پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

بطحایی: ساختار آموزش و پرورش اصلاح می‌شود

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 568290
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اصلاح ساختار وزارت آموزش و پرورش در دست مطالعه است و ما هنوز به نسخه واحدی در این باره نرسیده‌ایم اما این موضوع در دست بررسی است.
بطحایی: ساختار آموزش و پرورش اصلاح می‌شود
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلمان حق‌التدریسی در جهت رفع کمبود معلمان به ویژه در دوره‌ ابتدایی گفت: ما فعلا منتظر بررسی طرحی هستیم که در مجلس در دست بررسی است.

استخدام معلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی براساس طرح مجلس مشخص می‌شود 
وی افزود: براساس آن طرح، پاسخ به این سوال هم روشن خواهد شد که به چه نحوی معلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی و با چه ضوابطی به خدمت وزارت آموزش و پرورش درخواهند آمد.
یک نوبت از بدهی حق‌التدریسی‌ها داده شد
وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت بخشی از بدهی‌های حق‌التدریسی‌ها اظهار داشت: یک نوبت از بدهی معلمان حق‌التدریسی پرداخت شده و این متعلق به همه معلمان حق‌التدریسی بوده است.
ساختار وزارت آموزش و پرورش اصلاح می‌شود 
بطحایی درخصوص شایعه تغییر و اصلاح ساختار در وزارت آموزش و پرورش نیز تصریح کرد: بله اما این اصلاح ساختار نه فقط برای وزارت آموزش و پرورش بلکه تکلیفی است که دولت برای همه دستگاه‌های اجرایی مقرر کرده است تا در جهت چابک‌سازی و کوچک‌سازی حوزه‌های ستادی و اداری خود انجام دهند.
به نسخه واحدی برای اصلاح ساختار وزارت آموزش و پرورش نرسیده‌ایم 
بطحایی ادامه داد: اصلاح ساختار وزارت آموزش و پرورش در دست مطالعه است و ما هنوز به نسخه واحدی در این باره نرسیده‌ایم اما این موضوع در دست بررسی است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر بخدا به پیر به پیغمبر در استان زنجان 9 ماه است که اضافه کاری اداری نگرفته ایم . به منزلتمان هم نمیخورد دست فروشی کنیم و خرج خانواده را دربیاوریم . تو را به جان بچه هایت به دادمان برس . از فشار مالی کم مانده سکته مغزی بکنیم . مدیر کل زنجان هم مدتهاست بازنشسته شده و گزینه جدید گویا در ترافیک مانده . آقای وزیر! اندکی برش داشته باشید لطفا .....