شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

امیدی به اجرایی شدن طرح رجیستری نداریم

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 569396
نایب رئیس کمیته تخصصی موبایل اتاق اصناف کشور گفت: امیدی به اجرایی شدن طرح رجیستری با وجود اینکه علاقه زیادی به اجرای آن وجود دارد نیست.
امیدی به اجرایی شدن طرح رجیستری نداریم
به گزارش جهان نيوز، افشین اکبری اظهار داشت: دولت این قول را داده بود که برای 3 مدل گوشی در آخر مهر ماه طرح رجیستری را اجرا کند اما متأسفانه این کار عملیاتی نشد.

وی بیان کرد: هم اکنون قول زیر بار رفتن شبکه برای تمام گوشی‌های آیفون از 14 آذر ماه داده شده که متأسفانه با اینکه علاقه زیادی به اجرای این طرح در اتحادیه وجود دارد اما امیدی به اجرای آن نمی‌رود.

نایب رئیس کمیته تخصصی موبایل اتاق اصناف کشور تأکید کرد: وقتی یک کالا مانند گوشی تلفن همراه قیمت مصوب نداشته و انواع زیادی از آن نیز در بازار وجود دارد نمی‌توان در مورد نظارت مانور زیادی داد.

اکبری با تأکید بر اینکه طرح رجیستری می‌تواند مشکلات زیادی را در بازار عرضه گوشی تلفن همراه رفع کند، خاطرنشان کرد: البته این وضع می‌تواند افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه را دربرداشته باشد که البته بر روی وضعیت اقتصادی و فروش تأثیر چندانی بر جای ندارد.

وی ادامه داد: این موضوع می‌تواند مشکلات حوزه موبایل را کاهش داده و امکان نظارت بر کار اصناف را افزایش داده و علاوه بر اینها قیمت‌ها را در بازار متعادل می‌کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *