چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۶

آفتاب يزد: واعظي بدیل رحیم مشايي است!

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب: 569072
روزنامه آفتاب يزد نيز پس از روزنامه اعتماد شديداً به اين موضوع اعتراض كرده و جالب اينكه در اين اعتراض، واعظي اصولگرا هم ناميده شده است!
آفتاب يزد: واعظي بدیل رحیم مشايي است!
به گزارش جهان نيوز؛ اعتراض اصلاح‌طلبان به آنچه دخالت‌هاي واعظي در دولت و انفعال روحاني مي‌نامند، ادامه دارد. روزنامه آفتاب يزد نيز پس از روزنامه اعتماد شديداً به اين موضوع اعتراض كرده و جالب اينكه در اين اعتراض، واعظي اصولگرا هم ناميده شده است! آفتاب يزد از كمرنگ شدن نقش جهانگيري در دولت مي‌نويسد: «سفر جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهوري به بوليوي از اين منظر قابل توجه فعالان رسانه‌هاي مجازي قرار گرفت كه تقريباً هيچ مقام رسمي براي بدرقه او حضور نيافت و جهانگيري تقريباً تنها و فقط در معيت رئيس دفترش عازم بوليوي شد. اين شايد يكي از دهها موردي است كه خبر از كمرنگ شدن عمدي نقش جهانگيري در دولت دوازدهم مي‌دهد...» و «كم كم اين نگراني ايجاد مي‌شود كه شايد واعظي با الگوبرداري از مشايي و بقايي مي‌كوشد نقش و حضوري فراتر از يك رئيس دفتر برعهده بگيرد.»
 
عبدالله ناصري در همين زمينه به آفتاب يزد مي‌گويد: «رئيس دفتر رئيس‌جمهور كه حكم حاجب قديمي را دارد و در بسياري از تصميم گيري‌ها‌ هماهنگ‌كننده است، در دو سه ماه اخير حتي بالاتر از معاون اول ظاهر شده و تأثيرگذاري كرده و متأسفانه روحاني نيز كاملاً منفعل برخورد كرده است، يعني هيچ وقت چنين پديده‌اي سراغ نداشتيم.» ناصري در ادامه مي‌گويد: «رئيس دفتري پرستيژي و پروتكل و تعريفي دارد. گاهي واعظي نقش وزير خارجه و معاون اول و نقش وزارت كشور را ايفا مي‌كند. اطلاعات موثق داريم كه برخي از وزرا كه منطقاً در دولت‌ها‌، معاونين با اطلاع رئيس‌جمهور انتخاب مي‌كردند واعظي اجازه نمي‌دهد اين تصميم‌گيري به روحاني برسد تا تصميم نهايي را بگيرد و خودش امر و نهي مي‌كند.» و بعد از دلخوري‌هاي جهانگيري مي‌گويد: «من براساس شنيده‌هاي موثقي كه دارم اين دلخوري يا بهتر بگويم اين دغدغه را از آقاي جهانگيري شنيده‌ام.» و بعد ادامه مي‌دهد كه تلاش‌هاي واعظي «براي كمرنگ كردن نقش‌آفريني جهانگيري كه سرمايه‌اي است كه با توانمندي‌ها‌يش قابل مقايسه با واعظي نيست قابل توجه مي‌باشد.»
 
بر پایه گزارش حوان، آفتاب يزد در تأييد توهم اصولگرا بودن واعظي به بازتاب اعتراض روزنامه اعتماد به واعظي در روزنامه‌هاي جوان و كيهان مي‌پردازد و به دروغ مي‌نويسد اين دو روزنامه اين اعتراضات را برنتافته‌اند! اين در حالي است كه روزنامه جوان حسب رسالت خبري صرفاً به انعكاس اين اختلاف نظر پرداخته و قضاوتي در مورد طرفين بحث نداشته و ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
بسوزد پدر ریاست که هر که به ان می رسد خودش را فراموش می کند که کی بوده و چکار می خواهد بکند
Iran, Islamic Republic of
این مملکت اصولگرا و اصلاح طلبش با اعتدالی و غیرو فرقی نداره .این جماعت روزی که نوبت به خدمت به مردم باشه خودشون را نشان داده و میدهند و معلومه از همه چیز واجب تر خود میز و صندلی قدرته تا خدمت به خلق . ما در جبهه کفر و ایمان و حق و باطل و انقلابی یا لیبرال و فقر غنا و ...قرار داریم و این دوگانگی های حزبی کاذب و دروغین است .مردم هم یا خود میفهمند و یا این جماعت با اونها کاری بکنه که بفهمند هیچ فرقی بین این جناح و اون جناح نیست.
Iran, Islamic Republic of
از همون اول هم معلوم بود که ایشان یک اصولگرا هستند و این نشان از وزن سنگین اصولگرابان در امور کشوری میباشد
Iran, Islamic Republic of
همیشه پای یک نفوذی در کار است !!
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری میخواد روحانی رو دور بزنه. انصراف از کاندیدایی ریاست جمهوری فقط برا باج گرفتن از روحانی بود اگرهم انصراف نمیداد شاید اندازه کروبی رای میاورد
کاظمی
Spain
با سلام توانمدیهای آقای جهانگیری را در سرکشی به زلزله زدگان کرمانشاه دیدیم که با کفش در داخل چادر از مریض عیادت می کرد .واقعاً چه؟؟؟