پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رئیسی:دشمن‌می‌خواهد آزادی‌قد‌س‌را به‌حاشیه‌براند

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 567926
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن با فتنه‌ها و دسیسه‌ها تلاش دارد مسئله اصلی جهان اسلام که موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف است را به‌حاشیه براند.
رئیسی:دشمن‌می‌خواهد آزادی‌قد‌س‌را به‌حاشیه‌براند
به گزارش جهان نيوز؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع میهمانان اجلاس جهانی محبان اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) نخستین شخصیتی بودند که کرسی گفت‌وگو میان ادیان و تقریب مذاهب را بنیان نهادند. فرقه‌ها با تأسی به سیره و کلام حضرت ثامن الائمه(ع) می‌توانند به ائتلاف برسند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: جهان غرب بیش از 300 سال است که در برابر معنویت ایستادگی می‌کند و نتیجه این مبارزه با معنویت، هفتاد سال ظلم رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین، ساخت کلاهک‌های هسته‌ای و ظلم و جنایت علیه ملت‌هاست.
آیت‌الله رئیسی ادامه داد: دشمن با فتنه‌ها و دسیسه‌ها تلاش دارد مسئله اصلی جهان اسلام که موضوع فلسطین و آزادی قدس‌شریف است را به حاشیه براند.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: داعش در جبهه نظامی شکست خورد اما باید مراقب بود که دشمنی که از در بیرون شده با ترفند و حیله از پنجره وارد نشود.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *