جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کی‌روش به سرمربی اسپانیا چه گفت+عکس

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 569904
سرمربی تیم ملی ایران پس از مشخص شدن قرعه دشوار گروه B. با سرمربی اسپانیا به شوخی پرداخت.
کی‌روش به سرمربی اسپانیا چه گفت+عکس
به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی‌روش در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی در اولین قدم باید با مراکش بازی کنیم و خودمان را خوب آماده کنیم، برای دو بازی آینده اما مهمترین نکته برای تیم ما این است که با اشتیاق، احترام و غرور بازی کند و جام جهانی را با افتخار ترک کند. بدون شک اسپانیا و پرتغال اولویت‌های این گروه هستند مگر اینکه همین دو تیم مرتکب خطا شوند که من بعید می‌دانم.
 
 
سرمربی تیم ملی ایران در ادامه در خصوص اینکه چه چیزی از اسپانیا باعث هراس شما (تیم ملی ایران) می‌شود گفت: از همه چیز! کیفیت، شدت و ریتمی که دارند.
کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا داشته است یا خیر گفت: بله من با او صحبت کردم. بعد از قرعه کشی با او حرف زدم. من به او گفتم آرام، آرام باش (خنده)!
 

 
 
یولن لوپتگی نیز پس از قرعه‌کشی و همگروهی با ایران درخصوص صحبتش با سرمربی تیم ملی ایران گفت: «گروه سخت و پیچیده‌ای است و بازی‌های خیلی سختی را پیش رو خواهیم داشت. شما اولین تیمی بودید که به جام جهانی صعود کردید و تیم خوبی دارید. درباره شما از سانتوس سرمربی پرتغال پرسیدم و می دانم کی روش مربی بزرگی است و دیدار با شما برای ما سخت خواهد بود.»

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *