پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
مرادی: برای قهرمانی تاریخی در جهان هم قسم شدیم

ایرانی‌هاسالن وزنه‌برداری آمریکا را تسخیر می‌کنند!

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 568154
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: طبق صحبتی که با شورای سیاست گذاری صداوسیما داشتم، مذاکرات لازم صورت گرفته و مسابقات نمایندگان ایران قطعا پخش زنده می شود.
ایرانی‌هاسالن وزنه‌برداری آمریکا را تسخیر می‌کنند!
به گزارش جهان نيوز، علی مرادی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره روند صدور ویزاهای کاروان وزنه برداری ایران برای سفر به آمریکا اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند روزه سفارت آمریکا در کشور امارات، قرار است فردا اقدامات لازم برای صدور ویزای نفراتی که هنوز باقی مانده اند، انجام شود. مسئولان وزارت ورزش هم در این ماجرا به ما کمک کردند و انشاالله که مشکلی پیش نمی آید. امیدوارم تمام اعضای تیم طبق برنامه بامداد سه شنبه راهی آمریکا شوند.

وی درباره غیبت نمایندگان ایران در کنگره مسابقات جهانی برای ثبت رکورد وزنه برداران عنوان کرد: متاسفانه به دلیل تاخیر در صدور ویزا نتوانستیم در کنگره نماینده داشته باشیم. به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که این تاخیر از اراده ما خارج بوده و رکوردهای خود را ارسال کردیم تا از سوی خود مسئولان جهانی ثبت شود. در واقع فردا شب استارت لیست نهایی مسابقات جهانی اعلام می شود. فدراسیون جهانی اعلام کرد کشورهای دیگری مثل انگلیس هم وضعیت ما را دارند.

رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که در ترکیب نهایی ایران تغییری به وجود نخواهد آمد، تصریح کرد: ۱۰ نفر در لیست اولیه تیم ملی هستند که طبق اعلام کادرفنی ۲ نفر تا آخرین لحظه به عنوان رزرو در اردو می مانند. فعلا قرار به تغییری نیست.

مرادی درباره تاثیر استرس صدور ویزا روی وزنه برداران گفت: ایرانی ها مردان روزهای سخت هستند. وزنه برداران ما با روحیه مضاعف به افتخارآفرینی فکر می کنند. آنها به آمادگی صددرصد رسیدند و می خواهند یک کار تاریخی انجام دهند. تمام تلاش خود را برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی در جهان می کنیم و وزنه برداران هم برای رسیدن به این عنوان تاریخی هم قسم شدند.

وی درباره استقبال هواداران ایرانی از مسابقات جهانی در آناهیم آمریکا بیان داشت: آنطور که من شنیدم ایرانی های مقیم آمریکا از چند روز قبل بلیت مسابقات را پیش خرید کرده اند. طبق اطلاعاتی که من دارم، بسیاری از سکوهای سالن توسط ایرانی ها خریداری شده و هواداران سایر کشورها با کمبود بلیت مواجه شدند.

رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان درباره پخش زنده مسابقات جهانی گفت: طبق صحبتی که با شورای سیاست گذاری صداوسیما داشتم، مذاکرات لازم صورت گرفته و مسابقات نمایندگان ایران قطعا پخش زنده می شود. البته رقابت ها با توجه به اختلاف ساعت ایران و آمریکا اکثرا بامداد برگزار می شود؛ اما امیدوارم بازپخش آن هم در طول روز صورت بگیرد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *