کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مبارزه با قاچاق کالا و ارز کوتاهی می شود

8 آذر 1396 ساعت 9:59

عضو هیئت موسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت:افرادی که در مبارزه با قاچاق کالا و ارز کوتاهی می‌کنند باید پاسخگو باشند.


به گزارش جهان نیوز، جواد امام عضو هیئت موسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب درباره برنامه‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: کنگره مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در مردادماه سال جاری برگزار شد و برای فعالیت منتظر صدور پروانه هستیم.
 
وی ادامه داد: طبیعتا باید فرآیند اداری صدور پروانه اعم از استعلام گرفتن و ...در وزارت کشور طی شود.

عضو هیئت موسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب درباره اضافه شدن مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: اگر ما را بپذیرند، حتما به مجموعه  شورای عالی سیاستگذاری اضافه می‌شویم.

امام درباره گلایه برخی نمایندگان از برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: پرداختن و مقابله با قاچاق کالا از ضرورت‌های اقتصادی کشور است و باید با جدیت دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه باید افرادی که در مبارزه با قاچاق کالا و ارز  کوتاهی می‌کنند، پاسخگو باشند، گفت: مقوله قاچاق آسیب‌های جدی برای تولید ملی دارد.

عضو هیئت موسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با بیان اینکه کالای قاچاق تهدیدی برای تولیدکننده داخلی است، تصریح کرد: وارد شدن کالای قاچاق به کشور اشتغال کاذب را در جامعه ترویج می‌دهد و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

امام خاطر نشان کرد: قاچاق  به‌عنوان اشتغال کاذب گریبان صنعت و تولید را می‌گیرد و مانع از رشد و توسعه کشور می‌شود، بنابراین هیچ کوتاهی در این زمینه قابل توجیه نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 569173

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/569173/مبارزه-قاچاق-کالا-ارز-کوتاهی-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com