شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

عضو جمنا: منتظر 100 روزهای دیگر هم می‌مانیم

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 568938
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچ تحولی از سوی دولت در حوزه‌های مختلف شاهد نیستیم، گفت: منتظر 100 روزهای دیگر هم می‌مانیم.
عضو جمنا: منتظر 100 روزهای دیگر هم می‌مانیم
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام گزارش 100 روزه رئیس‌جمهور، اظهار داشت: ما تاکنون هیچ تحول آن‌چنانی در حوزه‌های مختلف از سوی دولت شاهد نیستیم و در برخی از موارد با مشکلات جدیدی هم مواجه شده‌ایم.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر در حوزه اقتصادی،‌ افزود: طرح تحول سلامت که دولت آقای روحانی در حد گسترده‌ای بر روی آن مانور می‌داد اکنون به بن‌بست رسیده است و دولت قادر به ادامه دادن به این طرح نیست چه بساکه از ابتدا پیش‌بینی‌های درست صورت نگرفت و یا نتوانستند درآمدهای لازم را اختصاص دهند.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن انتقاد از کاهش بودجه عمرانی کشور، تأکید کرد:‌ اگر بناست در کشور رونقی ایجاد شود باید هزینه‌های به‌جای جاری به سمت بودجه‌های عمرانی، سرمایه‌ای و اقدامات عملی جهت داده شود. 

حسینی با اشاره به زلزله غرب کشور،‌ گفت: اگر سپاه و ارتش در همان ساعات اولیه به کمک مردم نمی‌شتافتند فاجعه بزرگ‌تری رخ می‌داد و بر تعداد کشته‌ها افزون می‌شد. 

وی تأکید کرد: ما از آقای روحانی انتظار داریم اگر در 100 روز اول دولت دوازدهم کاری را صورت نداد، در روزهای آینده و آینده‌تر اقداماتی را صورت دهند و ما امیدوار هستیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در مبارزه با داعش،‌ گفت: امیدواریم برخی از گروه‌ها و احزاب که بر استراتژی سازش با آمریکا تکیه داشتند تجدیدنظر کرده و بدانند که راه‌حل برخی اتفاقات مذاکره و سازش نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *