جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انتشار اصلاحات دفترچه آزمون دکتری 97

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 569175
مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ خبرداد.
انتشار اصلاحات دفترچه آزمون دکتری 97
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، حسین توکلی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ در ۷ گروه آموزشی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و پردیس‌های خودگردان آغاز شده است.

وی افزود: مهلت ثبت نام در این آزمون تا روز شنبه ۱۱ آذر ماه تمدید شده و داوطلبان می‌توانند با توجه به اصلاحات دفترچه و اطلاعیه‌های سازمان سنجش در تاریخ‌های ۵ و ۷ آذر ماه، نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون دوره دکتری سال ۹۷ خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز ۸ آذرماه تعداد ۱۳۵ هزار و ۳۸۵ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی در خصوص زمان برگزاری آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ تصریح کرد: این آزمون روز جمعه ۴ اسفند ماه ۹۶ و در یک نوبت برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *