جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هيچ چيز نمي‌تواند مرجع فتنه ‌را تغيير دهد

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۴
کد مطلب: 568762
عده‌اي تا برخي رفتار‌هاي احمدي‌نژاد را مي‌بينند يا سخني از نيروهاي انقلاب يا مراجع رسمي در نقد او مي‌شنوند...
به گزارش جهان نيوز؛ عده‌اي تا برخي رفتار‌هاي احمدي‌نژاد را مي‌بينند يا سخني از نيروهاي انقلاب يا مراجع رسمي در نقد او مي‌شنوند (مثل متهم كردن ايشان به دروغگويي از سوي دادستان كل كشور) بلافاصله به ميدان مي‌آيند كه «هشت سال بعد از موسوي به نتيجه رسيديد» يا اينكه «با اين رفتارهاي احمدي‌نژاد حصر توجيه‌پذير نيست»و... . 
 
دكتر عبدالله گنجي در كانال تلگرامي خود نوشت: به عنوان كسي كه دهها مطلب و مقاله پژوهشي و ژورناليستي در نقد احمدي‌نژاد نوشته و فحش‌هاي آن را هم شنيده‌ام و تا مرز قضايي هم پيش رفته‌ام با صراحت اعلام مي‌كنم تحقق فتنه 88 ربطي به احمدي‌نژاد ندارد. شايد عنصر زمان و تنفر از او انگيزه طراحان را تقويت كرده باشد اما همانگونه كه قبلاً نوشتم فتنه 88 يك اقدام از قبل طراحي شده عليه نظام بود. حداقل دو شاخص اين موضوع را برجسته مي‌كند؛ اول طرح دروغين تقلب و دوم شعارهاي ساختارشكن عليه نظام. احمدي‌نژاد روغگو باشد يا نباشد. اطرافيانش ريخت و پاش كرده باشند يا نكرده باشند و صدها نقص و ايراد ديگر هم اگر برايش متصور باشيم، مرجع فتنه در جاي خود باقي است.
منبع:جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *