پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
چمران:

اخراج کارمندان شورای شهر کاری نادرست بود

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 567646
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت:‌ شورای جدید عذر برخی از کارکنانی که از دوره اول در آنجا بودند را خواسته است و این کار درستی نبود.
اخراج کارمندان شورای شهر کاری نادرست بود
به گزارش جهان نيوز، با اشاره به اخراج بسیاری از کارمندان شورای شهر توسط اعضای جدید گفت: اینکه عذر آنها را خواستند کار درستی نبود، این دیدگاه که یک عده وقتی بر سر کار می‌آیند، عده ای را اخراج کنند آسیب زننده است، با این نگاه نمی‌توان جامعه را اداره کرد.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه هر تفکری که کارایی دارد باید از آن استفاده شود، اظهارکرد: این دیدگاه که چون ما رأی دادیم حالا باید از صدر تا ذیل شهرداری افرادی با سلیقه سیاسی ما روی کار بیایند، درست نیست.

چمران ادامه داد: وقتی که وارد شورای شهر شدم حتی یک نفر را هم جایگزین نکردم و رئیس دفترم هم همان شخصی بود که از دوره قبل در ‌آنجا شاغل بود.

عضو شورای مرکز جمنا با اشاره به اینکه شهردار سابق فارغ از سلایق سیاسی افراد، با ملاک قرار دادن کارایی آنها، از افراد مختلف استفاده می‌کرد، بیان کرد: برخی مدیران آقای قالیباف اصلاح طلب بودند و چندین مرتبه هم وقتی در صحن به او اعتراض کردند که شهردار یک منطقه دیدگاه‌ سیاسی‌اش با ما همخوانی ندارد و باید تغییر کند، آقای شهردار به صراحت گفت که ملاک کارآیی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون هم که آقای نجفی با مدیران آقای قالیباف همکاری می کند در واقع با افرادی که گرایش سیاسی اصلاح طلبانه دارند، کار می کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *