پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۱

طعنه اصغرزاده به حاج قاسم در مصاحبه با آفتاب یزد

يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 568474
ابراهیم اصغرزاده، فعال اصلاح‌طلب و از چهره‌های ستادی این جریان به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آفتاب یزد صحبت‌هایی را مطرح کرده است که قاعدتا اعتراض به اقدام اخیر سردار سلیمانی مبنی بر صدور بیانیه و اعلام «پایان داعش» تلقی می‌شود.
طعنه اصغرزاده به حاج قاسم در مصاحبه با آفتاب یزد
به گزارش جهان نيوز، اصغرزاده گفته است: «بیشترین دستاورد دولت در عرصه سیاست خارجی است که موقعیت کشور را در منطقه پرتلاطم خاورمیانه بهبود بخشید. اما بلاتکلیفی و تشتت دامن همین سیاست خارجی را گرفته است. گویی کار از دست رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه دیپلماسی‌اش خارج شده است و برخی دیگر درباره اوضاع منطقه تصمیم می‌گیرند، اطلاعیه می‌دهند و برای دیگران خط و نشان می‌کشند. کجا در ممالک دموکراتیک و متمدن رسم است که چنین رفتاری خارج از وزارت خارجه انجام بگیرد؟!»

او در ادامه صحبت‌های خود نیز تصریح می‌کند: حالا می‌بینیم در سکوت دولت، نغمه ماجراجویی و تقابل از سوی کسانی که با رأی ملت کنار گذاشته شدند بلندتر از قبل شده است. عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده تیترهای موشکی می‌زنند و متوجه حساسیت اوضاع نیستند...

*قبل از هرچیز باید اشاره کرد که اصغرزاده در واقع حرف دل ستاد جریان سیاسی خاص را مطرح کرده و از خودش چیزی نگفته است.

چپ‌ها معتقد به «برجام 2» و حل و فصل شدن تمام مشکلات امنیتی منطقه غرب آسیا بوسیله «گفتگو و مذاکره» هستند و همانطور که دکتر ظریف هم چند سال قبل در یک مصاحبه بصورت تلویحی اشاره کرد؛ هیچ اعتقادی به حضور نیروهایی مثل حزب الله در سوریه هم ندارند. (آنها البته درباره بی‌نتیجه بودن مذاکرات و تجربه خسارت محض برجام نیز توضیح خاصی نمی‌دهند!)

اساساً رفتار سرد ستاد مشترک اعتدال و اصلاحات نسبت به فتوحات جبهه مقاومت، شکست داعش و بیانیه اخیر سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نیز ناشی از انگاره‌های فوق‌الذکر است.
اکنون محرز است که اصغرزاده نه در کنایه اعتراضی خود به سردار سلیمانی و نه در انتقاد از توجه رسانه‌ها به دستاوردهای موشکی کشور، نه تنها من‌عندی عمل نکرده بلکه بخشی از ژنتیک خود را ظهور و بروز داده است.

ژنتیکی که از ابتدای آغاز فتنه شام، با حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و مستضعفان این کشور مخالفت کرد، بعدها حتی در سطوح بالای مقامات دولت فعلی نیز از رزمایش‌های موشکی کشور لب به انتقاد گشود و در مقطعی نیز موجب شد تا علی مطهری، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رزمایش‌های موشکی کشور را «کم‌عقلی» هم خطاب کند.

شایان ذکر است که اگرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست با مجاهدت جوانان و فرماندهان نظامی خود شرّ تکفیری‌های داعش را از سر منطقه غرب آسیا کم کند و محور مقاومت را نیز بیش از پیش تقویت نماید اما این اظهارات و مواضع عجیب، نظیر آنچه که اصغرزاده گفته است به مثابه بذور شومی عمل خواهند کرد که اگر خواص کشور و جوانان و مردم متوجه آنها نباشند، بسا که در آینده از بسترهای شوم تغذیه و زمینه‌های وسیعی از ناامنی و اضمحلال را در پیش پای ایران عزیز پهن کند...

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر میخواهید طرف مقابلتان را عصبی کنید، خود را به خریتی و نفهمی بزنید.
سروش
Iran, Islamic Republic of
آقای اصغرزاده ما حاضریم شماها به اونا سواری بدین ما هم هیچ اعتراضی نکنیم، بلکه مدام بگیم عجب دیپلماسی قویی، آقای اصغر زاده به شرطی که در سواری دادن روی ما حساب نکنین.
Iran, Islamic Republic of
کجا در ممالک دموکراتیک و متمدن رسم است که چنین رفتاری خارج از وزارت خارجه انجام بگیرد؟!».................

:) در کدام مملکت دموکراتیک ومتمدنی! بعد از سه سال ونیم مذاکره ،اونم در حد غش غش خندیدن وپرسه زدن در خیابانها ،وبا سابقه قبلی سی ساله از دشمن ،میرن پشت میز مذاکره وداد سخن درمیدهند که با این مذاکره ،آفتاب تابان وبزرگترین دستاورد قرن و نهالستان سیب وگلابی و به قول عراقچی مشعل امید ! ،به دست اوردیم ،وبعدش انگار نه انگار که یک پایه اقتدار کشورمون رو در این مذاکره ،به قول سیف در مقابل ""دستاورد تقریبا هیـــــــــــــــچ""مبدل به کاریکاتور هسته ای کرده اند ،خیلی راحت بگن که :

فقط ""دیوانـــــــــــــــــــــه ها ،با آمریکا ،مذاکـــــــــره میکنند "".

در ضمن هر نیروی مسلحی باید به مافوق خودش خبر بده ومحض اطلاع این منورالفکر نما ،باید بگم ،طبق قانون اساسی رهبر این کشور ،رئیس نیروهای مسلح است وبس.
اصغر زاده خدا لعنتت کنه برو بمیر و به یزید ویزیدیان ملحق شو
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
من این ادم از زمانی که خودش تو بجه های سپاه در قزوین جازده بود میشناسم .همیشه یک ربع عقبه بود الان که چرجم امریکا رو بالا میبره
صث
اصغرزاده از کجا میسوزه؟؟؟ پیروزی جبه مردمی انقلاب اسلامی در مقابل داعش ؟یا شکست اصلاح طلبان در مذاکرات برای برداشتن تحریم ها؟؟
Iran, Islamic Republic of
آب بریزید جایی که می سوزد !
Iran, Islamic Republic of
یکی از سوالات اساسی که ذهن من رو درگیر کرده بود این بود که

چطور انگلیس از اونور دنیا با چند تا کشتی جنگی می تونست کشور ایران به این بزرگی رو تحت سلطه خودش بگیره؟

الان با نظرات این ادمهای به اصطلاح سیاسی(به قول آیتالله جوادی املی د... سیاسی) متوجه شدم که چطور بر مملکت ما مسلط شدند.
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای داعش وطنی چگونه واز کجا می سوزد که این گونه چشم بر حقایق می بندد واسمان ریسمان می بافد .یعنی این اقا نمیداندکه داعش ساخته وپرداخته دست همین ممالک به اصطلاح دموکراتیک است.
Iran, Islamic Republic of
خب ملت در این چند ساله با رای خودشان شما را هم کنار گذاشتند. این موضوعات فراتر از رای و ...این حرفهای حزبی و گروهی و جناحیست.
Iran, Islamic Republic of
آقای اصغر زاده .شما باید ازاین به بعد اصلاح طلبان را در موزه نخاله های سیاسی جستجو کنید