شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
عضو رهبری جنبش امل لبنان :

آمریکا و متحدانش در جنگ نیابتی شکست خوردند

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 567851
عضو رهبری حنبش امل لبنان، واشنگتن و تل آویو را از طراحان جنگ نیابتی درسوریه و عراق دانست و با اشاره به شکست داعش در این کشورها گفت: آمریکا و متحدانش در جنگ های نیابتی در منطقه شکست خورده‌اند.
آمریکا و متحدانش در جنگ نیابتی شکست خوردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شیخ "بلال شعبان" با اشاره به نابودی داعش در سوریه و عراق گفت: طرح استکبار بویژه آمریکا برای ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه با شکست مواجه شد و این یک پیروزی برای  محور مقاومت محسوب می شود. پس از شکست اسرائیل در حمله به لبنان در تابستان سال 2006 آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه جنگ های نیابتی را تدوین و در سوریه و عراق  به مرحله اجراء گذاشتند. جنگ نیابتی به عنوان جنگ های نسل چهارم شناخته شد. با وجود این، تمام جنگ های نیابتی که آمریکا و متحدانش در منطقه به راه انداختند با شکست مواجه شدند. لذا بنده معتقدم جنگ آینده در منطقه نبرد مستقیم با رژیم صهیونیستی و  آمریکا و متحدانش خواهد بود.

حفظ ثبات
 عضو رهبری جنبش امل لبنان در ارتباط به تحولات داخلی کشورش بویژه  انصراف سعدحریری از استعفا گفت: این استعفا در عربستان و تحت فشارهای ریاض صورت گرفت اما پس از بازگشت حریری به بیروت و گفت‌وگو هایش با " میشل عون " رئیس حمهور  لبنان وی  اعلام کرد از استعفای خود بطور موقت صرف نظر کرده است. این اقدام  نخست وزیر باعث شد ثبات و امنیت در کشور همچنان حفظ شود و گروه های سیاسی در کنار یکدیگر به فعالیت خود ادامه دهند.

بهره مندی از خدمات مقاومت
دبیرکل مرکز توحید اسلامی لبنان در پایان تصریح کرد:  در کشور ما هیچ گروه سیاسی وجود ندارد که خواهان غورطه ورشدن لبنان در اختلافات و درگیری ها باشد. تمام سازمان ها و گروه های لبنانی به نوعی از خدمات و برنامه های حزب الله و مقاومت بهره مند هستند لذا هرگونه نا آرامی در کشور سبب بهره برداری رژیم صهیونیستی می شود. به همین دلیل؛ هرنوع آرامش و ثباتی در لبنان به زیان اسرائیل خواهد بود
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *