شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

الحریری: دوست دارم نخست‎وزیر لبنان باقی بمانم

آنچه در عربستان بر من گذشت را نزد خودم نگاه می‌دارم
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۸
کد مطلب: 568747
نخست‎وزیر لبنان اعلام کرد که آنچه بر من در عربستان گذشت، پیش خود نگه خواهم داشت.
الحریری: دوست دارم نخست‎وزیر لبنان باقی بمانم
به گزارش جهان نيوز؛ «سعد الحریری» اعلام کرد که «من دوست دارم به عنوان نخست‎وزیر باقی بمانم و آنچه بر من در عربستان گذشت، پیش خود نگه خواهم داشت.»
 
نخست وزیر لبنان تاکید کرد که حزب الله با حمایت ایران در امور همه کشورهای عربی دخالت دارد. وی افزود: شوک ایجاد شده پس از استعفای من «مثبت» بود.

سعد الحریری در گفت‎و‎گو با شبکه فرانس ۲۴ تصریح کرد: اگر حزب الله تغییرات در شرایط موجود را نپذیرد، بار دیگر استعفا خواهم داد.

وی خاطرنشان کرد که ساختار دولتی ممکن است بر اساس رایزنی‎ها وگفت‎وگوهای آینده تغییر کند و ما آماده برگزاری انتخابات زودهنگام هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر از دید دولت لبنان نگاه کنیم خواسته ایشان درست است ولی از نگاه کشور ما صد در صد اشتباه است چون حزب الله را دولت ما پشتیبانی و رهبری میکند پس انها موظف هستند هر چه که ما گفتیم انجام دهند
Iran, Islamic Republic of
ایا عربستان در عراق سوریه بحرین قطر و لبنان دخالت ندارد؟
اون چیزی رو که همه می دانند رو هم واسه خودت نگه دار.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کشوری دوست ندارد در امور داخلیش کشورهای دیگر دخالت کند عربستان هم کار بسیار زشتی میکند که به خود اجازه میدهد در امور دیگر کشورها مداخله حضوری کند
Iran, Islamic Republic of
دیگه عمرا جرأت کنه بره حج
Iran, Islamic Republic of
آره بابا دیگه قهر نکن
خونه شوهر از همه جا بهتره