کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضارب بی رحم محیط‌بانان بابلی دستگیر شد

8 آذر 1396 ساعت 10:04

با تلاش و پیگیری نیروی انتظامی مازندران، ضاربی که شب گذشته، دو تن از محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل را از فاصله نزدیک هدف شلیک قرار داده بود بامداد امروز دستگیر شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم،  با تلاش و پیگیری نیروی انتظامی مازندران، ضاربی که شب گذشته، دو تن از محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل را از فاصله نزدیک هدف شلیک قرار داده بود بامداد امروز دستگیر شد.
سرهنگ جمشید محبت‌خانی - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اعلام این خبگفت: با تلاش و پیگیری نیروی انتظامی استان مازندران، ضارب دو محیط بان بابلی بامداد امروز دستگیر شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری پلیس مازندران در شناسایی و دستگیر متخلف بر اهمیت برقراری ارتباط تنگاتنگ میان نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور تاکید کرد و یادآور شد: در صورتی که همکاری نیروی انتظامی با یگان حفاظت محیط زیست به سراسر کشور تعمیم داده شود موفقیت‌های چشمگیری در حوزه برخورد با تخلفات حاصل خواهد شد.

محبت‌خانی همچنین از بهبود وضع جسمانی دو محیط‌بان مجروح خبر داد و گفت: تا سلامتی کامل و ترخیص محیط‌بانان از بیمارستان وضعیت درمانی آنها را با جدیت دنبال خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، محیط بانان رحیم بابانژاد و یاسر زرین‌کمر از محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی منطقه کبریا کلا بابلکنار ساعت 21 شب گذشته از فاصله نزدیک هدف شلیک دو شکارچی قرار گرفتند.

این دو محیط‌بان از ناحیه پا و قفسه سینه مجروح  و جهت سیرمراحل درمانی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند. در سال 96، یاسر زرین کمر به عنوان محیط بان نمونه کشوری و رحیم بابانژاد نیز محیط بان نمونه استانی معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 


کد مطلب: 569178

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/569178/ضارب-بی-رحم-محیط-بانان-بابلی-دستگیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com