پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واگذاری ۲۰۰ کانکس به زلزله‌زدگان توسط ارتش

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 568216
سخنگوی ارتش از خرید و واگذاری ۲۰۰ کانکس مسکونی توسط ارتش به مردم زلزله زده خبر داد.
واگذاری ۲۰۰ کانکس به زلزله‌زدگان توسط ارتش
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، سخنگوی ارتش از از خرید و واگذاری 200 کانکس مسکونی توسط ارتش به مردم زلزله زده خبر داد.

وی افزود: علاوه بر استمرار عملیات امدادرسانی در حوزه‌های پزشکی، بهداشتی و مهندسی در مناطق زلزله زده توسط یگان‌های ارتش؛ تعداد 200 دستگاه کانکس مسکونی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران خریداری و به مردم شریف منطقه سرپل ذهاب اهدا شد. 

امیر تقی خانی تصریح کرد: این کانکس‌ها در 48 ساعت گذشته به پادگان ابوذر در غرب کشور حمل شده و پس از تایید بنیاد مسکن در محل‌های مورد نظر برای مردم آسیب دیده نصب خواهد شد.
سخنگوی ارتش افزود: در حال حاضر 188 دستگاه به پادگان ابوذر منتقل شده و 12 دستگاه دیگر نیز در حال انتقال به این پادگان است. همچنین عملیات زیرسازی و تسطیح مناطق مورد نظر برای نصب کانکس‌ها نیز همزمان در حال اجرا است و امیدواریم این اقدام کمک مختصری در رفع نگرانی‌های اسکان موقت مردم عزیز بویژه در شرایط فعلی جوی داشته باشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *