پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۱۸۵

درباره نامه احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 569129
کیست که ۸ سال رئیس جمهور این کشور باشد و از اشراف اطلاعاتی و مدیریتیِ آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به تحولات ملت و دولت و مسائل مردم و دغدغه و اهتمام شبانه‌روزی ایشان برای حل مشکلات خبر نداشته باش؟! کانال‌های گوناگون رهبری برای خبر یافتن از مسائل گوناگون آنقدر گسترده و موثر است که نیاز به «اطلاع‌رسانی» احمدی نژاد آن هم به این شکل تبلیغاتی و سیاسی‌کارانه ندارند.
درباره نامه احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب
گروه سیاسی جهان نيوز، فرج اللهی: نامه‌ی احمدی نژاد به رهبر انقلاب که تاریخ آن ۲۲ آبان ۹۶ درج شده یکسره «سیاه‌نمایی» و «یأس‌پراکنی» است. احمدی نژاد به گونه‌ای از موضع اطلاع با رهبری سخن گفته است؛ گویی رهبری از اوضاع ملت و دولت کاملا بی‌خبر هستند.

نامه، ادبیات و لحنی «پیش‌گویانه» دارد و تشریح بیشتر اوضاع مردم را باعث «تکدر خاطر رهبری» دانسته است. در یک جمله در این نامه احمدی نژاد خود را منعکس‌کننده‌ی دردهای مردم به رهبری، «صدا»ی آنان و در قامت «ناجی ملت» قلمداد کرده است.

بزرگ‌ترین ایراد نامه هم همین وارونه‌نمایی است: حرف زدن از این موضع که من «صدای ملت» هستم و مشکلات و مسائل آنان را به «اطلاع» شما می‌رسانم. اینگونه سخن گفتن با رهبری جفایی آشکار و ظلمی دردناک است.

کیست که ۸ سال رئیس جمهور این کشور باشد و از اشراف اطلاعاتی و مدیریتیِ آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به تحولات ملت و دولت و مسائل مردم و دغدغه و اهتمام شبانه‌روزی ایشان برای حل مشکلات خبر نداشته باش؟! کانال‌های گوناگون رهبری برای خبر یافتن از مسائل گوناگون آنقدر گسترده و موثر است که نیاز به «اطلاع‌رسانی» احمدی نژاد آن هم به این شکل تبلیغاتی و سیاسی‌کارانه ندارند.

خودِ احمدی نژاد بهتر و بیشتر از بسیاری دیگر به این حقیقت آگاه است اما امان از دَغل‌بازی و شارلاتان‌بازی!

فضای نامه‌ی احمدی نژاد نامه‌ی آیت‌الله طاهری اصفهانی امام جمعه‌ی مستعفی اصفهان به رهبری در سال ۸۱ را برایم تداعی کرد. نامه‌ای که با پاسخ مستدل و قاطع رهبری روبرو شد.


*فرجامِ تلخِ آیت‌الله طاهری‌اصفهانی و پاسخ قاطع رهبرانقلاب

آیت‌الله سیدجلال طاهری از ابتدای انقلاب امام‌جمعه اصفهان و از چهره‌های شهیر انقلابی این شهر بود. بیت امام، بیت آیت‌الله منتظری و بیت آیت‌الله طاهری سه رکن اصلی جریانی بودند که در دهه شصت به «خط‌سه» معروف شد. شاید همین مساله باعث شد علیرغم نزدیکی‌اش به آیت‌الله منتظری، در ماجرای سیدمهدی هاشمی و دوسال بعد در عزل منتظری، موضعی صحیح و موافق با امام اتخاذ کند.

آیت‌الله هم مثل اغلب چپ‌های دهه شصت، در دهه بعد «اصلاح‌طلب» شد. در نتیجه مثل اغلب اصلاح‌طلبها کم‌کم و مجددا به حمایت از آیت‌الله منتظری پرداخت. از قضا مهمترین نقطه ضعف او، مهمترین ویژگی آیت‌الله منتظری هم بود، یعنی تاثیرپذیری از حلقه‌ی بسته‌ی اطرافیانی که به آنها اعتماد داشت. مساله‌ای که از همان دهه شصت باعث فاصله‌گرفتن بخشی از نیروهای حزب‌اللهی اصفهان از او شده بود.

17تیرماه 81 در حالی که حدود چهارسال و نیم از حصر آیت‌الله منتظری می‌گذشت؛ آیت‌الله طاهری نامه‌ای سرگشاده خطاب به ملت ایران منتشر کرد که متن و محتوای تندش خیلی‌ها را متعجب کرد بخشهایی از این نامه مفصل چنین است: .
«مصیبت عظمای دین گریزی و سرخوردگی و بیكاری و تورم و گرانی و شكاف جهنمی فقر و غنا و فاصله عمیق و روز افزون طبقاتی و ركود و سقوط درآمد ملی و اقتصاد بیمار و فساد اداری و ضعف شدید مدیریتی و نقص فزاینده ساختار سیاسی كشور و اختلاس و ارتشاء و اعتیاد و عدم چاره‌اندیشی كارآمد تبعات وجیع و فجیعی دارد كه همچون سیل بنیان برانداز پشت سد ایستاده و هرلحظه كیان كشور و حیات ملت را تهدید می‌كند...

آنان كه بر شتر چموش قدرت سوارند و در میدان سیاست دو اسبه می‌تازند و از نردبان مقدسات و اعتقادات مردم بالا می‌روند و گرد‌آسیاب ریاست می‌چرخند و از پل دین می‌گذرند تا به دنیا برسند متأسفانه مؤید و مشوق عده‌ای چماق به دوش و فرقه‌ای كفن پوش كه دندان تمساح خشونت را تند و تیز می‌كنند و می‌خواهند عجوزه تندخوی و عفریته زشت روی خشونت را به نكاح دین درآورند و امور مقدس را ملوث جلوه دهند یعنی رجاله‌ها و فاشیست‌هایی كه معجونی از جهل و جنونند و بندنافشان به مراكز ثقل قدرت متصل است و مطلق العنان و افسار گسیخته‌اند و نه ملوم معاقب قضا هستند و نه محكوم معاتب قانون. هم فقیه و هم فیلسوف و هم داروغه و هم حاكم و هم مفتی و هم قاضی هستند! فعال‌مایشاء و حاكم ما یرید! ذوب شدگانی كه ماست را سیاه می‌بینند!

موضوعی را كه باید در صدر مطالبم به رشته تحریر می‌كشیدم مطرح می‌كنم و می‌پرسم حصر فقیهی وزین و مجاهدی نستوه و مرجعی مبارز كه ثانی اثنین انقلاب و از اساطین نظام و اوتاد حوزه و اعاظم فقه و افاخم كشور است با كدام عقل و نقل و آیه و حدیث و عرف و شرع و سیاست قابل توجیه است؟ سوابق مستحسن و مدارج علمی چه فقیه و مرجعی همسنگ حضرت آیت‌الله منتظری مدظله است؟معظم‌له نیمی از حوزه است و حوزه نیمی از اسلام و براین شناخت بود كه رهبر فقید و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی قدس سره  گرما بخشیدن به نظام و حوزه را به ایشان توصیه فرمودند. فاجعه نامسبوق و نامسموع حصر ارتجاعی و غیرانسانی مجتهدی چون ایشان عاقبتی شوم و نتیجه‌ای مشئوم و پایانی مذموم دارد. الملك یبقی مع‌الكفر و لایبقی مع الظلم.»
 
او در پایان این نامه اعلام کرده بود از امامت جمعه اصفهان گناره‌گیری می‌کند
 
پایانِ عمرِ انقلابی آیت‌الله طاهری و استقبال ضدانقلاب از آن آنقدر تلخ و دراماتیک بود که رهبرانقلاب دست به قلم بُرد و 20تیرماه در نامه‌ای مفصل و قاطعانه خطاب به او نکاتی را گوشزد کرد. بخشهایی از این نامه چنین است:
«مردم فداکار و مؤمن ما بحمدالله در زیر پرچم اسلام و انقلاب متحدند. نمونه‌ای از حضور پُرحماسه و پُرانگیزه‌ی مردم در دفاع از نظام اسلامی و اعلام حمایت از مبانی انقلاب را خود جنابعالی در سفر چند ماه قبل اینجانب به اصفهان شاهد و ناظر بودید و پس از آنکه عظمت و هیبت اجتماع مردم مؤمن و غیور و جوانان پرشور و مصمم را در میدان امام و خیابانهای اطراف آن به چشم خود دیدید به اینجانب گفتید که من از اوایل انقلاب چنین جمعیت متراکم و پرشوری در این میدان عظیم ندیده‌ام.

مردم بر خلاف تحلیل تعداد انگشت شمار اشخاص مغرض یا فریب خورده، پشتیبان نیرومند انقلاب و اسلام و امام‌اند. کسانی که بر اثر تلقین اطرافیان ناباب و نامطمئن پنداشته‌اند که نظام جمهوری اسلامی دوران ضعف وانحلال را میگذراند، خودشان در دوران ضعف و انحلالند. دشمنان سوگند خورده‌ی انقلاب که یکروز هم با امام و امت دلِ صاف و مهربان نداشته‌اند با این تلقین‌ها میخواهند مردم را مأیوس، جوانان را گمراه، و بعضی پیران موجّه ولی بیخبر را مدّعی امام و انقلاب کنند. در چنین شرایطی حرف زدن و اقدام کردن هوشیاری بیشتری میطلبد و اندک غفلتی دشمنان داخلی و خارجی را در سوءاستفاده و سوء نیت خود گستاخ میسازد و جفای بزرگی به این ملت مظلوم است.

از همین رو، روزی که اطلاعیه‌ی منسوب به جنابعالی صادر شده ضدانقلاب که در زیر سایه‌ی آمریکا و اسرائیل با پول آنها زندگی و تغذیه میکند بیشترین سوءاستفاده را از آن کردند و آن را مقابله با سیاستهای امام راحل و نفی و رفض نظام اسلامی و شعارهای آن وانمود کردند. البته بنده با سابقه‌ی رفاقت و آشنایی با جنابعالی و اطلاع از سوابق ممتدتان در انقلاب و نیز اطلاع از محبّتی که همواره نسبت به اینجانب ابراز کرده‌اید چنین برداشتی نمیکنم ولی کسانی که سخن شیطان را باور کنند و فریب آن رابخورند نیز وجود دارند. این باید موجب شود که همه‌ی ما در گفتار و اظهار خود هوشیاری و دقت و اخلاص بیشتری به کار گیریم و نگذاریم وحدت و انگیزه این ملت بزرگ و قهرمان خدای نخواسته با غفلت ما مخدوش شود

مهم آن است که خواص ملت نگذارند هیچ حرکت و اقدام آنان در خدمت آن هدف شوم قرار گیرد. در باب فساد اقتصادی خوب است همه از اطرافیان و منسوبان خویشاوندی و شخصیتی خود شروع کنند. فساد را فقط در اشخاص دور دست نبینند، بلکه در نزدیکان خود و اشخاص ظاهراً مورد اعتماد خود هم آن را حس و با آن مبارزه کنند. بلای گرفتاری در مُشت اطرافیان نامطمئن موجب شد که یکی از یاران و شاگردان نزدیک امام در اواخر عمر آن یگانه‌ی زمان، مطرود ایشان واقع شود و او را از دخالت در امور سیاسی منع شرعی کنند و باز اگر آن شخص به این تصمیم و اخطار حکیمانه‌ی استاد و مراد خود عمل میکرد یقیناً مشکلات بعدی را برای خود و کشور به وجود نمیآورد.

اینجانب جفای به خودم را فراموش میکنم اما همه باید از امام راحل عظیم خود آموخته باشیم که جفای به ملت و تلاش برای سُست کردن بنیان نظام اسلامی قابل بخشش نیست.»

تاریخ معلمِ انسانهاست...
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Romania
مرداست احمدی نژاد
ودیگرهیچ....
Iran, Islamic Republic of
من مثل خیلی ها که بعد از 92 ناجوانمردانه به احمدی نژاد حمله میکردند نبودم و حتی همین الآن هم در مقابل بی انصافی ها از او و دولتش دفاع میکنم ! و واقعا نمیدانم چرا قوه قضائیه در برخورد با اینها اینگونه عمل میکند؟! مثلا هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که یک متهم بدون تشکیل دادگاه و ... 7 ماه زندانی شود !!! یعنی بقایی اینقدر خطرناک بوده ؟! بعد هم که کیفرخواست صادر میشود چند اتهام نه چندان بزرگ اقتصادی است ! کسی را که 7 ماه بدون دادگاه بازداشت میکنند حتما باید اتهامات بسیار بزرگتری داشته باشد ... آنوقت حرف بقایی که در زندان به من گفتند بگو فلانی جاسوس است تا آزادت کنیم ... این اتهامات الکی است ... ما با شما کار داریم ... ، رنگ واقعیت به خود می گیرد ...

بگذریم ...
اما احمدی نژاد اگر در نامه نوشتن برای رهبری صداقت داشت ، نامه را منتشر نمیکرد ... انتشار عمومی نامه به رهبری نشان از اهداف دیگری دارد ... جالب است که تاریخ نامه هم 22 آبان است !
احمدی نژاد اگر داعیه عدالت طلبی و انقلابی گری دارد باید در مسیر رهبر انقلاب حرکت کند چه این که خود میداند که رهبری چه حمایتهای ویژه ای از او و دولتش کرد و اگر رهبری نبود دولت احمدی نژاد شاید 6 ماه هم دوام نمی آورد...
Iran, Islamic Republic of
بنده با قسمتی از نظر شما موافق هستم ولی انتشار نامه آقای احمدی نژاد بسیار به جا بوده اگر این کار را نمی کرد از حرف های سخنگوی قوه قضاییه مشخص بود که این ها باز با هیاهوی نامه ی احمدی نژاد به رهبری می خواستند یک طوری قشر مدافع ولایت رو علم کنن و خودشون پشت سر رهبری قرار بگیرن و با دوباره رهبری عزیز رو بیان سپر فساد خودشون قرار بدن
حسین
Netherlands
این نظر را فرد ناشناسی در رابطه با سخنرانی استاد رحیم عذی در همین جهان نیوز ثبت کرده:
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۰۹:۴۱ Iran, Islamic Republic of۰۰
"""بنده خدا توی ادارات کسی حق نداره حرف بزنه
اگه گفتی چرای فلانی برای سه ماه 3میلیون اضافه کار گرفته کاری هم نکرده و من هم 400تومن برای سه ماه گرفتم غوغا میشه
اون 4درصدی که قالیباف می گفت در اداره ما کالا مشهود هست 4درصد اضافه کارهای کلان و بالای یک و نیم میلیون و بقیه هم که کارمندان و محیط بانام زحمتکش در کوه و مناطق می باشند 96درصد هستند
والا باور کنید
کسی نمیتونه حرف بزنه . یا تبعید ، یا بلای سرت میارن که خودت بری گمشی
تحقیق کنید"""

در شرایطی که اینهمه جناحبندی ( فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ ) حتی در خبرگزاریهاست و هر جناحی برای خود روزنامه دارد و بمیل تفکر خود حقایق را شکل می دهد ، خوب ، این گزارشها باید بدست مبارک رهبری که از نه سالگی در تلاش استقرار نظام قسط بوده برسد.
ایشان وظیفه اش را بعنوان رئیس جمهور بخوبی که می توانست انجام داد و مورد تائید رهبر هم قرار گرفت و اینک شرایط جدید و نیروی جدید می طلبد که آنهم کم نیست ، لذا موضوع این نیست که ایشان باز گردد ، بلکه نقطعه بسیار بحرانی در طول نظام استکه از داخل در خطریم و حتی در حساس ترین مناطق جاسوس هست و مهمترین نیروهای علمی را در روز روشن ترور می کنند و خط اسلام انقلابی تبدیل به شهرفرنگ اشرافیت تغیر می شود.
Iran, Islamic Republic of
عزیز دلم ! احمدی نزاد درد دین ندارد ؛ درد انقلاب و عدالت هم ندارد؛ درد احمدی نژاد سرشاخه های دز است که به سمنان ببرد....
Iran, Islamic Republic of
ترجمه لطفا
لیلا
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی... خوش باش با این طرز فکرت
حسین
Netherlands
بنده شناس تنها خداست. نمی توان بی پروا حکم صادر کرد.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
سرشاخه های دز؟!؟! از دریای خزر به سمنان خیلی خیلی راحت تر و اقتصادی تره. در ضمن شما خواب تشریف داری. در دولت آقای خاتمی سرچشمه اصلی رودخانه تالار در مازندران که قزل اوزن نام دارد را به سمنان انتقال دادند که مورد اعتراض شدید نماینده قائمشهر قرار گرفت. لازم به ذکر است که رودخانه نمرود در فیروزکوه هم حدود یکسال است که روی آن سد احداث شده مورد بهره برداری قرار گرفت و آب آن به گرمسار انتقال داده شد
Iran, Islamic Republic of
نظام هم پنج ماه
Iran, Islamic Republic of
جرات نمی کنند نامه دکتر احمدی نژاد را در سایت هایشان بزنند
بعد خودشان را رسانه عنوان می کنند
این چه رسانه ایست
که اکثر خبر های احمدی نژاد را بایکوت می کند
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد باید توضیح دهد چرا با رفتار سراسر اشتباه خود باعث شد پرونده ما به شورای امنیت برود و مردم را در دام بدترین تحریم‌های سازمان ملل گرفتار کند
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز نفهمیدی ؟! رفتن پرونده به شورای امنیت به دلیل توافقاتی بود که روحانی و دوستان در سال 82-83 با غربی ها انجام داده بودند ! آقای روحانی در کتاب خاطراتش می نویسد غربی ها قول داده بودند که تا زمانی که نطنز تعلیق است پرونده را به شورای امنیت نفرستند اما بهمن 84 درحالی پرونده را به شورای امنیت فرستادند که نطنز هم چنان تعلیق بود ! و رفع تعلیق نطنز واکنش ایران به ارسال پرونده به شورای امنیت بود ... دروغ های 92 به بعد را باور نکنید ... بعد از آن همه ادعا و تصویب برجام ... حالا که چند سال میگذرد و دارید می بینید که چه افتضاحی به بار آورده اند و غربی ها هر کاری میخواهند میکنند و دولت ما هیچ .. نمی تواند بکند لااقل به دروغ هایی که درباره قبل به خوردتان داده اند هم شک کنید ...
Iran, Islamic Republic of
استاد تحریف تاریخ هستید
Iran, Islamic Republic of
شما بهتر است این سئوال را از افرادی بپرسید که از دیوار سفارت انگلیس بالا رفتن و وارد اتاق سفیر شدن و آن ماجرا ها!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
المك يبقي مع الكفر و لا يبقي مع الظلم
France
اره خیلی مرد هست . ۸ سال مملکت را بدبخت کرد
Iran, Islamic Republic of
کاری کرد که حتی دشمن هم نمیتوانست سر مردم بیاورد
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکنم تا زمانی که روحانی و تیمش و عملکرد 5 سال گذشته‌ آنها نشان می‌دهد وجود دارند... حرف از خیانت و دزدی و خسارت و ... و رسیدگی به آن بی مورد است
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
حق امثال شما دولتهای کارگزاران، اصلاحات و اعتدال هست که مردم را هیچی حساب نمی کنند، لیبرالهایی که فقط سرمایه داری و سرمایه سالاری برایشان مهم است. الان هم که مملکت گل و بلبل است، تحریمها برداشته شد، صنعت هسته ای کاملا پابرجااست، برجام پایان خوشی داشت. البته همه اینها فقط و فقط ادعای دولتمردان است و در عمل عکس آن صادق است
Iran, Islamic Republic of
به لطف و مرحمت شما دوستان داخلی برجام هم برچیده میشود و دوباره میتوانید کارهای قبل را از سر بگیرید خوش باشید
Iran, Islamic Republic of
برجام؟ برجام؟!!!!!!!!!!!!!!!
هدی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که شما دوستشون دارین چه گلی به سر این مملکت زدن؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من احمدی نژاد رو تو قضایای انتخابات 96 شناختم . تا دو ماه قبل از انتخابات میگفت من در انتخابات دخالت نمیکنم و در انتخابات شرکت نمیکنم ، و در جواب کسانی که میگفتند بیا و از ما حمایت کن گفت "این هم شد همون که" (بگردید کلیپش رو پیدا میکنید ) ولی وقتی رئیسی اومد و احساس خطر کرد ، هم خودش ثبت نام کرد و هم نمایندش. فهمیدم که احمدی نژاد شاید اشرافی نباشه ولی تشنگی قدرت درش زیاده.
Iran, Islamic Republic of
نه داداش احمدی نژاد ثبت نام کرد که به اونایی که طرفداراش بودند بفهمونه که یه جریان جداگانه از اصولگرا ها هست. و به اصولگراها که مدام دارن فحشش میدن این فرصت و نده که هم از توبره بخورند هم از اخور.
عباس یزدی
Russian Federation
...
عباس یزدی
Russian Federation
احمدی نژاد علی‌رغم توصیه (نه دستور) رهبری) وارد صحنه انتخابات شد اما. بدانید بعداز آنکه قرار شد بقايي را ردصلاحیت کنند. صریحا هم اعلام کرد. به حمایت از بقايي ثبت‌نام کردم
و البته دیدیم که با نيامدن احمدی‌نژاد باز هم فضا دو قطبی بود
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
دکتر سیدامیر سیاح: در روزهای اخیر، رییس‌جمهور سابق کشورمان، در اعتراض به محاکمه نزدیکان خود، به فعالیت‌هایی خارج از عرف و قانون پرداخته است. فعالیت‌هایی نظیر بست‌نشینی، سخنرانی‌ها و پیام‌های تحریک‌آمیز و سرشار از تهمت و افترا به قوه قضاییه.

آقای احمدی‌نژاد از همان تابستان 88 که با خانه‌نشینی از دستور صریح و کتبی ولی امر تمرد کرد، مهرش در دل امت حزب‌الله و انقلابی کم رنگ شد و در بهار96 با تمرد صریح‌تر از نهی رهبر انقلاب، تتمه آبروی خویش را هم به حراج گذاشت.

با این حال، اردیبهشت گذشته فراخوان صریح اطرافیان چاپلوس رییس‌جمهور سابق برای به میدان کشیدن هوادارانشان در جریان عدم احراز صلاحیت ایشان، نشان داد برخلاف تصوراتشان، آقای‌احمدی‌نژاد از توان لازم برای اردوکشی خیابانی بهره‌مند نیست اما حداقل برخی اطرافیانش زمینه این خطر را دارند.

احمدی‌نژاد این‌بار از روش دیگری قانون را دور زده و در راه فتنه‌ای جدید گام برمی‌دارد. منظور از فتنه، غبارآلود کردن فضا برای مشکل شدن تشخیص حق از باطل است.

رییس‌جمهور سابق در دور جدید از تحرکاتش، اتهامات رسانه‌های معاند نظام علیه رییس قوه قضاییه را با بی‌پروایی خاصی تکرار می‌کند.

وی قبلاً هم از این‌طور رفتارهای ظاهراً فسادستیز داشته و به تدریج ویژگی‌های «روش احمدی‌نژادی مبارزه با فساد» دارد روشن می‌شود:
تهمت‌زنی بدون ملاحظه عواقب اخروی آن
افشاگری مفاسدی به‌صورت شلوغ‌کاری و غبارآلود کردن فضا
بیان اتهاماتی کلی در رسانه‌ها به جای ارائه شواهد و مدارک به محکمه
و از همه بدتر، افشاگری در واکنش به فراخوان یکی از اطرافیان ایشان به محکمه.

احمدی‌نژاد باید پاسخ دهد، اتهاماتی را که به برادران لاریجانی زده‌اند اخیراً و بعد از دعوت آقای بقایی به دادگاه کشف کرده‌؟ اگر نه، پس چرا تاکنون سکوت کرده بود و چرا به‌جای ارجاع مدارکش به محکمه، به تهمت‌زنی در رسانه‌ها اقدام کرده است؟

احمدی‌نژاد نباید فراموش کنند حرف اصلی ما با آقای‌ موسوی در جریان فتنه88، اعتراض ایشان از مسیر خارج از قانون بوده است. اعتراض خارج از مسیر قانون، به هیچ بهانه‌ای از هیچ‌کس مطلقاً قابل قبول نیست و اگر ایشان هم می‌خواهد به روش آقای موسوی، از مسیری خارج از قانون اعتراض کند، باید بداند که سرنوشتی بهتر از آخرین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
توهم
Iran, Islamic Republic of
توهم اداراکی در بیان این نویسنده موج می زند! بدون توجه به بستر های موجود ( از جمله نقش و حضور هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو)در زمانی که آقای دکتر احمدی نژاد خدمت رهبر معظم انقلاب رسید و ایشان توصیه کرد به عدم حضور کرد، قضاوتی عجولانه و مغرضانه از جنس اظهارات منتظری دادستان را در پی دارد!
اگر این مدعیان دروغگو، راست می گویند، ویدئو جلسه رهبری با دکتر را پخش کنند تا معلوم شود اصل آن توصیه چه بوده است؟
رهبری شخصا فرمودند ودر ویدئو درس خارج فقهش هم هست که "توصیه کرده" اما عده ای عوام و جاهل و از طرفی گروهی سیاسی کار مغرض(چون لاریجانی ، ناطق، برخی اعضای شورا ی نگهبان، و...) که دنبال فرصت طلبی برای زدن دکتر وطرح اتهام هستند، بسیج شده اند که دکتر را ضد ولایت فقیه جلوه دهند.همان کاری که هاشمی در دهه هفتاد با منتقدان خود می کرد!
مخالف هاشمی، مخالف رهبر است....مخالف رهبری، ضد پیامبر است!
آیا با حذف دکتراحمدی نژاد از این عرصه انتخاباتی، تحریم نشدیم؟ همه تحریم ها لغو است و الان داریم در باغ گلابی روحانی ، گلابی می چینینم؟ در ساحل برجام داریم آفتاب تابان می گیریم؟ فقر و فساد وتبعیض رخت برکند؟ حقوق های نجومی به بیت المال برگشت؟ خسارات 16 میلیارد دلاری کرسنت به خزانه ملی برگشت شد؟FATF در دولت روحانی تصویب شند و اولین تحریمها توسط بانکهای داخلی علیه سپاه و نیروهای مسلح لحاظ نشد؟
سند خیانت 2030 را دولت تصویب و اجرایی نکرد و بعد رهبری دستور توقف داد و این درحالی بود که وزارت اطلاعات و مجلس مطلع بودند؟
علیه سپاه و صنایع دفاعی و موشکی دولت حملات ناجوانمردانه و دشمن شاد کن نکرد؟
قانون مادر تحریمها " کاستا" تصویب نشدو تا یک دوماه اخیر دستور اجرایی ترامپ را نمی گیرد؟
عربستان بدنبال اعلام جنگ علیه ما نیست؟
می بینید که خیلی اتفاقات پس از این حذف اتفاق افتاد و هیچ ربطی هم به حضور دکتر احمد ینژاد و یا عدم حضورش نداشت .چرا که برنامه دشمن، توطئه و زدن ریشه ماست.
با حضور این دولت و رئیس جمهور، شک نکیند اوضاع بدتر می شود اما بهتر نمیشود!
نتیجه انکه،شما در پازل " جنگ احزاب" علیه دکتر بازی نکنید چرا که خدا می بیند و به مصداق همین فرمایش حضرت آقا در مورد دکتر که " برارد مومن" خطابش کرد داریم:
" ان الله یدافع عن الذین امنوا"
و شر حلقه های زر- زور - تزویر به زودی به خودشان بر می گردد. و مصادیقش متنوع خواهد بود از جاسوسی گرفته تا دزدی از بیت المال ، از آلودگی به فساد اخلاقی در خانواده تا تابعیت های چند گانه!
از زندگی اشرافی و تصرف در اموال ملی تا مرگ بد!
البته ما این عذاب خدا را داریم می بینیم اما انانکه که کورند و نمی بینند، مشکل خودشان هستند.
خلاصه اگر دید و شنیدید فلان مسئول هتاک و پرونده ساز و توطئه گر در استخری ، بلاتشبیه مستراحی غافلگیر به مرگ شد، آن را طبیعی تلقی نکنید، عذاب بود!
ضمن انکه آخرت خود را برای دنیای پست ومقام پرستان، نابود نکنیم.
Iran, Islamic Republic of
این تعریف از مرد فقط مختص بخشی از جهال است و دیگر هیچ
علی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
بیمار است ودیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
ظلم به سر آید...
می رسید روزی که نفس تازه شود...
شاهد
Iran, Islamic Republic of
قضاییه پاشنه اشیل نظام شده و باید جراحی اساسی شود
Iran, Islamic Republic of
(((((«مصیبت عظمای دین گریزی و سرخوردگی و بیكاری و تورم و گرانی و شكاف جهنمی فقر و غنا و فاصله عمیق و روز افزون طبقاتی و ركود و سقوط درآمد ملی و اقتصاد بیمار و فساد اداری و ضعف شدید مدیریتی و نقص فزاینده ساختار سیاسی كشور و اختلاس و ارتشاء و اعتیاد و عدم چاره‌اندیشی كارآمد تبعات وجیع و فجیعی دارد كه همچون سیل بنیان برانداز پشت سد ایستاده و هرلحظه كیان كشور و حیات ملت را تهدید می‌كند... )))))الان که متن نامه اقای طاهری را میخوانم میبینم همچین بی ربط هم نگفته و واقعا مملکت گرفتار اینگونه مسایل است و ایشان در ان زمان هم پیش بینی بوجود امدن اینگونه رفتار را کرده بودند
Iran, Islamic Republic of
پیشبینی آقای طاهری در صورت تداوم دولتهایی مانند دولت وقت، قابل وقوع بود. همانطور که هم اکنون نیز شاهد تداوم آن هستیم. چه بسا چنین هشدارهایی با هر نیتی باعث شد تا دولت های عدالت مورد اقبال قرار گیرند. دولتهای احمدینژاد علیرغم کارشکنی ها و سوء استفاده های نجومی از یک دولت بی تجربه و جوان گرا، موفق شد این روند را در مقطعی و تا حدودی کند نماید. انشاءالله نامه اخیر نیز طلیعه آثار مشابهی باشد.
مغتقد باشیم که الخیرو فی ما وقع.
Iran, Islamic Republic of
بنا براین ما نتیجه میگیریم احمدی نژاد ضد ولایت فقیه و خاتمی ولایت پذیر است. ای مرجع قضایی اقدام انقلابی!خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
چه انتظاری
بجای تجلیل از دادستان مرتضوی بخاطر جمع کردن فتنه88 دادگاهی و محکومش کردند
Iran, Islamic Republic of
بنده قضاوتي در مورد افراد ندارم چون قاضي حقيقي خداست. اما متن نامه به رهبر و امام جامعه، خيلي دلچسب نيست. شايد من نتونم دقيق بگم مشكل ادبيات به كار رفته در اين نامه چيه ولي شما خودتون به اين جملات نامه كمي دقيقتر نگاه كنين:
"بارها و به صورت حضوری و یا مکتوب شرایط کشور، مردم، نظام و مشکلات و خطرات پیش رو را در حد مقدور به عرض جنابعالی رسانده ام." "اینجانب بنا به خواست مردم و بر اساس مسئولیت شرعی، ملی، انسانی و انقلابی وظیفه دارم یک بار دیگر شرایط کشور را از نگاه و زبان آنان به عرض برسانم." دكتر احمدي نژاد، در اين نامه (غير از آغاز نامه كه از لفظ "رهبر معظم انقلاب" استفاده كرده، هرگز ايشان را در جايگاه مراد و رهبر خود خطاب نكرده است. هرگز در اين نامه از رهبر و مولاي خود درخواست رهنمود، ارائه طريق يا كسب تكليف نكرده است. بلكه تلويحاً تعيين تكليف هم كرده است: "بسیاری از مردم هر روز در مراجعات خود ... درخواست دارند که حرف و خواست آنان به مقامات بالا و به ویژه حضرتعالی برسد. خداوند شاهد است که بنده در حد توان و امکان در این مسیر تلاش کرده و می‌کنم." و در ادامه: "انجام وظیفه انقلابی و اصلاح وضع بخش‌های گوناگون و همراهی کردن با اراده و خواست مردم، این راه را کوتاه‌تر و هزینه ها را کمتر خواهد کرد." در مورد جملات و عبارات به كار رفته در اين نامه، سخن بسيار است اما العاقل يكفي به الاشاره.
Iran, Islamic Republic of
اولا شما سخنگوی رهبری نیستید که از طرف رهبری جواب می دهید و ثانیا شرایط امروز با آن روز قابل مقایسه نیست
Iran, Islamic Republic of
اینکه ایشان نماینده مردم باشد جای بحث دارد . اما اینکه وضعیت کشور بدلیل ناتوانی مسئولین و دروغگو خطاب کردن هم و هر روز یک سند از هم رو کردن مثل این اخری دادن سکه از یکی انکار و از دیگری سند عجیب بی پایه رو کردن ، و یا رییس جمهور کشور رفتار انقلابی و سیاسی سی سال گذشته را زیر سئوال می برد و هر روز در حال طرح یک دروغ جدید می باشد . اینها همه و همه دارد اعتماد مردم را از بین می برد.البته اینها از محاسن دموکراسی است، لیکن دیدگاه مردم این نیست. ما داریم با عدم حل این مشکلات به نقطه بی بازگشت نزدیک شویم . هر کس بگوید اینطور نیست خیلی ساده است زیرا وضعیت بسیار خطرناک است
حسین
Netherlands
شاید در مورد دمکراسی هم محاسنی را بتوان ذکر کرد. اما یکی از اصول دین ما عدل است و نه دمکراسی. در تاریخ و امروز هم می بینیم که کشور های کافر ، با نظامی منصفانه موفق ترند. و این را هم می توان تائید این فرموده بی نظیر دانست : الملك یبقی مع‌الكفر و لایبقی مع الظلم.»
ضمنا دمکرسی در روزهای بیماری رسول عظیم شان پیروز شد و مشکلاتش را هنوز نمی توانیم آسان کنیم.
Iran, Islamic Republic of
سقیفه کجاش دموکراسی بود ؟! عمر دموکراسی حد اکثر پنجاه شصت ساله ؛ احتمالا یا شیعه نیستی یا ادعای وهابی ها رو قبول داری ؟!
حسین
Netherlands
اگر چه موضوع چیز دیگری ، دمکراسی یعنی یک گلاه گشاد. مثلا ترس ایجاد می کنیم از جنگ. پنجاه در صد خانمها هستند و رعوف ، چند در صد طرفدار داریم ، یکعده از مرد ها اعتمادشان یا جرئتشان کم شده ، لذا با یک شعار ترساننده از جنگ در انتخابات بیست و چهار ملیون رای جمع می کنیم. خوب به یک معنی دمکراسی درست اما به مفهوم غلط.
دمکراسی هم از زمان فلاسفه بزرگ یونان به ارث رسیده. در همان زمان آتن حدود سیصد هزار برده داشت و عده ای چند هزار نفری هم طبقه پائین بودند و حق رای نداشتند لذا دمکراسی یعنی آزادی طبقه کوچک بالا.
موضوع اینکه کسی شیعه است یا چیز دیگر بعدا سر پل صراط معلوم میشود چون عرض کردم بنده شناس فقط خدای تبارک و تعالی است.
عزیزان توجه کنند که ما با هم کشمکش نداریم ، دسته جمعس در حال تلاشیم که کسی حق را ناحق نکند.
یا علی مددی
Iran, Islamic Republic of
ما به احمدی نژاد دو بار رأی دادیم برا اینکه اینایی که الان حاکم اند رو به گوشه های انزوا پرت کرده بود. الانم که اینا باز اومدن سرکار. احمدی هم شده بدتر از اینا. پس دیگه بهتره زیاد دستو پا نزنه، چون دیگه جایگاهی پیش ملت نداره.
شریف
Iran, Islamic Republic of
میتونستید همین نظرات را بدون توهین بدهید. شارلاتان بازی و دغل بازی برای شخصی مثل دکتر نشان از اتش درون شما دارد. مرد بودید میگفتید کدام قسمت از نامه درست نیست؟
Iran, Islamic Republic of
یکی با جو سازی بیاد حرف بزنه یه عده همراهش هم هر کسی که مخالفش حرف بزنه همینجوری انگ بزنن بهش شارلاتان بازی نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
شما ببخشید. احمدی نژاد شارلاتان و دغلباز نیست ولی انقدر ساده اس که میخواد فدای ایشون (بقایی) و ایشون (مشایی) بشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شما هم اگه این دو را از نزدیک ببینی فداشون میشی
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
انگاره سازی تاکی چرا این تحلیل های مبتنی بر نگاه های جناحی را منتشر می نماید فقط در یک کلام به نویسنده محترم عرض می کنم دوست عزیز مقام معظمرهبری قبل از اینکه یک مطلع از اخبارها باشد ایشان یک پردازشگر نخبه می باشند و علت ارائه براورد صحیح از سوی ایشان همین هنر بزرگ او میباشد و در پردازش صحیح اطلاعات ؛تقاطع گیری اخبار نقش مهمی را ایفا می کند وگزارشات افراد مختلف می تواند موثر واقع شود . و شما بی مورد از انتشار این نامه ناراحت یا بهتر بگویم وحشت زده شدید و این ناراحتی ناشی از وابستگی جناحی شما بوده و بجای دادن این تحلیل ها فکری برای علاج کبود بینی خود نماید
فرار به جلو
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این نویسنده، معلوم است عینکی از جنس عینک منتظری و اژه ای هتاک و امثال خانواده لاریجانی بر چشم زده و بعد نامه دکتراحمدی نژاد را خوانده است!
و البته این نویسنده کور است تا دوباره ببیند نامه بدون سلام ، هتاکانه، تهدید امیز و از موضع آمرانه هاشمی رفسنجانی به رهبری در فتنه 1388 را تا معلوم شود چقدر بغض دارد به این مرد بزرگ و خدمت گزار مردم مستضعف،اقای دکتر احمدی نژاد!
بروید در مترو...در اتوبوسها...در تاکسی ها....تا ببینید مردم دردشان چیست و چقدر راضی و خوش بحالند!
ما هر روز تجربه ساندویج شدن بین تراکم جمعیت در اینجور جاها راداریم، مردم از کسی ابایی ندارند، حرفشان را میزنند، عدم رضایتوشن رو می گویند و نشانه های اصلا خوبی در اعتماد عمومی نیست و دکتراحمدی نژاد نیز دقیقا این کلیات را معروض داشته و از طرفی به نوعی ملتمسانه از رهبری برای بسامان کردن اوضاع ، طلب استمداد کرده است.
چند پاراگراف از نامه اش را بیان می کنم و بعد دوستان جهان نیوز ببینند تا کنون خود در همین سایت و دیگر دوستان همسو در سایتشان خبر این مشکلات را منعکس نکرده اند! و آیا انعکاس این مشکلات و توقع از مسئولین حاکم برای حا آنها، سیا نمایی و ناامید کردن مردم است؟!
آیا با دروغ گفتن و امار سازی، مردم امیدوار می شوند و بیکاری و گرانی و فساد دانه درشتها درست می شود؟!حقوق های نجومی بر می گردد به بیت المال؟
اما فرازهایی از نامه اقای دکتراحمد ی نژاد:
1- "مقامات قوه مجریه با امید و اعتناء بیش از اندازه به نتایج توافق موسوم به برجام و یا تمرکز بیش از حد بر آن تقریباً سایر امور کشور را رها کرده‌اند. بازی با آمار و ارائه اطلاعات غیر واقعی از وضع کشور نیز مانند پاشیدن نمک بر زخم های عمیق مردم شده است. علیرغم اینکه فروش نفت افزایش یافته و درآمد و بودجه دولت طی سالهای اخیر بیش از سه برابر شده است اما وضعیت عمومی مردم و کشور به طور آشکار عقب گرد داشته است. اطلاعات و آمار واقعی نشان از حرکت به سوی بن‌بست در بخش‌های گوناگون دارد."
2-"به عنوان مثال جمع قابل توجهی به نمایندگی از صدها هزار نفر از مردمی که از ناحیه مدیریت بانک مرکزی و عملکرد موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از مراکز رسمی کشور دچار مشکلات فراوان و کمرشکن شده و به ستوه آمده اند، مدت‌ها به مراکز دولتی و بانک مرکزی مراجعه می کنند لیکن پاسخ روشنی دریافت نمی کنند و طرد می شوند".
3-"شایسته نیست که با تشریح وضع کارمندان، معلمان و فرهنگیان، هنرمندان، کارگران روزمزد و ساختمانی، کسبه و کشاورزان و یا انبوه جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار و رانندگان و کوله‌بران و دیگر اقشار مردم، خاطر حضرتعالی و مردم بیش از این مکدر گردد".

خب! آیا اینها سیاه نمایی است؟ یا حقیقت اظهر من الشمس کشور و ناله همه دلسوزان؟!
جا دارد در اینجا فرازی هم از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص همین مشکلات به نویسنده محترم و مغرض یاداور شویم که اگر بنا باشد با عینک بدبین و غرض ورزی و سیاسی کاری ایشان به این بیانات بنگریم ،پس بلا تشبیه رهبری یاس و نامیدی را ترویج و سیاه نمایی کرده است که صد البته این چنین نیست:(بیانات 1/1/1396 در حرم مطهر رضوی-مشهد)
1-در طول انقلاب اسلامی، هرگاه مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، کارها پیش رفته است و هرجا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی و بی‌تحرک داشتیم، کارها متوقف یا منحرف شده است،
2-مردم ازلحاظ معیشت دچار مشکل هستند و مشکلات معیشتی تبعات اجتماعی و فرهنگی را در پی دارد و دشمن نیز بر روی همین مسائل متمرکز می‌شود.
3-من از وضع مردم مطلع هستم، بنابراین تلخی کام مردم به‌ویژه طبقه ضعیف را از مشکلات اقتصادی همچون «گرانی، بیکاری، تبعیض‌ها و نابرابری‌ها و آسیبهای اجتماعی» با همه‌ی وجود حس می‌کنم.
3-برخی شاخص‌های اقتصادی کشور خوب و برخی منفی هستند؛ در‌حالی‌که شاخص تورم کاهش نشان می‌دهد اما شاخص بیکاری افزایش یافته است و درحالی‌که شاخص‌ها رشد اقتصادی را مثبت نشان می‌دهند اما رشد سرمایه‌گذاری منفی است و درحالی‌که در بخش نفت پیشرفت داشتیم در بخش‌هایی همچون معدن و مسکن، پس‌رفت داشته‌ایم.
4-برخلاف آنچه گفته می‌شود که سرمایه‌ی لازم برای تولید وجود ندارد، ما سرمایه‌ی لازم را در اختیار داریم.
5-در برخی سرمایه‌گذاری‌ها تبلیغات به راه می‌افتد و در صداوسیما هم مطرح می‌شود و مردم سرمایه‌های خود را به سمت آن سرمایه‌گذاری می‌برند اما بعد از مدتی مشخص می‌شود که تقلبی انجام گرفته است؛ این‌گونه موارد، کوتاهی‌هایی است که در زمینه‌ی امنیت سرمایه‌گذاری انجام می‌گیرد.
حال جملتا رهبر معظم انقلاب و دکتر احمدی نژا د را با هم مقایسه فرمایید،کجای فرمایشات دکتر احمدی نژاد سیاه نمایی و یاس آفرینی در بین جامعه است؟!
ضمنا کافی است یک سرچ کوچ از بیانات رهبری در خصوص مشکلات مردم بکنید تا ببینید معظم له چقدر به مسئولین انتقاد داشته که حقیقت وضع موجود ار به تصویر کشیده است.
لطفا منصف باشیم.واقع بین و صادق باشیم.
و حقیقت را انگونه که خود دوست داریم تفسیر نکنیم چون در آن حقیقت تاثیری ندارد الا زیان ما!
با فرار به جلو و ایجاد دشمن فرضی از احمدی نژاد و دولت های خدمتگزار او، فقط خدمت به غارتگران بیت المال، غربگرایان واداده، امید بخشی امریکا و اسرائیل در ایجاد تفرق در بین مردم و تثبیت جایگاه نجومی بگیران حرامخوار ومدیران سرمایه سالار 1000 میلیارد تومانی و جاسوسانی چون دری اصفهانی و مشکات و ... کمک کرده ایم.
یا علی
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
چرا هر کس از اقای احمدی نژاد انتقاد می کنه شما هواداران ایشون شروع می کنید به مقایسه خاتمی وهاشمی وروحانی با اقای احمدی نژاد ؟؟؟؟؟
اینجا کسی معتقد نیست که خاتمی وهاشمی وروحانی کارشون درسته ومطیع ولایت هستن ،ضمن اینکه کسی هم معتقد نیست اقای احمدی نژاد مطیع ولایت هستن با همه ی خدماتی که داشتن .
شما از مقایسه ی شخصی بااشخاص دیگه نهایتا به این نتیجه میرسید که ایشون بهتر از بقیه عمل کردن اما این نتیجه الزما به معنوی نمره ی قبولی اون شخص نیست چرا؟؟
چون وقتی شاخص ومعیارومبنای نمره دهی به افراد ولایت پذیری اونها باشه می بینید که نه هاشمی نه خاتمی نه احمدی نژاد ونه روحانی نمره ی قبولی رو نمی گیرین .
من هم مثل خیلی های دیگه هر دو دوره به اقای احمدی نژاد رای دادم منکر خدمات ایشون هم نیستم اما مثل شما هم چشمم رو به روی خطاهای ایشون نبستم ،نه وزیرم نه وکیل نه کارمند دولت و......که ولایت معاش واصول سوارو....از نگاه شما باشم من فقط انقلابی ام .
ارشاد
همین آقای احمدی نژاد که امروز وضعیت بد اقتصادی مردم از جمله کارمندان ومعلمان را مثال حرفهای خود آورده است ،در دوران زمامداری وقتی در برابر پرسش خبرنگاری که از ایشان پرسید با وجود تورم 20وچند درصدی چرا حقوق کارمندان کمتر از 10درصد افزایش یافته است ومگر قانون مصوب مشخص نکرده افزایش حقوق باید متناسب با تورم باشد گفت "قانون گفته متناسب نه مساوی !!!""شما می پذیرید 23با 9متناسب است؟این آقا در زمان زمامداری یک کار دیگر می کرد وحالا حرف دیگری می زند.
Iran, Islamic Republic of
حرف های روحانی را به احمدی نژاد نچسبانید او 20 درصد سالیانه به حقوق ها اضافه می کرد!
Iran, Islamic Republic of
بله اضافه می کرد ولی یک سال هم ۶درصد اضافه کرد خودم کارمندم و اثر آن ۶ در صد هنوز در حقوق ما هست
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرج الهی تاریخ را دوباره مرور کنید خط سه که در دهه ۶۰ بود ربطی به بیت امام نداشت بلکه خط سه شامل ایت الله منتطری مهدی وهادی هاشمی که هادی داماد آیت الله منتطری بود و آقای طاهری و طرفدارانشان بودند که با آیت الله شهید بهشتی آقای خامنه ای که آن زمان رئیس جمهور بودند هاشمی رفسنجانی سپاه شورای نگهبان مجلس وهمه مخالف بودند چرا بیت امام را جزء خط سه دانسته ای این جفای بزرگی به امام راحل وبیت ایشان است
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز لطفاٌ دقيق صحبت كنيد:
سال نرخ تورم(درصد) افزايش حقوق پايه(درصد)
1389 12.4 14.9
1390 21.5 9
1391 30.5 17.9
1392 34.7 25
1393 15.6 25
1394 11.9 17
1395 6.7 (آمار تا بهمن) 14
1396 -- 14.5 (12)
Iran, Islamic Republic of
ولی در تورم 40 درصدی
Iran, Islamic Republic of
الان مثلا الکی تورم 9درصده چرا 5 درصد اضافه میشه !!
شریف
Iran, Islamic Republic of
دوست من کمی در ادعا ها دقت کن .
من خودم کامندم .ما افزایش حقوق زیر 17 در صد اصلا در اون سال ها نداشتیم . کدوم 10 در صد؟
Iran, Islamic Republic of
سال 89 ، افزايش حقوق 14.9درصد بود. سال 90 با وجود تورم 21.5% ، افزايش حقوق فقط 9 درصد بود! و سال 1391، با وجود تورم 30.5% ، افزايش حقوق 17.9% و بالاخره افزايش حقوق مصوب سال 92، 25% بود آنهم با وجود تورم رسمي 34.7%.
مریم
Iran, Islamic Republic of
این آقایان امثال آقای فرج اللهی شکم سیری دارن و نباید توقع زیادی ازشون داشت...
فقط من توی یه چیز موندم و اون اینه که جهان نیوز این همه نویسنده هتاک را از کجا پیدا میکنه و دیگه اینکه چه رویی داره با این همه نظر کاربران که همه گویای اینه که دنبال مردی هستند که از جنس مردمه باز کم نمیاره و باز سیاه نمایی میکنه..
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز چند سوال: سياه نمايي چيست؟ آيا سياه نمايي يعني اينكه اخبار منفي و دروغ به مردم بدهيم تا آنها مأيوس شوند؟ خير، شما ممكن است كاملاً صادقانه سياه نمايي كنيد! حتي از احاديث و روايات و سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبري هم استفاده كنيد اما در نهايت، "سياه نمايي" كنيد! چگونه؟ خيلي ساده است. كافي است فقط نقاط سياه، رنج آور و مأيوس كننده را در كمال صداقت بيان كرده از يادآوري نقاط روشن و اميدبخش خودداري كنيد. (به همين سادگي)
حالا براي سرگرمي چند تا سوال ديگر را با هم مرور مي كنيم:
سوال: آقاي احمدي نژاد نرخ بيكاري را از چند به چند رساند؟
پاسخ: از 11.5 درصد در سال 1384 به 13.5 درصد در سال 1389
سوال: ايشان نرخ تورم را از چند به چند رساند:
پاسخ: از 10.4 درصد 1384 به 34.7 درصد در سال 1392 رساند.
سوال: نرخ ارز را از چند به چند رساند:
پاسخ: از حدود 900 تومان به حدود 3700 تومان (در مقطعي 4100 تومان)
حالا چند سوال از يه نوع ديگه:
سوال: كل فروش نفت ايران از زمان كشف در مسجد سليمان در دوره مظفرالدين شاه، سپس محمدعلي شاه، بعد احمدشاهو رضاشاه و محمدرضا شاه و بعدش هم هشت دولت بعد از انقلاب (خلاصه از اول تا شروع دولت آقاي دكتر احمدي نژاد) چقدر بود؟
پاسخ: 585 ميليارد دلار
درآمد نفتي دولت دكتر چقدر بود؟ (بدون احتساب فروش داخلي و نيز درآمد صادرات گاز و پتروشيمي!!)
پاسخ: 578 ميليارد دلار
سخن آخر: بله همه قبول داريم كه دكتر (حداقل خودش) دزد نبود اما با درآمد افسانه اي از فروش نفت، گاز و پتروشيمي نتوانست بيكاري را كاهش دهد، نتوانست تورم را مهار كند. نتوانست ارزش پول ملي را حفظ كند و سرانجام، ثروت خيره كننده مملكت را با ساده زيستي، پاكدستي، شجاعت و سوء مديريت به آتش كشيد و الان بر خرابه اي كه برجاي گذاشته مرثيه مي خواند و جسورانه با انتشار نامه سرگشاده، رهبر را به شنيدن مشكلات مردم بي پناه دعوت مي كند.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
الان روحانی و امثالهم خیلی تونستن نرخ بیکاری را بیارن پائین...چقدر چیز نوشتی بابا با اعداد و ارقام چیو میخوای ثابت کنی من به جیب خودم و اطرافیانم توی اون هشت سال دکتر نگاه میکنم و الان خیلی راحت میتونی بفهمی کی بهتر کار کرده
حالا هی عدد و ارقام بیار
من که شخصا با اعداد زندگی نمیکنم من دارم با گوشت و خون و پوستم گرونی و بدبختی را توی این چند سال حس میکنم
دوره احمدی نژاد را هیچ وقت با هیچ دوره ای مقایسه نکن اصن فک کن اون موقع تورم 200درصد بوده الان عشق شما کرده 1درصد مهم جیب و قدرت خرید مردمه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي مهسا!، سلام عليكم، در كامنت فوق، كسي از روحاني دفاع كرده كه شما ناراحت شدي؟ كسي گفته روحاني بهتر از احمدي نژاده كه شما عصباني شدي؟ شما قبول نداري كه بیشترین درآمد نفتی سرانه با رقم 1214 دلار مربوط به دولت احمدی نژاد (دولت نهم) و کمترین درآمد سرانه با 406 دلار مربوط به دولت خاتمی (دولت هفتم) هست؟ شما نميدوني كل فروش نفت دولت يازدهم، حتي با وجود توافق برجام، كمتر از 190 ميليارد دلار بوده؟ شما منكري كه با همين درآمد اندك، نرخ ارز تثبيت شده؟ قبول نداري كه در همين شرايط، تورم مهار شده؟ نميپذيري كه با همين درآمد و در شرايط ركود فلج كننده، ما رشد اقتصادي دو رقمي هم داشتيم؟ آمار بانك جهاني و صندوق بين المللي پول رو هم قبول نداري؟ البته برآيند وضعيت اقتصادي ما در مجموع رو به بهبود نيست بلكه رو به بدتر شدن هست، لذا طبيعيه كه هر روز بگيم دريغ از ديروز، اما اين دولت تونسته شيب بدتر شدن اوضاع رو كه در سالهاي 90 الي 92 بسيار تند شده بود رو قدري كاهش بده اما نتونسته كاري كنه كه وضعيت از ايني كه هست بدتر نشه. فقط سرعت بدتر شدنشو كم كرده. به همين دليل شما كاملاً حق داري. وضعيت ما نه تنها بدتر از زمان دولت نهم و دهم هست بلكه به تدريج بدتر هم خواهد شد.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در سال 80 سیمان تعاونی بسیار بسیار کم بود و سیمان در بازار آزاد تنی 120هزارتومان بود، در دولت آقای احمدی نژاد سیمان مازندران با احداث یک خط جدید و آپ گرید خط قدیم، از 3500تن به 7000 تن افزایش ظرفیت داده شد. سیمان آبیک از 3500 تن به 10هزارتن، سیمان سبزگیلان، سیمان شرق، سیمان بهبهان، سیمان فرازفیروزکوه و کارخانجات متعدد احداث شد و قیمت سیمان به تنی 45هزارتومان رسید و ایران به صادر کننده سیمان تبدیل شد. در صنعت هسته ای به غنی سازی 20 درصدی رسیدیم، در حالی که سوخت راکتورتحقیقاتی تهران در حال اتمام بود. رشد شتابان صنعت ایران را با فتنه 88 گرفتند و کشور را به لبه پرتگاه بردند. شما از آقای احمدی نژاد ایراد می گیری؟ بنده منکر اشکالات دولت ایشان نیستم اما دور از انصاف است که خدمات بی نظیر ایشان را نبینیم. بعد از دولت شهید رجایی، فقط در دولت ایشان وام 4درصدی پرداخت شد. عده ای با بی انصافی مسکن مهر را مزخرف نامیدند، اگر مسکن مهر ایراداتی دارد که ما منکر آن نیستیم، به سازمانهای نظارتی مانند نظام مهندسی ساختمان و بی مسئولیتی مهندیین ناظر آن برمی گردد.در دولت آقای احمدی نژاد کنتور برق 250هزارتومان بود که الان به دو میلیون تومان رسید و قرار است گرانتر هم بشود. واقعا اینها را نمی بینید؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي ابوذر عزيز، كل در آمد دولت آقاي دكتر از محل نفت، گاز، ميعانات، صادرات غير نفتي و پتروشيمي، بيش از 1100 ميليارد دلار بود. يعني به نرخ الان ارز ميشود: 4.500.000.000.000.000 تومان!! (يك 45 بنويس جلوش 14 تا صفر بزار اونم به تومن نه به ریال) حالا ساير درآمدهاي دولتي و ماليات و فروش داخلي نفت و گاز و غيره به كنار. ميخواي براي مقايسه هم كه شده، كل درآمدهاي دولتهاي قبل و بعد انقلاب رو واست ليست كنم. بعد همشونو با هم جمع بزنم جلوي چشات، تا بدوني چه فرصت افسانه اي رو تيم دكتر احمدی نژاد با تحميل بيماري هلندي به اقتصاد مملكت نابود كرد و رفت؟ مطمئني اگه بگم نميشيني زار بزني؟ مگه خيانت فقط بخور بخوره؟ مگه فقط اشرافي زندگي كردن و حقوق نجوميه؟ مگه فقط با كفش رفتن رو فرش مردمه؟ نه عزيزم. ميشه با ساده زيستي، پاكدستي، شعارهاي انقلابي، كاپشن كِرِم، نون و پنير، سفرهاي استاني به همراه يه سري كارهاي خوب (مثل افزايش ظرفيت كارخانه سيمان مازندران، توليد بنزين در اراك و اصفهان، غني سازي 20 درصدي و ...) آنچنان بلايي سر اين مملكت آورد كه دود از سر هر كسي كه سرش تو حساب باشه بلند شه عزيزم. كما اينكه شما مي توني يكصد و بيست هزار ميليارد تومان!! پول مملكت رو توي مسكن مهر دفن كني (همانطور كه كردن) و ميتوني با همين پول، حداقل براي دو ميليون خانوار درآمد توليدي پايدار درست كني و با اين كار، هم مملكت رو از وابستگي نجات بدي، هم اين افراد بعداً با درآمد خودشون بدون نياز به تو و يارانه ات، براي خودشون خونه درست كنن، هم چندين ميليون نفر ديگه در بخشهاي بالادستي و پايين دستي واحدهاي توليدیِ همين افراد نون بخورن و هم دولت از محل مالياتشون مملكتو اداره كنه. بله عزيزم. همه كاري ميشه كرد. بستگي به آدمش داره. به سيستم تفكر اون آدم.
حسن
Iran, Islamic Republic of
حالا شما که دروغ می گی سه تا صفر دیگه هم بذار جلوش تا باور کردنی تر بشه !!!!! خداوکیل خسته نشدید از بس که دروغ گفتید و اراجیف بافتید .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر خوب بلدی، میشه بفرمایید که دولت آقای روحانی چه کاری کرده؟؟؟ با بلدم بلدم بلدم کاری انجام نمیشه، در ضمن آقای احمدی نژاد توانست درآمد ارزی را با فروش نفت تا بشکه ای حدود 100 دلار بالا ببره. سوال این است که چرا با روی کار آمدن دولتهای اصلاحات و اعتدال قیمت نفت به زیر 20 دلار سقوط کرد؟؟؟ آیا جز ذلت پذیری آنها، موضوع دیگری است؟؟؟ در ضمن فتنه 88 را فراموش نکنید. خبانتی نابخشودنی که فتنه گران انجام دادند و کشور را به لبه پرتگاه بردند و اگر هوشمندی رهبری و انقلابیون نبود، طبق گفته غربی ها، انقلاب سقوط کرده بود. شما فقط مسکن را نبینید، حدود 100 صنعت دیگر در کنار رونق صنعت منتفع می شوند، از مسکن اجتماعی چه خبر؟.؟ هنوز روی کاغذ است.
Iran, Islamic Republic of
اولا بودجه به ریاله و نه دلار
نرخ محاسبه دلار حتی در نیمه اول سال ۹۲ همان ۱۲۰۰ تومان بود
اما با شروع دولت ۱۱ به بالای ۳۰۰۰ در بودجه محاسبه شد
سرور
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم این فرج الهی چه کسی است.اما امان از اینکه اخلاقیات از میان ما رخت بر بندد.
احمدی نژاد "دَغل‌بازی و شارلاتان‌باز" نیست.وی هم مانند بسیاری از مردم از حلقه لاریجانیزه شده قوای سه گانه کشورناراحت است و لزومم خروج مملکت از وضع موجود را پوست اندازی و استحمام سیاسی می داند.بسیاری از کسانی که با خود وی مخالف هستند نیز با این نظر موافق هستند می توانید یک نظر سنجی نصفه نیمه بگذارید و ببیند.
تا منطق و ریاضی حاکم است چرا توهین؟!!!
سقا
Iran, Islamic Republic of
براساس اصول يكصد و پنجاه و هفتم و يكصد و دهم قانون اساسي تعيين و انتصاب رئيس قوه قضائيه از جمله وظايف و اختيارات مقام رهبري است . در تبيين اين موضوع به صورت مختصر گفتني است که علت اصلي اين موضوع ناشي از مباني مكتبي نظام اسلامي و لزوم مشروعيت الهي آن مي باشد . توضيح اينکه : دستگاه قضائي به دليل حساسيت و نقش بنيادي اش و نيز خصيصه مکتبي اش و به منظور تحقق بخشيدن به عدالت اسلامي و پاسداري از حقوق مردم, لزوماً بايد با معيارهاي اسلامي منطبق باشد. قانون اساسي نيز در اصل يکصد و پنجاه و ششم خود, قوه قضائيه را (…مستقل و پشتيبان حقوق فردي و اجتماعي و مسئول تحقق بخشيدن به عدالت) معرفي کرده است. اگرچه قضاوت قهراً طبق احکام الهي و توسط قضات واجد شرايط اسلامي صورت خواهد گرفت, ولي به دليل اهميت و حساسيت بنيادي قضا در اسلام و دقت در مکتبي بودن نظام قضائي کشور و پيش گيري از انحرافات کلي در سيستم قضائي اسلامي, نظارت ولي فقيه در اين امور اجتناب ناپذير است.
شما که معتقدهستید از ذیل تا صدر قوه ی قضاییه مساله داره وبی عدالتی و......توی این قوه نهادینه شده و.....میشه بفرمایید چرا حضرت اقا رییس قوه قضاییه رو تغییر ندادن ومجددا ایشون رو توی راس این قوه نگه داشتن ؟؟؟؟
حتما شما هم مثل اقای احمدی نژاد که به آقا نامه نوشتن تا ایشون رو از اوضاع مطلع کننن ،فکر می کنید همه ی عالم وادم میدونن چه خبره جزء آقادرسته؟؟؟
کلا هر کسی منتقد عملکرد اقای احمدی نژاد باشه یا اصول سواره یا افول گرا یا ولایت معاش و......فقط شما خوبین مظلومین وعدالت خواهان و...
راستی از نامه ی مشایی به خاتمی چه خبر؟؟؟؟؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
بنده هم مثل خیلی از افراد معتقد به نظام با قانون اساسی آشنا بوده و نیازی به مقدمه چینی شما جهت فحش دادن و توهین به امثال من نبود.اصلا بنده شخصا ولایت معاش هستم از این جهت که اعتقاد راسخ دارم اگر کشور ما در سایه امنیت و با وجود کمی و کاستی ها موجود از لحاظ مادی و معنوی روبه پیشرفت است به خاطر رهبری اندیشمند و سالم به معنای واقعی آن است.
اما علیرغم اینها معتقدم "احمدی نژاد هم مانند بسیاری از مردم از حلقه لاریجانیزه شده قوای سه گانه کشورناراحت است"و آن را ابراز می کند.
واقعا معتقدم کلمه جریان انحرافی را علی لاریجانی ابداع کرد و نهایت نتیجه آن شد انتخاب حسن روحانی و بعد از آن انتخابات مجلسی پر از افراد ناشایست و ناکارآمد و غایتا شهردار شدن نجفی بی لیاقت به جای دکتر قالیباف در شهرداری تهران.
بنده به تفکر ضد استحماری احمدی نژاد درود می فرستم.
سقا
Iran, Islamic Republic of
اگر معتقد به ولایت فقیه در لسان وعمل هستید پس یقین بدونید اون شخصی روکه ولی فقیه درراس قوه ی قضاییه قرار دادن از ویژگی های لازم برای اداره ی این قوه بر خوردار هستن وعلت اعتمادمجددآقا به ایشون هم حتما به همین دلیل بوده ،انتقاد به دستگاه قضایی یه بحث هست اما تخریب وفتنه انگیزی وبست نشینی و.....یه بحث دیگه است ،واقعا شما تصور می کنید رفتارهای اخیر اقای احمدی نژاد باعث خرسندی حضرت اقاست ؟؟؟؟؟
ادم ولایی اینطور رفتار می کنه؟؟؟؟؟
مگه حضرت اقا بی خبر از اوضاع واحوال جامعه ودولت ومجلس و....است که ایشون نامه ی سر گشاده می نویسن ؟؟؟؟

حمید رسایی : شاید گفته شود که ملاک حال فعلی افراد است، بله تردیدی در این نیست. بحث بر سر این است که حضور علی لاریجانی در راس مجلس از آن روز تا امروز، برآمده از خواست عالی ترین مقامات سیاسی کشور نیست، بلکه محصول تلاش ها و تمایل شخص احمدی نژاد است. بدیهی است که سخن درباره لاریجانی سال ۸۷ است و نه لاریجانی سال ۹۶ کما اینکه احمدی نژاد سال ۸۷ با احمدی نژاد این روزها متفاوت است. احمدی نژاد آن روزها دو بار به مثل رسایی گفت: ما آمده ایم تیرها به ما بخورد نه رهبری اما حالا تیرهای ملامت حمایت از احمدی نژاد به چه کسی می خورد؟!

می بینید که اقای احمدی نژاد همچین هم از لاریجانیزه بودن قوا بدشون نمیومد ....
سرور
Iran, Islamic Republic of
چرا مغلطه می کنید.
اولا: رییس قوه بودن چه از طریق آرا و چه انتصابی مغایر با انتقاد نیست.
ثانیا: حرفهای آقای رسایی را کاملا قبول دارم.شاید احمدی نژاد بخواهد جبران مافات کند و علی لاریجانی را از اریکه ای که خود بر آن نشانده پایین بکشد.درضمن بنده از جهان نیوز می خواهم در مورد لاریجانیزاسیون فضای سیاسی ایران یک نظرسنجی کند تا برای شمای محترم نیز این همه علامت سوال بازتولیدنشود.
می فرمایید نه دوسال صبر کنیم تا انشاالله ببینیم چه می شود.
سقا
Iran, Islamic Republic of
جبران مافات یا فتنه انگیزی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینکار با شومن بازی نمیشه
بهتر بود احمدی نژاد در انتخابات مجلس ائتلاف تشکیل میداد و افراد مد نظرش مجلس رو بدست میگرفتن یا بگذارد سال ۹۸

نه اینکه با سر و صدا راهی که در سال ۸۸ طی شد طی کند
Iran, Islamic Republic of
نه! آدم ولایی سرش رو مثل کبک می کنه تو برف تا مملکت و ولایت و همه رو بچاپن!!!! بعضیا خوب ژست ولایت مداری می گیرن!
انتصاب
Iran, Islamic Republic of
رهبری در جمع دانشجویان فرمود(قرین به مضمون) صرف انتصاب افراد توسط ایشان به معنی تایید ایشان در هرکاری و عملی نیست و شما (دانشجویان) میتوانید نقدشان کنید!
همچنین فرمودند:(۱۷ /خرداد/ ۱۳۹۶)
درخصوص آرمان‌ها و ارزشها، مطالبه جدی داشته باشید و ضمن آنکه بر روی کجی‌ها و کاستی‌ها علامت سؤال می‌گذارید، از شکست‌های مقطعی به هیچ‌وجه ناامید و مأیوس نشوید.
خب مفهوم این توقعات رهبری چیست؟! مسئول دستگاه قضا و مسئول صدا و سیما و بقیه معصومند و حاشیه امن باید داشته باشند و منتقدین سرکوب؟!
امان از عوام زدگی...امان.
لطفا نامه حضرت علی ع به مالک (ره) را چند بار بخوان و با تامل بخوان.بویژه سیمای کارگزاران و قضات در منش آن حضرت را.
سقا
Iran, Islamic Republic of
کسی منکر انتقاد ومطالبه گری مردم ودانشجویان از دولت ،مجلس وقوه ی قضاییه نیست ،قطعا سران هر سه قوه هم مدیریت خودشون رو بی عیب واشکال نمیدونن ولو پیش وجدان خودشون به این امر معترف باشن .
رییس دستگاه قضایی کشور هم قطعا مدعی بی اشکال بودن این قوه نیست ،فقط گویا اقای احمدی نژاد هیچ اشکالی در کارش نبوده ونیست
اصلا چه اشکالی داره که ایشون با عوان وانصارش بست نشین بشن وهیاهو بپا کنن ؟؟؟؟؟
اگر شما به این بخش از صحبت های حضرت اقا درباره ی مطالبه گری از مسولیین توجه دارید انصاف حکم می کنه اعتماد وانتصاب ایشون رو هم محترم بشمارید وبه همین دلیل انتقاد ات شما در جهت اصلاح امور باشه نه در جهت تخریب و وارونه نشون دادن حقایق که منجر به دلسردی ویاس مردم از قوه قضاییه بشه .
امان از عشق بی حد شما به اقای احمدی نژاد ی که با رفتارش بخش زیادی از نیروهای انقلابی رو از خودش نا امید کرد ....
این ره که میرود به ترکستان است .....
Iran, Islamic Republic of
جناب سقا! اتفاقاً شما منکر همه چیز هستید! و سعی در پاک جلوه دادن منکراتی هستید که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مسلخ می برد! ولایت مداری در عمل به فرمایشات و منویات معظم له است! با حلوا حلوا که دهن شیرین نمی شود! شما در دوران دولت های نهم و دهم شاهد رفع بسیاری از دغدغه های رهبر عزیزمان بودید! آیا این ولایت مداری است یا هی از ولایت دم زدن و برخلاف عمل کردن؟متاسفانه جنابعالی و امثالهم با بولد کردن خطاها سعی در پاک کردن خدمات بی شمار و موثر آن دولت ها هستید!
شریف
Iran, Islamic Republic of
اخر حرفت نشون دادید یکی از اون سه تایی : اصول سوار یا افول گرا یا ولایت معاش . خوب برادر من داری جواب میدی چرا مشایی رو میچسبونی؟
در ضمن انتضاب رییس قوه قضاییه از رهبری است ، طبق فرمایشات خودقا
انتقاد به منصوبینش انتقاد به رهبری نیست.وجدانا شما ازاوضاع کلی کشور در حد و اندازه های یک کشور انقلابی و اسلامی راضی هستید؟
سقا
Iran, Islamic Republic of
اصول سوار بودن چه ایرادی داره اگر این اصول مرکب تندرویی باشن برای رسیدن به اهداف وآرمان های انقلاب ؟؟؟؟؟؟
افول گرا یی چه اشکالی داره اگر افول از اصلی انحراف یافته باشه؟؟؟؟؟
ولایت معاش بودن چه اشکالی داره وقتی فرمودن نمک سفره تون رو هم از ما طلب کنید اره کل معاش ودنیای ما گره خورده به ولایت .
کی گفته انتقاد نکنید؟؟؟؟؟
چه ربطی به مشایی داره ؟؟؟؟؟؟؟
نسبت بین احمدی نژاد ومشایی چیه؟؟؟
چرا مشایی باید به خاتمی فتنه گر نامه بنویسه ؟؟؟؟؟؟
ربطش اینکه بوی فتنه میاد ....

کی گفته انتقاد به منصوبین اقا ،انتقاد به خودشون هست هر چند به قول مولانا پسندم انچه را جانان پسندد؟؟؟
بست نشینی شد انتقاد؟؟؟؟
زنبیل قرمز شد انتقاد؟؟؟؟
و......
اگر صددر صد راضی هم نباشیم ، به قدر شما هم ناراضی نیستیم این کشور صاحب فاضل وعادل وآقایی داره
یاس
Iran, Islamic Republic of
هر چقدر هم منفی بدید ما اعتقاد پیدا نمی کنیم که شما بی شمارید......
فقط دعا می کنیم که از صراط احمدی‌نژاد خارج باید.
Iran, Islamic Republic of
جناب سقا! اهداف و آرمانها در کلام خلاصه نمی شود! در عمل است که عیارها سنجیده می شود! تا کی شعار بی عمل دادن! تا کی از رهبر و انقلاب هزینه کردن! بهتر است به خود بیایید و باسیل خروشان ملت همراه شوید! خود را تافته جدا بافته ندانید که این تفکرات دهه شصتی منسوخ و محکوم است!
سقا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بحث دقیقا همین عمل افراد هست منتهی شما جماعت احمدی نژادی کوتاه نمیاید وعمل اقای احمدی نژاد رو نمی بینید فقط متقدین رو متهم به شعار وهزینه کردن از رهبری می کنید.
خب اصلا ۱۱روز خانه نشینی وبر خلاف نهی یا به اعتقاد شما توصیه رهبری عمل کردن به کنار(که البته همین دو مورد هم کافیه ) ،رفتار اقای احمدی نژاد الان کجاش در مسیر قانونی که بسیار مورد تاکید اقاست هست ؟؟؟؟
اینهمه قوه قضاییه رو متهم کردن وحق وباطل رو به هم بافتن وبست نشینی وهیاهو کردن درسته؟؟؟؟
ایا افکار اقای مشایی که اینقدراقای احمدی نژاد محودر افکار وشخصیت ایشون هستن مورد تایید رهبری هست ؟؟؟؟؟
اقای احمدی نژاد باید علنا ابراز کنه که با ولایت فقیه زاویه پیدا کرده تا شما قبول کنید؟؟؟
حسین احمدی
Iran, Islamic Republic of
او راست می گوید رهبری باید تصمیم قاطع بگیرند وبساط او وافکاراغتشاشی وجریان انحرافی اش را برچیند
مریم
Iran, Islamic Republic of
سوال: چرا حرف شما با حرف شیمون پرز یکی هست؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
سران اسرائیل در فتنه از فتنه گر ها حمایت کردند و سران امریکا هم اصلاح طلبان را سرمایه خویش نامیدند
Iran, Islamic Republic of
این چه نتیجه گیری است که احمدی نژاد تحت تاثیر اطرافیان موضع گیری میکنه ؟اطرافیانن که اویزون احمدی نژاد هستن تمام تصمیمات با توجه به خصوصیات ایشان از جانب خودشونه ادرس غلط ندین لطفا
علی
Iran, Islamic Republic of
این ... بنی صدر را یادش نمی اید که همین ملت چطور دمش را گرفتند و با لباس زنانه فرار کرد تو که دیگر از ان فراری که بزرگ تر نیستی ملت کاری می کنند که اسمت را هم فراموش کنی که زن هستی یا مرد مطمننا که نامرد هستی وگرنه با این گنده کاریها که کرده بودی هر کجای دنیا بودی محاکمه شده نه اینکه پستی بهت دهند که شاید لیاقت داشته باشی ولی ثابت کردی که نه همان خود نامرد هستی
Iran, Islamic Republic of
چرا فرار کند ! با باند کنار می آید ومشغول خدمت !همه چی آرومه !ما چقدر خوشبختیم !!
امیز عباس
Iran, Islamic Republic of
چند فامیل را مردم نمی گویند واین خانواده ها قبل از اینکه توان مبارزه داشته باشد اهل ارامش و استراحت هستند انان در واکنش به احمدی نژاد به کشورهای اروپایی برای استراحت خواهند رفت
Iran, Islamic Republic of
خوب طاهري چيزي گفت كه شد...
مسيحي گري بيشتر شد... يانكي گرايي بيشتر شد...
فساد اقتصادي همه جا را گرفت
تن فروشي براي امرار معاش بيشتر شد... ما زمان شاه نبوديم اما حالا توي كل خيابوناي تهران شهر نو را ميبينيم
آقاي رادان ميخواست چكمه و مانتو درست كنه ولي الان دكمه كلا تو مانتو حذف شد
بدبخت و بي پول شديم شما پورشه و مازراتي سوار شديد
شديم غلام حلقه به گوش روسيه و آشغال هاي چيني
توريست هم جرات ندارد بيايد چون همه رو جاسوس اسرائيل ميبينيد
ماليات ما بدبخت هم تو لبنان و غزه خرج ميه
هركاري هم ميگيد مردم خلاف آنرا ميكنند چون با شما لج كردند
حالا شما باز كبك بازي دربياريد و بريد زير برف
احمد
Iran, Islamic Republic of
در مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ورهبری همین بس که امثال احمدی نژاد وروسای جمهور دیگر وسایر مسئولین که در مشکلات مردم ونظام سهم بسزایی داشته اند پس از پایان دوره مسئولیت بجای پاسخگویی به سوء مدیریت ومشکلاتی که خودبه نظام ومردم ورهبری تحمیل نموده اند از در طلبکاری وارد می شوند گویی اصلا در این مملکت نبوده یا منصب ومسئولیتی نداشته اند! یاللعجب از این همه رو !
مریم
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما کی خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
عینک بدبینی تونو عوض کنین بهتر نیست
شریف
Iran, Islamic Republic of
برادر من اگه دیگرانی به این سبک صحبت میکنند برای شیره مالی سر من وشماست ،شما همونا را تکرار نکن.
نظام به کی و به چی میگند؟ اگه به چند تا شخص میگند؟ یابه یه سری استرتژی و نظم و برنامه میگن خوب هدف ما اول انقلاب چی بود ؟ چی میخواستیم؟ الان کجاییم؟
اگه در مسیر هستیم که من حرفی ندارم اما اگه نیستیم که حتما نیستیم آیا باید همه ساکت باشند و چیزی نگند تا یه روزی یه اتفاق ناجور بیفته؟
از ائمه بسیار شنیدیم که بهترین دوستت اونیه که عیب هاتو بهت بگه نه اینکه ببینه و چیزی نگه . الانم دوستان نظام عیب هاشو میگن تا اصلاح بشه و اونی که نمیگه یا تعریف الکی میکنه دوست نیست.
Iran, Islamic Republic of
قُل موتوا بِغَيظِكُم ۗ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ بِذاتِ الصُّدورِ
Iran, Islamic Republic of
به جای تحلیل نامه خود نامه را منتشر کنید تا مردم خودشان قضاوت کنن ،تحلیل های مغرضانه به جای اینکه مردم را جذب کند دلهای مردم را پر از نفرت میکند ،کجای نامه سیاه نماییه؟ مردم خودشان سالهاست به خاطر انقلاب ورهبری دم فرو بستن از این همه بی عدالتی.
مریم
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی هم همین امثال جهان و رجا نیوز خاتمی کردن و الان هم دکتر احمدی نژاد را هم همینا بر سر زبونا انداختن و این خیلی خوبه اگه ادامه بدنن انشاء الله خدا به اسم نویسنده نگاهی کنه و فرجی بشه تا همه از ظلم امثال خودعمارپندارها و رجا و جهان نیوزها و شریعتمداری ها با این افکار بدبین و پوسیده برن کنار و چهارتا آدم واقع بین بیان جاشون که شکم شون اونقدر سیر نباشه که نفهمن یه نفر که داره از درد مردم میگه اینا پای سیاسیت بازی های خودشون نزارن ...کافران همه را به کیش خود پندارن
Iran, Islamic Republic of
در مورد هدیه گرفتن سکه که آقایان انکار می کنند
باید اعلام کنم
مهندس بقایی سند خاصی ارائه نکردند
که امضا و رسید داشته باشد
از اول هم در فیلم دادگاه علنی ۴ اعلام کردند که برای حفظ شان از افراد امضا و رسید گرفته نشده
این چیزی هم که اصولگراها عامدانه به عنوان سند مهندس بقایی القا می کنند و می گویند سند مشکل دارد و اهدای سکه ها دروغ است!!!
اصلا سند خاصی نیست
استشهاد نامه است
که سکه ها به این افراد پرداخت شده
اما متاسفانه مثل موارد دیگر اصولگرا ها خود را به نفهمی زده
و با مقاومت در برابر فهمیدن آدرس غلط می دهند

تنها راه سوگند خوردن در جلوی دوربین به قرآن است
که خداوند دروغ گویان را لعنت کند
این گوی و این میدان
kardarblash
Iran, Islamic Republic of
صلی الله علی الامام السید علی الخامنه ای.
صلی الله علی الدکتور محمود احمدی نژاد.
انا عبد من عبید الامام علی الخامنه ای.
انشاءالله که حضرت امام خامنه ای صلی الله علیه به عنوان مولا و مقتدای همه ما بچه شیعه های ایران و بسیاری دیگر از مظلومین شیعه در اقصی نقاط جهان، در تحمل و مدیریت انتقادات (البته، بی موقع و مقداری هرچند ناچیز آلوده به بی پروایی و کله شقی) جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد صلی الله علیه، حداکثر جلوه گری وجه رحیمی و رحمانی شایسته از یک ولی الهی برحق را به نمایش می گذارند و اصلاً به احترام روح ملکوتی حضرت امام خمینی صلی الله علیه و نیز روح ملکوتی پدر بزرگوار خودشان سید جواد خامنه ای صلی الله علیه هم که شده است (زیرا تردیدی نیست که نزد حضرت امام خامنه ای همانند همه دیگر شیعیان راستین، پاسداشت حسب و نسب و احترام پدر - علی الخصوص پدری که از ذریه رسول الله صلوات الله علیه و آله و سلم باشد - از بالاترین ارزش هاست) انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را به آقای احمدی نژاد اجازه می دهند یک بار دیگر در معرض رأی مستقیم مردم قرار گیرد؛ که مثلاً خود من در میان رجال سیاسی موجود، غیر از سعید جلیلی، همچنان هیچ شخصیتی را صالح تر از احمدی نژاد برای تصدی ریاست جمهوری ایران اسلامی نمی بینم.
از بزرگان محترم خانواده لاریجانی هم خاضعانه استدعا دارم به احترام روح ملکوتی پدر بزرگوارشان حضرت آیت الله میرزا هاشم آملی لاریجانی صلی الله علیه هم که شده است، عجالتاً دست از سر آقای احمدی نژاد و مقامات عالی دولت های نهم و دهم بردارند.
Iran, Islamic Republic of
صلی الله علیه ؟! یعنی محموت هم رسول خداست؟! خیر نبینی ایشالا ، مجبور که نیستی عربی بلغور کنی این نوع درود فرستادن فقط مخصوص پیامبر اسلامه
kardarblash
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم. هو الذي يصلّي عليکم و ملائکته ليخرجکم من الظلمات الي النّور. صدق الله العلی العظیم.
صلی الله علی (نه فقط) الامام السید علی الخامنه ای و (باز هم، نه فقط) دکتر محمود احمدی نژاد(؛ بلکه همچنین) صلی الله علیک (اگر مومن هستی و این «خیر نبینی ایشالا» را که گفتی به خاطر تعصب البته پسندیده ای باشد که نسبت به مقام شامخ و بی نظیر حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم باشد).
بنده حقیر، به عنوان یک بچه شیعه اگر به مومنین زمان خودم حاضر نباشم سلام و صلوات بفرستم و احترام بگذارم، بعید نیست تا اندازه ای و به یک معنی «بخل» ورزیده باشم؛ زیرا، رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله و سلم می فرمایند: «بخیل كسى است كه نام من نزد او برده شود، و صلوات نفرستد».
از نظر بنده حقیر، که چندان بی بهره از معارف شیعه نیستم، دکتر محمود احمدی نژاد همچنان از رجال سیاسی برخوردار از مراتب ایمانی بسیار بالاست.
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد ظاهری ، عجب پیش بینی دقیقی کردی خدا رحمتت کنه . اصول گراها با اینهمه استبدادی که به خرج دادند همه را از قظار انقلاب پیاده کردند !
Iran, Islamic Republic of
از هر سه قوه شد ملت چو بیقرار
شد احمدی نژاد آتش به اختیار
Iran, Islamic Republic of
همانطور که ایشان جرقه فتنه 88 را زد الان هم سبب فتنه جدیدی خواهد شد که باید جلوی آن را گرفت.
Iran, Islamic Republic of
اگر او جرقه زد اصلاح طلبان اصل بنزین سوپر بودند که آفتاب هم اگر می تابید آمده بودند که مثل داعش منفجر بشن
Iran, Islamic Republic of
جرقه فتنه 88 از نامه بی سلام والسلام آن مرحوم به رهبر معظم انقلاب زده شد.
Iran, Islamic Republic of
تمام حروف نامه بی بسم الله در حال تعبیر شدن است خودتان را به خواب نزنید باید به هوش سیاسی هاشمی احسنت گفت
Iran, Islamic Republic of
آيل حرف هاي احمدي نژاد درسته يا نه؟ اگر درسته كه هست و حرف دل مردم زجر كشيده است كه هست چرا ياداوري نكند. ما هم بايد خوشحال باشيم كه احمدي نژاد به ياري رهبري آمده است
احمدی نژاد به یاری رهبر آمده!!!!!!!
هدی
Iran, Islamic Republic of
نه رهبری به یاری احمدی نژاد اومده
خب چشماتونو باز کنین میبینین دیگه
عباس
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقای احمدی نژاد علت و دلیل این فشار بی سابقه اقتصادی ملت و تنگ دستی مردم ، نا امیدی به آینده رو هم اعلام میکردند !!!
به غیر از بی لیاقتی مدیران اسبق در مهار و کنترل تورم آیا علت اساسی تری سراغ دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی ها چشم هاشونو میبندند و دهان باز می کنند بدون اینکه ببینند که این عدم توانایی و مدیریت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور بود که ما مجبور شدیم پراید 8 ملیون تومانی رو الان 22 ملیون پول بدیم !!!!!!!!!!!!!!!!
دلار هزار تومان رو چهار هزار تومن بخریم
بنده بدو استخدام حکم حقوقی ام سال 89 _ 350 هزار تومن بود و هیچ مشکلی از لحاظ مالی نداشتم الان 2 ملیون تومان است و به شدت در امرار معاش مشکلات دارم
آقای احمدی نژاد که خودتون رو صدای ملت میدونید ! چرا در اون زمان زمامداری ریاست جمهوری صدایی ازتون در نمی آمد !
آیا واقعا رهبری نیاز دارند که شخصی وضعیت فعلی کشور و ملت رو به ایشون بگه ؟؟؟!! دلسوز تر از شخص رهبری به ولله نداریم !
ای کاش آقا ملاحضه برخی هارو نمیکرد و به طور جدی برخورد میکرد حیف که تداوم نظام دست آقارو بسته
هدی
Iran, Islamic Republic of
شما برین با مدیران اکنون عشق و حال کنین ما همون مدیران اسبق به مزاجمون سازگارتر تا مدیران اکنون شما
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد به ایشان نامه نوشته است. هرکس دیگری هم می تواند به ایشان نامه بنویسد. اشکال کار کجاست. مگر به رهبری نامه نوشتن جرم است.؟ مگر نمی توان به رهبری نامه نوشت.؟
درثانی گیریم احمدی نزاد درزمان ریاستش مدافع حقوق مردم نبوده حالا اگر به دفاع از حقوق مردم در لوای حمایت از دوستانش پرداخته کجایش خطاست. اتفاقا این اشتباهیست که در هجمه به احمدی نزاد دارد اتفاق می افتد. اگر کسی فریاد حمایت از مردم سر داد نباید اورا منکوب کرد نباید اورا مورد شماتت قرار داد. اگر چه من موافق خط و گرایشات فکری احمدی نزاد نیستم اما این را هم ناروا می دانم که به احمدی نزاد اینگونه می تازند.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اینا رهبر را قبول ندارن ازش میترسن و یا فک میکنن نظام دیکتاتوری و باید همه خفه بشن با تمام این بلاهایی که سرشون میارن
واقعا آقا از دست ما چی میکشه با این افکار پوسیده مون
Iran, Islamic Republic of
اقای فرج الهی کجای این نامه ایت الله طاهری اشتباه است.
1- «مصیبت عظمای دین گریزی و سرخوردگی و بیكاری و تورم و گرانی و شكاف جهنمی فقر و غنا و فاصله عمیق و روز افزون طبقاتی و ركود و سقوط درآمد ملی و اقتصاد بیمار و فساد اداری و ضعف شدید مدیریتی و نقص فزاینده ساختار سیاسی كشور و اختلاس و ارتشاء و اعتیاد و عدم چاره‌اندیشی كارآمد تبعات وجیع و فجیعی دارد كه همچون سیل بنیان برانداز پشت سد ایستاده و هرلحظه كیان كشور و حیات ملت را تهدید می‌كند))

رهبر انقلاب هم به زیبایی پاسخ ایشان را با کمال احترام دادند . حالا شما چرا کاسه داغترازاش شدید و به ایت الله طاهری بی احترامی می کنید. علت کار اینجاست که شماها حصاری ازنظر خودتان دور رهبری کشیدید که انگار ایشان فقط رهب اصولگرایان تندرو بوده و هرکس اگر به ایشان نامه بنویسید در صف ضد انقلاب است.
نخیر اقا رهبری، رهبر همه جامعه بوده و مطمینم ایشان از این نوع نگاه زاضی نخواهند بود. روزی نامه ایت الله طاهری روزی نامه هاشمی و روزی هم نامه احمدی نزاد را کار ضد انقلاب و درخط انها می دانید اما این ها اشتباهی اشکار و جفایی فاحش به رهبریست.
Iran, Islamic Republic of
این نامه رو ایشون در دوران فخیمه سازندگی نوشتند ...زیر چرخ های توسعه...
Iran, Islamic Republic of
بزرگ ترین اشتباه بودن 2 برادر در راس 2قوه اصلی کشور است این باعث می شود تا هرجوری که می خواهند عمل کنند و هیچ کس اجازه پیدا نکند که اعتراضی بکند .
Iran, Islamic Republic of
از نامه ی دکتر احمدی نژاد به مقام رهبری سپاسگزارم و قوه ی قضائیه شهامت بخرج دهد تا ب،،دارای استحکام نظام اسلامی و رضایت خدا و خلقش،دادگاه این قبیل افراد را علنی برگزار کند
Iran, Islamic Republic of
ببین کار قوه قضا به کجا کشیده که برای علنی کردن یک دادگاه با اتهاماتی نه چندان بزرگ صحبت از شهامت میشود؟
Iran, Islamic Republic of
هر کس به دادسرا یا دادگاه مراجعه می کند مانند جانی و قاتل با او برخورد می شود .پیش پا افتاده ترین انها در( دیوان عدالت اداری ) است که عین گوسفند با مراجعان برخورد می کنند و هیچ کس هم نمی تواند اعتراض بکند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر جهادگر ولایی محمود احمدی
اهورا
Iran, Islamic Republic of
در جواب جمله معروف " نظر من به نظر آقای رییس جمهور نزدیک تر است " چه توضیحی داری . به کسی که تو را به قدرت رسانده بود پشت کردی ولی دنیا دار مکافاته .
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
نطرات نزدیک به هم چه معنی میداد در سال 88؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
در نامه آقای طاهری به رهبری و نامه احمدینژاد به رهبری تفاوتهای بسیاری هست
آقای طاهری هنگامی نامه را نوشتند که دولت خاتمی حاکم بود وایشان هم طرفدار دولت و در واقع نه از روی تظلم خواهی و اینکه برای مردم می خواستند دلسوزی کنند بود که البته انموقع هم انطور که آقای طاهری نوشته بودند نبود که رهبر انقلاب هم فقط برای نمونه استقبال مردم اصفهان در سفرشان را گوشزد کردند البته اکنون هم رهبری در قلب اکثریت مردم جای دارند ولی به ارکان انقلاب به شدت بد بین شده اند
در زمانی که آقای طاهری آن انامه را نوشتند دولت خاتمی در همه امور دستش پر بود هم از نظر در آمد های ارزی هم اشتغال هم وضعیت امومی کشور به سمت بحرانی شدن پیش نمی رفت و لی اقای طاهری و همراهانشان بیشتر به دنبال ایجاد بحران و در راس ان صلب مشروعیت رهبری را داشتند که خوشبختانه با عدم توجه عموم مردم و استقبال های بزرگ در سفرهای رهبری نقشه آنها نقش بر آب شد
اما در این زمان
اقای احمدینژاد در حکومت هیچ نقشی ندارد نه خودش و نه طرفدارانش و از قضا مانند اصلاح طلبان در نقش اپوزوسیون انقلاب هم نیست
واز طرفی با توجه به اینکه مدت چها سال حتی در دوره حصر آقای بقایی سکوت کرد
دولت و همراهانش در فشار آوردن به او از هیچ اهرم و چماقی دریغ نکردند از گرفتن دفتر کارش در ونک تا مصادره منزلی که برای حراست از وی توسط دوستدارانش اهدا شده بود و او سند آنرا به نام ریاست جمهوری زد
تا عدم پاسخ گویی هیچیک از مسولین به سوالهایش
از طرفی این احمدی نژاد هست که با وجود گذشت 5 سال از دولتش هنوز مردم برای او نامه می فرستند که نشان دارد به او بیشتر از دولت و مسئولین کنونی اعتماد دارند
حالا با این وضعیتی که در کشور بوجود امده و بنده اعتقاد دارم که مدیران کنونی عمدا این مصیبتها را بوجود می آورند
آقای احمدینژاد هم نامه ای به رهبری نوشته است که شاید انعکاس ان در جامعه تلنگری باشد
مردم ورهبری همه بر این مصایب آگاه هستند ولی باید حرکتی انجام شود تا قبل از اینکه بحرانهای مصنوعی که عوامل نفوذ کرده در حکومت ایجا می کنند را هرچه زود تر درمان نمود
واین اقدام آقای احمدینژاد ایجاد جنبشی در حل این معضل می باشد
آقای طاهری خدا بیامرزدش در واقع داشت از بحران سازان در برابر مدافعان انقلاب دفاع می کرد و عمل احمدینژاد درست مقابل این است یعنی از انقلاب در برابر بحران سازان در کشور دفاع می کند
البته اصلاح طلبان تمام این خیانتهای خودشان را معکوس ترجمه می کنند و به خورد مردم می دهند از جمله صحبتهای تاجزاده که در پاسخ به احمدینژاد داده نمونه ان هست
Iran, Islamic Republic of
نوشتن نامه توسط دکتر احمدی نژاد چه اشکالی دارد. چون در متن جامعه قرار دارد و ارتباط مردم با ایشان خیلی نزدیک است کار بسیار درستی انجام داد. کاش فرصتی بود مردم درد های خود را مستقیم به رهبر گزارش می کردند تا ایشان ببیند تحت لوای کشور اسلامی بعضی از مسئولین چه جفایی در حق مردم می کنند.
1- چرا در جامعه ما طلاق افزایش پیدا کرد. طبق آمار رسمی
2- چرا هر سال کشفیات مواد مخدر افزایش پیدا کرد.
3- چرا آسیب های اجتماعی رو به افزایش است
4- علت دین گریزی جوانان چیست
5- بانک ها چه بلایی سر مردم بی چاره در آوردند
Iran, Islamic Republic of
باز هم جهان نیوز باز هم نویسندگان قلم فروشش
باز جهان نیوز و باز پاتک های بچگانه و مضحک به احمدی نژاد
باز جهان نیوز و باز خودعمار پنداری و توهم پوچ عمار رهبری بودن
بس کنید برادران من ، نگذارید بگوییم شارلاتان کیست نگذارید ، نگذارید بگوییم رمال و جن گیر کیست؟ که دیشب احمدی نژاد را لات فحاش خواند در حالی که خودش ته لاتهای فحاش دوزاریست، در حالی که خودش سابقه انرژی درمانی و گاز گرفتگی مضمن را دارد
نگذارید به نفع خودتان است ، پرده کنار برود آبرویی برایتان نخواهد ماند
تازه اول عشق است
جهان نیوز میدونم نمیزاری ولی به گوش مقتدای خودعمار پندارت برسان
حسین
Netherlands
عزیزان ، ما با هم دعوا نداریم و از فریاد کشیدن و رکیک گوئی مشکلات زیاد می شود. همه ما در تلاشیم تا اوضاع بهتر شود. ما دشمن همدیگر نیستیم و اگر دشمن در مرزها ظاهر شود اینطرف و آنطرف و شیعه و سنی و ارمنی و کلیمی ... همه در صف مبارزه از هم سبقت می گیرند. باور نمی کنید آمار شهادت اقلیتها را در جنگ با صدام بخوانید.
قرآن بخوانید خواهید دانست که : إِنَّ اللَّـهَ مَعَ الصَّابِرِينَ
Iran, Islamic Republic of
احسنت
احمد حسن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد واقعیت جامعه بیان می کند با ولایت است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر از بقایی ومشایی فاصله نگیرد بدبخت روزگار میشود خسر الدنیا و اخرت میشود واین را زمان اثبات خواهد کرد
یوسفی
اگر وجود داشتید که وجود ندارید متن نامه آقای احمدی نژاد را پخش می کردید و مردم عزیز ایران اسلامی عقل کامل دارند که شما لازم نباشد بجای آنها تصمیم بگیرید.
حامد
Iran, Islamic Republic of
نامه احمدینژاد از جهت دیگر شبیه نامه بی سلام هاشمی است
سهراب
Iran, Islamic Republic of
آقای فرار به جلو
اگر وضع کشور خراب است محصول عملکرد کارگزاران نظام است که خود آقای احمدی نزاد هم با هشت سال ریاست جمهوری در این وضعیت سهیم است آیا در آن هشت سال اوضاع گل وبلبل بود وحالا خراب شده ؟
حسین
Netherlands
ترازوئی نداریم که کی بیشتر تقصیر دارد. لذا باید فقط بفکر چاره بود.
ابی
Iran, Islamic Republic of
انتشار علنی نامه اشتباه بسیار بزرگیه ولی اصل نامه درد دل ملته بخدا.
حسین
Netherlands
در جریان مجلس ، حتما پشت پرده گفتگو بسیار بوده. طرف اعتنا نکرده و روی همین ملاحظه کاریها محمود حساب باز کرده. نهایتا محمود گفت بگم؟ کفت بگو. گفت و دیدید که نتیجه ای مثبت نداد. پس ناچار است راه های جدیدی را امتحان کند.
موضوع اصلی مردم هستند جمع امت و ملت. روشن استکه حرکتی شروع شده. بله نقاط ضعف هم دارد اما باید این دمل شکافته شود. شاهدید که در عمل تفکیک قوائی وجود ندارد و کار ها درجا می زند. دعا کنیم که منافع این نامه بیشتر از مضرتش باشد و ان شاءالله ختم بخیر شود.
Iran, Islamic Republic of
هیچ متوجه هستید دارید چکار می کنید؟ احمدی نژاد داره ادای ناجی مردم رو درمیاره..پای رهبری رو هم وسط کشیده تا بعدا به مردم بقبولونه من به ایشون هم گفتم ولی کاری نکرد. من ناجی شما هستم رای به من یعنی نه به نظام و نه به رهبری.... ایشون استاد جنگ روانی و بازی با روان مردمه.... کارهای خوبی کرد ولی الان بازی خطرناکی رو شروع کرده که عاقبت خوشی نداره....
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه؟
Iran, Islamic Republic of
داداش بکجا چنین شتابان ؟!!!
اتفاقا نامه احمدی نژاد و مطالب آن نشان ازصداقت اودارد اگه متن نامه ایشان به حضرت آقا رو بادقت می خواندی و کینه ورزی نمی کردی شاید مطلب دیگری می نوشتی . درنامه اشاره شده است (که بسیاری ازمردم فکر می کنند بنده به شما دسترسی دارم و از من خواسته اند که به شما نامه بنویسم و شرایط را بگویم ) اگر این نامه منتشر نمی شد قولهای دکتر به مردم مثل قولهای سایر مسئولین به تاریخ می پیوست پس خواسته مردم برای دکتر مهمتر از همه چیز است حتی اگر در معرض تهمتهای شما قرار گیرد
حسن
Iran, Islamic Republic of
شما احتمالا نسبتی با دایی جان ناپلئون نداری اخوی !!!!!!!
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
بخدا که چوب خدا صدا ندارد.تمامی کارهای ایشان در طول 8 سال ریاست جمهوری اش و انتخابات سال 88 دارد تلافی میشود
کره مریخ
Iran, Islamic Republic of
شما انگار از کره مریخ کارگزاران هاشمی آمده ای؟
خدمت بی منت مردم و مبارزه با سرمایه سالاران هزار فامیل و محکم جلوی امریکاو اسرائیل ایستادن مستحق عذاب است؟!
ببین عزیز برادر! دوست مریخی!
عذاب اینجاست که جامعه الان بشدت در فقر و بیکاری و گرانی و از طرفی ثروت اندوزی مسئولین بی تقوی با هزاران میلیارد تومان سرمایه به تنگ امده آمده است!
عذاب اینجاست که با دروغ، امثال شما مریخی ها را اغفال می کنند و بعد دستاوردهای دولت مردمی قبلی را از حافظه خود پا ک میکنید تا گلابی برجام بدستتان برسد!
عذاب انجاست که تحریمها سر جایش است و تازه مادر تحریمها " کاستا" هم اضافه شده و تا دو ماه آتی ترامپ دیوانه دستور اجرا که صادر کرد تازه می فهمید " افتاب تابان برجام" یعنی چه؟
اشکالی ندارد، شما با دروغهای دولت بنای زندگی بگذارید و خدمات دولت قبل را تکفیر کنید اما هرگز گلابی برجامی در کار نیست الا زقوم برجام!
عدالت طلب کرمانی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا از نامه احمدی نژاد ناراحتید ؟ نکند افاضات و تهمت هایتان که می گفتید احمدی نژاد ضد ولایت فقیه است تو زرد از آب درآمد.

بقول دکتر: باباجون آب روبریز اونجایی که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز فتنه گر
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
من نمیگم باید همیشه بدی هارو دید ولی خداییش دوستان عزیز جهان نیوز؛ وجدانا الان تو اوضاع اقتصادی و اجتماعی ی نکته مثبت ک دل مردم رو شاد کنه بگین.. شماها از اوضاع بیکاری و در به دری مردم ک باخبرین.. از اوضاع معیشتی ک باخبرین.. از ظلمی ک داره بانک مرکزی میکنه باخبرین.. از نابودیه هسته ای باخبرین.. از داستان اف ای تی اف و تحریم سپاه باخبرین. از وضع ازدواج ی چندرغاز وام ازدواج ک باخبرین.. از........ اینا سیاه نماییه. یعنی الان مدینه فاظله است؟ این چ قیاس مع الفارقیه خداییش ک دارین میکنین
حسن
Iran, Islamic Republic of
نامه اقای احمدی نژاد را دقایفی یش خواندم .انرا نامه ای محترمانه و صادقانه از شخصیتی با ارزش به شخصیتی بی بدیل یافتم و جالب انکه ایشان به عنوان انقلابی ترین و غیر سیاسی کار ترین شخص کشور هیچ موضع گیری منفی نسبت به ان نداشته اند .
براستی مقاله فوق جز تلاشی از سر عجز جهت انحراف حقایق بسیار مهمی که ایشان به رهبر عزیزمان منتقل نموده اند نیست .
خداوکیل اگر نزدیکان مقام معظم رهبری نیز همچون شما و بسیاری از مدعیان پا روی حق بگذارند و حقایق را تحریف شده به ایشان منتقل کرده باشند و بکنند تکلیف چیست ؟
خداوند به هر دو این عزیزان برای تحمل دوستان کاسه داغتر از اش صبر و قوت عنایت فرماید.
عجیب است که اول نامه به رهبری ارزشمند شد و حالا برای فرار از تبعات آن تلاش می کنند رهبر را کانلیزه شده نشان دهند تا اگر مطلبی بر خلاف افکار افراطی خود دیدند راه فرار داشته باشند چرا عده ایی عوض اینکه چشمشان به کلام رهبر باشد به اشخاص می چسبند . شمال دوست عزیز نگران نباش اما زیر لوای مفاهیمی چون : مقام معظم رهبری و امید ملت و شخصیت بی بدیل و ... خود را ولایت مدار نشان ندهید که اینگونه رفتارهای افراطی را اگر هر کدام از حامیان روسای جمهور قبلی هم داشته باشند باید گفت فاتحه . شما ولایت مدار نه اما شاید همان ولایت معاش ادبی باشید که فقط در سخن گفتن استادید . /کمال بالایی
حسن
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم اقای کمال بالایی که هر از چندی جوابیه های اختصاصی می نویسد کیست اگر از جمله دیگران است که چرا نظراتش این شکلی درج می شود و اگر از گردانندگان سایت هستند ایشون ، که بدا به حال سایت جهان نیوز برای داشتن چنین نویسندگان عصبانی و اتهام زنی !!!!
اقای بالایی انروزهایی از دهه شصت که با صداقت کودکانه خود همه افتخارمان حضور در پایگاه بسیج محله مان بود و قصه بیخوابی های شبانه ، امثال جنابعالی بهمون نگفتند افراطی ولایت معاش !!!!
ان روزهایی که همه زندگیمان خلاصه می شد در محشور بودن با پاکترین بر وبچه های این سرزمین در شاخه دانش اموزی حزب جمهوری اسلامی و بچه رزمنده های دانش اموز ، امثال جنابعالی بهمون نگفتند افراطی ولایت معاش !!!!
ان روزهایی که جند روز متوالی با کمترین ساعت خواب و استراحت توی میدون غائله 18 تیر تو همین کوی و دانشگاه تهران خدمت برادران عزیزی همچون سید نظام موسوی و دکتر متولیان و دکتر دهقان و دکتر زاکانی بودیم ، امثال جنابعالی بهمون نگفتند افراطی ولایت معاش !!!!!
ان روزهایی که تو کانون بسیج فارغ التحصیلان و سازمان بسیج مهندسین و جامعه اسلامی مهندسین (جام تهران )فعالیت می کردیم باز امثال جنابعالی بهمون نگفتند افراطی ولایت معاش !!!!
جالبه که تو همه فعالیتهایمان در مقابل فتنه گران در روزها و شبهای پر التهاب فتنه 88 هم تنها کسانی که به ما گفتند افراطی همان اصحاب فتنه و هواداراشون بودند ولی باز امثال جنابعالی بهمون نگفتند افراطی ولایت معاش!!!! اقای بالایی از هیچکدام از کارهایمان پشیمان نیستیم و کماکان بهش افتخار می کنیم و بلا شک انقلابمان را پس خواهیم گرفت.
تاریخ ثابت خواهد کرد که ولایت مداران واقعی چه کسانی بودند و کسانی که با ژست حمایت از خط ولایت در حق ولی فقیه جفا کردند چه کسان دیگر !!!! امروز هم برچسبها و وصله های امثال شما نه ما را پشیمان می کند و نه نا امید از تدبیر رهبری ذر مقابل امثال جنابعالی!!!!
راستی جنابعالی چند سالتونه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عزیزان.اینکه برخی از قوانین ما که اول انقلاب نوشته شده،نیاز به بازنگری داره،شکی نیست و قوانین مربوط به قوه قضاییه هم یکی از آنهاست.
باید درگیر دادگاهها بشی تا بفهمی...
اما به یقین در آینده،مقام معظم رهبری،چاره اندیشی خواهند کرد. والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
من فقط یک نکته بگم!
دوستان عزیز! حیف مردم، جوونا وکشور ماست که درگیر حاشیه و فتنه بشن! انصافا حیفه! بیاییم با نگاهی مسئولانه تر حوادث و تحرکات دشمنان و بدخواهان و افراد کم و بی بصیرت را تحلیل و ارزیابی کنیم.

اعتقاد، بصیرت و امید کشورها و گروه های جبهه ی مقاومت مانند لبنان، عراق، یمن، سوریه و ... به رهبر انقلاب و در واقع به گفتمان اسلام، انقلاب و امام خمینی را ببینیم. آن ها آرزوی داشتن چنین رهبری در کشور خودشان دارند. رهبری که با وجود همه ی مشکلات و بی بصیرتی های برخی مسئولین ادوار مختلف نظام، انقلاب را از فتنه های بزرگ عبور داده و نظر لطف و توجهش همواره به مردم است.

ای کاش قدر بدانیم. قدر امنیت. قدر جوان های کشور. قدر منابع کشور. قدر فرهنگ اسلامی. و هزاران نعمت دیگر.

باید هوشمندانه در مقابل فتنه ها به پاخیزیم و با پشتیبانی از رهبرمون نگذاریم انقلاب، سرنوشت کشور و جوونا به دست نااهلان بیفتد و اگر قدری افتاده این نااهلان را از صحنه بیرون کنیم.

آقای احمدی نژاد هم اگر نیت خالصانه برای خدمت به کشور دارد از حاج قاسم سلیمانی بیاموزد و بدون هیاهو سربازی کند. مطمئن باشد مردمی که قدر برخی خدمات گذشته اش را می دانند اگر دوباره خدمت خالصانه ببینند قدرشناسی می کنند.
یک ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
مطلب شما درست هست
ولی یک سؤال،
اگر سردار سلیمانی هم مثل احمدی نژاد بیاید و بگوید از وضع فساد در دستگاه ها ... یقین دارم خیلی از افرادی که الان دارن به احمدی نژاد حمله میکنن و بد و بیراه میگن به سردار نیز حمله میکنن....
Iran, Islamic Republic of
اگر به روش کنونی احمدی نژاد بگوید جای نقد دارد! نامه نوشتن به رهبر که بیشتر از هر کسی از وضعیت کشور مطلع است و انتشار ان چه معنایی دارد؟ آیا احمدی نزاد این قدر ساده لوح است که تصور کرده فقط اوست که درد مردم را می فهمد و باید از طریق نامه ی عمومی موارد اظهر من الشمس را اطلاع دهد؟ کشور نهادهای مشورتی مهمی مانند مجلس خبرگان و مجمع تشخیص دارد. احمدی نژاد هم یک عضو از آن.

ولی اگر فقط نگران شهرت و اعتبار خودش است موضوع دیگری است.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزیز شما موضوع را درست متوجه نشدین، اگه هزاران نفر چه چپ و چه راست و چه بالا و چه پائین نامه به آقا بنویسن نهایت حمله بشون یه هفته اس ولی حمله به دکتر احمدی نژاد جنسش فرق میکنه
دکتر استخوان در گلوی رانت خواران و آقازاده ها و کسانیه که خودشونو مالک این نظام و این انقلاب میدونن
برای همین هر حرفی که از لبان مبارک دکتر بیرون بیاد باید بش حمله کنن چون منافعشون به خطر میفته
همین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگه سردار سلیمانی هم بخواد دست دزدها را رو کنه اونم محکومه...
کلا هر کس بخواد ذره ای عدالت را اجرا کنه همینه کاری به سردار و دکتر نداره
Iran, Islamic Republic of
باید ببینیم اگر کسی کاری به آقای احمدی نژاد فعلی و دوستان عزیزتر از جانش نداشته باشه(حتی با فرض بی گناه بودن شان) باز هم این قدر نگران وضعیت مردم میشه؟!!

اصل مطالبات مردم هست! که یکشون سرعت عمل و قاطعیت بیشتر در برخورد با مفاسد. خواه مفاسد نجومی و بی حد و حصر جماعت افسادطلب و فتنه گر و خواه موارد معدود و احتمالی اطرافیان احمدی نژاد. فرقی نمیکنه! فساد فساده!
Iran, Islamic Republic of
عجب رباتهای بی هوشی پیدا می شوند! معلوم نیست به چه دلیل منفی می دهند!
یه چیز
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی میگی ها!
دارند برای دکتر پرونده سازی میکنند تا حکم اعدامش را صادر و بعد بگویند با یکدرجه تخفیف احبس ابد!
آنوقت دکتر بنشیند و بگوید متشکریم!
اونم از طرف کسانی که خود و بستگانشان در لجن رانت و انحصار طلبی و ثروت اندوزی و فساد مالی غلت می زنند !
از طرفی چطور غیب دان شده ای که دیگران را متهم به خالصانه بودن نیت یا عدم اخلاص متهم میکنی؟
یک کد میدم تا ته قضیه را بخوان:
چرا در بحث تحریمها ، مسئولین و دستگاههای مختلف از سپاه و وزارت دفاع گرفته تا شرکتهای درجه چندم همکار با سپاه و قرارگاه خاتم، جز تحریمهای امریکا و اروپا هستند اما امثال جهانگیری ، زنگنه و نعمت زاده و اخوندی ،ظریف و عراقچی و خانواده و بستگان و شرکتهای اقماری تحریم نشدند؟
چرا مجتمع صنعتی شهید همت و رئیس آن تحریم هست؟
Iran, Islamic Republic of
من به احمدی نژاد رای ندادم .حالا که در دوره روحانی مدتی است شغلم را از دست داده ام فرصت سرزدن به کانالها و ...را بیشتر داشته ام . تقریبا نظرات همه طرفهای دعوارا از کانالهای اورجینال خوانده ام .
برایم جای تعجب دارد که یک طرف با وجوداینکه ازنظر عده وعده وامکانات رسانه ای اصلا با طرف دیگر قابل مقایسه نیست و هرسه قوه مملکت و رسانه ملی و روزنامه ها و..... را درخود دارد چرا اینقدر پرخاشگر ، فحاش ، بی تحمل ،وناتوان در پاسخگویی منطقی به سئوالات مطرح شده در اذهان مردم هستند؟؟؟؟!!!
من تحریک شدم ،همه فیلم ها و مطالب احمدی نژادیها را دیدم وخواندم ، برعکس طرف مقابل ،توهینی ندیدم .

این را هم باید درنظرداشت که تمام طول دولت روحانی همه دولتیها برسر هرموضوع مربوط وغیر مربوط ،انواع تهمتها و ناسزاها را نثار او کردند و جالب اینکه جناح مقابل و قوه قضائیه هم کاملا سکوت معنی دار می کردند.

من ادم سیاسی نیستم اما پدرم به من اموخته که همیشه طرف مظلوم را بگیرم .
الان یک جنگ نابرابر دارد شکل می گیرد .
اینقدر نابرابر که حتی می خواهند به او اجازه ندهند تا منتظر پاسخ نامه اش از رهبری باشد.
اینها اگر ولایی هستند چرا از ولی در پاسخگویی جلو می زنند ؟؟؟!
چرا صبر نمی کنند تا رهبری در صورت صلاحدید جواب نامه او را بدهند و انگاه همگان ان را فصل الخطاب دعوا بدانند ؟؟؟؟؟
از چه می ترسند ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها از اول هم دلشان با احمدی نژاد نبود
هدی
Iran, Islamic Republic of
صحیح است
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دنبال فراموش نشدن است همین .
کلا ما آدم ها سه دسته ایم دنبال قدرت . دنبال ثروت . دنبال شهرت
آنهایی که دنبال خدا هستد آنقدر کمند که نمیشود برایشان دسته ای ساخت .
مریم
Iran, Islamic Republic of
خودش اینکارو نمیکنه خدا نمیزاره فراموش بشه و داد مظلومان و زحمتکشان ایران
همین و بس
Iran, Islamic Republic of
تحلیل تان اشتیاه است. این نامه تفاوت های زیادی با ماجرای آیت الله طاهری دارد. وقتی مردم از شنیده شدن صدایشان از راه های مختلف از جمله سایت شما، مایوس می شوند به آقای احمدی نژاد پناه می برند. تنها کسی که همیشه برای شنیدن حرف مردم بی واسطه آماده است. سفر ایشان به کرمانشاه را نگاه کنید.
بعد از مراجعات مختلف مردم در خصوص موسسات مالی، قوه قضائیه و ... به دکتر احمدی نژاد و در خواست مردم برای رساندن حرفشان به رهبری، ایشان این نامه را نوشت.
تحلیل های اصولگرایان از رفتار سیاسی احمدی نژاد اغلب کینه توزانه است، حتی کینه توزانه تر از تحلیل های اصلاح طلبان.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اینقدر که اصولگرا ها بغض و کینه دکتر احمدی نژاد را دارن ولله اصلاح طلبان ندارن
هادی
بنظر من احمدی نژاد کتک جلسه ای که با هیت دولت تو مجلس قدیمی داشت رو خورده
1- چون اونجا گفت برای ساخت اتاق هرنماینده ای 450میلیون تومان ازبودجه برداشته شده
2-اداره ای که 100نفر نیرو داره 500میلیارد اعتبار میخوان
3- تاختن به کاخ الیزه (مجلس جدید)وما اداراک مل مجلس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد درد مردم را می فهمد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام از اقای احمدی نژاد با ان حوش و ذکاوتش متعجبم که در سیاه نمایی نظام مقدس اسلامی از گذشته درس نگرفته و باعث کف زدن بی بی سی و شبکهمن تو و رادیو فردا و... شده بنی صدر از طریق منافقین فریب خورد و.... ایت الله منتظری و ایت الله طاهری اصفهانی با ان همه مبارزه و مجاهدت از طریق گروه منحرف مهدی اقای منتظری در پاسخ نامه امام خمینی ره نوشت مهدی هاشمی را خودم بزرگ کردم وحال اقای احمدی نژاد از نزدیکان منحرف دقیقا همان پاسخ را اقای احمدی نژاد در مورد مشایی گفت !!! خدا عاقبتش را بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد. راخودتان به ملت تحمیل کردید. حالا چطور شده خودتان تحملش نمی کنید شما که مرتب مردم مردم می زنید... این کلمات مردم. ملت را تکرار نکنید
هدی
Iran, Islamic Republic of
چه عکس خوشگلی گذاشته جهان ایول خیلی باحاله تا حالا این عکسو ازش ندیده بودم
ممنون جهان
پيمان
Sweden
درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی . جانم فدای رهبر. هر چه رهبر بگوید همان است و برایمان فرقی نمی کند که دیگران چه می گویند . ما پشت سر ولایت هستیم تا شهادت
فريد
Iran, Islamic Republic of
ايشان معجزه هزاره سوم هستند و هاله نور دارند!
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اشتباهی منفی زدم. کاملا با شمام موافقم.
Iran, Islamic Republic of
تاسف میخورم از اینکه ذره ای بصیرت ندارید...
در اینکه احمدی نژاد خوب بوده شکی نیست، ولی با این مسائل پیش آمده باز هم به او میگویید خوب؟؟؟؟؟
کسی که مقابل ولی فقیه ایستاده چه خوبی میتونه داشته باشه؟؟؟
خوهشا کمی تاریخ زمان ائمه رو مطالعه کنید که حسابی از اون بی خبرید، چون اگر خبر داشتید میدونستید تاریخ داره تکرار میشه و آقای احمدی نژاد، طلحه و زبیر این زمان هستند.
اینکه حضرت آقا فرمودند نظر من به آقای رئیس جمهور نزدیک تر است، بالاتر از کلام پیغمبر خداست که فرمودند( من در جنگ با دیدن چهره طلحه و زبیر خستگی رو فراموش میکنم)؟ اما همین طلحه و زبیر مقابل امامشون ایستادند و خودشون رو مستحق لعن کردند...
تاریخ با تمام ابعادش در حال تکرار شدنه. بصیرت داشته باشید تا مبادا با یک لحظه غفلت در صف ملعونین قرار بگیرید...
Iran, Islamic Republic of
عجب
Ukraine
بصیرتت بخوره تو کمرت...
مردم عاصی شدن، هنوز متوجه فریب خوردنتون نشدید؟
Iran, Islamic Republic of
در روزهای اخیر عده ای مامور شده اند وقت خود صرف کامنت گذاشتن به نفع احمدی نژاد نمایند.مخالفت ها و موافقت ها در ذیل مطالبی که مربوط احمدی نژاد با ماموریت تیم رسانه ای صورت می گیرد.ضمنا جناب دکتر هیچگاه بلحاظ فکری تفاوتی با استحاله طلبان و مدعیان اعتدال نداشته است و الآن هم در یک جهت حرکت می کنند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
یک عده از برادرا هم مامور شده اند که به دکتر احمدی نژاد بد و بیراه بگن اما چون خودشون هم می دونند منصفانه نیست علی رغم انکه متعهد شده اند ولی باز کاهلی می کنند و حضور ندارند !!!!! می بینی اتهام زنی چقدر اسونه اخوی !!!! ضمنا الان نون تو بد و بیراه گفتن به احمدی نژاده نه طرفداری کردن از اون !!!! همین
یا علی
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
من تقریبا تمام مطالبی که دوستان گفته بودند رو خوندم چه موافق آقای احمدی نژاد و چه مخالف ایشون . به نظرم خیلی بده که ما از چیزی که به طور 100 درصدی خبر نداریم حرف بزنیم . بهتره بذاریم همه چیز رو به گذر زمان . زمان بهترین داور و قاضی هستش و معلوم می کنه کی حق بوده و کی ناحق این بحثایی که شماها می کنین چیزی جز جدل بی ثمر هیچی نیس فقط روح و روان خودتون رو به هم می ریزین .
فقط یه نکته بهتون یادآوری می کنم اونم اینکه اگه حرفایی که از هرکسی و درمورد هرکسی می زنین راست باشه میشه غیبت که گناهه و اگرم دروغ باشه که میشه تهمت که گناهی کبیره پس در هر صورت گناه کبیره است .
مراقب عاقبتمون باشیم که بخیر ختم بشه انشالله . یا علی
لاا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد متعلق به فقرا بود حق مردم همین است که به افرادهای دیگه رای بدن سرمایه دارها نباید طرفدار احمدی نژاد باشن چون ایشون ضد سرمایه دار بود همان سرمایه داری که اول انقلاب شعار مردم بود آقای روحانی که اومد اول دستور داد استخدامی لغو و نیروهای شرکتی مخابرات هم به ما ربطی نداره حالا بقی رو شما قضاوت کنید
اتت
Iran, Islamic Republic of
کارمندای اداره جات ماهی ۵ میلیون حقوق میگیرن باید طرفدار روحانی باشن و پشت سر احمدی نژاد حرف بزن حق دارند چه پولی اینا میگیرن ولی ما بدبختها شرکتی کنار اونا باید حسرت بخوریم لعنت بر اونهای که ........
احمدی
Iran, Islamic Republic of
آنسان كه با جباران سخن مى گويند، با من سخن مگوييد و از من پنهان مداريد آنچه را از مردم خشمگين به هنگام خشمشان پنهان مى دارند. نيز به چاپلوسى و تملق با من آميزش مكنيد. و مپنداريد كه گفتن حق بر من گران مى آيد. و نخواهم كه مرا بزرگ انگاريد، زيرا هر كه شنيدن حق بر او گران آيد، يا نتواند اندرز كسى را در باب عدالت بشنود، عمل كردن به حق و عدالت بر او دشوارتر است

 با من از گفتن حق يا رأى زدن به عدل باز نايستيد، زيرا من در نظر خود بزرگتر از آن نيستم كه مرتكب خطا نشوم و در اعمال خود از خطا ايمن باشم. مگر آنكه، خدا مرا در آنچه با نفس من رابطه دارد، كفايت كند زيرا او تواناتر از من به من است.
ما و شما بندگانى هستيم در قبضه قدرت پروردگارى كه پرورش دهنده اى جز او نيست. او صاحب اختيار ماست در آنچه خود بدان اختيار نداريم. اوست كه ما را از آنچه در آن غوطه وريم، بيرون مى كشد و به راهى كه صلاح ما در آن است، مى برد. او بود كه پس از گمراهى ما را هدايت كرد و پس از نابينايى، بينايى بخشيد
بخش هایی از خطبه 216
نهج البلاغه
عباس یزدی
Russian Federation
....