پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۰

پول‌های که سلبریتی‌ها برای زلزله‌زدگان جمع کردند، چه شدند؟

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۳
کد مطلب: 569068
چگونگی هزینه شدن این مبالغ، پرسش‌هایی را درباره کمک‌های مالی مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه که در اختیار سلبریتی‌ها قرار گرفته را نیز ایجاد کرده است.
پول‌های که سلبریتی‌ها برای زلزله‌زدگان جمع کردند، چه شدند؟
به گزارش جهان نيوز؛ عدم عمل به وعده‌های پنج سال قبل سلبریتی‌ها برای احداث خانه فرهنگ در مناطق زلزله‌زده شمال شرقی کشور با کمک‌های مردمی و مشخص نبودن چگونگی هزینه شدن این مبالغ، پرسش‌هایی را درباره کمک‌های مالی مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه که در اختیار سلبریتی‌ها قرار گرفته را نیز ایجاد کرده است.
 
۲۱ مرداد سال ۹۱ زلزله‌ای حدودا شش ریشتری مناطق شمال شرقی کشور را لرزاند که خسارات مالی و جانی هم در پی داشت. در همان زمان هم جمعی از چهره‌های مشهور، ازجمله برخی از کارگردان‌ها و بازیگران سینما نیز کمپینی را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان راه‌اندازی کردند.

تابناک در گزارشی از نامعلوم بودن مقصد کمک‌های جمع‌آوری شده توسط سلبریتی‌ها در آن زمان خبر داده و نوشته است: ماجرا از این قرار بود که آن زمان، شماری از سینماگران مشهور کشورمان، چند روز را به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص داده و در نهایت اعلام کردند به دلیل رسیدگی دولتمردان و نهادهای موظف به زلزله‌زدگان و وعده‌ها و اقدامات ایشان برای تأمین نیازهای اولیه مردم زلزله‌زده، وجوه گردآوری شده را صرف تأسیس خانه فرهنگ در منطقه زلزله‌زده خواهند کرد. آرزویی که متأسفانه و در کمال ناباوری جامه عمل نپوشید.

غائله‌ای که هنوز با گذشت پنج سال از ماجرا، پایان نیافته است؛ هرچند دیگر ظاهرا بحث و مناقشه‌ای میان هنرمندان و نماینده مجلس در این خصوص جریان ندارد.

سکوتی که با توجه به ساخته نشدن خانه فرهنگِ وعده داده شده، عجیب می‌نماید و به جهاتی ترسناک است.ترسناک از این رو که به تازگی بار دیگر زلزله در کشورمان خسارات فراوانی رقم زده، بار دیگر عده‌ای پیش‌قدم شده و کمک‌های مردمی را دریافت کرده‌اند و اکنون خبرهایی از شفاف‌ نبودن نحوه اختصاص این کمک‌ها به هموطنان کرمانشاهی به گوش می‌رسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم کمکاشون رو میدن دست اینا..... خودشون میدونن و ستاره هاشوون
Iran, Islamic Republic of
چرا یک نفر از شما سیاسیون جرات نکرد ابرویش را بگذارد کف دست و وارد گود شود . فقط نق زدن و رجز خوانی را بلد هستید
Iran, Islamic Republic of
نصف کردن غائله ختم شد
Iran, Islamic Republic of
حتما شما کمک نکردی که چنین نظری داری
Iran, Islamic Republic of
اون مردمی که به اینا اعتماد کردن یاد می گیرن که به کسی به خاطر خوش ادا بودن یا به دلیل خوب شوت زدن یا خوب چهچهه زدن نباید اعتماد کرد
Iran, Islamic Republic of
اینا که منفی داد از همونایی هستن که بخاطر چهچه پولشون بر باد رفته حالا زورشون میاد میان اینجا منفی میدن!
Iran, Islamic Republic of
به ادمی اطمینان کنید که صف اول نماز بود 3000 میلیارد خورد و رفت تو کازیونو های کانادا به ریش همین دوستان سطحی نگر داره میخنده .
Iran, Islamic Republic of
مردم به این به قول شما سلبریتی ها بیشتر از مسئولین و سیاسیون اعتماد دارند.
Iran, Islamic Republic of
شما عوض اینکه دنبال 1 میلیارد باشید برید سراغ اون اختلاس گر های کثیف که پول بیت المال را بردن و دارن حال می کنن و ما دست از پا درازتر داریم اینجا خودمون رو می کشیم . در ضمن شما جهان نیوز عزیز شما هم اگر میتوانید یک شماره حساب بدید ببینید چقدر شما می توانید جمع کنید .
محسن
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد بکام کاسه لیسان