شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۱۰

پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس شد +سوابق

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 569184
با رای هیات مدیره خبرگزاری فارس، پیام تیرانداز به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری برگزیده شد.
پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس شد +سوابق
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، پیام تیرانداز، نویسنده و روزنامه‌نگار، دانش‌آموخته مدیریت رسانه در مقطع دکترا و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد است.
 
وی از اواخر دهه هفتاد تاکنون سوابق متعددی در زمینه‌های خبرنگاری، روزنامه‌نگاری، مدیریت، آموزش و پژوهش در حوزه رسانه دارد.

تیرانداز متولد ۱۳۵۹ و جوان‌ترین مدیرعامل خبرگزاری فارس از بدو تاسیس تاکنون خواهد بود.
وی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در اواخر دهه هفتاد و از اولین خبرنگاران و موسسان شبکه خبر دانشجو است.

مدیریت «اندیشکده باران»، تهیه‌کننده برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شبکه‌های یک و پنج صداوسیما چون «مصیر» و «توقف ممنوع»، مدیرمسئول «هفته‌نامه پنجره» و معاون خبر و سردبیر «خبرگزاری مهر» بخشی از سوابق وی در این عرصه است.

غلبه رویکرد فرهنگی و اجتماعی در تولیدات رسانه‌ای و توجه به حوزه آموزش و پژوهش از مهمترین ویژگی‌های مدیریت وی در سوابق گذشته است.

انتظار می‌رود با این انتصاب، روند تحولات مثبت در این خبرگزاری به سمت پررنگ شدن حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در خروجی اخبار و گزارش‌های این رسانه پیش برود.

پیام تیرانداز با حکم هیات مدیره خبرگزاری فارس جایگزین سیدنظام‌الدین موسوی شده است که از سال ۱۳۹۰ تا آبان‌ماه سال جاری مدیریت این مجموعه رسانه‌ای را بر عهده داشت. پیش از موسوی نیز حمیدرضا مقدم‌فر از ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ بر این رسانه بزرگ کشور مدیریت می‌کرد. مهدی فضائلی چهره شاخص و پیش‌کسوت رسانه‌ای انقلاب نیز اولین مدیرعامل این خبرگزاری بوده است.

در همین حال، از جمله مهمترین اقدامات در دوره مدیریت سید نظام الدین موسوی در خبرگزاری فارس ، می توان به تاسيس دانشكده رسانه ،تربيت نيروهاي متعهد و متخصص در باشگاه توانا براي جريان رسانه اي جبهه انقلاب ، راه اندازي استوديو خبرگزاري و تقويت مولتي مديا و همچنین تقويت گروههاي فضاي مجازي در شبكه هاي مختلف اجتماعي اشاره کرد.

تقويت و توسعه دفاتر خبري در خارج از كشور ، راه اندازي سايت زبان تركي استانبولي و سايت افغانستان ، افزايش دفاتر فارس به ۱۷ دفتر ، شبانه روزي كردن فعالیت خبری و تحریریه این خبرگزاري و نیز راه اندازي سي و يك سايت استاني از دیگر فعالیت های صورت گرفته در دوره اخیر مدیریتی فارس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
ان شاءالله در جهت اسلام و انقلاب اسلامی موفق باشید.
با اتکال به خدای متعال
Iran, Islamic Republic of
عمو جان برای کی آرزوی موفقیت داری ؟! قراره در جهان نیوژ دست به کار بشی ؟! دانشجوی دکتری ؟!
Iran, Islamic Republic of
چی میگی؟
hadi
Iran, Islamic Republic of
اولين مدير خبر گزاري فارس اقاي اصف بودند بعد از جناب اصف اقاي فضايلي تشريف اوردن خبر گزاري فارس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم جسارت گذاشتن چند تا نظر همچون جهان نیوز را داشته باشند.خیلی در انعکاس نظرات مردم محافظه کار و محتاط عمل میکنند و رسالت خود را برا پایه منافع خبر گزاریش میسنجه و نه منفعت و انعکاس مشی مردم
Canada
اينا رو از كجاشون درميارن؟!!!
تا وقتى استاد رايفى پور و پيام فضلى نزاد و يك عده هفتير كش ديگه هستند اخه اين درسته كه تيرانداز رو بزارن اونجا؟!!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
هفتیر کش که از خصوصیات بارز کدخداته!
Mahdi
Iran, Islamic Republic of
احیانا ایشون داماد رییس شما که نیست؟؟؟

مملکت روی رانت می چرخه کلا ... خط امامم ارزوست
Iran, Islamic Republic of
آرزوی خط امام

و


بکار بردن

حروف ...

برای ابراز هویت ؟!
Iran, Islamic Republic of
آفرين جهان نيوز، ديدى حالا با انتشار نظر مخالفين دنيا زير و رو نميشه ؟! فوق فوقش دوتا مخالفت ميكنيم، كفر كه نمى گيم ! باز هم ممنون