پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مسابقات بین المللی فوتسال در اصفهان برگزار می شود

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 569893
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان از برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان در این کلانشهر خبر داد.
مسابقات بین المللی فوتسال در اصفهان برگزار می شود
به گزارش جهان نيوز، این مسابقات از فردا ( یکشنبه ) تا چهارشنبه هفته جاری ( 15 آذر) در سالن 6 هزار نفری 25آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را افزایش آمادگی تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از تیم های مطرح جهان عنوان کرد.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان درباره برگزاری این تورنمنت در اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان از سالها قبل تجربه میزبانی رقابتهای ملی و جام باشگاه های آسیا را دارد و از لحاظ زیرساختی نیز از شرایط مطلوبی برخوردار است.

هراتیان ادامه داد: برگزاری این مسابقات در اصفهان، سال گذشته و پس از جام جهانی با هماهنگی هیات فوتبال اصفهان و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی شد.

رئیس هیات فوتبال اصفهان، دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی این شهر را از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده برای تیم های شرکت کننده در این مسابقات اعلام کرد.

وی قیمت بلیت هر یک از دیدارهای این مسابقات را پنج هزار تومان اعلام کرد و گفت: بلیت این رقابت ها در سالن 25 آبان فروخته خواهد شد.

هراتیان همچنین افزود: قصد داریم سال آینده مسابقات بین المللی دیگری را با حضور تیم فوتسال برزیل در اصفهان برنامه ریزی کنیم.

هیات فوتبال استان اصفهان، برنامه این مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد:
** یکشنبه ( 12 آذر ) :
- قزاقستان با روسیه ساعت 16 .
- ایران با جمهوری آذربایجان ساعت 18.
** دوشنبه ( 13 آذر):
- جمهوری آذربایجان با روسیه ساعت 16.
- ایران با قزاقستان ساعت 18
** سه شنبه ( استراحت تیم ها و بازدید از مکان های تاریخی و فرهنگی اصفهان)
** چهارشنبه ( 15 آذر):
- قزاقستان با جمهوری آذربایجان ساعت 9 .
- ایران با روسیه ساعت 11.
به گزارش ایرنا، سالن شش هزار نفری 25 آبان با مساحتی حدود 21 هزار متر مربع با 32 هزار متر مربع زیربنا در مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان قرار دارد.

اصفهان سابقه میزبانی رقابتهای مهم فوتسال را در کارنامه دارد و تیم های ملی روسیه و برزیل در این شهر با تیم ملی ایران بازی دوستانه داشته اند.

اولین دوره رسمی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا نیز در سال 2010 به میزبانی شهر اصفهان و باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شده بود و این تیم توانست در ورزشگاه پیروزی اصفهان تیم ' السد قطر' را با نتیجه پنج بر 2 شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات شود.

اصفهان همچنین در مرداد سال 94 میزبان دیدارهای تیم تاسیسات دریایی تهران نماینده کشورمان در مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا بود.

در آن زمان سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا، میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال بود و باتوجه به تجربیات اصفهان در برگزاری مسابقات بین المللی، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به انتقال دیدارهای آسیایی تیم تاسیسات دریایی از تهران به اصفهان گرفتند.

در نهایت این مسابقات در اصفهان برگزار شد و نماینده کشورمان نیز جام قهرمانی را بالای سر برد.

منبع:ایرنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *