جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۶۲
رسانه دادگاه علنی است

آقای بقایی، لطفا در مورد گفته های پالیزدار هم توضیح دهید!

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 567935
پالیزدار گفته بود که «اطلاعات آقای قاضی‌پور مبنی بر اینکه در منزل آقای بقایی هنگام بازداشت 703 سکه تمام بهار آزادی، 1842 نیم سکه، 15 سکه دو و نیم، مبلغ 21 میلیارد و 175 میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد،454 میلیون و 510 هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری کشف شده بود. دقیق بوده است.» آقای بقایی تصور کنید رسانه همان دادگاه علنی است،بفرمایید توضیح دهید!اگر این حرف ها درست است،چرا؟اگر درست نیست،شما درستش را با ذکر جزئیات،بدون اتهام زدن به دیگری،بگویید.
آقای بقایی، لطفا در مورد گفته های پالیزدار هم توضیح دهید!
به گزارش جهان نيوز، قاضی پور طی سخنانی درباره پرونده و اتهامات مالی بقایی عنوان کرده بود که «از این بین می توان به اختلاس ۱۶ میلیارد تومانی دانشگاه اشاره کرد که این میزان پول، در روز تحلیف ریاست جمهوری دوره یازدهم بر اساس گزارش دیوان محاسبات از بودجه دولتی برداشت شده است. اختلاس بعدی آقای بقایی در رابطه با تحویل ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۵۰۰ یورو و همچنین ۵۹۰ هزار دلار از بیت‌المال است که این میزان پول در سال ۱۳۹۲ به آنان داده شد تا در اجلاس سران کشورهای اسلامی، هزینه شود، اما این میزان هزینه نشده است.»

سخنان قاضی پور و پاسخ کوتاه بقایی
نماینده اصولگرای ارومیه ادامه داده بود که «تصرف دیگر مربوط به پرونده آقای بقایی در این رابطه است که ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به خانه ایرانیان برداشت شده است، به‌نحوی که از بیت‌المال به حساب خانه ایرانیان پول واریز کرده بودند. در منزل آقای بقایی ۷۰۳ سکه تمام بهار آزادی، ۱۸۴۲ نیم سکه، ۱۵ سکه دو و نیم، مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وجه نقد، ۴۵۴ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری موجود بود و می‌گفتند، می‌خواستم پس از بهبود ارتباطمان با دولت آقای روحانی پول‌ها را بازگردانیم.»

این سخنان «نادر قاضی پور» نماینده ارومیه با واکنش تند «حمید بقایی» مواجه شد. او در پاسخ به این سخنان قاضی‌پور، در کانال تلگرامی‌اش نوشت که «جناب قاضی‌پور، پاسخ شما و گردانندگان شما فقط یک جمله است؛ فرزند خلف پدرتان نیستید اگر ظرف 24 ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید.»

تائید سخنان قاضی‌پور توسط یک مقام ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی
این موضوع پس از بست نشینی برخی یاران احمدی نژاد در حرم عبدالعظیم حسنی خیلی جدی دنبال نشد و در حد مطرح شدن و پاسخ کوتاه بقایی باقی ماند. تا اینکه چند روز پیش «کاظم پالیزدار» دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی سخنان و اطلاعاتی که «نادر قاضی پور» از کشف پول و سکه در منزل «حمید بقایی» داده بود را تائید کرد و آن را دقیق دانست.
پالیزدار گفته بود که «اطلاعات آقای قاضی‌پور مبنی بر اینکه در منزل آقای بقایی هنگام بازداشت 703 سکه تمام بهار آزادی، 1842 نیم سکه، 15 سکه دو و نیم، مبلغ 21 میلیارد و 175 میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد،454 میلیون و 510 هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری کشف شده بود. دقیق بوده است.» تصور کنید رسانه همان دادگاه علنی است،بفرمایید توضیح دهید!

استراتژی اتهام در برابر اتهام دیگر جواب نمی‌دهد
حرف «محمود احمدی نژاد»، «حمید بقایی» و نزدیکان آنها در مورد اتهاماتی که به آنها وارد شده است تنها طرح اتهاماتی علیه قوه قضائیه، برادران لاریجانی، مغرض بودن دستگاه قضایی و تاکید بر علنی بودن دادگاه بوده است که در حقیقت هیچکدام پاسخ مستدل و قانع کننده ای برای مردم نیست؛ چرا که رئیس دولت های نهم و دهم و یارانش این فرصت را داشتند تا اگر انتقادی به قوه قضائیه و عملکرد آن دارند در طول حاکمیت 8 ساله شان بر قوه مجریه آن را مطرح و دنبال کنند.
اما احمدی نژاد و یارانش نه تنها در طول دولت های نهم و دهم به قوه قضائیه و عملکرد آن نداشتند، بلکه برخی از نزدیک ترین یارانشان را در دولت که حمایت های بی دریغی از آنها داشتند نظیر «سعید مرتضوی» را از درون قوه قضائیه به همکاری با قوه مجریه فراخواندند. 
الان رسانه ها آماده شنیدن این موضوع و انتقال آن به مردم و جامعه هستند که آقای بقایی بگوید حرف های پالیزدار درست هست یا خیر؛اگر درست است، چرا و به چه دلیلی آقای بقایی این میزان پول نقد و سکه طلا را در منزل نگه داشته است؟ اینکه این پول ها از کجا امده است و قرار بوده صرف چه اموری شود؟ اینکه چرا این حجم از پول نقد و سکه طلا را در منزل نگه داشته اند و اینکه آیا این پول از اموال بیت المال بوده یا شخصی سئوالاتی است که پاسخ به آن خواسته جامعه و مردم است.اگر هم درست نیست،درستش چیست؟
بدون هیچ قضاوتی در مورد اصل ماجرا مردم و رسانه ها مشتاقانه منتظر اظهار نظر احمدی نژاد و بقایی در این خصوص هستند. طبیعتا اینکه دیگران را مسئول پرونده شکل گرفته علیه خود بدانیم چیزی جز فرافکنی نیست و رسانه ها آماده اند علنا پاسخ های این طیف را درباره چرایی نگهداری این میزان زیاد پول نقد و سکه طلا توسط یک مسئول سابق بدانند.

منبع: تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
اول سند بیاورید، بعد توضیح بخواهید.

من میگم تو بابامو کشتی، لطفا توضیح دهید!
Iran, Islamic Republic of
فک کنم نویسنده این مقاله بیشتر یه بازاری باشه تا یه حقوق دان..معلومه بقایی بی راه نمیگه که فقط اتهام میزنن و میگن حالا بیا اثبات کن! اصل برائت و علم حقوق رو ضربه فنی کردن با این مقاله نوشتنشون!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
میگن موقع دستگیری از منزل ایشان کشف شده.
مطلب را خوندی .یعنی این مبلغ و سکه ها را ما دیدیم الان پیش ماست بگو از کجا آوردی بیا ببر
Iran, Islamic Republic of
خب شاید جریان اینطوری بوده یک سکه تو ده سکه من ....
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
آقا مگه ما 10-20 ساله نمی گیم که امریکا توی قضیه هسته ای داره بدون سند و مدرک بهمون اتهام میزنه؟
به نظرتون قضیه اتهامات آقای بقایی هم مثل اتهامات آمریکا به ما نیست؟
آقایان قوه قضائیه یا تابناک یا جهانیوز یا هر کسی که منفعتت توی از بین رفتن احمدی نژاده، اگر یکی بیاد بگه که شماها همتون نعوذ بالله زنا کردین شما ازش شاهد و سند مدرک نمی خواید؟
ابتدایی ترین اصل حقوق اینه که "البینه علی المدعی"
پرونده سازی
Iran, Islamic Republic of
کسی که تقوی نداشته باشد و هدفش حذف کسی باشد ، شک نکنید از هر ابزاری استفاده می کند!
هر ابزاری!
فرض کنید شما را دستگیر کرده و به محل نامعلومی می برند و از طرفی یک گروه از همان عوامل که معمولا همراه خود کیف و ابزار هم دارند،در محل دستگیری شروع به تفتیش منزل بدون حضور صاحبان منزل کنند، و مقادیری اسناد ، سکه، ایران چک،نامه طبقه بندی شده مرتبط با مسئولیت قبلی شما و غیره بگذارند!
بعد با تهیه فیلم آن اسناد در منزل شما، آنها را ببرند و نشان مسئولین و خانواده و بستگان بدهند!
بنظر شما واکنش ها چیست؟
افرادی که شما را قبول دارند زیربار نمی روند چون با شما کار کرده و رزومه زندگیت را میدانند اما آیا انهایی که اینقدر به شما نزدیک نیستند هم اینگونه اند؟!
چطور باید ثابت کرد این مدارک جاسازی شده برای پرونده سازی است؟
فقط یک راه دارد؟!
و آن نوع برخورد و رعایت عدالت و انصاف و اجازه دفاع به شماست.
اگر دادگاهت غیر علنی شد، وکیلت هم محاکمه و از وکالت عزل شد، چند نفری هم که منکر انگ به شما هستند به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عموم علیه شان اعلام جرم شد و بمدت 200 تا 300 روز بدون اثبات جرم زندانی شدی، پیامش اینست که " دادگاه تشریفاتی و هدفمند برای انتقام و به نیابت از یک جریان یا افراد خاص و ذی نفوذی است که از ناحیه عملکرد شما و مسئولیتهای قبلی شما، آسیب دیده اند"!
یادتان و یادمان باشد چه بلایی سر همسر مرحوم سعید امامی(به جرم قتل های زنجیره ای که هیچگاه دادگاهش علنی و انجام نشد که بعدها گفتند در زندان با واژوی-داروی تنظیف- خود کشی کرده است!) در بررسی پرونده آن توسط وزارت اطلاعات دولت خاتمی آمد! بروید و اظهارات آیت الله ری شهری پس از روئیت فیلم آن ماجرا را بخوانید!
متاسفانه در دولت روحانی همه چیز مهر محرمانه خورده بطوریکه هر اظهار نظری مستحق نشر اسناد طبقه بندی شده و قوه قضائیه هم پا در رکاب ، منتقدین را به جرم نشر اسناد طبقه بندی شده مجرم کرده و محبوس میکند!
این بدیهی ترین اتفاقات در کشور است، حالا فرض کنید اراده انست تو را حذف کنند! آیا هماهنگی این دو جریان تمامیت خواه در این دو دستگاه و اعلام جرمعلیه شما توسط یکی و قضاوت توسط دیگری، راهی برای دفاع می گذارد؟!
حکایت تاسف بار این است که البته چوب خدا صدا ندارد و اگر روزی این عوامل پرونده ساز به فساد اخلاقی در خانواده ، رانت خواری و حرام خواری از بیت المال و جاسوسی با دشمن کوس رسوای شان بصدا درآمد، تعجب نکیند!
مهدی هاشمی رفسنجانی ، فائزه هاشمی رفسنجانی ، دری اصفهانی و سید حسین موسویان و سیروس ناصری و ... تنها حداقل ترین عبرتهای پیش رو هستند.
آبروی مومن از حرمت کعبه هم بالاتر است و امان از خشم خدا و بازی با آبروی دیگران برای انتقام سیاسی یا باج گیری.
"و من یعمل مثقال ذرۀ شرّا یره"
منتظر باشند و ما هم منتظر هستیم.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
آخه برادر عزیز کی بخاطر پرونده سازی از چهارمیلیارد خودش می گذره بذاره خونه اون تا پرونده درس بشه
Iran, Islamic Republic of
یادتان هست اقا احمدی نژاد تمام سوال ها یی را که دادن جواب برایش سخت بود را با شگرد طرح سوال از خبر نگاران جواب میداد حالا وقتی مثل خودش جوابش را میدهند شاکی میشه و الان هم دستو پا میزنه برای دادگاه علنی و ان به این علت است که کسانی را که از فساد انها مدارک دارد بتر ساند و انها فشار بیاورند که قوه قضاییه بیخیال انها شود
Indonesia
خوب شما می گویی دادگاه علنی نباشدتا مدارک فساددیگران فاش نشود؟؟ چرا آخه ؟؟ مگر تو با فسادگران اخوتی داری؟؟
نشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه بگی نه! هم میگم یه پاجیخواری گفته حرفهای آقای من درست است! پس لطفاً بیا و توضیح بده اگه نکشتی پس چکار کردی؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
دست اندرکاران اصول چرا سایت جهان بابا تو رو به همونی که اعتقاد ندارید ول کنید این سیاسی کاری رو
خودتون هم می دونید سعید مرتضوی رو به دلیل مشکل پیدا کردن با قوه قضاییه احمدی نژاد آورد به قوه مجریه
اگه احمدی نژاد با دو تا قوه که از قضای روزگار برادر هم هستن با هم در طی هشت سال درگیر می شد که کل کارها رو باید زمین میزاشت فقط سنگ هایی که این ها جلوی پا مینداختن برمیداشت و اصلا برای مردم نمی تونست کارکنه یک بار تو اون طوفان یکشنبه ایجاد کرد کل دولت رو بردن زیر سوال و هی سوال پشت سوال از وزرا و استیضاح راه مینداختن حالا حساب کن اگه با قوه قضاییه هم درگیر میشد که تو شرایط بحرانی چه طور مملکت رو اداره می کرد.
بعضی ها خیلی پرو تشریف دارن
Iran, Islamic Republic of
سلام
باور نمیکنم که سایت شما مطلبی علیه آقای دکتر! احمدی نژاد بنویسد چی شده یعنی زلزله ...
Iran, Islamic Republic of
یا خوابی یا خودت را به خواب زدی! مثل شما تو این مملکت زیادن برای همین وضعمون اینه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز در مورد مالی که از من دزدی توضیح بده! سندم دارم در کیفت را باز کن اونا که توشه مال منه
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
جواب داده.. تو کانالش مگه ندیدی.. تا ۲۴ ساعتم بهش مهلت داده😂😂😂
Canada
میدانیم که تابناک متعلق به سردار محسن رصائی (کاندیدای همیشه شمست خورده ریاست جمهوری) و پسر وفادارش است.
Iran, Islamic Republic of
بقول آقای مهاجری نویسنده اصولگرای خبر آنلاین
اصولگرایان دارند تاوان حمایت و تحمیل احمدی نژاد به مردم و کشور را می دهند و این چوب خداست که صدا ندارد. و دامن اصولگرایان را گرفته است حالا حالا ها شماها باید تاوان بدهید
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا ؟! هنوز توى سرشون فرو نيومده همشهرى ؛ حرف بسيار سنجيده اى زدى به اميد فرا رسيدن اون روز كه با چشمهاى خودمون ببينيم اين چوب هم سر و دهنشون رو بشكونه و هم حيثيت و آبرو براشون نذاره ! صبر داشته باش عزيز
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان که باید تاوان خیلی چیزها را از جمله ، فتنه و آشوب 88 ، فسادهای نجومی ، زد و بندهای کرسنت و توتال ، خاندان های هزار فامیل که روی ثروت های ملی چنگ انداخته اند، ذلت های دیپلماتیک که کشورهای بی هویت را برای ما شیر کرده ! ، تربیت و صدور ضد انقلاب ( که هر کدام از آقایان از این طیف رفته اند خارج تبدیل به اپوزسیون شده اند!!) ، طرح های گردش چرخ اقتصاد حتی با زیر کردن طبقات ضعیف ، اخذ رشوه میلیاردی جهت قرار دادن در لیست امید!!! وووووووووو
Iran, Islamic Republic of
نه داداش از ذوق خفه نشو اصولگراها اگر قابلیت تحمل داشتند الان آقای رئیسی یا جلیلی رئیس جمهور بود
احمدی نژاد فقط انتخاب مردم بود
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی دو وجه دارند یکی انقلابی و عدالت خواه و دیگری واگرا و منفعت طلب که از همان ابتدا هم جریان واگرا منفعت طلب اصولگرایی از احمدی نژاد حمایت نکرده بلکه پیشگامان تخریب وی بوده اند اما وجه دیگر اصولگریان انقلابی و عدالت خواه از احمدی نژاد دفاع کرده و امروز هم یکی از حامیان اصلی او قلمداد می شوند و در کنار انان از جریان اصلاح طلبی و افراد مستقل خواهان عدالت خواهی و پیشرفت و توسعه کشور نیز از حامیان عظیم وی میباشند
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها دارن چوب رفتار با احمدی نژاد و دروغهایی که در مورد اصولگرایی گفتند را می خورن...اما چه کنیم که نمی فهمند
Iran, Islamic Republic of
پالیزدار ک مشاوره همان کسی است ک تخمه لقه سیاسی میندازه ک... درضمن جوابشم ک داده فک کنم ۱۰ساعت دیگه از مهلتش مونده...
عباس آرپی جی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
عباس پالیزدار که در بین بچه جنگ به عباس آر پی جی معروف است، کسی بود که بعنوان کارشناس در کمیته تحقیق و تفحص مجلس هفتم یا هشتم از قوه قضائیه در همکاری با دکتر علیرضا زاکانی و خانم عشرت شایق مبادرت به انجام کار کرد.
او با دستیابی به اسناد محرمانه از تخلفات مسئولین که معمولا در پرونده ای بازرسی کل کشور کم هم نیستند!، در دانشگاه شیراز و در زمان دولت نهم اقای دکتر احمدی نژاد، مبادرت به روشنگری کرد و پس از چندی مانند بقایی! دستگیر و روانه اوین شد با کلی سختی.
برای شفافیت دراین خصوص بهتر است به آقای دکتر زاکانی از دوستان عزیزم که نماینده تهران بود و الان در سپاه مشغول است مراجعه کنید.
پالیزدار در اظهاارتش به خبری از غیر اشاره و اظهارات او را بیان و تاکید کرده چون فلانی گفت ، پس درست است!
امیدواریم این نوع اظهارات ایشان از جنس توبه نامه صادره به مسئولین دستگاه قضا در رد اظهاراتش در دانشگاه شیراز برای نجات از محاکمه اعدام نبوده باشد!
جالبتر آنکه بعدها خانم شایق برای انتخابات بعدی مجلس رد صلاحیت شد!
او تا این لحظه زنده است! اگر جرات دارید بروید و از او ماجرای تحقیق و تفحص از قوه قضائیه را بپرسید و نتیجه آن کار را جویا شوید!
لطفا در مورد انتقام گیری از آقای دکتراحمدی نژاد و همراهان صدیق و پای کار او، بسیار دقیق باشید.واقعا اینکار به دلایل بسیاری کاملا سازماندهی شده و هدفمنداست.این جریان نفوذی که دشمنش نه اسرائیل و امریکا که فقط امثال دکتراحمدی نژاد و جریان دولت همراه اوست! به هر شکلی دنبال تسویه حساب سیاسی برای فراهم آوردن بستر حذف جریان سیاسی مستقل از جنس احمدی نژاد و حضور بلامنازع خود برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری و دیگر انتخابات ولو با ائتلاف با روحانی است!
لاریجانی فعلا میداندار است اما ناطق و باهنر و غیره و طیف مسکوتین فتنه و تصویب کنندگان برجام 20 دقیقه ای تمام قد دراین ماجرایند و خوشحال می شوند روزی احمدی نژاد را به انگ ضد ولایت فقیه و مخالف رهبری پای چوبه دار بشکند! ولو انکه رهبری از او بعنوان برادر مومن یاد کرده و او را پس از فراز و نشیب سیاسی انتخابات ریاست جمهوری اخیر ، بازهم به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت در آورد!
و جای تعجب از آن جاهل بی سواد اصولسوار است که تایید حکم عضویت احمدی نژاد در مجمع را با حکم رهبری برای موسوی خائن و فتنه گر مقایسه و از یک جنس می داند و این درحالی است که بعد از فتنه گری موسوی، او از تمام مسئولیتهای حاکمیتی وتدریس در دانشگاه و ادامه فتنه گری در آنجا حذف شد لیکن دکتر احمدی نژاد بعد از مسئولیت ریاست جمهوری به دانشگاه علم و صنعت و تدریس برگشت و تا کنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنان محبوب مردم مستضعف نه سرمایه سالاران و نجومی بگیران حرام خوار و مسکوتین فتنه است!
خداوند عاقبت بخیر نصیب همه ما کند.
Iran, Islamic Republic of
این یکی کاظم هست دلبندم!
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بله درست فرمودی این پالیزدار ،کاظم و از باند دولت محترم روحانی است!
البته عباس پالیزدار و آن اتفاقات رخداده کاملا صحیح و مستند و با شهود کافی چون آقای دکتر زاکانی و خانم شایق است.
البته اگر روزی ایشان هم مجبور به موضع گیری شد علیه دکتر احمدی نژادو دولت های نهم و دهم، خیلی هم تعجب نکنید!
روش بازداشت و تحمیل برای اعتراف به آقای بقایی و نوع پرونده سازی علیه دادستان سابق تهران-آقای سعید مرتضوی-که در دولت قبل رئیس سازمان تامین اجتماعی بود و بازی لاریجانی در تصویب طرح یک فوریتی برای تغییر ساختار آن سازمان و حذف مرتضوی و بعد اقدام برای محکومیتش به بهانه واقعه کهریزک و فتنه سال 88، مثنوی هفتاد من کاغذ این جریان مرموز است!
جالبتر آنکه وقتی ستار بهشتی توسط هیمن دستگاه قضاء و در زندان آن فوت! می شود، خبری از محاکمه قاضی و دادستان و مامور زندان نیست!
اما در آن آشفته اوضاع فتنه 88، و تلاش برای مدیریت آن و از جمله بازداشت عوامل میدانی فتنه و مهدی هاشمی رفسنجانی و آبجی فائزه اش! توسط دستور دادستان وقت تهران، می شود عامل حادثه کهریزک! چون او با احمدی نژاد است و در تامین اجتماعی به آن جریان باج نداد!
Iran, Islamic Republic of
پس چرا آقای احمدی. نژاد پس از افشاگری‌های عباس پالیزدار اسرا به محاکمه علنی او نکرد و قوه قضاییه را محکوم به بی قانونی نکرد
Iran, Islamic Republic of
شما واقعا نمیفهمید یا خودتون رو به نفهمی زدید؟

میگن بذارید بیایم تو دادگاه علنی و قانونی دفاع کنیم . شما اسم اینو میذارید اتهام زنی در برابر اتهام ؟

داداش ، برادر ، اخوی ، خان دایی ! این نص صریح قانون اساسیه نه اتهام زنی
اصغر
Iran, Islamic Republic of
داداش برادر اخوی در هیچ جای دنیا قاضی را متهم خودش انتخاب نمیکنه الان که دادگاه برگزار میشه آقا وقت ندارن تشریف بیارن .
بست نشینی و تهمت به سران قوا نمی ذاره بیاد
الهی به سرت بیاد
Iran, Islamic Republic of
الهی به سرت بیاد این ماجرای بقایی تا معلوم شود حق و حقیقت چطور به مسلخ برای منافع حزبی وخانوادگی وسیاسی می رود!
تمامیت خواه ها فقط خودشون رو می بینند ولاغیر!
غیر اونا باید حذف شود و چه بهتر باابزار قانونی این کارشون باشد که مقبولترش کنند!
امیداوریم بخوری به تور این پرونده سازها تا خوب روانت رو شاد کنند و بشی مدافع حقوق بشر!
بعد بجای بست در حرم امن الهی بری بست ببندی تو اوین!
راهشم اینه: ضد ولایت فقیه! ضد انقلاب، نشر اکاذیب!دشمن شاد کن! حرف محرمانه زدی! شلوار جین پوشیدی!
به گرانی هااعتراض کردی! اعتراض بخاطر اخراج کار کردی ! قسط وام مسکن زلزله زدت رو ندادی! بخاطر برجام نیومدی میدون ولی عصر قر بدی!
آه از روزگار غریب عدالت که به نفس نفس افتاده!
Iran, Islamic Republic of
داداش اخوی برادر قاضی رو نخواسته خودش انتخاب کنه گفته علنی برگزار کنید در کجای دنیا این رو ندیدی بلیت بگیر با هم بریم نشونت بدم
Canada
وقتیکه متهم ثابت می کند که قاضی عادل نیست صلاحیت قضاوت از او را ثابت می کند و میتواند درخواست تغییر قاضی را بکند که در همه جای دنیا مرسوم است بجز ایران.
Indonesia
بقایی نگفته قاضی را من انتخاب کنم در حالی که مخالفان وی این کار را کرده اند او گفته و می گوید دادگاه علنی باشد چرا بر اساس توهمات دروغ خودت حکم می دهید
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نیومد دادگاه؟ چرا رفت شاه عبدالعظیم؟
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
برا اینکه هر چی مستند و بر اساس قانون و از مجاری قانونی اعتراض کرد، هیچ کس به اعتراضش رسیدگی نکرد و از طرفی توهین کنندگان و مواجب بگیران و کینه توزان هم در توهین کردن بدون سند، از مصونیت و امنیت کافی برخوردار بودن، به همین خاطر و ناامید از همه جا و همه کس پناه برد به حریم مقدس و امن الهی...
انصافا آدم باید خودشو جای اونا بذاره تا درکشون کنه...
Iran, Islamic Republic of
موش تو کاسه آدم وسواسی افتاده
Iran, Islamic Republic of
مطلبی که من خواندم دروغ معض است چون اولامگر کسی دیوانه است این حجم پول وسکه در منزل نگداری کند دوما بقای جواب قاضپور را داد این یک تهمت است قوه قضایه باید بخاطر افکار عمومی دادگاه علنی برگزار کند تا مردم اعتمادشان از دولت مردان سلب نگردد اگر سیاسی نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر صداقت دارین صحبت های مشایی که امروز گذاشتن و داخل کانال احمدی نژاد است . همچنین جوابهای آقای بقایی را هم بگذارید . قضاوت بگذارید به عهده مردم . متشکرم از شما
United States
کسی که ادعا میکنه باید ثابت کنه
این چه منطقیه که بریید خونه کسی داراییشو رو کنی بعد بگی بیا تو رسانه توضیح بده از کجا آوردی ؟
خداییش با شما اینکارو بکنن خوشت میاد؟
من طرفددار بقایی و احمدی نژاد نیستم ولی باهمین منطق به جهانگیری و روحانی و دار و دسته‌اش گیر میدین؟
Iran, Islamic Republic of
جمع زدم دیدم میشود 4 میلیارد. ضمن اینکه فرق پول نقد با پول مربوط به نهاد ریاست جمهوری را متوجه نشدم و همه را یک کاسه کردم.
پاکدستی کیلو چند؟ یعنی از 800 میلیارد دلار درآمد نفت که میشود 3200000 میلیارد تومن فقط 4 میلیارد دزدیدی؟ یعنی پول دویست متر زمین پایین شمرون. تو دویست متر چهار طبقه بیشتر بهت نمیدن. پول ساختشو که نداری؟ میتونی مشارکت کنی. یه کم دیگه جور کنی سه واحد 120 متری بهت میدن. روابط که خوب نشد که پولو پس بدی، مدرکی هم که رو نکردند پس این پول مال خودته ولی باید قناعت کنی.
از اون آقا یاد میگرفتی که دو هفته پیش 500 میلیارد از 12000 میلیارد رو ور داشت رفت آلمان. به این میگن دزد با کلاس. زندان هم میرفت جاش تو سویت بود.
برید خونه مشایی و احمدینژاد را هم بگردید شاید به یک عدد آبرومندانه ای برسید. البته خونه جوانفکر و وکلا را هم فراموش نشه. اگه شده از خودتون هم روش بزارید، بزارید. با این وضع تو زندان هم بشون سویت نمیدید. زشته برا رئیس جمهور اسبق و همکاران. هر چند از اولش هم معلوم بود بی کلاسند.
آقای بقایی، فوقش برات دو سال میبرند. یادت نره بسپری یه چند تا سکه برات بیارن زندان. لازم میشه. بالاخره تو زندان نیازمند زیاد است. نگو که همه سکه ها را یکجا گذاشتی که باور نمیکنیم. مگه میشه؟ مگه داریم؟ با فرض محال اگه نشد از بابا قرض بگیر لازم میشه. حداقل اونجا حفظ آبرو کن.
Iran, Islamic Republic of
اگه بقاییی و احمدی نژاد اهل این کثافت کاری های حضرات بودند که مشکلی نبود و همه باهم برادر وار تقسیم میکردند!!
اما امن از ......!
Iran, Islamic Republic of
کسی که این مقاله رو نوشته فک کنم هیچی از قانون و حقوق نمیدونه! واقعا معلوم شد حرفای بقایی و احمدی نژاد درسته که اینا خودشون تا حالا یه بارم قانون رو نخوندن..اقای پالیزدار باید اول ثابت کنه با سند..نه اینکه اتهامی بزنه و بگید خب فلانی حالا بیا اثبات کن گناهکار نیستی!
منم میتونم ادعا کنم اقای پالیزدار ۵۰۰ میلیارد دلار برده و خورده..خب جناب پالیزدار ثابت کن نخوردی!!!
Iran, Islamic Republic of
این پالیزدار خانه همه مسولین ساده زیست که در خانه های چند هزار متری زندگی میکنن را گشته که حتی یه سکه در خانه وهیچ سرمایه ای هم در خارج کشور ندارن که در بوق کرنا کنه؟ در کشور فقط بقای ومشایی مجرمن همه پاکن ؟ به خدا زشته برا یه مسول که همه چیز فدا سیاست بکنه.
Iran, Islamic Republic of
آفرین ابلهانی مثل شماها که اختلاس گران و غارتگران و رانتخواران را ول کردید و چسبیده اید به دروغ های نجومی خودتان!!! و شدید سپری برای لاریجانی ها با آنهمه پرونده فساد و زمین خواری و جاسوسی دختر
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
فرض کنیم بقایی مجرم و مقصر باشد او که هنوز داخل کشور است .
شما جوش کسانی را بزنید که از کشور متواری شده اند.
Iran, Islamic Republic of
به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم
Iran, Islamic Republic of
جالب است:
ظاهرا قوانین برعکس شده، بجای اینکه شاکی اتهام را اثبات کند ، متهم باید بی گناهی خودرا ثابت کند ،اگر اینگونه باشد دنبال دلیل ازدیاد پورونده های قضایی نباشید.
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
بقایی جواب ایشان را قبلا داده و مدت بیست و چهار ساعت همزمان داده که مدعی اسناد خود را منتشر کند واین مطلب را مثل بقیه به ایشان هم گفته است که فرزند پدرت نیستی اگر اسناد خود را منتشر نکنی ؛ خوب با این اوصاف زیبنده سایت وزین جهان نیست که مطالب غیر مستند را منتشر کنداما جوابیه تند بقایی را منتشر نکند در خاتمه متذکر می شوم که عوامل شروع کننده بازی با جریان عدالت خواهی هرچه سریعتر بازی را تمام کند که انان هستند که اسیب خواهند دید و مردم خوب قضاوت می کنند با یک کلمه اشتباه شد ببخشید ماجرا فکر می کنم تمام شود
Iran, Islamic Republic of
موضع گیری جهان نیوز برام خیلی عجیبه
از طرف به طبل میزنه از طرفی به سنج
مقامات توی گذر زمان، فساد زیاد داشتن، ولی حالا چی شده که عوامل دولت نهم رو دارن قربانی میکنن ، قابل تأمله!!!
غیر از اینه که به کسی باج ندادن و مقابل خیلی از دزدی ها ایستادن؟؟؟؟
از نظر بچه های جهان نیوز، دولت روحانی فساد نداره؟؟؟
و شما رو به خدا ، اگه پرونده بقایی فساد باشه؟؟ یک هزارم فساد دولت فعلی میشه؟؟؟
مشکل کسانی که قلم در دست دارن یا میز و صندولی برای نشستن، اینه که مردم رو احمق فرض میکنن!!!!
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز محترم!!!
گیریم که بقایی، جواب مستند و مستدل هم بده، همانطور که تا حالا شونصد بار نامه و بیانیه داده و مستند بر اساس نص صریح قانون از خودش دفاع کرده، آیا شما پوشش خبری می دهید؟؟ همانطور که تا به حال کاملا مغرضانه و کینه جویانه اخبار ضد این آقایون رو با آب و تاب منتشر کردید اما اخبار هم جهت با آنها رو منتشر نکردید!!!
منطق
Iran, Islamic Republic of
این کجای منطق هستش که من بیام ادعایی درباره شما بکنم و از شما بخوام سندبیارین که انکار بشه
اونی که ادعا کرده باید سند بیاره
متاسفانه اینقده دولت روحانی اتهامات بدون سند به احمدی نزاد زده که تا قوه قضاییه هم سند محکمی نداشته باشه نمیتونیم ادعاهای امثال پالیزدار و ... رو قبول کنیم
سند رو اونی باید ارائه کنه که ادعایی رو طرح میکنه
وگرنه منم میتونم هزارتا ادعا کنم و بگم حالا شما بیاین سند بر تکذیب و انکارش بیارین
حق گو
Iran, Islamic Republic of
فقط محاکمه علنی ان کنتم صادقین
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر دروغگو
Iran, Islamic Republic of
موشی جون . اونی که ادعا میکنه بخصوص که خودش سولبق جزایی از سرقت اسناد دولتی داره باید مدرک ارائه کنه. والا من هم میشه بگم جنابعالی یک میلیارد مال دولت را بالا کشیده ای بیا جواب بده!. پالیزدار بازپرسه؟ قاضیه؟ یا عروسک کوکی بر لجن پراکنیه؟
اگر گروه حاج محمود یک کم ادامه بده خود رییس پالیزدار مجبوره وارد گود بشه که البته جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
بانگ رحیل خیلی ها به صدا درامده...
عمار
Iran, Islamic Republic of
هرکسی در هر سمتی ومقامی که باشه وقتی جرمش درحد ملی است وآثارش به بیت المال وکل کشور برمیگردد .باید دادگاهش علنی برگزار شود وهمه ملت که ذیفع هستند بتوانند شاهد محاکمه باشند.
اینکه در رسانه ها اتهام بزنیم واز طرف بخواهیم پاسخ دهد کجایش منطقی است؟
مگر رسانه ها محل قضاوت وصدور حکم هستند؟
قوه قضاییه برنامه محاکمه رجال دولتی را از هرجناح واز هر دولتی هستند منتشر کند وبرنامه محاکمه آن از طریق صدا وسیما مستقیم پخش شود .ومردم در جریان محاکمه قرار بگیرند..بالاخره هردولتی یک عده طرفدار دارد وهمه حق دارند بدانند منتخبینشان سالم هستند ویا مشکل دارند .واین موضوع منحصرا به اعضای یک دولت هم نباشد.چرا که همه دولتها مشکل داشته ودارند.
بهمن
Iran, Islamic Republic of
امریکا هم سالهاست می گه ماها داریم بمب اتمی می سازیم ولی انها می گویند که مدرک بیاورید که شما در مسئله هسته ای منحرف نشده اید وخوب امریکا اگر راست می گوید خودش مدرک رو کند انها که تمام سایتها وروزنامه های جهان را در اختیار دارند .حالا شده این اقای بقایی ایشان میکه من کاری نکردم .اینها می گویند مدرک بیا که تو عمل خلاف انجام ندادی .خوب شما مدرک بیاورید که ایشان دزد .مال مردم خور یا هر چیز دیگری که می گوئید .به نظرم همه چیز سیاسی است ومی خواهند اینها را خراب کنند .
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت برادران ارزشی!
آن کسی که اتهام می زند باید دلیل بیاورد و نه متهم
اینکه تعداد اتهام زنندگان را از یک نفر به دو نفر افزایش دهیم دلیل و مستند و مدرک نمی شود
آقای پالیزدار مگر چه کسی است که حرف او سند باشد
این نحوه تعامل با مسائل، برای مردم قابل قبول نیست
کاملا مشخص است که سیاسی عمل می کنید
دادگاه را علنی برگزار کنید تا همه چیز شفاف شود.
می دانم این کامنت ها را نمی گذارید ولی بدانید که روز قیامت و شب اول قبری هم در میان است بترسید از آن روزی که به خاطر کوچکترین حرف ها و اتهامات بازخواست خواهید شد.
Iran, Islamic Republic of
رهبر میگه برادر مومن
برادر مومن میگه
مشایی یعنی احمدی نژاد
مشایی میگه
بقایی به احمدی نژاد شبیه تر است
دادستان میگه
بقایی فاسد است!
اژه ای میگه بقایی درو غمیگه
مدعی العموم (مدعی الخصوص )بقایی رو به جرم دروغ گو خواندن اژه ای احضار میکنه!!!

تو این مملکت چه خبر است
Iran, Islamic Republic of
پس ببین مطهری چی میگه! بعد ادعای ولایت مداریشون گوش فلک را کر میکند! دروغگو ها!
Iran, Islamic Republic of
پالیزدار الان کجاست کسی خبر داره !!
Iran, Islamic Republic of
.....