, Islamic Republic of
درود بر عالم وارسته ایت الله مصباح بنده خودم نهایت زحمت برای احمدی نزاد کشیدم ولی الان دیگر اعتبار گذشته را ندارد ندارد ندارد
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری، نعوذ بالله یه وقت خودتان و آیت ا الله مصباح را هم ارض خدا ندانید!!!
فعلاً که تا امیر المومنین پیش رفتید شاید نعوذ بالله به خدا هم رسیدید
خجالت دارد
به فرمایش حضرت آقا دست بردارید، آتش توپخانه شما تند است
اللهم عجل لولیک الفرج
ولی
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد مدعی شود که سال 88 در انتخابات تقلب شده باز هم آقای شریعتمداری همین تحلیل را می کند.؟!
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره دوست عزیز؟
شما هنوز در شیپور تقلب می دمید درحالیکه بزرگانتان هم در خفا و آشکار به عدم تقلب اعتراف کرده اند!
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ای که مردم از آن فقط برای شیشه پاک کردن استفاده می کنند، در تلاش شبانه روزی برای کشاندن ایران بسوی جنگی تمام عیار با ائتلاف عربی
Iran, Islamic Republic of
نترس اعراب جرئت رویارویی با ایران را ندارند و اقتدار ایران را در سوریه و عراق در مبارزه با داعش مشاهده کردند.
Iran, Islamic Republic of
عجب روئى داره به مولا ! بگو آخه مرد نا حسابى تو چه شباهتى به امير المؤمنين دارى كه خودتو با او مقايسه ميكنى ؟! آخه دفاع همپالگى هاى تو و آيه الله مصباح از محموت چه تشابهى با دفاع مولا على از طلحه و زبير داره ؟! مگر امام على سرنوشت هشتاد ميليون آدم رو به اونها سپرد ؟! يا اون وقت كه از اونها دفاع ميكرد بيت المال مسلمين رو در اختيارشون گذاشت ؟! شما از محموت مى خواستيد استفاده ابزارى كنيد كه كرديد ! حالا هم مرد باشيد و به اشتباهات مهلك و مضحك خودتون اعتراف كنيد !