پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نشست ستاد مبارزه با موادر مخدر با رئیس جمهور

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 569498
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد که ستاد مبارزه با مواد مخدر هفته آینده با رئیس جمهور نشستی خواهد داشت.
نشست ستاد مبارزه با موادر مخدر با رئیس جمهور
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در این جلسه که با حضور وزیر کشور به عنوان دبیر این ستاد برگزار شد، موضوع آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: وزیر کشور در این نشست خطاب به زیرمجموعه‌های این بخش عنوان کرد که باید کار فوق‌العاده برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی انجام دهند و هر سازمان و وزارتخانه‌های در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد تحول ایجاد کند. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: رحمانی فضلی تأکید کرد وزارتخانه‌ها در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید با برنامه پیش بروند و حتماً شاخصی در این باره تعریف شود که براساس این شاخص، کار خود را انجام دهند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحول در بحث مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامه عمل پوشانده شود. 

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد تا این جلسات هر دو هفته یکبار در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شود و به طور منظم با رئیس‌جمهور نیز جلساتی در این باره برگزار شود و هفته آینده نیز جلسه‌ای با رئیس‌جمهور پیرامون این موضوع برگزار خواهد شد. 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *