جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انگلیس دارنده بیشترین آمار جرائم جنسی در اروپا

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 567806
تازه‌ترین آمار منتشرشده کمیسیون اروپا نشان می دهد که پلیس انگلیس و ولز بیشترین آمار جرائم جنسی را در قیاس با کل کشورهای اروپایی به ثبت رسانده است.
انگلیس دارنده بیشترین آمار جرائم جنسی در اروپا
به گزارش جهان نيوز، موسسه «یورواستات» که روز پنجشنبه این آمار را منتشر کرد افزود،از 215 هزار جرائم جنسی ثبت‌شده توسط پلیس کشورهای اروپایی در سال 2015 میلادی، 64 هزار و 500 فقره از سوی پلیس انگلیس و ولز به ثبت رسیده که از این میزان 35 هزار و 800 مورد مربوط به تجاوزهای جنسی است.

بر اساس این گزارش، پلیس آلمان با ثبت 34 هزار و 300 فقره جرم جنسی شامل 7 هزار تجاوز جنسی و پلیس فرانسه 32 هزار و 900 فقره جرم جنسی شامل 13 هزار تجاوز جنسی به ترتیب در مقام دوم و سوم بیشترین آمار جرائم جنسی در اروپا قرار دارند.

این گزارش حاکی است که پلیس سوئد نسبت به جمعیت این کشور، بیشترین آمار جرائم جنسی را ثبت کرده است.
یورواستات در گزارش خود آورده است که این آمار نشان ‌دهنده سطح جرائم جنسی گزارش‌شده توسط قربانیان و ثبت‌شده از سوی پلیس است اما لزوماً بیانگر آمار واقعی این جرائم به شمار نمی‌رود.

در همین حال دفتر آمار ملی انگلیس (ONS) نیز روز پنجشنبه در گزارشی بیان کرد که در بازه یک‌ساله منتهی به مارس 2017 یک‌میلیون و 200 هزار زن و 700 هزار مرد مورد اذیت و آزار قرارگرفته و این در حالی است که به گفته این نهاد انگلیسی، بسیاری از قربانیان، این حوادث را به پلیس گزارش نکرده‌اند.

دفتر آمار ملی انگلیس همچنین پیشتر در گزارشی گفته بود که در 12 ماه منتهی به ژوئن گذشته (تیرماه) 5.2 میلیون فقره جرم و جنایت به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 600 هزار فقره جرم افزایش نشان می‌دهد.

کارشناسان انگلیسی بر این باورند که رای مردم این کشور به خروج از اتحادیه اروپا، اصلی ترین عامل افزایش جرم و جنایت در این کشور به شمار می رود.

اکثر مردم انگلیس در همه پرسی 23 ژوئن گذشته، به خروج از اتحادیه اروپا رای دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *