شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

چرا روحانی و پوتین یکدیگر را زیاد می‌بینند؟

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 568077
سفیر ایران در روسیه گفت: طی ۴ سال گذشته آقایان روحانی و پوتین ۱۲ بار با یکدیگر ملاقات کرده‌اند که این دیدار‌ها بر گسترش همکاری‌ها در تمام زمینه‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.
چرا روحانی و پوتین یکدیگر را زیاد می‌بینند؟
به گزارش جهان نيوز، مهدی سنایی در دیدار «ولادیمیر ژیرنوفسکی» رئیس حزب لیبرال - دموکرات روسیه در دومای دولتی این کشور با اشاره به سطح روابط عالی بین ۲ کشور و سطح رایزنی‌ها و ارتباطات بین روسای جمهور ۲ کشور گفت: طی ۴ سال گذشته آقایان روحانی و پوتین ۱۲ بار با یکدیگر ملاقات کرده‌اند که این دیدار‌ها بر گسترش همکاری‌های فی‌مابین در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... بسیار تاثیرگذار بوده است. وی ضمن مثبت ارزیابی کردن ارتباطات هرچه بیشتر نمایندگان مجلس و فراکسیون‌های احزاب ایران و روسیه، بر برگزاری میزگرد‌ها و نشست‌های کارشناسی مربوط تاکید کرد. در این ملاقات ژیرنوفسکی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه، راه‌اندازی کریدور شمال - جنوب را در ارتقای همکاری‌های اقتصادی دوجانبه بسیار تاثیرگذار ارزیابی کرد. ژیرنوفسکی با تاکید بر تمایل حزبش برای گسترش روابط پارلمانی با مجلس شورای اسلامی و فراکسیون‌های آن اعلام کرد: گروه نمایندگان دوما از فراکسیون حزب لیبرال - دموکرات در راستای تحکیم روابط پارلمانی آمادگی سفر به ایران و دیدار با همتایان خود را دارند.
 
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *