شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بازدید رئیسی از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 567822
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت:طلاب در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درس و بحث را رها کرده‌اند تا به مردم زلزله‌زده در این منطقه یاری رسانند.
بازدید رئیسی از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با دانشجویان علوم و تحقیقات تهران در یکی از چادرهای امدادی در این شهر اظهار داشت: دانشجویان و طلاب در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درس و بحث را رها کرده‌اند تا به مردم زلزله‌زده در این منطقه یاری رسانده و خالصانه خدمت کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از زحمات این گروه‌ها در امدادرسانی به زلزله‌زدگان بیان کرد: گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی دانشجویان که ارائه شد بسیار پربار بود زیرا کاری آگاهانه و با بصیرت در جهت انسجام‌بخشی به نیروهائی که در این منطقه در حال خدمت هستند انجام شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: بدون شک این حرکت جهادی دانشجویان و طلاب ذخیره آخرت خواهد بود زیرا در روایات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب آمده که گره‌گشایی از امور مردم بعد از انجام واجبات و ترک محرمات مهمترین وسیله قرب الی الله است.
وی تصریح کرد: با چنین حضور و تلاشی از سوی دانشجویان هر حرکت بدخواهان در نطفه خفه خواهد شد و بدانید که حضور شما بسیار اثربخش است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دانشجویان و طلاب که برای خدمتگزاری به این منطقه آمده‌اند به یاد داشته باشند که این خطه، سرزمین مردان و زنان غیوری است که سالهای در برابر دشمنان این کشور ایستادگی کردند و اسم مردم استان کرمانشاه به غیرت و ایستادگی شناخته می‌شود.
رئیسی خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشکلات و آلام ناشی از زلزله و دلهای داغدار خانواده‌ها با حضور شما التیام یابد.
منبع: تسنیم
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *