پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

داعش برای تخریب اسلام از هیچ جنایتی دریغ نکرد

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 567721
امام جمعه اهل سنت شهرستان هیرمند گفت: شرارت با تکیه بر خوی حیوانی از وظایف تعریف شده داعش توسط حامیان اصلیش یعنی آمریکا و اسرائیل بود که خوشبختانه در نهایت به لطف خداوند متعال و یاری رزمندگان اسلام شر آنها از منطقه کم شد.
داعش برای تخریب اسلام از هیچ جنایتی دریغ نکرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مولوی یارمحمد براهویی در هیرمند ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش اظهار داشت: امروز همه مسلمانان و انسان‌های آزاده دنیا از نابودی غده سرطانی داعش شادمان هستند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان هیرمند: حکومت خودخوانده و جعلی داعش عامل اصلی شرارت در منطقه بود و در مسیر تخریب اسلام و مسلمین از هیچ جنایتی دریغ نکرد.وی خاطرنشان کرد:  شرارت با تکیه بر خوی حیوانی از وظایف تعریف شده داعش توسط حامیان اصلیش یعنی آمریکا و اسرائیل بود که خوشبختانه در نهایت به لطف خداوند متعال و یاری رزمندگان اسلام شر آنها  از منطقه کم شد.

مولوی براهویی تصریح کرد: نقش سردار سرافراز قاسم سلیمانی در این پیروزی ارزشمند و تاریخی بسیار مهم و غیرقابل انکار است؛ سردار سلیمانی با حضور مستمر و مشاوره‌های خود به جبهه مقاومت نقش‌آفرینی ویژه‌ای در نابودی داعش داشت.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: بدون شک دشمنان اسلام پس از این شکست بزرگ آرام نخواهند نشست و به دنبال طراحی نقشه‌های شوم جدیدی خواهند بود بنابراین مسلمانان باید هوشیار باشند تا فتنه را از ریشه بخشکانند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *