سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
گودرزی :

شرایط استخدام در شهرداری تغییر می‌کند

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 569022
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی لایحه استخدام شهرداری‌ها در کمیسیون متبوعش خبر داد.
شرایط استخدام در شهرداری تغییر می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عباس گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز(سه شنبه 7 آذر) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه موضوع نابسامانی در جذب و استخدام نیرو در شهرداری‌های سراسر کشور و همچنین وجود تفاوت فاحش در پرداخت حقوق‌ها در این دستگاه بررسی شد.

وی با بیان اینکه لایحه استخدام شهرداری‌ها در جلسه امروز کمیسیون تصویب شد، افزود: در این جلسه مقرر شد شهرداری‌ها درباره سازو کار استخدام نیروی انسانی از قانون واحد تبعیت کنند و همچنین مقرر شد تا این قوانین و مقررات توسط وزارت کشور با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین شورای عالی استان‌ها ظرف مدت 6 ماه تهیه و برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تصریح کرد: چنانچه این قانون به تصویب نهایی برسد از تبعیض و نابسامانی در استخدام نیروی انسانی و همچنین پرداخت حقوق در شهرداری‌های سراسر کشور جلوگیری می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *