جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

3کشته بر اثر سیل در هفت استان کشور

يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 568402
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سیل و آبگرفتگی در 7 استان کشور موجب جان باختن 3 نفر از هموطنان شد.
3کشته بر اثر سیل در هفت استان کشور
به گزارش جهان نيوز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص اجرای عملیات سیل و آبگرفتگی و توفان از ٣٠ آبان‌ماه تا ٥ آذرماه اظهار کرد: در این مدت ٧ استان( ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، گلستان و هرمزگان) متاثر از سیل و آبگرفتگی و توفان بودند که امدادگران هلال احمر در ٢٤شهر، روستا و مناطق عشایرنشین به ٥٧١ نفر امدادرسانی کردند.

وی افزود: امدادگران به ٢٣ نفر خدمات اسکان اضطراری(برپایی ٥ دستگاه چادر) ارائه کردند و متاسفانه ٣ نفر(٢ نفر در روستای چاووشی – خورموج بر اثر وقوع سیل و یک نفر در بخش الوارگرمسیری – اندیمشک بر اثر رعد و برق) جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: 195 امدادگر هلال احمر در قالب 46 تیم امدادی از 49 واحد مسکونی که دچار آب گرفتگی شده بودند، آب تخلیه کردند.
سلیمی گفت: همچنین امدادگران هلال احمر ٢٩٣ تخته پتو، ١١٩ تخته موکت، ٢٧٥ کیلوگرم نایلون، ١٠٥ست شتستشو، ١٨٠٠ قوطی کنسرو را در میان حادثه دیدگان توزیع کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *