جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
این پرسپولیس بی‌رقیب!

قرمزها قهرمان نیم فصل شدند

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب: 569668
هفته چهاردهم لیگ برتر؛ پرسپولیس 4 - ذوب‌آهن صفر شاگردان برانکو با در هم کوبیدن ذوب‌آهن، قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شدند.
قرمزها قهرمان نیم فصل شدند
به گزارش جهان نيوز؛ در حساس ترین بازی هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار در نهایت با برتری 4-0 سرخ پوشان به پایان رسید.
در این مسابقه که با حضور بیش از 40 هزار هوادار پرسپولیس برگزار می شد، شاگردان برانکو از همان ابتدا حاکم زمین بودند و توانستند صاحب موقعیت های متعدد گلزنی شوند.
در دقیقه 22 همکاری عالی پرسپولیسی ها در محوطه جریمه ذوب آهن در نهایت با پاس وحید امیری به علی علیپور رسید تا این مهاجم جوان و گلزن، اولین توپ را وارد دروازه رشید مظاهری کند.
در دقیقه 35 نوبت به کمال کامیابی نیا رسید تا روی یک کرنر،ارسال دقیق محسن مسلمان را با ضربه سر به گل دوم پرسپولیس تبدیل کند.
پنج دقیقه بعد، جدی ترین فرصت ذوب آهن در این مسابقه به دست آمد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که مرتضی تبریزی آن را به تیر کوبید تا باز هم دروازه بیرانوند از روی نقطه پنالتی باز نشود و نیمه اول با برتری 2-0 قرمزها به پایان برسد.
در نیمه دوم امیر قلعه نویی، مهدی رجب زاده و ربیع عطایا را به بازی فرستاد و تلاش کرد با هجومی تر کردن تیمش از شکست بگریزد اما دفاع منظم پرسپولیس و ضد حملات ویرانگر این تیم، نفس اصفهانی ها را بریده بود.
روی یکی از همین ضدحملات، علی علیپور توپ را در دهانه دروازه به گادوین منشا رساند تا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در دقیقه 70 گل سوم تیمش را به ثمر برساند.
این گل اما پایان آتش بازی صدرنشین نبود و 9 دقیقه بعد، ارسال دقیق و زیبای وحید امیری روی سر فرشاد احمدزاده نشست تا این بازیکن که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود، برای بار چهارم دروازه مظاهری را فرو بریزد.
با این برد پر گل، پرسپولیس با یک بازی کمتر 30 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و سبزپوشان اصفهان هم با همان 16 امتیاز در رتبه دهم قرار گرفتند. حالا پرسپولیس با تیم دوم جدول 4 امتیاز فاصله دارد كه به دلیل این فاصله، آن ها حتی اگر بازی هفته پانزدهم را ببازند، باز هم قهرمان نیم فصل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *